abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219953553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Ik vind Mathilde sowieso niet leuk (meer).
pi_219953557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijk
pi_219953567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.
Niemand heeft haar de gebruiksaanwijzing gegeven bij de geboorte van Mijan
pi_219953571
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huis :+ Ik vond dat ze gewoon moest leren waar ze wel en niet aan mocht komen. En soms gebeurde er dan wel eens wat, tja, daar leren ze alleen maar van. Maar hiervoor moet je wel actief en consequent zijn en gaat het niet altijd zoals je wil, en daar zit het probleem bij Sanneke.
pi_219953580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijk
Nee precies, ik reageer er ook niet op, ze doet maar. We weten dat ze goed kan liegen
pi_219953604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.
Interacrie is er niet.
En ik begrijp die witte jas ook niet en die witte kleding met dit weer.
Kan ze straks weer klagen dat het vies is 🤷 overigens word donker ook gewoon vies 😂 maar nu licht aantrekken is echt vragen om vieze kleding 😂
Die kinderen moeten iedere dag op een rijtje mooi staan met een blik van een hert die in je koplampen kijkt... geen idee waar dat voor is 🤷 ondertussen roept ze regelmatig dat het zo lastig is ze samen op de foto te zetten 😂👍 maar iedere ochtend is het weer raak...
pi_219953695
quote:
88s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:43 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huis :+ Ik vond dat ze gewoon moest leren waar ze wel en niet aan mocht komen. En soms gebeurde er dan wel eens wat, tja, daar leren ze alleen maar van. Maar hiervoor moet je wel actief en consequent zijn en gaat het niet altijd zoals je wil, en daar zit het probleem bij Sanneke.
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaakt
pi_219953745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.
pi_219953780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Een aanname dus..
pi_219953788
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaakt
Ja dat laatste inderdaad wel. Hier ook eigenlijk nooit moeite gehad met deze manier, ze wist vrij snel waar ze aan mocht komen en waar niet.

Prima oplossing wel om dat karretje op M zijn kamer te zetten met spulletjes erin.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirp op 29-01-2026 10:04:12 (Aanvulling) ]
pi_219953792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Wat een raar asociaal gedrag tov de school van Bob joh!
Klopt, lekker autonoom te laat komen. En idd wel opvallend dat het voor haar ziekenhuis afspraken wel op tijd kan zijn.
Maar school kan lekker de tering krijgen en Bob leert dat de tijd van anderen niet uitmaakt, kijk maar wanneer je komt 🤷‍♀️
pi_219953802
Ik vind dat er een verschil zit in dingen die onhandig zijn (kastdeurtjes die open kunnen, wasmachine die aan of uitgezet wordt) en dingen die gevaarlijk zijn. Wij hebben niks gedaan aan die onhandige dingen, dus bij ons lag de lade met voorraad regelmatig op de grond. Of werd er met de pannen gespeeld. Maar we hebben wel de stopcontacten kindveilig uitgevoerd bijvoorbeeld.

Maar goed, voor de onhandige dingen betekent dat je regelmatig van de bank moet afkomen voordat je je kind iets hebt afgeleerd.
pi_219953807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Wat een raar asociaal gedrag tov de school van Bob joh!
Judith is alleen autonoom als het haar uitkomt. Als ze zelf een afspraak heeft, een pakketje verwacht of wat dan ook dan moeten die mensen weer naar haar pijpen dansen.
pi_219953975
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦‍♀️

5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
pi_219953993
Haha ik moet wel lachen om de story van Kelly Beukers dat ze samen met Rory die tv ophangt. Dat tekstbalkje staat niet voor niks half over haar buik. Tot zo ver een eerlijk beeld over het afvallen en trots zijn. Maar wel even de foto posten want de rest van het lijf moet wel geshowt worden. Zo doorzichtig.
pi_219954045
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Lostit het volgende:
Ik vind dat er een verschil zit in dingen die onhandig zijn (kastdeurtjes die open kunnen, wasmachine die aan of uitgezet wordt) en dingen die gevaarlijk zijn. Wij hebben niks gedaan aan die onhandige dingen, dus bij ons lag de lade met voorraad regelmatig op de grond. Of werd er met de pannen gespeeld. Maar we hebben wel de stopcontacten kindveilig uitgevoerd bijvoorbeeld.

Maar goed, voor de onhandige dingen betekent dat je regelmatig van de bank moet afkomen voordat je je kind iets hebt afgeleerd.
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommelt
pi_219954063
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦‍♀️

5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
Kaneelbroodjes zouden mij echt nooit de keel uitkomen. 😂
En brood tja, liever je eigen brood als dat van de AH lijkt mij?
pi_219954087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommelt
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.

Vond de tekst: als wij een volgend kind nemen ook zo'n aparte.
Je krijgt een kind Sanneke, nemen doe je met een hond of kat. En zelfs daar zijn niet alle mensen geschikt voor.
pi_219954117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:

Ow wat kan ze weer goed dom kijken. Je kan werkelijk op elke website invullen dat je leren schoenen zoekt. Dit deed ze vorig jaar ook ergens hoor, 'ze moeten nieuwe schoenen' en toen maanden later moest het via internet gekocht worden. Je zal maar geld uit moeten geven aan je kinderen.
pi_219954221
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.

Vond de tekst: als wij een volgend kind nemen ook zo'n aparte.
Je krijgt een kind Sanneke, nemen doe je met een hond of kat. En zelfs daar zijn niet alle mensen geschikt voor.
In pijama op de bank, ze neemt niet eens de moeite om zich aan te kleden zo aan het begin van de dag.
pi_219954269
Misschien moet Sanneke zo’n cursus van Ellen volgen. Die gaat nl paar nachtjes in Vip huisje CP omdat ze zo goed verdient. Dan kan Sanneke eindelijk eens naar de Efteling!
pi_219954296
En waarom Ellen altijd die filmpjes plaatst in te korte jurkjes die totaal niet passen vind ik ook bijzonder.
Ze is pas twee jaar geleden gescheiden lees ik. Wat wanhopig is zij dan gelijk op zoek naar een andere man gegaan!
pi_219954522
Die tweeling van hvk vanochtend leek op die twins van The Shining. :o Zo triest dat rare poseren elke keer.
Ik kan ook steeds moeilijker kijken daar, elke dag dat arme jochie die op de raarste plaatsen een slaapje moet doen.
Bouw eens wat rust en structuur in en leg dat ventje op bed. Die bieb is ook gewoon een dwangmatige handeling inmiddels...

Van Judith viel m'n bek ook weer open. Ongelooflijk asociaal...
pi_219954741
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
pi_219954744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
Ja die vond ik ook bijzonder 🤔
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')