hahaha ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sam heeft gisteren met hun auto (die daar niet voor bedoeld is?) dingen opgehaald en in haar huis gezet.
Misschien kan hij het een volgende keer in Maartens huis zetten!
En dan haar volgers ook nog even verwijzen naar de post en vooral ook om te kijken hoe ‘bekende’ hebben gereageerd. Dan heeft de broer van vast ook weer reacties gehad. Dus ik denk idd wel dat het bewust is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen toeval denk ik!
Waarom blijft am dit toch uitmelken, je hebt het contact verbroken, laat die mensen dan ook gewoon met rust
Ik heb die fiets bij meerdere al langs zien komen. Wel allemaal zonder gekregen of ad erbij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Kan hij daar op in slaap vallen ipv op de zitting van de bakfiets.
Ik snap het gebruik van alleen voorlettersquote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHAquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ik krijg altijd van die tweeling van de shinning vibes bij die meiden als ze zo staan te poseren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een triest filmpje van de tweeling bij HVK. Het lijken wel poppen….
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ja, en dat haar vader dat altijd voor de kleinkinderen zocht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Harper het volgende:
AM zit wel weer op de praatstoel vandaag zeg. Waarom wéér het verhaal over de breuk met haar ouders oprakelen?
En dan blablabla over dat de fiets niet altijd bij het kind past. Joh, wat dacht je van eerst even een proefritje maken?
Maar gelukkig kunnen de broers hun vader helpen bij het vinden van een fiets op Marktplaats
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.
We zijn hier nogal voorspelbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHA
Haha hier idem. Ik was ff helemaal de draad kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van alleen voorletters
Maar nu dacht ik toch even aan Lot
Later zag ik Z dus dat werd even puzzelen
Ik volg HVK niet, ooit geblokkeerd omdat ik commentaar op het ruziemaken gaf
Dat fietsje is gesloopt voordat Louay er nog maar naar gekeken heeft vrees ik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:40 schreef Lodelie het volgende:
Het is ook allemaal praatjesmakerij van Am.
Sam heeft met de auto die er niet voor bedoelt is, iets opgehaald en dat zomaar in HAAR huis neergezet.
Alsof zij van niks wist...
Dat zijn het contract heeft verbroken met haar ouders, is haar zaak. Maar zo openbaar met moddergooien naar de opa en oma van je kinderen vind ik niet kunnen.
Zij heeft haar redenen, maar dan kan je niet openbaar teksten over toxische familieleden posten.
Ja Sanneke is echt het voorbeeld van 'verstandige keuzes'. Het zegt wel genoeg dat ze geen idee heeft van de huizenmarkt en dat ze in haar handjes mag wrijven dat ze recht heeft op een huurhuis.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”
Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.
Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
Jeep, zo noemt ze hem 🤣quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!
Door er over door te gaan en de manier waarop, toont ze echt aan dat ze nul respect en fatsoen heeft. Hier ook al even geen contact meer met schoonouder, neefjes praten wel eens over opa, helemaal prima, dan vragen we of ze het leuk hadden met opa bijvoorbeeld. Er is behoorlijk wat gebeurt hier, maar hem aan de schandpaal hangen in het openbaar zou niet in ons opkomen.
Je zou er trek in/ van krijgen🤪quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk kale pasta, sla, wortels en een kaassoufle 🫣 goede combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |