abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219933542
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219933573
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
pi_219933637
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
pi_219933698
Op Threads plaatst ze de foto van de kapotte bril en schrijft daarbij als tekst 'kutje'

Ik hoop toch niet dat ze op vriendinnie doelt?
pi_219933701
Dit is de oude want ze zegt dat de nieuwe onderweg is. Toen ik de foto zag dacht ik ojee weer op de grond geslagen? Maar vallen is ook niet fijn natuurlijk.
De bikkel gaat vanavond wel naar die vechtsport, weet de naam even niet meer.
Denk morgen thuis met een kapotte wenkbrauw, hoofdpijn en geen bril
pi_219933721
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:19 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?
Bijzonder
pi_219933732
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Dan hoeft ze haar nier ook niet te verkopen. Of was dat weer voor wat anders?
pi_219933765
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219933817
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Mijn Google search was "CAO Ergon" en dit was de eerste hit. Maar klonk niet onlogisch?
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
  maandag 26 januari 2026 @ 17:02:44 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219933832
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:58 schreef Linnen het volgende:

[..]
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219933853
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:43 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik maak eruit op dat ze de verzekering idd gebruiken voor een nieuwe bril als vervanging van deze, met hergebruik van de glazen uit de kapotte bril.
pi_219933861
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!

Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
pi_219933881
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
pi_219933899
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
Precies. Perfecte plek om de bochten te oefenen, de grootste uitdaging met zo’n bakfiets.
pi_219933930
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Overheid is juist niet vrij😉
Ik wil blijven.
pi_219934010
Het zal dan onder de gemeente vallen, niet onder de overheid.
En bij de gemeente zijn ze op 5 mei vrij.
pi_219934189
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Vervolgens heeft ze het over Mexicaanse wrakstukken.
pi_219934369
Hvk bezuinigd dus ook op luiers en geeft niet snel genoeg een schone. Zo heeft ze elke dag tenminste veel was.
pi_219934377
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
pi_219934411
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
pi_219934434
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:28 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
Niet alleen zijn opleiding denk ik
Huur en al die motorwrakken kan hij niet zelf betalen (over wrakken gesproken…. Die eten ze vanavond)
pi_219934582
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
Ja, zoals ik het lees heeft ze pas april/ mei eens tijd. De reis is in juli dacht ik. Dat gaat hem dus niet worden, of ze moet opeens elke week meerdere keren als een bezetene gaan rijden, wat kan gezien haar geschiedenis met hardlopen en nu het brood bakken. Dat uurtje buiten huppelen op donderdagavond gaat haar ook niet echt redden in IJsland.
pi_219934708
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
pi_219934731
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef poohenzo het volgende:
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
Ik wil blijven.
pi_219935016
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
pi_219935018
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.
pi_219935029
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.
Dat is niet hoe het hier gaat😬
Ik wil blijven.
pi_219935274
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
pi_219935524
quote:
88s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:17 schreef Harper het volgende:
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈

Had AM niet eerst altijd het beleid; niet op tijd met eten dan geen eten?
Dan is dit iig al een vooruitgang...
pi_219935724
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈

Had AM niet eerst altijd het beleid; niet op tijd met eten dan geen eten?
Dan is dit iig al een vooruitgang...
Dat lijkt me lastig in dit geval. Die les staat op dat tijdstip.
AM had ooit wel de regel als je je niet afmeldde voor het eten koste je dat 5 euro
Dat is wel te snappen want ze kookt altijd zo ruim dat er dan teveel overbleef! 🤭
pi_219935768
Faye Bone ook een buikwandcorrectie… serieus?
Voor dat beetje striae? Alsof dat hele litteken straks zo mooi is.
Bizar dat je in zo’n gezond en goed lichaam gaat snijden, met alle risico’s van dien.

Zorgelijke ontwikkeling en de reacties zijn lovend. Maar goed ik vind zo’n likteken en nep navel echt minder mooi dan dit. En zo genaamd allemaal mentaal zo happy…
pi_219935777
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Faye Bone ook een buikwandcorrectie… serieus?
Voor dat beetje striae? Alsof dat hele litteken straks zo mooi is.
Bizar dat je in zo’n gezond en goed lichaam gaat snijden, met alle risico’s van dien.

Zorgelijke ontwikkeling en de reacties zijn lovend.
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch wel
pi_219935798
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch wel
Heeft maatje 36/38 en moest haar buik erin proppen

Klopt maar er gaat naar natuurlijk ook veel huid naar het ziekenhuis afval 😉
pi_219935814
Leuk zo’n moeder als HVK… 😢. Sta je straks op school bekend als de bank pisser.
  maandag 26 januari 2026 @ 20:30:53 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219935861
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!

Klopt! Vind het wel een bijzondere keuze hoor, voor een hoop ouders toch best een gedoe denk ik.
  maandag 26 januari 2026 @ 20:31:54 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219935870
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Overheid is juist niet vrij😉
Oeps 🤭
pi_219935943
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Leuk zo’n moeder als HVK… 😢. Sta je straks op school bekend als de bank pisser.
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.
pi_219935994
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ze zei eerder vandaag dat Zayn totaal
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
pi_219936054
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.
pi_219936056
Hvk, ze is echt zo bijzonder
Verwacht ze nu werkelijk dat ze Zayn in 1 middag zindelijk heeft?
Dus ze oefent nooit maar zet hem zonder luier op de bank
pi_219936062
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.
Zal wel te maken hebben met die luierbergieding die ze wil, zo van kijk ik doe er alles aan, ja maar paar jaar te laat
pi_219936092
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vreemde plek ook
En hij had nu ineens twee keer op de wc geplast.
pi_219936257
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.

Heeft ze dit serieus gedaan voor volgmoekes?

🤣🤣🤣
pi_219936302
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.

🤣🤣🤣
Ja dat klopt
Het voorbereiden gebeurde met de input van die mislukte non waar ik even de naam van kwijt ben.

Schiet me ineens te binnen: Fieke Opdam
Soort humor waar ze binnenkort voor naar het theater gaan omdat Fieke daar optreed, uiteraard mag Juul ook mee
pi_219936425
En dan post JvP iets over een Barbie voor Ollie en even later post MCW weer een ode over dat meisje inclusief shoppingsessie bij de Douglas. Ik vind die verering voor dat meisje erg bijzonder.
pi_219936439
Michelle bollen die voor haar 5jarige make up gaat kopen 🤡
pi_219936466
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:56 schreef ubik het volgende:
Michelle bollen die voor haar 5jarige make up gaat kopen 🤡
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
pi_219936477
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
pi_219936559
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.

Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
pi_219936580
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
pi_219936600
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:02 schreef Avea het volgende:

[..]
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
:o
pi_219936698
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
:o
Daar kan het meisje niets aan doen ...
pi_219936725
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
pi_219936744
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar kan het meisje niets aan doen ...
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
pi_219936755
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
  maandag 26 januari 2026 @ 22:41:45 #56
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219936761
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
Ik vind het vrij ziek dat een kind van 5 jaar al zoveel 'eigen' makeup heeft nu, wat krijg je als een moeder constant vraagt 'wat heb jij op'? Vertel het eens aan mama. Dan werkt het gewoon als het feit dat ze graag goedkeuring van haar moeder wil.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219936809
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:39 schreef Avea het volgende:

[..]
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
Ach ja, ik lach daar maar om . Hoor het niet eens, lekker belangrijk ook. HEMA lipstick of Chanel.
pi_219936813
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:40 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
Precies doet dat lekker privé in de villa
pi_219936882
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
pi_219936896
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:42 schreef Mirp het volgende:
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
pi_219936905
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.

Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus O+ :|W
pi_219936943
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus O+ :|W
Kan ze Debbie geen tips geven qua genezing?
pi_219936944
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies doet dat lekker privé in de villa
Bij Sjenkie op schoot
pi_219937102
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bij Sjenkie op schoot
Dat skipak van hem is net zo erg als hijzelf
pi_219937118
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
pi_219937284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 00:36 schreef Latteanais het volgende:
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
Jaaaaa ik zag het ook, bizar.
Weer een mooi voorbeeld dat acties lijken bij flu flus geen zin heeft.
pi_219937300
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
pi_219937378
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
pi_219937382
Ik dacht, wat neuzelt Annemarie over de therapeutisch werking van broodbakken? Maar de februaridepressie zit eraan te komen natuurlijk :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219937390
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
Oh die had ik gemist, maar wat een vrouw 😆
pi_219937421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
pi_219937447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 06:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#not
Je moet nooit je eigen humor aanleren aan een ander. Dan is het totaal niet authentiek maar een aapje in een circus.
pi_219937472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
😂
pi_219937482
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:

🤣🤣🤣
Zeker, zeker! Ik dacht dat jij dat wel wist. Misschien heb je het verdrongen 😜
pi_219937512
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
pi_219937518
Die andere vrouwen bij de dansles van KC, zeggen die niet: ‘Lieve Kel, we hebben een hartstikke fijne hobby op de maandagavond, maar morgenochtend moet ik gewoon weer op het schoolplein staan en hoef ik niet door alle vaders zijn bekeken terwijl ik in mijn hotpants sensuele dansjes stond te doen.’

Mijn god, ik zou dat echt niet fijn vinden zeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219937587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:47 schreef Zana het volgende:
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
pi_219937607
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
pi_219937633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
pi_219937736
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
Ze vroeg een paar weken terug om het te respecteren etc.. Ik zie echt alleen AM maar die relatie steeds weer aanhalen. Ze wil gewoon weer aandacht.
pi_219937870
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

En de Zhoufamily die weer even de draak steekt met een fluflu. I love it!!

[ Bericht 6% gewijzigd door SterreKaatje op 27-01-2026 09:18:30 ]
pi_219938012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mee eens, maar daar hoeft AM zich toch verder niet mee te bemoeien? En al helemaal niet op Instagram te gooien. Zij vindt zichzelf zoals altijd weer veel te belangrijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirp op 27-01-2026 09:27:41 (Aanvulling) ]
pi_219938034
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
O zeker! Geen idee waarom je het zo zou benoemen al denk ik dat AM met haar volgers praat alsof het vrienden zijn en als ik het in die context zou bekijken zou ik bv aan de telefoon met een vriendin wel vertellen "vanavond komt .... een biertje doen" 🤷

Maar ging mij meer om dat die vader totaal niet langs hoeft te komen voor iets wat met die relatie te maken had..
pi_219938045
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
:wtf:
pi_219938076
HVK blijft lekker binnen vandaag. Zou ze dan ook iets van een spelletje spelen of gewoon wat spelen met de Z en L, of zou ze lekker makkelijk de tv/tablet aanzetten, want daar worden ze rustig van...
pi_219938086
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
pi_219938220
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
Eenje met bedrukking. Zal wel weer de grote AM show worden, met weer hihahilarisch voor Jim ‘dezoonvan’ ofzo.
pi_219938240
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Ja, want de juf is altijd blij als J gaat voorlezen.
Wordt zoiets niet geëpileerd? Dat iedereen een keer voorleest in het kader van ‘spreken in het openbaar’ ofzo?
pi_219938283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

Die vriendin zal wel "Mirjam van Ijsland" zijn.

https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zana op 27-01-2026 09:56:53 ]
pi_219938288
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
pi_219938340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Zana het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Maar gelukkig:

"Even heb ik overwogen om met alles te stoppen. Voor het eerst was ik echt even bang, en dat gevoel hoop ik nooit meer mee te maken. Maar in overleg met mijn gezin besloot ik door te gaan. Onze missie – om een gezin te laten zien die eigen keuzes durft te maken – weegt zwaarder dan die online haat.”

Maar de reporter heeft het verkeerd opgeschreven: het geld weegt zwaarder dan de haat en de privacy van mijn kinderen.

Ze ‘durft’ reclame te maken voor snuks en te vertellen welk ondergoed de puberende tweeling draagt. Ze ‘durft’ schaamteloos haar kinderen (al dan niet indirect) in te zetten voor de vele meuk van de plastic mamma’s. Ze ‘durft’ schaamteloos het overlijden van een jonge vrouw uit te melken om maar aan 100 stories per dag en aandacht te komen.
pi_219938433
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
pi_219938478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
Hardloopkleding heeft ook die functie. Dus het kan echt.
Ik wil blijven.
pi_219938481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Ja, en ze is zeker niet advanced. Ze had zichzelf twee jaar gegeven om flink te oefenen maar verder dan twee gesponsorde cross lessen heeft ze niet gehad, volgens mij.
pi_219938484
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
pi_219938508
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
pi_219938512
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Dit was ook mijn gedachte idd, volgens mij op stukken best ruw terrein. Die 1,5x in het bos crossen heeft haar daar echt niet op voorbereid.
pi_219938526
quote:

Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
pi_219938535
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
pi_219938578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
Nee, ze tagde hem niet ze gebruikte hem als hastag, ze is hartstikke gewiekst.
pi_219938652
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
Volgens is dat wel al een keer gedaan. Weet alleen niet door wie. Ging volgens mij over een " ik" spreekbeurt van Jet.
pi_219938735
quote:

Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het ziet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219938850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar het staat niet in de planner gestempeld, dus dan kan het niet hè? 😂
pi_219938869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.

Even naar beneden scrollen voor de 6 daagse Iceland trip:

https://ridewithlocals.is/
pi_219938901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze filmt haar hele dag! In de 10 min die we niet zien lukt het motorrijden niet hoor.

En als ze dat op zondag zou doen hadden we dat op maandag uiteraard terug gezien
pi_219939017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.

Even naar beneden scrollen voor de 6 daagse Iceland trip:

https://ridewithlocals.is/
Inclusief alle maaltijden en snacks.
Dus tot zover de noodzaak voor (promotie) eiwitrepen.
pi_219939084
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐
pi_219939240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 12:06 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐
Het bedrijf denk alleen maar een bereik van 90.000 ‘90.000 volgers’.
pi_219939354
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Inclusief alle maaltijden en snacks.
Dus tot zover de noodzaak voor (promotie) eiwitrepen.
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?
  dinsdag 27 januari 2026 @ 12:51:51 #110
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219939367
Ik lees hier nog wel een beetje mee, maar ik kijk niet meer bij AM en ben zo blij dat ik dat niet meer doe. Wat ik weer allemaal hier lees brrrrrrrrr
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219939681
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
Ik wil blijven.
pi_219939786
quote:

Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?
Er is toch hopelijk niemand zo wanhopig dat ie vrijwillig met deze twee verslaafde wappen op reis gaat? Laat staan ervoor te betalen??
Echt, zeg me dat de wereld niet zó gestoord is!!??
pi_219939789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?
Zal de groep leuk vinden🥳🥳🤪🤪
pi_219939815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:23 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#not
Je moet nooit je eigen humor aanleren aan een ander. Dan is het totaal niet authentiek maar een aapje in een circus.
En dat moet je al helemaal niet doen als je zelf geen fijn gevoel voor humor hebt zoals deze Fieke.
pi_219939831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
Omdat ze een professioneel gier is
  dinsdag 27 januari 2026 @ 13:26:30 #116
3778 popje
pi_219939836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?
Er is toch hopelijk niemand zo wanhopig dat ie vrijwillig met deze twee verslaafde wappen op reis gaat? Laat staan ervoor te betalen??
Echt, zeg me dat de wereld niet zó gestoord is!!??
Hahahaha ik lig onder tafel
pi_219939854
quote:
Bron ai:

Kinderen huren vaak al vanaf ¤15 tot ¤18 per dag.

Dat is echt niet duur voor skihuur. Weet niet wat judith gedacht had? 25 euro voor een paar dagen ofzo?

Als ze eerder gereserveerd had had het misschien goedkoper gekunnen, maar zal wel niet uitgekomen zijn met haar potjes.
pi_219939884
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
pi_219939902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
Als je denkt dat het niet gekker kan..

En niemand geeft tegengas?
pi_219939923
Annemarie vertelt stoer dat ze haar 25 jarige zoon niet verbiedt om motor te rijden.

Eh? Dat lijkt me nogal logisch? Hij is 25 (!) en woont niet eens thuis. Wat heb je überhaupt nog te zeggen over hem? 😬
pi_219939999
Er mogen alleen vrouwen of gays lid worden van die groep van Leah?🥹
pi_219940107
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.

Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.

En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
pi_219940173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.

Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.

En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
Dat paaldansen, mijn ding is het niet maar goed zij beleeft er plezier aan.
Maar waarom moet dat in dr blote reet op insta? 😅
pi_219940206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:

Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.
pi_219940232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Annemarie vertelt stoer dat ze haar 25 jarige zoon niet verbiedt om motor te rijden.

Eh? Dat lijkt me nogal logisch? Hij is 25 (!) en woont niet eens thuis. Wat heb je überhaupt nog te zeggen over hem? 😬
Niet mijn leven. Niet mijn controle zegt ze dan ook nog. Nou als er 1 een controlfreak over haar kinderen is dan is het AM
pi_219940241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:31 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doe
pi_219940436
Am ergens afgelopen dagen begint ze over het motorrijden en tadaaaa tig posts over Ijsland en motorrijden. Jim zal vast gevallen zijn, maar waarom moet moeders dat weer op instagram zetten en vervolgens de riedel over de Ijsland reis erachteraan. Bij HVK 'plast' er 1 op de bank, hopla reclame voor een stoomreiniger. Ze zijn allemaal zo gehaaid.

Die lange Stanno regenjas, die ze aan heeft met haar gymuurtje is hopelijk niet de jas voor IJsland. Veel te lang in combinatie met motorcrossen.
pi_219940459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:37 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doe
Voor de meeste stijlen in paaldansen heb je grip nodig, en die krijg je enkel met blote huid op die paal. Met textiel ertussen schuif je weg naar beneden, en da's meestal niet de bedoeling. Vandaar meestal de kleine broekjes.
pi_219940505
quote:
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219940552
AM, wat een top voorbeeld van een moeder die begrijpt hoe loslaten werkt....oh nee wacht toch niet, Jim is 25, woont niet thuis en mag van haar toch motor rijden 8)7

En waarom dat gezeur van dat kratje bij Jet op de fiets?
pi_219940567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
pi_219940591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 15:08 schreef poohenzo het volgende:
AM, wat een top voorbeeld van een moeder die begrijpt hoe loslaten werkt....oh nee wacht toch niet, Jim is 25, woont niet thuis en mag van haar toch motor rijden 8)7

En waarom dat gezeur van dat kratje bij Jet op de fiets?
Kennelijk is het instabiel. Tja, dan had ze moeten proefrijden ipv. zomaar ophalen. Dus als het zonder krat ook niet gaat, dan gaat de fiets weer weg en gaan ze voor de volgende miskoop, want stel je voor dat J. een nieuwe fiets krijgt, ze werkt er hard genoeg voor (niks mis met 2e hands fietsen overigens).
pi_219940712
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:

SPOILER
Knettergek
pi_219941110
Hvk die zegt dat Zayn linzensoep lekker vind, waarom maakt ze dat dan niet vaker?
pi_219941167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeuren
pi_219941221
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeuren
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.
pi_219941284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Ik wil blijven.
pi_219941297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.
Vermoeiende zeur, die Judith. Dat gezeik over die portjes telkens
pi_219941446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Enige lijstje wat wij eventueel maken is "wat willen we zien/doen" pffff als ik voor 3 dagen weg zoveel moeite moet doen bleef ik ook thuis
pi_219941525
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
pi_219941531
Sanneke moet weer even de prijs van het Efteling hotel laten zien. Mens, het is duur, get over it
pi_219941544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet weer even de prijs van het Efteling hotel laten zien. Mens, het is duur, get over it
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterberg
pi_219941555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.
pi_219941559
Gegratineerde spitskool met tomatensaus. Hoe krijgt de Allerhande het verzonnen?
Gelukkig kunnen de Geertsen zich vooraf vol eten met AM´s laatste baksel.
quote:
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).
  dinsdag 27 januari 2026 @ 17:21:39 #145
3778 popje
pi_219941562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Zwanger?
pi_219941567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Kan, body maat Xl draagt ze.
We zullen het xien
pi_219941569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterberg
Zie jij Sanneke al op ski’s 🫣
pi_219941571
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:21 schreef Harper het volgende:
Gegratineerde spitskool met tomatensaus. Hoe krijgt de Allerhande het verzonnen?
Gelukkig kunnen de Geertsen zich vooraf vol eten met AM´s laatste baksel.
[..]
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).
Ja dat dacht ik te zien maar vind dat altijd een dingetje.
pi_219941576
quote:
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.
pi_219941577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze hebben ook ski's waar je op kunt zitten met zo'n zitje
pi_219941580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk die zegt dat Zayn linzensoep lekker vind, waarom maakt ze dat dan niet vaker?
Te veel
Werk
Maak een pan van 6 liter en vries het in denk ik dan
pi_219941581
quote:

[..]
Nee dat is teveel gevraagd, zij gaat liggend op een slee de berg af.
pi_219941592
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.
Nou excuses dan, zelfde als dat er 300 opmerkingen worden gemaakt over de oempa loempia kleur van M, de drankjes, de potjes van Judith, de planner van Am en de zooi bij hvk😉
pi_219941596
quote:

[..]
Ja vermoeiend inderdaad. En flauw...
pi_219941620
quote:

[..]
Idd. Die vrouw heeft 3 kinderen gebaard en heeft vast net als ieder mens ook wel eens last van een opgeblazen buik. Ik zie daar niks geks aan.. Volgens mij heeft ze ook al eens eerder aangegeven geen kinderen meer te willen.
pi_219941632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:31 schreef Nieve het volgende:

[..]
Idd. Die vrouw heeft 3 kinderen gebaard en heeft vast net als ieder mens ook wel eens last van een opgeblazen buik. Ik zie daar niks geks aan.. Volgens mij heeft ze ook al eens eerder aangegeven geen kinderen meer te willen.
Of gewoon een klein buikje. Ook heel normaal.
pi_219941663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze wil dat graag voor haar verjaardag
Wie weet plaatst ze nog een tikkie.
En ze deelde niet voor niets haar verlanglijst. Ze hoopt dat ze wat opgestuurd krijgt ofzo
pi_219941665
J komt weer eens eten bij AM en is nat van de regen. Komt binnen en loopt gelijk naar de eettafel met jas en schoenen. Ik snap wel waarom dat dweilwater altijd zo smerig is.
pi_219941716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze hebben ook ski's waar je op kunt zitten met zo'n zitje
😆
pi_219941722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee dat is teveel gevraagd, zij gaat liggend op een slee de berg af.
Ik heb beeld
pi_219941724
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze wil dat graag voor haar verjaardag
Wie weet plaatst ze nog een tikkie.
En ze deelde niet voor niets haar verlanglijst. Ze hoopt dat ze wat opgestuurd krijgt ofzo
Dit denk ik inderdaad ook ja
pi_219941729
Gewoon een vrouwlijk buikje heeft ze niks mis mee
pi_219941832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:42 schreef Rimboequeen het volgende:
J komt weer eens eten bij AM en is nat van de regen. Komt binnen en loopt gelijk naar de eettafel met jas en schoenen. Ik snap wel waarom dat dweilwater altijd zo smerig is.
Niemand veegt zijn schoenen daar.

En G gaat met zijn cap op uit huis. Dus op de fiets naar paardrijden. Had hij niet verplicht-want-zo-doen-we-het-bij-de-Geertsen een scooter gekregen voor zijn verjaardag (ofzo)? Waar hij met zijn vader en broer(s) aan moest sleutelen?

Ik heb hem er nooit op gezien of verder mee bezig gezien.
pi_219941843
quote:

[..]
Ze hebben daar vast bedden en banken 👌
pi_219941941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:55 schreef Loveischocolala het volgende:
Gewoon een vrouwlijk buikje heeft ze niks mis mee
Maar dat beweer ik ook niet hè, vind haar figuur prachtig
pi_219941964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze hebben daar vast bedden en banken 👌
Of ze opent een tikkie om een keer in een rescue-banaan naar beneden te kunnen.
pi_219941980
quote:

[..]
Ik denk dat zij nu met haar verbeterde gezondheid alle hobby's wil oppakken, laten zien wat ze weer kan (en dikke fomo denk ik). Ben benieuwd of ze er weer weken af ligt, het lijkt me gewoon niet handig met haar ziekte. Dat ze zich beter voelt met de nieuwe medicatie ,wat super fijn is, betekent niet dat je maar meteen weer alles moet gaan doen.
pi_219942021
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij nu met haar verbeterde gezondheid alle hobby's wil oppakken, laten zien wat ze weer kan (en dikke fomo denk ik). Ben benieuwd of ze er weer weken af ligt, het lijkt me gewoon niet handig met haar ziekte. Dat ze zich beter voelt met de nieuwe medicatie ,wat super fijn is, betekent niet dat je maar meteen weer alles moet gaan doen.
Ze gaat makkelijk over dr grenzen heen. Wat dat voor haar omgeving betekent maakt haar weinig uit. En hoe zo wist zoniet dat ze dr snowboard verkeerd gebruikte?
pi_219942116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 17:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou excuses dan, zelfde als dat er 300 opmerkingen worden gemaakt over de oempa loempia kleur van M, de drankjes, de potjes van Judith, de planner van Am en de zooi bij hvk😉
Een maandelijkse zwangerschap speculatie vind ik persoonlijk erger dan dat Mies als Oempaloempa door het leven gaat.

Haar Oempaloempa schmink is een keuze, speculeren dat iemand zwanger is vind ik not Done. Is ook nog eens een gevoelig onderwerp.
pi_219942168
quote:

[..]
Daar hebben ze toch ook wel een huisje met een bank? ☺
  dinsdag 27 januari 2026 @ 18:55:35 #171
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219942171
ooooh meiden hebben jullie de prachtige foto's van Lotte en Bonjoeri al gezien *; :r
W
Z
E
  dinsdag 27 januari 2026 @ 18:56:14 #172
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219942180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daar hebben ze toch ook wel een huisje met een bank? ☺
wilde je het hele huisje op ski's zetten :P
W
Z
E
pi_219942241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:55 schreef rebel-angel het volgende:
ooooh meiden hebben jullie de prachtige foto's van Lotte en Bonjoeri al gezien *; :r
Bleh en dan die tekst er ook bij… hij werkt blijkbaar ook in haar “bedrijf” (influencen).
pi_219942336
quote:
Je bedoelt hetzelfde wat je ook bij Kim ziet en bij Bzzzonder enz??
pi_219942412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Je bedoelt hetzelfde wat je ook bij Kim ziet en bij Bzzzonder enz??
Die volg ik niet😉
pi_219942415
De kinderen van Milou hebben elke dag na school iets van zwemmen, judo etc. Ben ik de enige die dat wat te veel van t goede vindt? Wanneer kunnen ze spelen met klasgenootjes bijvoorbeeld dan?
pi_219942436
quote:
Waar heb je het over?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219942500
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
pi_219942554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die volg ik niet😉
Anders gezegd: Gewoon wat een gemiddelde vrouw heeft! (zeker die drie kinderen gebaard heeft?)
pi_219942588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
Even teruglezen anders wordt het weer een ellenlange discussie en daar
Is het forum niet voor bedoeld.
pi_219942620
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 18:56 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
wilde je het hele huisje op ski's zetten :P
Net wat 😝
pi_219942736
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
pi_219942783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.
pi_219942823
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:56 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.
Dit denk ik ook. Ze heeft het er al vaker over gehad en ook de prijs gedeeld. Niet zonder reden.
Ik wil blijven.
pi_219942846
AM plant haar eten, zoals Lot Beukers aangeeft. Ik zie alleen maar het avondeten in de planner staan. Dat is toch niet je eten plannen?
pi_219942880
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Precies
pi_219942903
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
pi_219942912
quote:
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintje
pi_219942956
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Fleur79 op 27-01-2026 20:48:26 (chaos) ]
pi_219943025
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De kinderen van Milou hebben elke dag na school iets van zwemmen, judo etc. Ben ik de enige die dat wat te veel van t goede vindt? Wanneer kunnen ze spelen met klasgenootjes bijvoorbeeld dan?
Ik lees het dat er elke dag van een kind een sport in na schooltijd
pi_219943064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Ze wonen niet eens heel ver van de Efteling vandaan. Ze kan ook gewoon een dag gaan en weken/maanden later weer een dag. Kan iemand haar dat vertellen?
Ik wil blijven.
pi_219943113
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Babbelaertje op 27-01-2026 20:24:21 (Verkeerd ) ]
pi_219943137
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.

Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.

Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.

En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
pi_219943159
quote:
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.
pi_219943160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintje
Helemaal mee eens, en dat zelfs zonder autisme!
pi_219943169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel.

De breuk.
Koen en Sjaak niet meer werkzaam bij JolieNoé.
Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.
Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.
Of dat ze samenwerken/lunchen.
Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.
Dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
Dat Michelle met Tim is.

Het is allemaal voorspeld en daarna volgde meestal de bevestiging in de vorm van stories/feed op Insta.

Dat de clan zelf wel loog is hun goed recht. Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies ook keihard zeiden: we zijn samen. Er is niks aan de hand. "Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in foto's. Én werd maanden later de breuk bevestigd.
Al vinden anderen dat ze nog "verliefd" leken.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”
pi_219943192
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.

Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.

En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Debbie had toch ook gerust in een speciale ruimte (of was dat ergens anders)
pi_219943206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.
pi_219943222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.
Dat vergat ik er nog bij te zeggen, stampvoeten en klagen vanaf de bank maar er zelf voor werken zoals iedereen ho maar.
pi_219943262
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan te denken.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel:

Juice-kanalen hadden gelijk over:
- de breuk
- Dat Koen en Jacqueline niet meer werkzaam zijn bij JolieNoé.
- (Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.)
(Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.)
(of dat ze samenwerken/lunchen.)
(Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.)

- Juice-kanalen hadden gelijk dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
- En dat Michelle samen met Tim is klopte ook.

Het is allemaal voorspeld door Juicekanalen.
Meestal volgde 'de bevestiging' in de vorm van stories/feed op Insta door Michell en Jacqueline.

Dat de Koen, Jacqueline en Michelle wel logen over hun situatie is hun goed recht.
Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies destijds ook keihard zeiden: "We zijn samen. Er is niks aan de hand. Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in hun foto's.
Én werd maanden later uiteindelijk de breuk bevestigd.

Al vonden anderen dat ze nog "verliefd" leken las ik hier vaak.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fleur79 op 27-01-2026 22:23:09 ]
pi_219943266
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.

Ohja en ze wil verhuizen.

En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219943282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”
Ja sorry.😬
Ik heb geprobeerd er nog iets van te maken.🫣
En net opnieuw gepost. (ipv gewijzigd.)
pi_219943283
Sanneke zegt tegen Dion dat hij het niet mag boeken. Ze zet het puur vanwege medelijden van volgers op instagram. Zoals altijd bedelen om centen en die centen voor die overnachting zijn er straks hoor. Sanneke is net mijn schoonzus, altijd zeuren over geld en dat alles duur is, maar het eruit smijten alsof het niet op kan. En straks tikkies voor de verf en verhuizing zeker.
pi_219943335
quote:

[..]
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
pi_219943343
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde
pi_219943353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
Ik ga dat andere account echt niet volgen.
Hoezo is dat eigenlijk? Ze zeurt altijd over geld dus kan het net zo goed op haar account blijven
pi_219943398
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.

Ohja en ze wil verhuizen.

En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
800 euro🤯 echt? In geen 100 jaar ga ik er dan naar toe, wij zijn met zijn vieren naar disney geweest, dat was nog goedkoper ( oke een dag ) zonder hotel daar 😂
pi_219943404
Sanneke aast er gewoon op dat iemand of wat volgers dit voor haar gaan betalen. Of misschien de Efteling? Sorry maar ik kan zo slecht tegen dit soort gedrag. Dat gebedel en zelf de hele dag met je zuignap op de bank zitten. Ga eens wat doen voor je centen Sanneke als je dit zo graag wilt.

Je kunt niet het leven van een rijke influencer die daadwerkelijk goede en leuke content heeft lijden als jij de neus en kruizen influencer van deze wereld bent en eigenlijk niks ermee verdient en ook totaal geen leuke content laat zien en altijd alleen maar zit te zeiken en te zaniken. Echt, doe wat met jezelf. Verwacht niet dat alles je komt aanwaaien.

Met haar zoontje alleen even een rondje lopen of fietsen wilt ze niet. Dat kost blijkbaar allemaal teveel mentaal met haar autisme enzo en moeilijk.

Maar gelukkig zijn 2 dagen Efteling en Efteling hotel iets waardoor de neusvleugels van Sanneke vrolijk gaan wapperen en de zuignap ineens kan vastklampen aan de bankjes en het bed van het Efteling hotel.

Man man, deze 2 hebben een reality check nodig en een budgetcoach.
( en een coach voor hun mentale welzijn. )
pi_219943434
Het is gewoon niet realistisch wat zij wilt.

Als ik een andere auto nodig heb en ik kijk alleen naar allemaal dure merken en gloednieuwe auto's, terwijl ik het niet kan betalen, dan word ik daar niet vrolijk van.

Als ik kijk naar occasions die binnen mn budget vallen en dan kan ik daar de beste en leukste uitkiezen en ben ik daar blij mee.
pi_219943458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:

Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
pi_219943488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
Waar niet 🌻😉
pi_219943620
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
pi_219943643
quote:
Hoezo, ‘tussendoor’ ontprikkelen?

1 nacht. Inchecken vanaf 15.00 en uitchecken vóór 11.00 toch meestal? Wil je dan van 15 tot 16.30 ontprikkelen en dan weer een keer met je kind van 1 terug het park in?
Uitgebreid ontbijten de volgende dag en daarna weer het park in, maar dan geen toegang meer tot je hotelkamer om te ontprikkelen?
pi_219943778
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
pi_219943784
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
pi_219943805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
pi_219943937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:10 schreef IlseMarije het volgende:
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
En ze is nog wel ziek. Fokking ziek, ongetwijfeld. En was blij dat de kinderen naar school gingen zodat zij het rustiger aan kon doen.

Nog rustiger.
pi_219943968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:25 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Waar niet 🌻😉
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
pi_219943992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:16 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
Ontprikkelen kun je er genoeg, ff lekker ff een kop koffie op een bankje, desnoods 3 keer op zo'n dag
pi_219943997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
pi_219944024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
All weather van een bepaald type is ook toegestaan, maar zou me niks verbazen als ze ook daar op heeft bezuinigd.
pi_219944040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
En iemand die een foto van haar maakte voor op insta.
pi_219944137
Sanneke heeft gezien dat de Efteling samenwerkt met fluflu's, dus nu aast zij er (ook) op. Er is een rustruimte in de efteling, ga daar lekker ontprikkelen.
Wij zijn echte Efteling gekken en zijn er zeker 4 a 5x per jaar te vinden en wij hebben de kinderen beloofd een keer in het hotel te gaan slapen. Ja, dat is duur. Maar doe het en zeik er niet over of doe het niet 🤷‍♀️.
pi_219944220
Wat ik nou niet snap bij Am.
De hele dag alles en iedereen filmen.

Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.

Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
pi_219944294
Die maaltijd bij AM vind ik er niet bepaald smakelijk uitzien
pi_219944503
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈

HuisjeMerlin gaat verhuizen, nog een keer zo'n enorme verbouwing, weer een nieuw psychiatrische ziekenhuis inrichting 😅
pi_219944615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:

Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.

Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
Ze heeft nog geen stempel ‘geslaagd’ dus het kan niet in de planner dus kan het niet plaatsvinden.
pi_219944636
Weten jullie wat voor opleiding in de zorg Julia deed?
pi_219944647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 05:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Weten jullie wat voor opleiding in de zorg Julia deed?
Agogisch medewerker of was dat haar eerdere opleiding?

[ Bericht 3% gewijzigd door Jees2008 op 28-01-2026 05:42:45 (Aanvulling) ]
pi_219944663
quote:

Als er iets spontaans gebeurd daar dan kan AM daar niet op inspelen , want dat is niet bedacht en uitgeschreven door AM l en staat niet in de planner
pi_219944731
quote:

Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.
pi_219944771
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.

Spring ff op de fiets en haal gebak en champagne.

Maar Julia voelt kennelijk niet de behoefte om te komen.
pi_219944794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Wij waren vorige maand in winterberg. Lag 30 cm.sneeuw. Zonder winterbanden hadden we een stuk moeilijker de berg opgekomen. En het idee dat de sneeuwkettingen achterin lagen was toch geruststellend. Er stonden een hoop auto's langs de kant van de weg stil en wegtrekken kostte ¤190.
pi_219944795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.

De momenten dat je Julia met AM ziet zijn betaalde momenten…
Echt vieren die je met hen die je nodig hebben om wie je bent, niet voor hun eigen gewin.
Wat zal AM zwijmelen dat Jim weer zoveel thuiskomt. CONTENT
pi_219944873
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈
Het is vast niet toevallig dat we dit keer geen filmpje kregen van Lot die aan het eten was 😜
pi_219944876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:

[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
pi_219944878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:

[..]

AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.
pi_219944887
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Omdat je op dit moment de meeste vreugde voelt. Net als ze met de vriendin van Sam deden in Londen.
pi_219944934
quote:

[..]
Wat mij betreft zit het hem erin dat AM vervolgens werd e behoefte voelt om nu iets te plaatsen….Zeg er gewoon niks over als Juul toch niet thuis is.
pi_219944936
Even een andere “fluflu” volgt iemand jessiejazz?
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
pi_219944968
Huisjemerlin kwam voorbij met een foto van een keuken. Ze gaan verhuizen dus ik dacht dat dit een foto was die in een showroom gemaakt is. Blijkt hun keuken te zijn. Ik houd van opgeruimd maar dit is wel heel erg leeg.
Ik wil blijven.
pi_219944983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Huisjemerlin kwam voorbij met een foto van een keuken. Ze gaan verhuizen dus ik dacht dat dit een foto was die in een showroom gemaakt is. Blijkt hun keuken te zijn. Ik houd van opgeruimd maar dit is wel heel erg leeg.
Indd, opgeruimd is fijn, maar dit is net een toonzaal. Vind die keuken en woonkamer heel kil. Maar goed, er zullen vast liefhebbers voor zijn :)
pi_219945054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
Ik volg haar niet, maar fluflu's zijn altijd goed in klagen. Een zwangerschap als je al (een) kind(eren) hebt kan zwaarder zijn, maar er constant over zeuren maakt het niet beter
pi_219945056
quote:
88s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Harper het volgende:

[..]
AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.
Maar dat stond niet in de planner, dus 'computer says no'.
pi_219945094
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.
pi_219945134
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Maar nee, dat mag niet want veel te duur.
Vervolgens blijft ze er over doorgaan in meerdere stories.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.

Ja, het is duur, get over it. En door.
pi_219945173
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

HuisjeMerlin gaat verhuizen, nog een keer zo'n enorme verbouwing, weer een nieuw psychiatrische ziekenhuis inrichting 😅
Wauw alweer verhuizen? Kan niet op daar.
pi_219945175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.

Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.
Aso gedrag ten top. Van beiden.
Ik wil blijven.
pi_219945191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:

Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.
pi_219945226
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
pi_219945287
quote:

[..]
Omdat Am ook de behoefte voelt om er meerdere stories aan te wijden en door te zeggen dat ze aan de wijn van en iets te vieren hebben.

Iets vieren doe je naar mijn mening met elkaar.

Bovendien worden wij altijd doodgegooid met hoe goed de band is in het gezin en hoe close ze zijn enz enz. Ik snap heel goed dat Julia het lekker met Rens aan het vieren is bijv, maar dan had Am gewoon dr mond moeten houden.

Deel het als Julia er is. Wederom aandachtstrekkerij, alles in content.
pi_219945302
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
pi_219945337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
Ik denk dat ze het met spullen kopen en uit eten gaan ook heeft, maar het geeft haar vast een geluksgevoel. Het moet ook altijd geld kosten bij dit soort mensen. Gewoon een keer lekker wandelen aan het strand/ in bos zit er niet in, want dat kost geen geld.
pi_219945339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!
pi_219945347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
Ja die borreltijd op dinsdag viel me ook op. Is toch niet volgens planning😅
Ik weet of ze nou foodfluencer ambities heeft, er is altijd wel veel aandacht in haar stories over wat ze vandaag weer allemaal gaan eten en bakken.
En die broden zijn natuurlijk voor de komende box.
pi_219945366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Nee hoor. Dit zijn allemaal dingen die ze een tijd geleden ook deed. Daarna even wat minder, waarschijnlijk omdat ze vol zat van haar roem vanwege het nieuwe boek/planner of wat dan ook.
pi_219945385
Die spitskool ziet er ook niet uit voor de hoeveelheid mensen die daar moeten eten. En het ziet er ook niet lekker uit. Dit is voor 4 personen? En verder niks erbij, dan moet je wel borrelen van te voren en afsluiten met liters ijs.
pi_219945399
quote:
88s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.
Oja, stom! 🤣
Dan kan Dion zijn zuurverdiende geld aan de cadeautjes van haar lijstje uitgeven en kan zij daarna weer klagen dat er:
- niemand op haar verjaardag kwam
- ze de hele tijd in de keuken stond en alsnog niemand heeft gesproken

Ik hoop dat ze het niet voor elkaar krijgt om dit gratis te krijgen.
pi_219945403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.
Aso gedrag ten top. Van beiden.
Daar heb je een tikkie voor🤣
Ik vind dat ook aso ja, ik kan me niet eens voorstellen dat ik random mensen om geld zou gaan vragen.
  woensdag 28 januari 2026 @ 09:38:50 #260
3778 popje
pi_219945496
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
pi_219945538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)
pi_219945579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
De lover van Koen is ook bij de kinderen.
pi_219945584
Een 'stukke' jas :)
pi_219945593
Die gore jas van Judith 🤮
pi_219945596
Heeft sanneke een management?
pi_219945598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoond
pi_219945603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.
Ik wil blijven.
pi_219945606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoond
Nu misschien. Destijds ook niet.
Ik wil blijven.
pi_219945657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?
pi_219945660
Ik vraag mezelf af of ze überhaupt spaargeld hebben... en waar Dion dit dan in godsnaam van zou moeten betalen?
En hoe zou het dan inderdaad zitten als ze gek gezegd in april een huisje krijgen? Alles wat we daar vrijwel zien is de inboedel van dat huisje zelf, niet van Sanneke en Dion.

Ik wil absoluut niet lelijk doen maar als je als man zijnde alleen werkt in deze branche dan gaat je geld toch geheel op aan de vaste lasten? Die werken zichzelf ooit nog de nesten in op deze manier en in de schulden. Ga eens sparen voor je toekomstige huis Sanneke als je überhaupt de spaarruimte hebt. Niet zomaar ff 800 euro down the drain en al het eten daar nog bovenop a 200-300 euro. Dat is gewoon je huur voor 2 dagen plezier en waarschijnlijk circa de helft van Dion zijn loon.
pi_219945680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)
Ja precies, en slapen gaat voor de kids toch meestal net even wat slechter dan thuis. Dus dan slaap je zelf ook slechter.

We zijn dit jaar in oktober 3 weken op vakantie geweest, dat vond ik wel de moeite ten opzichte van de stress haha!
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 10:19:43 #272
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219945790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Heeft sanneke een management?
Volgens mij niet
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219945840
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vraag mezelf af of ze überhaupt spaargeld hebben... en waar Dion dit dan in godsnaam van zou moeten betalen?
En hoe zou het dan inderdaad zitten als ze gek gezegd in april een huisje krijgen? Alles wat we daar vrijwel zien is de inboedel van dat huisje zelf, niet van Sanneke en Dion.

Ik wil absoluut niet lelijk doen maar als je als man zijnde alleen werkt in deze branche dan gaat je geld toch geheel op aan de vaste lasten? Die werken zichzelf ooit nog de nesten in op deze manier en in de schulden. Ga eens sparen voor je toekomstige huis Sanneke als je überhaupt de spaarruimte hebt. Niet zomaar ff 800 euro down the drain en al het eten daar nog bovenop a 200-300 euro. Dat is gewoon je huur voor 2 dagen plezier en waarschijnlijk circa de helft van Dion zijn loon.
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
pi_219945852
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
Ik geloof dat dus echt niet. 😂
pi_219945906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik geloof dat dus echt niet. 😂
Niet?! 😂🤪
pi_219945941
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.

Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
pi_219946216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.
pi_219946534
wacht even, AM maakt de mooiste reizen met de kinderen en hoopt dat later met Maarten dan nog een keertje over te doen??
Ik zal wel gek zijn, maar zij ziet deze reizen dan als een soort voorproefje zodat het later ooit volledig gepland nog een keer kan ?

Ga gewoon leuke dingen ontdekken met je man. En ik heb niks tegen ouder-kind reisjes, leuk juist, maar nu voelt het opeens wel raar zoals zij het beschrijft .
pi_219946592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.

Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
Ik snap daar helemaal niets van. Misschien als je alleen maar vanuit jezelf niet. Niet vanuit de kinderen in ieder geval
pi_219946618
quote:
Ja. Denk je dat ze iemand een gratis overnachting gaan geven die lopen te klagen dat het te duur is?😂😂😂
pi_219946655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:27 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Oja, stom! 🤣
Dan kan Dion zijn zuurverdiende geld aan de cadeautjes van haar lijstje uitgeven en kan zij daarna weer klagen dat er:
- niemand op haar verjaardag kwam
- ze de hele tijd in de keuken stond en alsnog niemand heeft gesproken

Ik hoop dat ze het niet voor elkaar krijgt om dit gratis te krijgen.
Ik hoop het ook niet. Ik ben geen misgunner en ik gun iedereen het beste, maar dit gewoon niet. Sanne gewoon niet.
pi_219946666
AM over Frankrijk, ze kan toch ook gewoon zelf een huis huren in plaats van kamperen? Of kunnen ze alleen als het gratis in een huis is van haar ouders?
pi_219946744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]

Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.
Ik wil blijven.
pi_219946781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet?! 😂🤪
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.

Enige wat ik opvallend vind is dat ze elk jaar in januari laat weten wat ze dat jaar verdiend heeft maar dit jaar heeft zij dit nog niet gedeeld. 👀 Zal vast met een reden zijn.

Overigens kan Sanneke zo blijkbaar haar loon toch verhogen als we de stories mogen geloven met voetfoto's.

Vast wel een man met een fetish voor neusgaten, kruisje showen en zuignapje vastmaken aan de bank.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-01-2026 12:02:02 ]
pi_219946785
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!
pi_219946813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 11:53 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!
Ja dat dus. Ik hoop dat ze er dit jaar mee komt. Ik denk dat het wel meer is dan afgelopen jaren maar dat heeft ze alleen aan haar zoontje te danken.
pi_219946827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.
Maximaal
pi_219946838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣
pi_219946847
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:59 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.
🤮 aan de geur wil ik niet een denken!
pi_219946886
Gatver, die witte trui van Judith is ook gewoon smerig zeg. Pillig en volgens mij een vlek?
pi_219947066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 12:46:10 #292
184769 crew  Deisyy
pi_219947081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.
Ik vind dat inwisselen van mannen/vaders/moeders ook zeer ongezond, voor de kinderen maar ook voor de volwassenen, het is best goed om dan even zonder nieuwe lover te wonen. Maar het valt tegenwoordig ook niet mee om woonruimte te vinden, dat is best een probleem, ook in die regio.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219947090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatver, die witte trui van Judith is ook gewoon smerig zeg. Pillig en volgens mij een vlek?
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
pi_219947136
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
1 was? En je beddengoed dan? Theedoeken etc dan is 1 trommel snel vol
pi_219947211
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij draagt ze een onderbroek, en dan de volgende dag keert ze hem binnenstebuiten, dan is hij in haar ogen weer schoon 🫣

Ook dat hele verhaal met elkaars badwater herbruiken 🤢
pi_219947214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:41 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”
🤢
pi_219947218
Ik vind Elyese er trouwens goed uitzien, die is ook weer lekker bezig met van alles zo na de bevalling
pi_219947278
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 11:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.

Enige wat ik opvallend vind is dat ze elk jaar in januari laat weten wat ze dat jaar verdiend heeft maar dit jaar heeft zij dit nog niet gedeeld. 👀 Zal vast met een reden zijn.

Overigens kan Sanneke zo blijkbaar haar loon toch verhogen als we de stories mogen geloven met voetfoto's.

Vast wel een man met een fetish voor neusgaten, kruisje showen en zuignapje vastmaken aan de bank.
Ja maar Dion verdient echt geen 4000 euro. Ja in zijn dromen misschien 🤣
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 13:28:48 #299
184769 crew  Deisyy
pi_219947314
De CO-melder ging af bij Val van ClosetvanVal, in plaats van haar huis uit te gaan leek het haar een beter idee om uit te vogelen hoe het ding stopte met herrie maken, lang verhaal kort, ze is afgevoerd door de ambu.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219947329
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:32 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.
Dit! En het tranendal omdat zijn haar geknipt moest worden. Overdrijven is echt een vak, zweverig tot aan de top die meid. Hetzelfde dat ze een trauma had overgehouden omdat ze in het ziekenhuis haar placenta hadden weg gegooid en dat ze die graag had willen hebben om pillen van te maken. Ik snap dat het vervelend is hoor, maar ze wou zelf op Ibiza bevallen en dit zijn nou eenmaal de regels. Maar dat je dan praat over trauma, en hier maanden later nog over van de leg kan zijn is wel extreem (nou had ze wel een problematische bevalling, mijn woorden staan los van die bevalling).
pi_219947339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:28 schreef Deisyy het volgende:
De CO-melder ging af bij Val van ClosetvanVal, in plaats van haar huis uit te gaan leek het haar een beter idee om uit te vogelen hoe het ding stopte met herrie maken, lang verhaal kort, ze is afgevoerd door de ambu.
Ja maar ze geeft toch echt wel duidelijk aan in haar bericht dat dat stom was etc. Ik lees het vooral als gewoon paniek en even echt niet meer wat te doen. Een hele normale reactie lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')