abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219948447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Laten we elkaars mening hier gewoon eens respecteren zonder discussies.
pi_219948462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
pi_219948523
Mijn_geldzaken deelde van de week dat een schuurwoning haar droom is. Nu heeft ze een huis gefilmd en in haar stories gedeeld. Droomhuis gevonden. Geen idee of het in de verkoop is maar ik zou echt niet blij zijn wanneer een voorbijganger mijn huis + auto (met zichtbaar kenteken) zomaar zou filmen en delen. Die fluflu’s hebben echt geen normen en waarden.
Ik wil blijven.
pi_219948549
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Dat mag zeker wel hoor en blijven doen. Maar volgens mij werd je er niet op aangesproken?
Eens dat de kinderen normaal gedrag vertonen (gelukkig maar)
Een normaal gezin vind ik het niet. Het wordt ontwricht door de moeder met haar camera. Stel je toch eens voor dat jij als kind thuiskomt uit school en je weet nooit of je moeder achter de deur klaarstaat om jou te filmen en dat met 90K mensen te delen. Of je bent een meisje op het VO en je moeder gooit online welk menstruatieondergoed jij draagt. enz.
pi_219948735
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
Zou ze die bende dan ook op de grond laten liggen? Ik denk van wel eigenlijk.
pi_219949088
Waarom wil AM de speelgoedwinkel vermijden voor een kinderfeest? Raar mens
pi_219949239
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
pi_219949316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef Snaky het volgende:

[..]
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
pi_219949604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Lodelie het volgende:
Wat het bij mij bij Am vooral is, is niet eens wat ze filmt maar alles erom heen.

Ze doet alsof ze alle kennis in pacht heeft, ze is belerend, ze verdraaid regelmatig de waarheid, ze is niet autonoom, niet oprecht.
Ze wijst regelmatig met haar vinger naar anderen, terecht of onterecht. Ze is enorm veroordelend vind ik, ook naar bijv Maarten toe.
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengt
pi_219949666
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 19:35:05 #36
184769 crew  Deisyy
pi_219949670
Nu maar stoppen hoor met dat gevit op elkaar, is heul niet leuk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219949711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
Id zo is het wel.

Ik vind Lot heel vies met eten met die handen in de kaas. Van de week neus aan de koekjes en weer terug leggen. Vies hoor.
pi_219949785
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Je moet gewoon blijven Noor.
Ik begrijp heel goed wat je ervaart .
We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn en elkaar maar naar de mond te praten.
Zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt krijg je vaak reacties.
Gewoon boven blijven staan .
pi_219949802
quote:
17s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama deelt haar gemiddelde stappen op een dag. Volgens mij klopt er iets niet in de verhoudingen. Ik zet ook ongeveer 1500 stappen als ik de kinderen naar school breng en terug loop. Maar de school zit op 3 minuten lopen. Dat is echt geen 1,5 km. + 4 km lopen in de ochtend voor de hond? Voor haarzelf zou ze bedoelen.
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.
pi_219949806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
pi_219949809
Wat triest, reclame maken heeft voor AM een hogere prioriteit dan zorgen dat haar dochter op tijd in bed ligt.
pi_219949849
Ach louay... om half -2 slapend in de bakfiets, daarna verder op de bank
En nu weer op
De speelgoedkist.
Waarom niet gelijk lekker zijn bedje in als hij gedoucht is. Ligt hij weer in de herrie
pi_219949864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
Misschien hoef jij je hier niet mee te bemoeien even.
pi_219949870
Verkeerde qoute
pi_219949881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Kijk en dit is precies wat ik bedoel. Sorry hoor een type foutje ojee de wereld vergaat. Nou heb geen puf om soms een heel verhaal terug te lezen, zou niet zeggen waarom niet want als je een keer iets persoonlijks over jezelf zegt krijg je ook meteen de wind van voren.

@Henrike, lief dankjewel. Maar nee hier volledig weer mee schrijven. Nee totaal geen behoefte aan.
pi_219949910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?

Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten :P
Klopt. 😂 Beide in de zin van ongeloofwaardig.

En weet je, prima he wat ze dan ook verdienen. Maar sommige dingen zijn nou eenmaal niet realistisch. Dat is hetzelfde als een gezin dat modaal verdient en nét hun huis kan betalen denkt aan een 2e huis. Ook niet realistisch.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-01-2026 20:04:38 ]
pi_219950000
De nagelkerkjes zijn weer eens de hort op. Ja, ze hebben geld, maar wat een emotionele armoede voor die kinderen daar
pi_219950058
Ze zijn nog maar amper thuis bij de kinderen!
pi_219950153
Je dochter die in Dubai vast zat, vlucht om moest boeken, komt vanavond terug thuis. Maar ja, kaartjes voor Fred van Leer, EN samen weer weg, dat is belangrijker. Date night gaat altijd voor. Halen ze Eline zelf op? Of doet opa dat weer? Net als al die foto's van jaren terug. Omdat je toch een x-aantal foto's per dag moet plaatsen, maar je eigenlijk niets te melden hebt? Behalve weer melden dat je weer weg bent dan.
pi_219950172
En ach, eerste rij. Dat moeten ze ook even melden. Straks nog met Fred op de foto en de bingokaart is vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')