Laten we elkaars mening hier gewoon eens respecteren zonder discussies.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Dat mag zeker wel hoor en blijven doen. Maar volgens mij werd je er niet op aangesproken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Zou ze die bende dan ook op de grond laten liggen? Ik denk van wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengtquote:Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Lodelie het volgende:
Wat het bij mij bij Am vooral is, is niet eens wat ze filmt maar alles erom heen.
Ze doet alsof ze alle kennis in pacht heeft, ze is belerend, ze verdraaid regelmatig de waarheid, ze is niet autonoom, niet oprecht.
Ze wijst regelmatig met haar vinger naar anderen, terecht of onterecht. Ze is enorm veroordelend vind ik, ook naar bijv Maarten toe.
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
Id zo is het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
Je moet gewoon blijven Noor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama deelt haar gemiddelde stappen op een dag. Volgens mij klopt er iets niet in de verhoudingen. Ik zet ook ongeveer 1500 stappen als ik de kinderen naar school breng en terug loop. Maar de school zit op 3 minuten lopen. Dat is echt geen 1,5 km. + 4 km lopen in de ochtend voor de hond? Voor haarzelf zou ze bedoelen.
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Misschien hoef jij je hier niet mee te bemoeien even.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
Kijk en dit is precies wat ik bedoel. Sorry hoor een type foutje ojee de wereld vergaat. Nou heb geen puf om soms een heel verhaal terug te lezen, zou niet zeggen waarom niet want als je een keer iets persoonlijks over jezelf zegt krijg je ook meteen de wind van voren.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Klopt. 😂 Beide in de zin van ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?
Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |