Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...quote:Op maandag 26 januari 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?quote:Op maandag 26 januari 2026 16:19 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
Dan hoeft ze haar nier ook niet te verkopen. Of was dat weer voor wat anders?quote:Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?
Bijzonder
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?
Bijzonder
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrijquote:Op maandag 26 januari 2026 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Mijn Google search was "CAO Ergon" en dit was de eerste hit. Maar klonk niet onlogisch?
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:58 schreef Linnen het volgende:
[..]
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
Ik maak eruit op dat ze de verzekering idd gebruiken voor een nieuwe bril als vervanging van deze, met hergebruik van de glazen uit de kapotte bril.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:43 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.
Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjesquote:Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
Precies. Perfecte plek om de bochten te oefenen, de grootste uitdaging met zo’n bakfiets.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
Overheid is juist niet vrij😉quote:Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.
Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnenquote:Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Vervolgens heeft ze het over Mexicaanse wrakstukken.
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenoverquote:Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Vervolgens heeft ze het over Mexicaanse wrakstukken.
Niet alleen zijn opleiding denk ikquote:Op maandag 26 januari 2026 18:28 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
Ja, zoals ik het lees heeft ze pas april/ mei eens tijd. De reis is in juli dacht ik. Dat gaat hem dus niet worden, of ze moet opeens elke week meerdere keren als een bezetene gaan rijden, wat kan gezien haar geschiedenis met hardlopen en nu het brood bakken. Dat uurtje buiten huppelen op donderdagavond gaat haar ook niet echt redden in IJsland.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:
[..]
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef poohenzo het volgende:
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
Dat is niet hoe het hier gaat😬quote:Op maandag 26 januari 2026 19:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈quote:Op maandag 26 januari 2026 19:17 schreef Harper het volgende:
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
Dat lijkt me lastig in dit geval. Die les staat op dat tijdstip.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈
Had AM niet eerst altijd het beleid; niet op tijd met eten dan geen eten?
Dan is dit iig al een vooruitgang...
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch welquote:Op maandag 26 januari 2026 20:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Faye Bone ook een buikwandcorrectie… serieus?
Voor dat beetje striae? Alsof dat hele litteken straks zo mooi is.
Bizar dat je in zo’n gezond en goed lichaam gaat snijden, met alle risico’s van dien.
Zorgelijke ontwikkeling en de reacties zijn lovend.
Heeft maatje 36/38 en moest haar buik erin proppenquote:Op maandag 26 januari 2026 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch wel
Klopt! Vind het wel een bijzondere keuze hoor, voor een hoop ouders toch best een gedoe denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!
Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Leuk zo’n moeder als HVK… 😢. Sta je straks op school bekend als de bank pisser.
Dat denk ik ook, ze zei eerder vandaag dat Zayn totaalquote:Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze zei eerder vandaag dat Zayn totaal
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
Zal wel te maken hebben met die luierbergieding die ze wil, zo van kijk ik doe er alles aan, ja maar paar jaar te laatquote:Op maandag 26 januari 2026 20:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.
En hij had nu ineens twee keer op de wc geplast.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze zei eerder vandaag dat Zayn totaal
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
Ja dat kloptquote:Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.
Heeft ze dit serieus gedaan voor volgmoekes?
🤣🤣🤣
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!quote:Op maandag 26 januari 2026 21:56 schreef ubik het volgende:
Michelle bollen die voor haar 5jarige make up gaat kopen 🤡
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..quote:Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
Ze kijkt dat meisje gewoon grootquote:Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
quote:Op maandag 26 januari 2026 22:02 schreef Avea het volgende:
[..]
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar kan het meisje niets aan doen ...
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
Ik vind het vrij ziek dat een kind van 5 jaar al zoveel 'eigen' makeup heeft nu, wat krijg je als een moeder constant vraagt 'wat heb jij op'? Vertel het eens aan mama. Dan werkt het gewoon als het feit dat ze graag goedkeuring van haar moeder wil.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
Ach ja, ik lach daar maar om . Hoor het niet eens, lekker belangrijk ook. HEMA lipstick of Chanel.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:39 schreef Avea het volgende:
[..]
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
Precies doet dat lekker privé in de villaquote:Op maandag 26 januari 2026 22:40 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣quote:Op maandag 26 januari 2026 19:42 schreef Mirp het volgende:
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dusquote:Op maandag 26 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.
Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
Kan ze Debbie geen tips geven qua genezing?quote:Op maandag 26 januari 2026 23:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus![]()
Bij Sjenkie op schootquote:Op maandag 26 januari 2026 22:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies doet dat lekker privé in de villa
Jaaaaa ik zag het ook, bizar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:36 schreef Latteanais het volgende:
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
Oh die had ik gemist, maar wat een vrouw 😆quote:Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#notquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
Zeker, zeker! Ik dacht dat jij dat wel wist. Misschien heb je het verdrongen 😜quote:Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.
Heeft ze dit serieus gedaan voor volgmoekes?
🤣🤣🤣
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:47 schreef Zana het volgende:
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweelingquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
Ze vroeg een paar weken terug om het te respecteren etc.. Ik zie echt alleen AM maar die relatie steeds weer aanhalen. Ze wil gewoon weer aandacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
Mee eens, maar daar hoeft AM zich toch verder niet mee te bemoeien? En al helemaal niet op Instagram te gooien. Zij vindt zichzelf zoals altijd weer veel te belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
O zeker! Geen idee waarom je het zo zou benoemen al denk ik dat AM met haar volgers praat alsof het vrienden zijn en als ik het in die context zou bekijken zou ik bv aan de telefoon met een vriendin wel vertellen "vanavond komt .... een biertje doen" 🤷quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
Eenje met bedrukking. Zal wel weer de grote AM show worden, met weer hihahilarisch voor Jim ‘dezoonvan’ ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
Ja, want de juf is altijd blij als J gaat voorlezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
Die vriendin zal wel "Mirjam van Ijsland" zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)
Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."
Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.
A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen
Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.
Maar gelukkig:quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Zana het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...
bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Hardloopkleding heeft ook die functie. Dus het kan echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.
Hoe dan?
Ja, en ze is zeker niet advanced. Ze had zichzelf twee jaar gegeven om flink te oefenen maar verder dan twee gesponsorde cross lessen heeft ze niet gehad, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
Dit was ook mijn gedachte idd, volgens mij op stukken best ruw terrein. Die 1,5x in het bos crossen heeft haar daar echt niet op voorbereid.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Nee, ze tagde hem niet ze gebruikte hem als hastag, ze is hartstikke gewiekst.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......
Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
Volgens is dat wel al een keer gedaan. Weet alleen niet door wie. Ging volgens mij over een " ik" spreekbeurt van Jet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het zietquote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar het staat niet in de planner gestempeld, dus dan kan het niet hè? 😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het ziet
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
Ze filmt haar hele dag! In de 10 min die we niet zien lukt het motorrijden niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het ziet
Inclusief alle maaltijden en snacks.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.
Even naar beneden scrollen voor de 6 daagse Iceland trip:
https://ridewithlocals.is/
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Het bedrijf denk alleen maar een bereik van 90.000 ‘90.000 volgers’.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:06 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Inclusief alle maaltijden en snacks.
Dus tot zover de noodzaak voor (promotie) eiwitrepen.
Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zal de groep leuk vinden🥳🥳🤪🤪quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?
En dat moet je al helemaal niet doen als je zelf geen fijn gevoel voor humor hebt zoals deze Fieke.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:23 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#not
Je moet nooit je eigen humor aanleren aan een ander. Dan is het totaal niet authentiek maar een aapje in een circus.
Omdat ze een professioneel gier isquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
Hahahaha ik lig onder tafelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?
Er is toch hopelijk niemand zo wanhopig dat ie vrijwillig met deze twee verslaafde wappen op reis gaat? Laat staan ervoor te betalen??
Echt, zeg me dat de wereld niet zó gestoord is!!??
Bron ai:quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:Als je denkt dat het niet gekker kan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
En niemand geeft tegengas?
Dat paaldansen, mijn ding is het niet maar goed zij beleeft er plezier aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.
Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.
En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.
Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.
En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
Niet mijn leven. Niet mijn controle zegt ze dan ook nog. Nou als er 1 een controlfreak over haar kinderen is dan is het AMquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Annemarie vertelt stoer dat ze haar 25 jarige zoon niet verbiedt om motor te rijden.
Eh? Dat lijkt me nogal logisch? Hij is 25 (!) en woont niet eens thuis. Wat heb je überhaupt nog te zeggen over hem? 😬
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doequote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:31 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.
Voor de meeste stijlen in paaldansen heb je grip nodig, en die krijg je enkel met blote huid op die paal. Met textiel ertussen schuif je weg naar beneden, en da's meestal niet de bedoeling. Vandaar meestal de kleine broekjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doe
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar welquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
Kennelijk is het instabiel. Tja, dan had ze moeten proefrijden ipv. zomaar ophalen. Dus als het zonder krat ook niet gaat, dan gaat de fiets weer weg en gaan ze voor de volgende miskoop, want stel je voor dat J. een nieuwe fiets krijgt, ze werkt er hard genoeg voor (niks mis met 2e hands fietsen overigens).quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:08 schreef poohenzo het volgende:
AM, wat een top voorbeeld van een moeder die begrijpt hoe loslaten werkt....oh nee wacht toch niet, Jim is 25, woont niet thuis en mag van haar toch motor rijden![]()
En waarom dat gezeur van dat kratje bij Jet op de fiets?
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeurenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeuren
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
Vermoeiende zeur, die Judith. Dat gezeik over die portjes telkensquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.
Enige lijstje wat wij eventueel maken is "wat willen we zien/doen" pffff als ik voor 3 dagen weg zoveel moeite moet doen bleef ik ook thuisquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterbergquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet weer even de prijs van het Efteling hotel laten zien. Mens, het is duur, get over it
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Zwanger?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.
Kan, body maat Xl draagt ze.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.
Zie jij Sanneke al op ski’s 🫣quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterberg
Ja dat dacht ik te zien maar vind dat altijd een dingetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:21 schreef Harper het volgende:
Gegratineerde spitskool met tomatensaus. Hoe krijgt de Allerhande het verzonnen?
Gelukkig kunnen de Geertsen zich vooraf vol eten met AM´s laatste baksel.
[..]
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Ze hebben ook ski's waar je op kunt zitten met zo'n zitjequote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zie jij Sanneke al op ski’s 🫣
Te veelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk die zegt dat Zayn linzensoep lekker vind, waarom maakt ze dat dan niet vaker?
Nee dat is teveel gevraagd, zij gaat liggend op een slee de berg af.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nou excuses dan, zelfde als dat er 300 opmerkingen worden gemaakt over de oempa loempia kleur van M, de drankjes, de potjes van Judith, de planner van Am en de zooi bij hvk😉quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.
Ja vermoeiend inderdaad. En flauw...quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.
Idd. Die vrouw heeft 3 kinderen gebaard en heeft vast net als ieder mens ook wel eens last van een opgeblazen buik. Ik zie daar niks geks aan.. Volgens mij heeft ze ook al eens eerder aangegeven geen kinderen meer te willen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Of gewoon een klein buikje. Ook heel normaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:31 schreef Nieve het volgende:
[..]
Idd. Die vrouw heeft 3 kinderen gebaard en heeft vast net als ieder mens ook wel eens last van een opgeblazen buik. Ik zie daar niks geks aan.. Volgens mij heeft ze ook al eens eerder aangegeven geen kinderen meer te willen.
Ze wil dat graag voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet weer even de prijs van het Efteling hotel laten zien. Mens, het is duur, get over it
😆quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben ook ski's waar je op kunt zitten met zo'n zitje
Ik heb beeldquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:24 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee dat is teveel gevraagd, zij gaat liggend op een slee de berg af.
Dit denk ik inderdaad ook jaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze wil dat graag voor haar verjaardag
Wie weet plaatst ze nog een tikkie.
En ze deelde niet voor niets haar verlanglijst. Ze hoopt dat ze wat opgestuurd krijgt ofzo
Niemand veegt zijn schoenen daar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:42 schreef Rimboequeen het volgende:
J komt weer eens eten bij AM en is nat van de regen. Komt binnen en loopt gelijk naar de eettafel met jas en schoenen. Ik snap wel waarom dat dweilwater altijd zo smerig is.
Ze hebben daar vast bedden en banken 👌quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar dat beweer ik ook niet hè, vind haar figuur prachtigquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:55 schreef Loveischocolala het volgende:
Gewoon een vrouwlijk buikje heeft ze niks mis mee
Of ze opent een tikkie om een keer in een rescue-banaan naar beneden te kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast bedden en banken 👌
Ik denk dat zij nu met haar verbeterde gezondheid alle hobby's wil oppakken, laten zien wat ze weer kan (en dikke fomo denk ik). Ben benieuwd of ze er weer weken af ligt, het lijkt me gewoon niet handig met haar ziekte. Dat ze zich beter voelt met de nieuwe medicatie ,wat super fijn is, betekent niet dat je maar meteen weer alles moet gaan doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Ze gaat makkelijk over dr grenzen heen. Wat dat voor haar omgeving betekent maakt haar weinig uit. En hoe zo wist zoniet dat ze dr snowboard verkeerd gebruikte?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:28 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nu met haar verbeterde gezondheid alle hobby's wil oppakken, laten zien wat ze weer kan (en dikke fomo denk ik). Ben benieuwd of ze er weer weken af ligt, het lijkt me gewoon niet handig met haar ziekte. Dat ze zich beter voelt met de nieuwe medicatie ,wat super fijn is, betekent niet dat je maar meteen weer alles moet gaan doen.
Een maandelijkse zwangerschap speculatie vind ik persoonlijk erger dan dat Mies als Oempaloempa door het leven gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou excuses dan, zelfde als dat er 300 opmerkingen worden gemaakt over de oempa loempia kleur van M, de drankjes, de potjes van Judith, de planner van Am en de zooi bij hvk😉
Daar hebben ze toch ook wel een huisje met een bank? ☺quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
wilde je het hele huisje op ski's zettenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel een huisje met een bank? ☺
Bleh en dan die tekst er ook bij… hij werkt blijkbaar ook in haar “bedrijf” (influencen).quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:55 schreef rebel-angel het volgende:
ooooh meiden hebben jullie de prachtige foto's van Lotte en Bonjoeri al gezien![]()
Je bedoelt hetzelfde wat je ook bij Kim ziet en bij Bzzzonder enz??quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Die volg ik niet😉quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Je bedoelt hetzelfde wat je ook bij Kim ziet en bij Bzzzonder enz??
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Anders gezegd: Gewoon wat een gemiddelde vrouw heeft! (zeker die drie kinderen gebaard heeft?)quote:
Even teruglezen anders wordt het weer een ellenlange discussie en daarquote:
Net wat 😝quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:56 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
wilde je het hele huisje op ski's zetten
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Dit denk ik ook. Ze heeft het er al vaker over gehad en ook de prijs gedeeld. Niet zonder reden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.
Preciesquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintjequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Ik lees het dat er elke dag van een kind een sport in na schooltijdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De kinderen van Milou hebben elke dag na school iets van zwemmen, judo etc. Ben ik de enige die dat wat te veel van t goede vindt? Wanneer kunnen ze spelen met klasgenootjes bijvoorbeeld dan?
Ze wonen niet eens heel ver van de Efteling vandaan. Ze kan ook gewoon een dag gaan en weken/maanden later weer een dag. Kan iemand haar dat vertellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Helemaal mee eens, en dat zelfs zonder autisme!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintje
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel.
De breuk.
Koen en Sjaak niet meer werkzaam bij JolieNoé.
Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.
Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.
Of dat ze samenwerken/lunchen.
Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.
Dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
Dat Michelle met Tim is.
Het is allemaal voorspeld en daarna volgde meestal de bevestiging in de vorm van stories/feed op Insta.
Dat de clan zelf wel loog is hun goed recht. Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies ook keihard zeiden: we zijn samen. Er is niks aan de hand. "Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in foto's. Én werd maanden later de breuk bevestigd.
Al vinden anderen dat ze nog "verliefd" leken.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.
Debbie had toch ook gerust in een speciale ruimte (of was dat ergens anders)quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.
Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.
Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.
En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.
Dat vergat ik er nog bij te zeggen, stampvoeten en klagen vanaf de bank maar er zelf voor werken zoals iedereen ho maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan te denken.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel:
Juice-kanalen hadden gelijk over:
- de breuk
- Dat Koen en Jacqueline niet meer werkzaam zijn bij JolieNoé.
- (Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.)
(Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.)
(of dat ze samenwerken/lunchen.)
(Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.)
- Juice-kanalen hadden gelijk dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
- En dat Michelle samen met Tim is klopte ook.
Het is allemaal voorspeld door Juicekanalen.
Meestal volgde 'de bevestiging' in de vorm van stories/feed op Insta door Michell en Jacqueline.
Dat de Koen, Jacqueline en Michelle wel logen over hun situatie is hun goed recht.
Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies destijds ook keihard zeiden: "We zijn samen. Er is niks aan de hand. Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in hun foto's.
Én werd maanden later uiteindelijk de breuk bevestigd.
Al vonden anderen dat ze nog "verliefd" leken las ik hier vaak.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.
Ja sorry.😬quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Ik ga dat andere account echt niet volgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
800 euro🤯 echt? In geen 100 jaar ga ik er dan naar toe, wij zijn met zijn vieren naar disney geweest, dat was nog goedkoper ( oke een dag ) zonder hotel daar 😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.
Ohja en ze wil verhuizen.
En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.
Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.
Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.
En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Waar niet 🌻😉quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
Hoezo, ‘tussendoor’ ontprikkelen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
En ze is nog wel ziek. Fokking ziek, ongetwijfeld. En was blij dat de kinderen naar school gingen zodat zij het rustiger aan kon doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:10 schreef IlseMarije het volgende:
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
Ontprikkelen kun je er genoeg, ff lekker ff een kop koffie op een bankje, desnoods 3 keer op zo'n dagquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:16 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
All weather van een bepaald type is ook toegestaan, maar zou me niks verbazen als ze ook daar op heeft bezuinigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
En iemand die een foto van haar maakte voor op insta.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
Ze heeft nog geen stempel ‘geslaagd’ dus het kan niet in de planner dus kan het niet plaatsvinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik nou niet snap bij Am.
De hele dag alles en iedereen filmen.
Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.
Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
Agogisch medewerker of was dat haar eerdere opleiding?quote:Op woensdag 28 januari 2026 05:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Weten jullie wat voor opleiding in de zorg Julia deed?
Als er iets spontaans gebeurd daar dan kan AM daar niet op inspelen , want dat is niet bedacht en uitgeschreven door AM l en staat niet in de plannerquote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.
Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.quote:Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:
[..]
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.
Wij waren vorige maand in winterberg. Lag 30 cm.sneeuw. Zonder winterbanden hadden we een stuk moeilijker de berg opgekomen. En het idee dat de sneeuwkettingen achterin lagen was toch geruststellend. Er stonden een hoop auto's langs de kant van de weg stil en wegtrekken kostte ¤190.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
De momenten dat je Julia met AM ziet zijn betaalde momenten…quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.
Spring ff op de fiets en haal gebak en champagne.
Maar Julia voelt kennelijk niet de behoefte om te komen.
Het is vast niet toevallig dat we dit keer geen filmpje kregen van Lot die aan het eten was 😜quote:Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?quote:Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:
[..]
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.
AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.
Spring ff op de fiets en haal gebak en champagne.
Maar Julia voelt kennelijk niet de behoefte om te komen.
Omdat je op dit moment de meeste vreugde voelt. Net als ze met de vriendin van Sam deden in Londen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Wat mij betreft zit het hem erin dat AM vervolgens werd e behoefte voelt om nu iets te plaatsen….Zeg er gewoon niks over als Juul toch niet thuis is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Indd, opgeruimd is fijn, maar dit is net een toonzaal. Vind die keuken en woonkamer heel kil. Maar goed, er zullen vast liefhebbers voor zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Huisjemerlin kwam voorbij met een foto van een keuken. Ze gaan verhuizen dus ik dacht dat dit een foto was die in een showroom gemaakt is. Blijkt hun keuken te zijn. Ik houd van opgeruimd maar dit is wel heel erg leeg.
Ik volg haar niet, maar fluflu's zijn altijd goed in klagen. Een zwangerschap als je al (een) kind(eren) hebt kan zwaarder zijn, maar er constant over zeuren maakt het niet beterquote:Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Even een andere “fluflu” volgt iemand jessiejazz?
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
Maar dat stond niet in de planner, dus 'computer says no'.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Harper het volgende:
[..]
AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Even een andere “fluflu” volgt iemand jessiejazz?
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
Wauw alweer verhuizen? Kan niet op daar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈
HuisjeMerlin gaat verhuizen, nog een keer zo'n enorme verbouwing, weer een nieuw psychiatrische ziekenhuis inrichting 😅
Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Maar nee, dat mag niet want veel te duur.
Vervolgens blijft ze er over doorgaan in meerdere stories.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.
Ja, het is duur, get over it. En door.
Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Maar nee, dat mag niet want veel te duur.
Vervolgens blijft ze er over doorgaan in meerdere stories.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.
Ja, het is duur, get over it. En door.
Omdat Am ook de behoefte voelt om er meerdere stories aan te wijden en door te zeggen dat ze aan de wijn van en iets te vieren hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het met spullen kopen en uit eten gaan ook heeft, maar het geeft haar vast een geluksgevoel. Het moet ook altijd geld kosten bij dit soort mensen. Gewoon een keer lekker wandelen aan het strand/ in bos zit er niet in, want dat kost geen geld.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
Ja die borreltijd op dinsdag viel me ook op. Is toch niet volgens planning😅quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
Nee hoor. Dit zijn allemaal dingen die ze een tijd geleden ook deed. Daarna even wat minder, waarschijnlijk omdat ze vol zat van haar roem vanwege het nieuwe boek/planner of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
Oja, stom! 🤣quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:51 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.
Daar heb je een tikkie voor🤣quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.
Aso gedrag ten top. Van beiden.
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!
De lover van Koen is ook bij de kinderen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoondquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
De lover van Koen is ook bij de kinderen.
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
De lover van Koen is ook bij de kinderen.
Nu misschien. Destijds ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoond
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?quote:
Ja precies, en slapen gaat voor de kids toch meestal net even wat slechter dan thuis. Dus dan slaap je zelf ook slechter.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:44 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)
Volgens mij nietquote:
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vraag mezelf af of ze überhaupt spaargeld hebben... en waar Dion dit dan in godsnaam van zou moeten betalen?
En hoe zou het dan inderdaad zitten als ze gek gezegd in april een huisje krijgen? Alles wat we daar vrijwel zien is de inboedel van dat huisje zelf, niet van Sanneke en Dion.
Ik wil absoluut niet lelijk doen maar als je als man zijnde alleen werkt in deze branche dan gaat je geld toch geheel op aan de vaste lasten? Die werken zichzelf ooit nog de nesten in op deze manier en in de schulden. Ga eens sparen voor je toekomstige huis Sanneke als je überhaupt de spaarruimte hebt. Niet zomaar ff 800 euro down the drain en al het eten daar nog bovenop a 200-300 euro. Dat is gewoon je huur voor 2 dagen plezier en waarschijnlijk circa de helft van Dion zijn loon.
Ik geloof dat dus echt niet. 😂quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
Niet?! 😂🤪quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus echt niet. 😂
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.quote:
Ik snap daar helemaal niets van. Misschien als je alleen maar vanuit jezelf niet. Niet vanuit de kinderen in ieder gevalquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.
Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
Ja. Denk je dat ze iemand een gratis overnachting gaan geven die lopen te klagen dat het te duur is?😂😂😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop het ook niet. Ik ben geen misgunner en ik gun iedereen het beste, maar dit gewoon niet. Sanne gewoon niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:27 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Oja, stom! 🤣
Dan kan Dion zijn zuurverdiende geld aan de cadeautjes van haar lijstje uitgeven en kan zij daarna weer klagen dat er:
- niemand op haar verjaardag kwam
- ze de hele tijd in de keuken stond en alsnog niemand heeft gesproken
Ik hoop dat ze het niet voor elkaar krijgt om dit gratis te krijgen.
Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.
Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.quote:
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
Ja dat dus. Ik hoop dat ze er dit jaar mee komt. Ik denk dat het wel meer is dan afgelopen jaren maar dat heeft ze alleen aan haar zoontje te danken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!
Maximaalquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?
🤮 aan de geur wil ik niet een denken!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:59 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣
Ik vind dat inwisselen van mannen/vaders/moeders ook zeer ongezond, voor de kinderen maar ook voor de volwassenen, het is best goed om dan even zonder nieuwe lover te wonen. Maar het valt tegenwoordig ook niet mee om woonruimte te vinden, dat is best een probleem, ook in die regio.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatver, die witte trui van Judith is ook gewoon smerig zeg. Pillig en volgens mij een vlek?
1 was? En je beddengoed dan? Theedoeken etc dan is 1 trommel snel volquote:Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
Volgens mij draagt ze een onderbroek, en dan de volgende dag keert ze hem binnenstebuiten, dan is hij in haar ogen weer schoon 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
🤢quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”
Ja maar Dion verdient echt geen 4000 euro. Ja in zijn dromen misschien 🤣quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.
Enige wat ik opvallend vind is dat ze elk jaar in januari laat weten wat ze dat jaar verdiend heeft maar dit jaar heeft zij dit nog niet gedeeld. 👀 Zal vast met een reden zijn.
Overigens kan Sanneke zo blijkbaar haar loon toch verhogen als we de stories mogen geloven met voetfoto's.
Vast wel een man met een fetish voor neusgaten, kruisje showen en zuignapje vastmaken aan de bank.
Dit! En het tranendal omdat zijn haar geknipt moest worden. Overdrijven is echt een vak, zweverig tot aan de top die meid. Hetzelfde dat ze een trauma had overgehouden omdat ze in het ziekenhuis haar placenta hadden weg gegooid en dat ze die graag had willen hebben om pillen van te maken. Ik snap dat het vervelend is hoor, maar ze wou zelf op Ibiza bevallen en dit zijn nou eenmaal de regels. Maar dat je dan praat over trauma, en hier maanden later nog over van de leg kan zijn is wel extreem (nou had ze wel een problematische bevalling, mijn woorden staan los van die bevalling).quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:32 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.
Ja maar ze geeft toch echt wel duidelijk aan in haar bericht dat dat stom was etc. Ik lees het vooral als gewoon paniek en even echt niet meer wat te doen. Een hele normale reactie lijkt me.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:28 schreef Deisyy het volgende:
De CO-melder ging af bij Val van ClosetvanVal, in plaats van haar huis uit te gaan leek het haar een beter idee om uit te vogelen hoe het ding stopte met herrie maken, lang verhaal kort, ze is afgevoerd door de ambu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |