Wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.
Bedelen is ook een keuze. Dat is de keuze die Sanneke maakt. Misbruik maken van de goedheid van domme en naïeve volgers noem ik dat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”
Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.
Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
Het is ook een Jeep. Maar in begin deed ze net of ze collega's was van Dhl bezorgers. Want hihao gele auto.quote:
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat hebben we hiervan geleerd?
Dat zeuren en doorzeuren en doorzeuren helpt🥳🤪
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.
Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.
Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
En op de gore keuken van Milou komt ook regelmatig commentaarquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
Misschien een (online) workshop piemeltje kleien terwijl je je yoni stoomt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!
Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens.....![]()
Oei, lijkt me goed dat debbie dat account niet bekijkt, wat een waslijst aan ideeën. Heel eerlijk; met zoveel diagnoses vraag ik me af of de mentale diagnoses wel compleet zijn. Zeker als je zoooo de behoefte voelt om het allemaal te benoemen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.
Ik vond haar filmpje over gastroparese/nos/nieuwsuur wel heel irritant ge edit 😅
Echt bizar he. En ook heel veel zelf (haar ouders) gefinancierd omdat het niet vergoed wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:12 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.
Die kinderen weten niet beter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:14 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom laat MB een kind van 3 op een kinderstoel aan het fornuis staan mét pan en filmt dan nog even hoe ‘knus’ het thuis is? Ik vraag me echt af hoe het daar voor die kinderen is, elke keer zo geforceerd gefilmd worden.
Het zit haar hoog, da's duidelijk. Maar je ouders opnieuw schofferen door weer die post van vorig jaar te delen, dat vind ik echt triest. Ze blijft zelf maar in die modderpoel roeren, en de bagger eruit scheppen. En wat wint ze ermee? Zieltjes van de volgmoekes?quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:
Wat dag weer bij AM.
Wat ik niet snap, ze breekt met haar ouders en ze mogen geen contact meer met haar en (enkele van) de kinderen. Maar ze blijft ze maar benoemen, vorige week met die oma/opa week op school weer uitgebreide stories. Nu weer 5+ stories en ook nog even de post delen waarin haar ouders te kakken worden gezet. En er dan nog bij zeggen dat we vooral de reacties moeten gaan lezen want zo erg voor haar allemaal. Oh ja, als laatste nog even een verhaal over haar vader die altijd de fietsen regelde.. en nu niet meer.. daar moest ze even aan denken.
Laat die mensen met rust mafklapper!
Julia woont tijdelijk ergens anders, tjongejonge.. Ze past 2 weken in het huis van een vriendin op de katten. Wat is het toch een aansteller eerste klas.
Nog even de hele locatie en presentatie van Jim delen en vertellen wat Sam allemaal gedaan heeft. En dan kan ze door naar haar wekelijkse fantastische 45 minuten sporten waardoor je direct van je rugpijn af bent en een prachtige platte buik krijgt.
En dat is allemaal oké.
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.
Nou dat he. Hoe stom kan je als park zijn om haar uit te nodigen... echt Sanneke is de grootste anti reclame.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.
Misschien is het beter voor je dat je mij negeert. Ik heb een mening over viezigheid. En als ik die mening hier uit is dat aan mij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade.
Ik heb nog niet verkeerd in haar neusgaten gekeken en ik volg haar niet eens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |