abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219954808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.
Haha ga k ook eens op letten, lachwekkend eigenlijk net als Dbm die op haar eigen berichten reageert
pi_219954961
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
Maar in zijn kamer zit waarschijnlijk een deur die hij nog niet kan openmaken… als ze dan de deur dicht doet en het karretje staat daar hoeft ze de bank niet meer af.
Ze kan toch best wel in oplossingen denken die meid.
pi_219954996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
Dat klopt niet helemaal hoor. De wat minder lopende of kwalitatief matige boeken worden gratis ( met abbo uiteraard) en andere nooit.
pi_219955010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.
Wanneer je ziet dat iemand een kind slaat gaat dat tenslotte ook niet meer over een mening, maar over feiten.
In dit gezin krijgen kinderen niet de vrijheid die ze nodig hebben om.zich te ontwikkelen tot zelfstandige individuen met een eigen mening, eigen hobby's en eigen bezigheden. Moeder bepaalt wat en hoe " wij Geertsen" alles doen. Dat is geen mening, dat is iets dat AM zelf zegt en schrijft.

Het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat wat AM laat zien helemaal niet waar is. Dat al die plichten en verboden in het kader van " wij Geertsen" in werkelijkheid niet bestaat.

Ik geloof daar niet in, maar prima als anderen die optie openhouden natuurlijk.

Maar dit staat wel volledig los van op alle slakken zout leggen ( ja, dat gebeurt hier zeker) en of we het gedrag van de kinderen Geerts wel of niet leuk of problematisch vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 29-01-2026 13:19:13 ]
pi_219955079
Judith is ook weer lekker aso met haar te laat komen. Zij is zo enorm egoistisch
pi_219955127
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.
Wanneer je ziet dat iemand een kind slaat gaat dat tenslotte ook niet meer over een mening, maar over feiten.
In dit gezin krijgen kinderen niet de vrijheid die ze nodig hebben om.zich te ontwikkelen tot zelfstandige individuen met een eigen mening, eigen hobby's en eigen bezigheden. Moeder bepaalt wat en hoe " wij Geertsen" alles doen. Dat is geen mening, dat is iets dat AM zelf zegt en schrijft.

Het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat wat AM laat zien helemaal niet waar is. Dat al die plichten en verboden in het kader van " wij Geertsen" in werkelijkheid niet bestaat.

Ik geloof daar niet in, maar prima als anderen die optie openhouden natuurlijk.

Maar dit staat wel volledig los van op alle slakken zout leggen ( ja, dat gebeurt hier zeker) en of we het gedrag van de kinderen Geerts wel of niet leuk of problematisch vinden.

Maar dat vinden jullie!
Jij benoemt het hier als een feit dat het zo gaat in het gezin, nee het is hoe jullie het als een buitenstaander zien en dat is heel iets anders! Daar vind ik het fout gaan hier. Een mening etc allemaal helemaal prima maar jullie benoemen het als iets wat echt zo is!
pi_219955174
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.

Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.

Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃

Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uit
pi_219955179
zou ze toestemming voor publicatie hebben gevraagd van dat citaat?
pi_219955181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Ze legt uit waarom ze niet vooruit durft te plannen? Wat is hier precies ongepast aan?
pi_219955186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijn
Ze kan toch ook op haar man zijn account ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219955188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…
pi_219955191
Ik ben benieuwd hoelang Milou haar goede voornemens volhoudt Meestal hoor je er na ongeveer een maand niets meer over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 29-01-2026 14:58:38 ]
pi_219955197
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
pi_219955205
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…
Ik werk online en dan schiet er een balkje op groen als iemand online komt 😂 zit niet 24/7 te kijken of ze online floept
pi_219955208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is ook weer lekker aso met haar te laat komen. Zij is zo enorm egoistisch
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219955216
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Milou haar goede voornemens voorhoudt. Meestal hoor je er na ongeveer een maand niets meer over.
Zij heeft al zo vaak gezegd dat ze gezonder gaat eten/leven, dat bloed dan weer dood en gaat ze weer wekelijks naar de lekkere dingetjes winkel.
pi_219955239
Het gaat nog wat worden met Bob zoals Judith hem opvoedt. Die gaat te laat komen op de middelbare school, lessen missen, absenties genoteerd. Bijbaantje? Oh nee, verslapen.

Ik heb altijd het idee bij Judith dat ze het stoer vindt om rebels te doen en daarom dit soort dingen doet (en post). Het is net zo’n peuter die om zich heen schopt om te drammen.
pi_219955257
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
Bewust geplaatst denk ik
  Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 13:57:11 #169
184769 crew  Deisyy
pi_219955271
Iedereen heeft recht op een eigen mening, het is niet nodig elkaar hierop aan te spreken, scroll er overheen als je het er totaal niet mee eens bent.

Verdere discussie zal ik verwijderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219955290
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Bewust geplaatst denk ik
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.
pi_219955303
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Bewust geplaatst denk ik
Denk ik ook.
pi_219955347
Die appelcake van AM ziet er uit alsof ie onhandig te eten is met die hele appels erin 😅
pi_219955384
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
Geen toeval denk ik!

Waarom blijft am dit toch uitmelken, je hebt het contact verbroken, laat die mensen dan ook gewoon met rust
pi_219955392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.
Ik hoop dat die school haar nooit meer vrij geeft voor vakanties
pi_219955403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.
De drie oudste hebben nog wel contact, hoewel Jim er ook niet zo’n zin in had begreep ik laatst.
En de jongste hebben al zoveel gemist dat dat nooit meer gaat lukken denk ik.
Guus zou ik zo ontzettend gunnen, die was zo gek op z’n opa en oma. (De anderen ook maar ik vind Guus altijd een beetje ‘alleen’)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')