abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219952078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Echt lachen, bewust risico's met je kinderen lopen!
Ik vind haar tokkie
pi_219952097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.

Is Bob trouwens niet naar haar broer vernoemd? Die heet volgens mij ook Bob.
Korte Hollandse namen.. I love it O+ . Voor zowel jongens als meisjes. Maar dan niet in de categorie Jan, Piet, Klaas. Ach ja, smaken verschillen.
pi_219952114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik wist niet eens wie ze was tot dat ik haar in het wild tegenkwam en erop gewezen werd. Ik vind haar ook echt tokkie.
pi_219952241
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.

Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.

Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃

Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
pi_219952247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.

Is Bob trouwens niet naar haar broer vernoemd? Die heet volgens mij ook Bob.
Niet alleen naar die broer toch? Ik dacht dat het een beetje een 'familienaam' was. Maar ik kan me vergissen.

Namen zijn zo persoonlijk, maar bij mij zit t vaak in de associatie,ken ik een Mark die ik echt verschrikkelijk vind, dan vind ik de naam bij een baby vaak ook verschrikkelijk haha.
pi_219952313
quote:
17s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Korte Hollandse namen.. I love it O+ . Voor zowel jongens als meisjes. Maar dan niet in de categorie Jan, Piet, Klaas. Ach ja, smaken verschillen.
Dr vader heet ook bob. Ze heeft ooit eens gezegd toen ze wist dat het een jongen was, en wat ,e dus niet wilde weten, fout van echoscopiste, heel zeil verhaal igg, dat het bob werd. Broer heet ook bob dacht ik. Igg wel meerdere bob.
pi_219952395
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ligt het aan mij, of posten sommige influencers echt veeel meer ads tegenwoordig? Junoordzij en Mirthe hebben zo'n beetje om de post weer een ad (of vaker). Lotteballijns ook. Ik heb zo'n beetje alle influencers al ontvolgt en kijk af en toe nog eens, maar valt me wel op.
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meer
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219952403
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.

Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.

Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃

Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
Dat tokkies met geld is hier inderdaad weleens gezegd volgens mij
pi_219952405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind het wel leuk om haar te volgen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219952840
Waarom laat MB een kind van 3 op een kinderstoel aan het fornuis staan mét pan en filmt dan nog even hoe ‘knus’ het thuis is? Ik vraag me echt af hoe het daar voor die kinderen is, elke keer zo geforceerd gefilmd worden.
pi_219952945
De kinderen van Kelly C moesten ook weer hun gekregen kleding showen.
pi_219953010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Enorm mosterd , maar hier moet ik echt om glimlachen.

Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
pi_219953033
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:

Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
pi_219953057
Het valt me bij de Nagelkerkjes ook altijd op dat er maar een paar positieve reacties onder staan.
De negatieve reacties worden natuurlijk gewist tijdens de kantooruren van Sofie.

Ik vraag me oprecht af waarom ze dit dagelijks blijven doen. Zou het nou zoveel geld opleveren of kicken ze op die paar positieve reacties? Ze heeft weleens gezegd dat het een 'document voor later' is. Maar ik neem aan dat ze die overloze berichten en filmpjes zelf nooit meer terugkijken. Het overgrote deel van de inhoud gaat over onbenullige dingen als de koffie bij Teringdinges in Spanje en dat het badwater warm is. Misschien willen ze later terugkijken wat ze hebben gegeten en hoe vaak er nieuwe lieve vrienden kwamen en gingen?
pi_219953083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
pi_219953101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meer
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nog
pi_219953104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?

Ik denk wel dat dit boek minder animo had dan het eerste boek, maar da's puur een gevoel.
pi_219953107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nog
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijven
pi_219953116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.
Uit de reactie haalde ik dat ze bedoelde dat we het allemaal niet precies weten, we zijn er niet bij.
En dat is ook zo toch?
Maar dat geldt voor het hele forum, alle reacties op fluflus , we zijn er niet bij in werkelijkheid is het misschien wel anders.
pi_219953163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
pi_219953164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:54 schreef Snaky het volgende:
Het valt me bij de Nagelkerkjes ook altijd op dat er maar een paar positieve reacties onder staan.
De negatieve reacties worden natuurlijk gewist tijdens de kantooruren van Sofie.

Ik vraag me oprecht af waarom ze dit dagelijks blijven doen. Zou het nou zoveel geld opleveren of kicken ze op die paar positieve reacties? Ze heeft weleens gezegd dat het een 'document voor later' is. Maar ik neem aan dat ze die overloze berichten en filmpjes zelf nooit meer terugkijken. Het overgrote deel van de inhoud gaat over onbenullige dingen als de koffie bij Teringdinges in Spanje en dat het badwater warm is. Misschien willen ze later terugkijken wat ze hebben gegeten en hoe vaak er nieuwe lieve vrienden kwamen en gingen?
Sowieso swiffert Sofie reacties, de enige diehard fans die ze hebben zijn Sandra en Helma (als ik de namen goed onthouden heb).
Swifferen is haar werk op kantoor.
pi_219953169
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.
Uit de reactie haalde ik dat ze bedoelde dat we het allemaal niet precies weten, we zijn er niet bij.
En dat is ook zo toch?
Maar dat geldt voor het hele forum, alle reacties op fluflus , we zijn er niet bij in werkelijkheid is het misschien wel anders.
En dit ook zeker! Een groep hier praat alsog ze de vlieg zijn die 24 uur bij de gezinnen op de muur zitten. En alsof jullie niets anders te doen hebben in jullie leven dan alleen die fluflus te volgen. Best triest hoor.
pi_219953184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Echt lachen, bewust risico's met je kinderen lopen!
Hoelang wil je druiven snijden dan? Kinderen zijn vier.
Zou me meer zorgen maken om de onvoedzame broodjes en koekjes mee. 🤪
Misschien heb ik wel geluk met mijn kind hoor, die moet niks van witbrood weten. Maar hebben we nooit aangeboden. Pas later en dan is het "bah". Maar als ik zie wat voor meuk kinderen mee krijgen naar school. Bij zoon ik de klas zitten er kinderen die structureel koekjes, snoep en sap uit een pakje mee krijgen.
pi_219953204
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijven
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)
pi_219953240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen. :) leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.

Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.

Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.

Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')