Zouden ze met lieve vrienden gaan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
En ach, eerste rij. Dat moeten ze ook even melden. Straks nog met Fred op de foto en de bingokaart is vol.
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.
Ik ben net zo lang als zij is. Als ik hardloop heb ik ongeveer een meter aan een stap. Met wandelen minder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:41 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?
Ik loop meestal 1000 stappen in 10 minuten en dat komt wel redelijk overeen met haar inschatting.
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef Lodelie het volgende:
Oh ik moet nog iets bekennen. Ik ben toch geinfluenced door Am🙈
Ik heb dezelfde jas gekocht.
(Wel van mijn eigen geld en niet bij de winkel die zij promoot.) En heb het ook niet op insta gepost.
Heeeeel oneerlijk zelfs.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭
Toch wel jammer dat jij hem niet gratis hebt gekregen
Had je op insta wel om tips gevraagd? Daar begint t mee he 🙈quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.
Ik had erop moeten hinten natuurlijk. Gemiste kans
Je had je camera mee moeten nemen en je kinderen met hun kont laten schudden en middelvingers laten zwaaien in de winkel, dan geven ze gratis kleding voor het gehele pubergezin mee.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.
Ik had erop moeten hinten natuurlijk. Gemiste kans
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten..quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Bob... nee ik kan daar maar niet aan wennen.
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Misschien toch een paar keer extra in de planner zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:14 schreef papierentas het volgende:
AM; Dan koop je tig tandenborstel houders, maar nieuwe tandenborstels waren nog niet nodig volgens de planner ofzo.
En vergeet haar geschreeuw in de buitenlucht niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:26 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengt
Chantal haar zoon heet Bobbyquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:56 schreef Snaky het volgende:
[..]
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten..
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Maar Bobby is dan weer niet leuk voor een eind vijftiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.
Misschien komt het omdat ik nogal een Twin Peaks fan ben, daar komt een Bob in voor en daardoor heb ik het nooit meer een leuke naam kunnen vinden hahaha! IYKYK 😉
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉
Onze zoons hebben ook namen die niet per se bij baby's/peuters/kleuters passen, maarja ze blijven geen 5jaar oud 🙈
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:25 schreef Weerikier het volgende:
[..]
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.
Dat vind ik wel echt leuke namen trouwens, zowel voor jongetjes als volwassenen mannen.
Het is echt die naam Bob die ik niet leuk vind, ligt aan mij hoor haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |