quote:Op maandag 26 januari 2026 22:02 schreef Avea het volgende:
[..]
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar kan het meisje niets aan doen ...
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
Ik vind het vrij ziek dat een kind van 5 jaar al zoveel 'eigen' makeup heeft nu, wat krijg je als een moeder constant vraagt 'wat heb jij op'? Vertel het eens aan mama. Dan werkt het gewoon als het feit dat ze graag goedkeuring van haar moeder wil.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
Ach ja, ik lach daar maar om . Hoor het niet eens, lekker belangrijk ook. HEMA lipstick of Chanel.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:39 schreef Avea het volgende:
[..]
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
Precies doet dat lekker privé in de villaquote:Op maandag 26 januari 2026 22:40 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣quote:Op maandag 26 januari 2026 19:42 schreef Mirp het volgende:
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dusquote:Op maandag 26 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.
Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
Kan ze Debbie geen tips geven qua genezing?quote:Op maandag 26 januari 2026 23:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus![]()
Bij Sjenkie op schootquote:Op maandag 26 januari 2026 22:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies doet dat lekker privé in de villa
Jaaaaa ik zag het ook, bizar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:36 schreef Latteanais het volgende:
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
Oh die had ik gemist, maar wat een vrouw 😆quote:Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#notquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
Zeker, zeker! Ik dacht dat jij dat wel wist. Misschien heb je het verdrongen 😜quote:Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.
Heeft ze dit serieus gedaan voor volgmoekes?
🤣🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |