quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen.leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.
Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.
Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.
Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
Mijn geldzaken is ook de realiteit kwijt. Is tegenwoordig meer pochen wat ze heeft en heeft niks met budgetteren te maken.
Nogmaals we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren! En AM zal vast vinden dat het bij velen bij ons mis is thuis maar het verschil is dat wij ons gezin niet uitbuiten en de hele dag stories plaatsen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
Vera heb ik laatst ontvolgd, die heeft geen leuke content meer en dat ‘Petra’ de hele tijd is irritant, het is haar een beetje naar haar bol gestegenquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen.leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.
Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.
Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.
Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
Zeker! Werkt als ik het goed begrijpen heb beetje zelfde als met de bibliotheek... per download krijg je iets..quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?
Ik denk wel dat dit boek minder animo had dan het eerste boek, maar da's puur een gevoel.
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageertquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)
Wat is hier ongepast aan? Het gaat nu toevallig over een concert van Suzan en Freek maar ze had het zelfde verhaal kunnen vertellen over als ze naar een voetbalwedstrijd zou gaan die gepland staat over meerdere maanden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
Waar plopt ze dan volgens jou online?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:01 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat het gele rolrekje weghalen, want M. gaat erop en zit eraan. Vorige week was alles veilig en mocht hij alles ontdekken en overal op. Ze zal het wel vervelend vinden dat ze vaker van die bank af moet om achter M aan te moeten.
Ja, misschien gewoon wat speelgoed van hem erin doen ipv eten. Laat hem er lekker mee rommelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Ja, toen het net uitkwam kon ik eerste hoofdstuk lezen en nu helemaal. Daar had ik echter geen behoefte aan maar het wel even zitten loeren 👀 naar de ‘haatreacties’ die geen haat zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
Ik had het ook weggehaald, niet vanwege de kleine jongen maar vind het zo slordig staan, ik had ook zo’n soort karretje in huis maar het is zo makkelijk om even iets op te leggen dus weggehaald. (En de spullen in kasten opgeruimd)quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Snap dat je daar geen zin hebt met al die meuk erin. Zou echt zo leip worden van al die spullen in het zicht bij Sanne. 🤪 Kind is 1. Die snapt "nee" wel toch?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Facebook vooral.. soms instaquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:07 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waar plopt ze dan volgens jou online?
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:27 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan is een box toch erg handig af en toe😅. En zei ze van de week niet ergens dat ze niet snapte dat er niet standaard een slot op elektrische apparaten zat? Ivm kleine kinderen die anders het deurtje openmaken?
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Facebook vooral.. soms insta
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een triest filmpje van de tweeling bij HVK. Het lijken wel poppen….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |