Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terechtquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik zou het er toch ook zo snel mogelijk uit willen hebben.
Dat is 90% jouw eigen invulling. Dingen waar je je over verwondert springen eruit, en de fluflu's geven nogal wat om je over te verwonderen. Heeft niks met 'beter dan de ander voelen' te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over!
Ik volg haar niet maar los van haar verhaal is herkenning/erkenning vaak prettig als je ergens mee struggelt. Ik kamp sinds mijn onveilige jeugd and then some met psychische klachten en ik heb het geluk dat er in mijn woonplaats een Herstelacademie zit waar o.a. cursussen worden gegeven en praatgroepen zijn. Die academie wordt geleid door ervaringsdeskundigen en lotgenotencontact kan heel waardevol zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.
Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
Ja en dan ook nog Ellen erbij met d’r poes!quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!
Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens.....![]()
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Zou er een volger zijn die denkt: goh daar wil ik ook heen.
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?
Ja lekker aardig richting de bffs….quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:58 schreef lila01 het volgende:
'ze weet welk gevecht ik voer, waar niemand iets van ziet'
aldus Michelle W. over Iris Z.
Mag ik even een teiltje?
Michelle doet alsof ze dagelijks aan de frontlinie staat.
En 'ze helpt me waar ze kan, meer dan heel veel anderen doen'.
Wie zijn die vele anderen die haar niet genoeg helpen?
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terecht![]()
Wie weet wat ie nog kan doen, of dat je niet alles eruit hebt gehaald of dat er eitjes nog inzitten
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.
Al deed ze altijd alsof ze het helemaal prima vond dat hij het allemaal niet zo wist. Iets met puzzelstukjes enzo.
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
Daarin is AM niet de enige. Ik volgde een tijdje iemand die een gezin heeft met 7 kinderen. Zij deelde ook regelmatig waar haar kinderen waren of wat ze aan het doen waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
Ik denk dat het vooral dik en rood is geworden door die larves.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 06:39 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzinquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Zou er een volger zijn die denkt: goh daar wil ik ook heen.
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzin
Daarom ben ik gestopt haar te volgen, ik vind haar te lsngdradigquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
Dat is wat haar uniek maakt. Al die fens gaan toch ook iedere dag weer door die onzin heen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
En dan ook weer klagen en het vréselijk vinden dat er foto’s van haar (!!) kind zijn gemaakt, net als bij Juul in de Efteling, waarvan ze ook had gedeeld dat ze er heen ging en met welke vriendinnen ze in de auto zat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |