Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft nog steeds die gore witte trui aan, waar al dagen een vlek op zit. Zou ze dat nou zelf niet zien? Viezerik
Er worden ook veel niet besproken, omdat er gewoon ook weinig over te zeggen valt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over!
Als iemand niets snapt van politiek. Eenzijdige kijk op alles.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Natuurlijk, Sanneke schooit nu alweer om de gratis producten van de AH.
En deelt vervolgens weer een bericht vol afgunst over rijken.
Ga werken, klaagdoos.
Dat denk ik ook niet, hoe vaak zou zij douchen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troelaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Natuurlijk, Sanneke schooit nu alweer om de gratis producten van de AH.
En deelt vervolgens weer een bericht vol afgunst over rijken.
Ga werken, klaagdoos.
Sanneke is een profiteur. Gister een samenwerking aankondigen met een camping, dus ze mogen gratis of met korting daar zitten. Nu dat AH geneuzel, lekker schooien om gratis spullen. Pas 2 nachten Borger gekregen. Ik weet het niet hoor, maar wij betalen overal de volle mep voor, we zijn niet rijk en kunnen veel door keuzes te maken en prioriteiten te stellen, al denk ik dat zij ons wel rijk wel zal vinden gezien hoe we leven en wat we kopen/doen van ons geld.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troela
Van dat gezonder gaan eten komt op deze manier ook weinig terechtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troela
Neuh, delen gaat over delen met Sanneke want ze is zo zielig!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt delen. Maar niet perse delen met haar.
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Bij Sanneke heb ik dus absoluut niet het gevoel dat zij delen in het algemeen bedoelt. Vraag me niet waarom, waarschijnlijk is dat gevoel gebaseerd op de vorige keer dat ze schooide om die kraskaarten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt delen. Maar niet perse delen met haar.
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze'quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:27 schreef WinnieWana het volgende:
Ze vindt dat mensen niet moeten zeuren als ze beide fulltime werken want je hebt die koophuis, twee auto's en vakanties niet nodig, dat is een keuze.
En dat van iemand die vaker op vakantie gaat dan de gemiddelde persoon met een reisblog![]()
Als iedereen zo zou denken dan zouden er al helemaal geen sociale huurwoning meer overblijven voor Sanneke en Peppie.
En niemand die het toeslagen/uitkeringen etc in stand houdt want te weinig belastingafdracht.
Ze rekent op huurtoeslag. Benieuwd hoe ver ze komt met haar keuzes waarbij alleen Peppie werkt, zonder overheidsinfuus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:07 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze'
dat is jammer. net voor 10 euro via vinted besteldquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uit
Dat die kleine kinderen daar niet een keer in stikken Dat krijg je droog toch bijna niet wegquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:19 schreef Henrike het volgende:
Hvk; 6;30
Alle kussens uit de bank
Hele speeltoestellen in de kamer
Een kind van 1,5 dat alleen maar benenen komt in zijn slaapzak en 2 kinderen op de grond die een pak ongekookte spaghetti aan het eten zijn.
En een moeder die filmt.
Scheelt , ze hoeft geen moeite meer te doen om de spaghetti te koken, de droge pasta word nu ook zo gegeten.
Maar eerlijk, ik vind het verschrikkelijk hoe deze kinderen opgroeien .
Heb laatst al keer op haar gereageerd maar gelijk geblokkeerd.
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Sarah Rebecca en haar emoties … arm meisje
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:53 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.
maar wel goed voor de views.....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:02 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |