Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat
Op vrijdag 16 januari 2026 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Nee aspect van het hele geheel niet hahaha 🤣quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk niet dat het tegen Koen zijn zin was
Sluiters krijgen 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen, als er dan nog geen nieuwe is kan iemand anders openen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Maximaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Klopt en hij is slank/magerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:45 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
Bijzonder mens is hetquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:49 schreef Cattolica het volgende:
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Ja, ze is zich heel bewust van de camera. Net als met het eten, duim omhoog enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!
De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
Eens, ik vind die lange extensions, zware make-up en tegenwoordig altijd zwarte korte kleding ook goedkoop overkomen. Met een spijkerbroekje met losse beige/gekleurde trui, haar in de staart en minder make-up op ziet ze er zoveel frisser uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar mies zag er toch heel anders uit eerst toen ze met sjaak relatie kreeg..
en nagelstyliste en kapper kwam toch ook vaak thuis/vriendin van mies?
Ik vond de vergelijking met Teske wel interessant! Ik volgde Teske vroeger, nog voor ze ging zingen. Maar heb haar echt jaren niet gevolgd. Door je berichtje ging ik haar insta bekijken en heb echt niets op te merken over haar content! Het is openhartig, esthetisch en inhoudelijk over nagedacht. Snap dat ze idd dan ook niet hier besproken wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:32 schreef LeSage het volgende: [..] Dat je het niet gauw goed doet op Fok vind ik wat flauw. Je wordt hier gewoon niet besproken als er weinig over te zeggen valt. Vergelijk het met Teske, tegelijk met Sanneke op social media gekomen, die wordt hier nauwelijks besproken. Dat komt omdat er weinig over te zeggen valt: laat haar kinderen buiten beeld, deelt over het moederschap zonder details en laat leuke dingen over het moederschap zien. Als Sanneke heel andere content zou hebben laten zien zou ze hier vast ook niet negatief besproken worden.
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:
Hoi allemaal, hier nog een meelezer die mee wil schrijven
Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.
Ik vind het ingewikkeld om dit voor iemand anders te beslissen of in te schatten. De één zal z’n hand er niet voor omdraaien terwijl een andere verdrinkt in de dingen die er gedaan moeten worden. Of in ieder geval de dingen die je denkt dat er gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
Welkom!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:
Hoi allemaal, hier nog een meelezer die mee wil schrijven
Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.
Hier kwam eens de insta meerdancompleet voorbij. Uit een mommy burnout maar wel een insta beginnen, afvallen, bruiloft plannen, haast geen quality time met man, de jongste kinderen sochtends vroeg op de tablet met speen of limonade, gigantisch veel hysterisch speelgoed en make up op die jonge gezichtjes, kinderen op hun kwetsbaarst op beeld met een humoristisch bedoeld sausje. Nou, mijn huishouden is het niet, dit dopaminepaleis.
Sanneke, pittig om te zien dat ze zo diep zit. Herkenbaar helaas. Ze zal ooit de grens (of rock bottom) bereiken waarna het hopelijk beter met haar zal gaan. Hormonen (ook na de zwangerschap) kunnen rare dingen met je doen.
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Dat is inmiddels allemaal radicaal veranderd.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
Ik neig nog steeds naar willen. Puur gevoel i.c.m. haar fangirl gedrag.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
Omdat een kameleon er niets bij is 😂quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
Beide. Ik zag in dat tv programma een JvP die haar geluk niet op kon. Ik wist toen niets over deze poly en over haar ex-man en dat ze in dat huwelijk niet bepaald een arme sloeber was. Maar het ging niet alleen om geld (wat ik toen wel dacht) maar ook om aanzien/ideaal beeld van huisje•boompje•beestje/haar droom die uitkwam. Ik denk dat Michelle haar daarin ook heeft meegezogen, net als wat we nu met Tim zien (die ze overal in meeneemt, van uit en thuis naar zakelijk). Ik wens Michelle minstens een jaartje alleen in de boerderie toe, samen met haar klaver. Even rust in de tent voor iedereen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.
Toen heb ik haar ook een tijd gevolgd. Vond haar ook leuk maar destijds ook een beetje ouwelijk overkomen of traditioneel en dat vond ik op laatst zonde ofzo. Zo jong en al zo oud voor hun leeftijd ofzo. Wist ik veel dat zij achter de schermen op vrouwen dook en er een heel dubbelleven met Koen op na hield? 🤣 (heeft ze zelf gezegd in de podcast he)quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:47 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.
Ik had toen zelf nog geen kinderen, maar vond haar een lieve en mooie moeder om te volgen. Was toen echt wel een droom plaatje. Toen ook al wel materialistisch, maar bescheiden.
Zo jammer hoe dit volledig is omgedraaid voor de IG roem en fame.
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.
Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
Dat snap ik dus niet. Man en ik vonden het juist erg belangrijk dat een van ons ook alleen voor de kinderen kan zorgen. Niet alleen vanwege uit elkaar gaan maar ook omdat er altijd iemand onverhoopt weg kan vallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.
Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
Ja eens, als zij de dagen dat ze ze niet heeft meer rust zou pakken zal ze ook meer energie overhouden. Ook om het feit dat ze slecht slaapt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
Haar hechte groep is al vanaf de basisschool dus die zullen haar echt wel kennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
Ik ben redelijk zwart/wit. Maar zij was Koen toch al jaren zat? Wat lult ze nu dan, ze is vrij man kan doen en laten wat ze wilquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
Omdat haar waarheid de enige waarheid is. Zij Weet Alles, met name op het gebied van vloggen. Ze is niet voor niks als ervaringsdeskundige aangeschoven bij het hulpje van de minister hè.. 🤪quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik denk dat AM haar google kapot was tijdens het verdiepende zoekwerk, aangezien met een rondje googlen ik alle regels kan vinden.
Waarom blijft ze dat soort dingen maar zeggen......wie trapt daar nou in?
Hoezo een terecht sneertje? Het is ook niet dat ze moederziel alleen achter is gebleven in een flatje 3-hoog achter.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.
Ik vind hem niet per se geel, meer grauwig ofzo, maar vind hem sowieso altijd een beetje een 'ongezond' kleurtje hebben. Maar dat had/heeft de oudste van ons ook, vooral in de winter. Krijg regelmatig de opmerking of ie ziek is, terwijl dat gewoon zijn kleur is 😅quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:46 schreef slowie het volgende:
Die kookfoto van jvp met koen was eerder een sneer.
Dat laatste sowieso!! 🤣quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:52 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.
Ik kan me voorstellen dat de influencers die hier meelezen zich ook soms rot lachen om alles wat hier erbij wordt gehaald of wordt verzonnen/vermoed/bedacht.
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:
[..]
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.
Met co-ouderschap zou Koen ook geen alimentatie hoeven te betalen, al vraag ik me af hoe dat bij hun zit want ik denk dat MW meer inkomen heeft. Zou MW dan KB (partner)alimentatie moeten betalen haha.
En ik denk Koen ook. Jij niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
[..]
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.
Wat is er zo gek aan dat de vrouw aan de man partneralimentatie moet betalen?
Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.
Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En ze zal het beste voor hun kindjes willen.
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
[..]
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.
Wat is er zo gek aan dat de vrouw aan de man partneralimentatie moet betalen?
Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.
Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En zee zal het beste voor hun kindjes willen.
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.
Ik denk dat mannen dat doorgaans niet accepteren omdat zij vanuit oudsher altijd de kostwinner zijn. Stukje ego ook.
Heb niet gezien dat het zaterdagochtend al was, de wissel. Wel 1x dat ze samen bij de voetbal waren. En donderdag telt dan toch eigenlijk al vanaf donderdagochtend of middag? Overdag zitten de kids op school (of opvang) en dan heeft AW er ook geen zorg aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:
[..]
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Weer een Pip geboren. Ditmaal bij Celinecharlotte.
Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het een vreselijke naam. 🤭
En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷
Dat pak lijkt mij ook erg onhandig als je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
De naam Pip vind ik leuk voor een vrouwtjeshond (teefje).
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
Wie zegt dat ik dit door elkaar haal? Iemand anders begin over de partneralimentatie. Ik snap wel hoe dit in elkaar zit...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.
Maar goed, jij haalt in je post twee verschillende dingen door elkaar.
Bij co-ouderschap is er niet altijd sprake van kinderalimentatie.
Partneralimentatie staat los van de verdeling van de zorg van de kinderen.
Ze heeft ook nog brood gebakken vanmorgen, zo'n drukke werkdag die vrouw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:05 schreef Lodelie het volgende:
Het is Am haar werkdag: ze gaat de auto naar de garage brengen en heeft een gesprek op school.
Dat zijn nou typische dingen die werkende mensen op hun VRIJE dag moeten doen.
Ik ben geen influencer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:36 schreef Homijn het volgende:
Een goede influencer is herkenbaar en heeft een UI
Voor meerderen van jullie heeft de UI-politie™ een fraaie UI vervaardigd:
Homijn in ONZ / [De UI-politie! #7] Help UI-loosheid de wereld uit!
Zouden ze dat niet besproken hebben bij hun “regels voor influencers” gesprek?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in het kader van ‘privacy is belangrijk als je vlogt’ filmt AM nog even extra de naam van de school van S. En stond de naam van de school in de plannert vermeld, want met zoveel kinderen zou ze zich zo maar vergissen en naar basisschool de Oelewappers gaan.. 🙄
Dat bedoel ik ook, als je zelf alleen buiten komt 1 of 2x per week met man en zoon wordt het ook nooit wat. De mensen bellen niet aan om “buiten te spelen”.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zij wonen semi-permanent op het vakantiepark, en zullen daarin niet de enigen zijn. Maar met de deur dicht wachten tot er iemand aanklopt voor een praatje, dat gaat hem niet worden.
En ook al zijn er ‘tijdelijke bewoners’ daar, dan kun je daar nog steeds een rondje lopen met je zoon. Naar een speelplaatsje, eendjes kijken, weet ik veel. Het lijkt me heel sterk dat er geen kinderen op dat park lopen/in het speeltuintje zijn, dat niemand lacht of ‘hoi!’ Zegt tegen M. Terwijl hij andere kinderen zo leuk vindt zegt ze, en om zich heen kijkt als hij in een andere omgeving is.
Altijd loopt ze in van die oversized hobbezak-kleding en uitgerekend bij skiën gaat ze voor een strak pak. Zou zelf eerder kiezen voor iets dat comfortabel zit en ook echt goed warm is. En dan ook nog een heuptasje gaan dragen. Vreemde is zij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
De naam Pip vind ik leuk voor een vrouwtjeshond (teefje).
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
Haha, 1x reclame voor je topic is wel genoeg zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toch heeft de UI-politie™ voor jou ook al een UI vervaardigd
[ afbeelding ]
Met of zonder schaamlippen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ellen is ook wel een bijzonder type hoor. Heel labiel komt zij over. Hoge pieken, diepe dalen. En dat allemaal vastgelegd in dans filmpjes….
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.
Nou dat, hier hoor ik de naam Pip heel vaak. Ik vind dat er wel ergere namen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.
Wie zijn dit?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
De Groentjes krijgen een baby. Leuk voor ze.
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:34 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.
Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
Als 20 jaar lang amper slaapt……. Hoelang kent ze Tim ook alweer? Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.
Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
Wel fijn voor ze. Hopelijk gaat alles goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Dat is ze niet vergeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.
AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
Och sneu verhaalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Zou me niet verbazen. Ze werken in elk geval samen achter de laptop.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
Dat valt ook wel mee denk ik. Op maandag in een Hello Fresh pannetje roeren (en maximaal fotograferen). Er werd ook veel buiten de deur gegeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:54 schreef slowie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso!! 🤣
Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
Vast wel. Die zit al helemaal in de Walk clan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.
Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:30 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las hier iets dat Sanneke niet goed in haar vel zit maar als je op een vakantiepark woont kun je ook geen band opvouwen met je buren want die zijn na een korte tijd weer weg en als je partner werkt en jij niet dan ben je al snel eenzaam. Je moet dan dus echt “de hort” op om mensen te ontmoeten of om onder de mensen te zijn. Je moet meer moeite doen om sociale contacten te onderhouden en als je dat niet doet dan zit je gewoon alleen op een eilandje en dat valt niet mee. Sanneke doet (bijna) geen stap buiten de deur zonder man en zoon en heeft ook heel weinig tot geen interactie met anderen mensen en daar kun je je best slecht door voelen. (Lijkt mij)
Ik denk dat Michelle een andere definitie heeft van 'alleen'. Want parel Tamara poetst die boerderij en de liefste Maud entertaint de kinderen en kookt regelmatig. De boyfriend loopt als een schaduw om haar heen bij iedere stap die ze zet en dan komen papa en mama ook nog regelmatig langs om te ondersteunen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Je teksten hier influencen ons dan weer in onze mening.quote:
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.
Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.
Ja en ook op die foto waar hij op schoot zit!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
Ik pak een boek als ik niet kan slapen, geen kofferquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.
Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijnMaar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
Welke mirjam?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.
Quote AM op de site van rtl:quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het valt me vandaag weer eens extra op hoe nutteloos de post van AM vaak zijn.
Waar ze gaat parkeren voor het piemelkleien.
Een klont brood in een bak.
Lopend naar de 2e/3e auto met de vermelding dat de auto gekeurd moet worden.
Dat ze weer verder gaat met haar werk.
Dat er een broodje kaas op haar bord ligt.
En dan is de dag nog maar half voorbij.
Maarja, een dag geen 100 posts is een dag niet geleefd bij haar.
Waarom op de site van rtlquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:59 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Quote AM op de site van rtl:
"Op Instagram deel ik pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Dit rauwe beeld maakt het echt, volgers kijken mee in ons leven. Dat maakte ons gezin al gauw populair,
Einde quote
Ja die pure boterham met dat pure plakje kaas, om nog maar te zwijgen over de rauwe beelden ieder dag van AM haar bakfiets en haar voordeur...
Ik ga stuk.
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegd![]()
Je kunt sociale contacten ook hebben door te bellen met vriendinnen bijvoorbeeld.
Als we geen zin hebben om de deur uit te gaan zitten we soms ieder aan onze eigen tafel te knutselen/puzzelen en dan facetimen we ondertussen.
Ze is gewoon heel passief, daar voel je je denk ik wel snel slecht onder.
Ze zijn een beetje little house on the prairie en dat past volgens mij wel qua vibes bij wat AM tof vindt, mijn smaak is het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de portretfoto's van AM helemaal niet zo mooi😅
In deze wekelijkse rubriek vertellen mensen over iets dat zij 'nooit meer' willen meemaken, nooit meer willen doen of juist nooit meer willen laten. Deze week: momfluencer Annemarie Geerts (49) deelt veel van haar gezin met acht kinderen – variërend in de leeftijd van 25 tot 5 - op social media.quote:
En wijnen is ook niet bevordelijk voor de nachtrust,buitenom dat denk ik dat het wel meevalt met mw haar slaaptekort en haar knie die al jaren op instorten staat ben benieuwd of de operatie dit jaar nu echt doorgaat..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.
Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijnMaar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de portretfoto's van AM helemaal niet zo mooi😅
Die foto van Maarten kan zo op een paspoort.
Dat klopt wel ja. Als ik ze buiten tegenkom maken we wel een kort praatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tim gaat er wel steeds vermoeider uit zien. Het is vast zwaar om Mies bij te houden… op meerdere vlakken 🤭
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.
Ik dacht hetzelfde en ik hoop eigenlijk dat hij nog niet met de kinderen in bed slaapt. Ik heb geen kinderen maar kan me niet voorstellen dat je daar als ex-partner ooit oké mee bent? Of stel ik me dan aanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:02 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.
Zo’n capuchon fase hadden mijn pubers ooit ook. In huis verboden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?
Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.
Al die fluflu stellen die 24/7 bij elkaar zijn snap ik sowieso niet. Ik zou het niet kunnen.
Ik denk de rand bovenaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
Dat is eigenlijk wat ik hoop.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.
Velvet matras? Boven de sloffen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
Ik ook, anders zou het wel een hele erge lamlul zijn.quote:
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven?quote:
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.
Ik zou echt heel wat aan te merken hebben op zulke foto’s inderdaad. Het is alsof er een enorme mist-laag overheen getrokken is. Daardoor missen ze om te beginnen contrast en scherpte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft al jaren af op de schoolfotograaf en dan komt ze zelf met deze foto's.
Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...
Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
En dan al die reacties dat het geweldige foto’s zijn. Alleen maar positief gehallelujaquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:
Am geeft al jaren af op de schoolfotograaf en dan komt ze zelf met deze foto's.
Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...
Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
Ik vind het bed er ook niet heel breed uitzien maar ik vermoed dat dat komt door de hoek van waaruit de foto is gemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.
Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
Hotel chic, dat is natuurlijk helemaal hip.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.
Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Blijkbaar vind ik het als enige er gek uitzien daar bij die bedrandquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven?
Eh ja.. dat is ook velvet. Dat is geen gewoon matras maar onderdeel van een boxspring. Dat is heel normaal? Maar kennelijk nieuw voor jou. Dat kan.quote:
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.
Kan me herinneren dat ze daar destijds iets over deelde.
Wat een tenenkrommend stukje is het ook weer.. ze weet zo gezegd ook niet alles maar duwt vervolgens wel als feiten door je strot heenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.
Good for Sam dat hij weigerde.
Enne, ze heeft ChatGPT weer aangeslingerd voor een nieuw introductiestukje.
Tamara is op solo weekend met gezelschap buiten beeld zo te zien.
Dat zal ze nog wel snel willen doen om geld te verdienen. Als er regels komen kan ze dat niet meer doenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Het lijkt er toch echt op dat AM een e-book ofzo gaat uitbrengen met adviezen hoe te vloggen met kinderen.
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht ook dat die denktank van AM was bedoeld om meer inzicht te vergaren voor eventuele wet- en regelgeving. Maar wat AM er van de week over deelde lijkt het meer een opzet naar een cursus voor (nieuwe) momfluencers/familie influencers.
Ik kan wel de conclusie trekken dat de aanwezigheid van AM weinig toegevoegd heeft, want zij vindt toch dat zij het het allerbeste doet, want ze bedoeld het goed
Eens over de denktank. AM predikt voor eigen parochie. Ik denk dat AM, over een niet al te lange tijd, een andere weg gaat inslaan. L is 5 en nu nog kneedbaar qua filmen, maar wat we nog wel bij haar zien, heb ik in het afgelopen driekwart jaar nooit bij J gezien (aan tafel, 's avonds instoppen). Dus als ook L weerbarstig wordt voor dit soort content, moet AM iets anders bedenken dan alleen familievlogger zijn. Haar gezin zal jammer genoeg altijd haar bedrijf zijn, maar ze moet er alleen een andere invulling aan zien te geven en ik denk dat dit in een elk denkbare vorm van "ervaringsdeskundige" zal zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:52 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pascal die offline ging is ook alweer terug 🫣
Ik heb hetzelfde gevoel als bij soortgelijke accounts (zoals bzzonder); kinderen horen niet geplaatst te worden op social media en door hun (pleeg)ouder(s) gebruikt te worden voor gewin. En als het al niet erger kon, vind ik dit toch nog echt wanneer het om beeldmateriaal van (zwaar) gehandicapte kinderen gaat en, met toch wel als meest trieste dieptepunt, een overleden kind.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
De Groentjes krijgen een baby. Leuk voor ze.
Precies. Zo'n aandachtstrekker, ik kan er ook echt geen medelijden mee hebben. Ik kom absoluut niet aan haar ziekte/aandoening/fysieke of mentale staat, maar ik heb bij haar wel het gevoel, dat ze heel graag haar omgeving wil triggeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:30 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.
Dat weet ik omdat wij een 1.80 bed hebben en toen zij dat nieuwe bed kregen dacht ik: is maar iets breder dan ons bed, kan me niet voorstellen dat je daar met 3 volwassenen in ligt.
Precies!!! Klein stukje doorgestreept.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:20 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind echt dat er per direct een verbod moet komen op het filmen en fotograferen van minderjarige kinderen in bed. Hoe kan je als ouder in godsnaam recht lullen dat je je kinderen , al dan niet slapend, filmt of fotografeert in bed en dat zo het world wide web op slingeren??
Michelle Walk Carolien, (weet ik veel hoe ze zich nu noemt), Annemarie ( onze opvoed goeroe, want heeft 8 kinderen maar had beter na 2 kunnen stoppen met fokken) en Maarten ( l*lletje rozenwater) Geerts, Sanneke , HVK, DBM, waar zijn deze mensen mee bezig... Als kind vertrouw je toch op je ouders, dat je veilig bent als je met hen bent. Maar nee hoor, je ligt in je bedje en er kijken even duizenden vreemde ogen mee als je slaapt of gaat slapen. En dat niet alleen, deze vreemde ogen weten ook nog eens ALLES over jou ! Tot en met dat je nog in je broek plast en hoe heftig je menstruatie is en welk broekje je daarvoor draagt en dat je moeder biseksueel was maar nu niet meer en hoe zwaar jouw moeder het allemaal vind met jou en heel erg moe is en dat je broertjes en zusjes allemaal een andere vader hebben of dat je eens in de zoveel tijd een botoxspuit in je anus krijgt.. en zo kan ik nog wel even doorgaan over die zogenaamde liefhebbende ouders die hun kinderen tentoon stellen..
Ik word er letterlijk misselijk van, van al die influencers die hier besproken worden.
Slim!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌
Ik wilde net sturen: de laatste 2 woorden van de eerste zin mogen weg en vervangen worden door ‘voor exploitatie.’quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Precies!!! Klein stukje doorgestreept.
Inderdaad, bedankt voor de correctie! Gewoon helemaal kappen met dat achterlijke gefilm en exploiteren van kinderen online.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
Überhaupt haar hele voorkomen...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:27 schreef slowie het volgende:
Dat aanzoek bij sylviageersen 🫣 of vooral: haar reactie
Eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.
Volgens mij gewoon met Jeroen. Die heeft 9 van de 10 meer een grijze trui aan. Kan niet missen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Ja zeker waar! Ik kijk ook met verbazing naar de comments die dan gegeven worden bij de influencers die hier besproken worden; de hartjes en de" wat leuk en wat doe je het goed en wat ben je een goede mama en wat is Pietje, Jantje, Keesje toch een enig kindje" vliegen je om de oren. En hoewel ik denk dat er amper een halve paardenkop op de signeersessies van AM af komt, er komen wél echt vrouwtjes op af, al zijn het er maar een paar, dat zijn wel echt vrouwen die wat AM doet mooi vinden en graag naar haar kinderen kijken in bed/bad/overal. En, het allerergste, er dus geen kwaad in zien!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.
En ja ik vind het ook een beetje hypocriet van mijzelf dat ik ze anoniem wel volg.
Weet niet waarom, denk omdat ik denk dat het niet gekker kan en het dan toch nog gekker wordt.
Ehm, dat zijn AM en Maarten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Jij verwoordt exact wat ik ook voel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens.
Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Stof tot nadenken voor mijzelf.
Bijsannethuis heet ze nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef Hannah12345 het volgende:
Heeft Sanne (onsgezinvanhierendaar) een nieuwe instagram naam? Ik kijk altijd anoniem mee, maar krijg een foutmelding als ik haar opzoek.
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pascal die offline ging is ook alweer terug 🫣
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.
Ik vraag me af wie ze voor de gek houden...
Nou ik ook, in de fb groep komt ze in ieder geval niet meer voorbij of het moet anoniem zijn( wat ik wel vermoed)quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:27 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
Je kan er dan natuurlijk ook voor kiezen om geen hints te droppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Weerikier het volgende:
Michelle; Olivia vraagt; mama, maak even een foto van mijn vlechten voor papa.
Wat doet mama? Zij maakt een foto van de vlechten. Maar niet voor papa zoals het meisje vraagt. De foto is voor 200.000 volgers. En voor iedere gek die verder mee kijkt.
Zal Michelle gevraagd hebben aan Olivia of ze dat oké vond, dat de foto online gaat voor iedereen om te zien? Vast niet.
Hoe Michelle haar nieuwe lovertje etaleert vind ook zum kotsen. Maar zij zijn volwassen en veel mensen zijn gewoon zo dat alle liefdes meteen GROTE liefdes zijn en gaan binnen een paar maanden naar trouwen/kinderen ontmoeten/zwanger etc.
Maar als een kind vraagt een foto voor papa te maken dan maak je die foto voor papa en niet voor je openbare instagram account. Ik zou woest zijn als ik Koen was en dit zou zien!
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
Zeker, die Koen vind ik ook een koekenbakker eerste klas hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
Dat is een jeugdfoto van AM en MGquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietjequote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh, haha. Zo snel klikte ik blijkbaar door, en Sam lijkt dan ook wel op Maarten. Excuus.
Nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?
Ik denk het ook. Ook omdat ze recent iets zei in de trant van; altijd een 2e kans geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Vind je? Neus en ogen misschien maar de kaak/kin van Maarten vind ik echt anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietje
Vooral heel veel aandacht denk ik. En een dagje weg van de 'mental load'.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wát een enorme hoeveelheid zooi neemt AM mee voor een uurtje signeren.
Zou het daadwerkelijk veel geld opleveren?
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
Exact dit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?
Zelf weet ze met wie ze daar is, de kinderen weten het misschien. Wat maakt het uit? De relatie met J is er niet een uit het standaard boekje. Dat is toch niet erg?
Ik vind het fijn dat hij ondanks de sores en de scheiding toch regelmatig bij de kinderen is, hij ergens mee naar toe gaat, via de videodeurbel meekeek hoe ze in de sneeuw speelden.
Hoe dit op de lange of korte termijn zal gaan/blijven/zijn, dat zien ze dan wel weer.
Zeker maar dan moet je geen foto's posten van twee drankjes en twee ontbijtjes. Dan weet je dat mensen dat zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.
Dat was een keus van hun 2 later 3 om de kinderen in beeld te zetten.
[..]
Exact dit.
Daar denk ik juist totaal anders over.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
Ik denk dat ze voldoende begeleiding en hulp van instanties krijgen die weten wat het beste is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
Het is haar beste vriendin en het is heel eng om ergens alleen te zijn, na ál die haatberichten die ze kreeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan dat Am Julia meeneemt en zo op haar leunt.
Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.
Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.
Blegh
Echt hè, zo ga je toch niet weg?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Het brood ligt bij HVK gewoon op de grond tussen de schoenen en andere zooi.. Maar ze mag gelukkig weer op een gesponsord uitje vandaag! Morgen weer zeiken dat ze geen tijd had voor het huishouden.
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.
Het lijkt me gewoon zo onzeker voor de kinderen, weinig houvast. Ik vind het wel knap van Tamara hoor dat ze er zo vrij mee omgaat, ik vraag me alleen af of het op de lange termijn goed is voor haarzelf (en daarmee ook haar kinderen). Ze lijkt zichzelf hier compleet in weg te cijferen, het persoonlijk comfort van haar (ex)man voorop te stellen al dan niet met het idee dat het beter is voor de kinderen. Maar ze zullen idd wat Henrike zegt wel goede begeleiding krijgen. En wellicht betrek ik het wat teveel op mezelf, ik zou er de kriebels van krijgen als iemand die hier niet woont zichzelf voor dag en dauw binnen laat 😅quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:21 schreef Lodelie het volgende:
Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.
Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.
Blegh
[..]
Daar denk ik juist totaal anders over.
Ik vind het juist goed en mooi dat het deze manier kan. Onvoorwaardelijk.
Hij voelt zich misschien soms niet goed genoeg en kan zich dan niet aan afspraken houden. Hij kan nu komen wanneer hij wil en wanneer het gaat, dat is toch mooi voor iedereen.
Ik zie totaal niet waarom het voor de kinderen beter zou zijn als er vast afsprakem gemaakt zouden worden? Dat ze weten dat papa woensdag van 10:00 tot 12:00 komt?
Joh die vrouw heeft 25 jaar onder een steen gelegen en de boze buitenwereld is zooooo ontzettend eng in je eentje! Ze kent nergens de weg want kwam nooit ergens. Leuk hoor middelvingertje mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:
Blegh
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.
Vraag mij af hoe hij dat echt vond met twee best sterke vrouwen in een relatie zitten.
Over welke Tamara hebben we het?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouwquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
Ik heb de hele club geblokkeerd. Ook anoniem kijk ik niet, daar is mijn vrije tijd een beetje te kostbaar voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
Ik heb ook vaker op dit punt gestaan, maar kwam dan toch tot de conclusie dat er juist een kritisch tegengeluid nodig is. Negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht, maar ik vind dat er ook iets tegenover al die jubelberichten onder hun eigen posts moet staan. Daar worden de negatieve reacties immers verwijderd. En reken maar dat ze hier bijna allemaal meelezen of dingen doorgestuurd krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens.
Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Stof tot nadenken voor mijzelf.
Ze gaat naar die van AM. Benieuwd wat er dan aan animo is, of dat het nu een soort influence bestie bijeenkomst is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:43 schreef Lalaland79 het volgende:
LiekeVM gaat vandaag ook 🍆kleien. Is dat hip onder de fluflu's?
Dat wou ik net zeggen; die winactie van AM waren toch ook enkel (wannabe) influencers/content creators die zogenaamd "wonnen".quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het was ook wel bijzonder dat niet omaKaren078 of Liesbetjuh oid de kaarten voor het piemelkleien had gewonnen, maar (creatieve) influencers. Zal ze vast wel mee gaan samenwerken.
Ze is een product van haar opvoeding. AM wil alleen maar vriendinnen zijn met haar dochter heb ik het idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:10 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen; die winactie van AM waren toch ook enkel (wannabe) influencers/content creators die zogenaamd "wonnen".
Dat meenemen van Julia vind ik ook zo stom, ik vind het ook helemaal geen leuke meid. Hoe ze erbij loopt, hoe ze zich gedraagt, onsympathiek.
Ben benieuwd of we vandaag wel een glimp mogen opvangen van het enorme volk dat op AM en haar tournee af komt. Als ze weer enkel filmt dat ze naar de locatie loopt en weer weg loopt, dan weten we genoeg.
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?
1+1 was is dit geval wel echt 2 ja haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?
Kale man met grijze trui kan niet missen.
Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂
Maar we hadden het wel als vanouds gezellig ,
als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
Heeft Tamara 10 kinderen met deze man?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voldoende begeleiding en hulp van instanties krijgen die weten wat het beste is.
Zij als ouders zullen kiezen wat het beste is voor hun gezin.
Nee 6.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:19 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Heeft Tamara 10 kinderen met deze man?
Maar dat moet toch ook wel, want allemaal al lang van te voren ingekocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
Ik heb ook het idee dat ze ook nog actief is maar dan anoniemquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou ik ook, in de fb groep komt ze in ieder geval niet meer voorbij of het moet anoniem zijn( wat ik wel vermoed)
Ook gewoon twee berichten na elkaar dat ze er een ‘fucking’ hekel aan heeft dat…. En iemand die eronder reageert met je naam zegt veel over jou (blije mama met zoveel grove posts altijd) 🙃quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:29 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, nou...DBM gaat weer eens los op Threads...waarom is zij altijd toch zo grof in de mond? Lijkt ook wel of zij zich alles persoonlijk aantrekt..maar nee dan moeten haar volgertjes weer zeggen, nee meid het ligt niet aan jou blablabla...
Heh shoot. Ik had gehoopt dat je zou zeggenquote:
En een uur geleden als reactie op iemand:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ook gewoon twee berichten na elkaar dat ze er een ‘fucking’ hekel aan heeft dat…. En iemand die eronder reageert met je naam zegt veel over jou (blije mama met zoveel grove posts altijd) 🙃
Oeps 🤣!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:41 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Heh shoot. Ik had gehoopt dat je zou zeggen
“Nog 6 als je er al 4 heb?”
En dat ik dan kon reageren met “ ja echt belachelijk snap zulke mensen niet”
Hahahahhahahahaha
Ik gok op een close up van een gekleide piemel en een “de opkomst is fantastisch” en dat we er verder weinig van te zien krijgen.. ja na afloop als ze naar de garage loopt met haar pronkstukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:10 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen; die winactie van AM waren toch ook enkel (wannabe) influencers/content creators die zogenaamd "wonnen".
Dat meenemen van Julia vind ik ook zo stom, ik vind het ook helemaal geen leuke meid. Hoe ze erbij loopt, hoe ze zich gedraagt, onsympathiek.
Ben benieuwd of we vandaag wel een glimp mogen opvangen van het enorme volk dat op AM en haar tournee af komt. Als ze weer enkel filmt dat ze naar de locatie loopt en weer weg loopt, dan weten we genoeg.
Met misschien nog een verwijzing naar Maarten of Rens. Hahahihihoho.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:23 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Ik gok op een close up van een gekleide piemel en een “de opkomst is fantastisch” en dat we er verder weinig van te zien krijgen.. ja na afloop als ze naar de garage loopt met haar pronkstuk
Heb je de docu gezien van die veteranen met PTSS die Tamara deze week deelde? En dat dit zijn verhaal had kunnen zijn. In die docu zag ik ook zo'n veteraan die gek op zijn vrouw was, en zich niet voor kon stellen dat ze bij hem bleef terwijl hij niet meer kan functioneren in de burgermaatschappij. Ik denk dat Tamara keuzes heeft moeten maken, maar niet omdat ze niets meer om hem geeft. Maar omdat hij helemaal vastgelopen is. En hoe fijn dat ze dan juist de ruimte biedt dat hij, als het hem lukt, tijd met zijn kinderen door kan brengen. In plaats van op uur en tijd, terwijl hij zich dan misschien helemaal niet goed voelt. Dat is voor die kinderen veel schadelijker dan voorspelbaarheid. Dat ze maar genieten samen dit weekend.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
En nu is MW de leider van Wolf die zich al net zo onderdanig opsteltquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
Maar gelukkig krijgen we nu wel antwoord op alle vragen die hier steeds gesteld worden 😅 Misschien vanmiddag met het mooie weer zelfs wel met de bakfiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:04 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke moet er toch even een story aan wijden: dat ze altijd mee boodschappen gaat doen. Sanneke zit filmend in de wagen maar ze altijd de supermarkt in😂
Gelooft niemand meer zo
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:09 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Maar gelukkig krijgen we nu wel antwoord op alle vragen die hier steeds gesteld worden 😅 Misschien vanmiddag met het mooie weer zelfs wel met de bakfiets?
Deze discussie wordt zo eens in de maand aangezwengeld. Prima hoor, maar die jongen moet toch doen wat hij zelf leuk vindt. Mooi dat hij die ruimte krijgt. En als het opgelegd is door dbm dan komt het in z’n pubertijd waarschijnlijk wel weer goedquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
Onze 7jarige is ook wel echt dol op roze, paars, goud en glitters. We gaan hier tot op zekere hoogte in mee, zo heeft hij roze met blauwe schoenen, maar de regenboog pailletten schoenen kreeg hij niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
Het is ook maar een saaie boel zo te zien.. de leeftijdsgrens is ook vrij hoog volgens mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
Ik vind de belichting van alle foto’s vooral heel slecht ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Snaky het volgende:
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de storiesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
Dit heb ik ook nooit begrepen, heb ook een tijdje gedacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten voordat ze verliefd werden. Maar ze volgde elkaar alleen maar op insta ofzo toen ze elkaar eens tegenkwamen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Klopt want ze was, naar mijn idee, helemaal opgegaan in het leven van én met Michelle en Koen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
En je hebt groot gelijk! Gun het jullie van harte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?
Kale man met grijze trui kan niet missen.
Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂
Maar we hadden het wel als vanouds gezellig ,
als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
AM kennende gaat ze het ergens neerzetten waar ie niet thuishoort, even lekker controversieel doen, zoals altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En waar zet je de gekleide 🍆 dan neer? Beneden in de kast of naast de tv? Of boven op de slaapkamer? Vragen vragen vragen 🙃
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatstquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
Ik ook, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannenddddddquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
Mentale armoede.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:10 schreef Earring het volgende:
[..]
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
Dit! Hi ha ho, wat hebben we een lol.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:16 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |