abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219846767
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 08:33:20 #2
184769 crew  Deisyy
pi_219846780
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219846801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat :@
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
pi_219846810
quote]0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Door anderen? Met welk doel?
Bizar..
[/quote]

Volgens Mirjam zijn het pubers die om haar lachen en views krijgen dmv haar dochter.
pi_219846811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
pi_219846813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
ik denk niet dat het tegen Koen zijn zin was :D
Nee aspect van het hele geheel niet hahaha 🤣
pi_219846816
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 08:47:56 #8
184769 crew  Deisyy
pi_219846822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
Sluiters krijgen 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen, als er dan nog geen nieuwe is kan iemand anders openen.
pi_219846825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
pi_219846830
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
pi_219846852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
Maximaal mee eens.
pi_219846860
quote:

[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Dat is inmiddels allemaal radicaal veranderd.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
pi_219846867
quote:

[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:45 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
Klopt en hij is slank/mager
pi_219846869
Am doet een Sanneke.

Er zijn verschillende regels voor vloggers, maar zij was maar van 1 regel op de hoogte. Daar had ze zichzelf in verdiept en niemand heeft haar van die andere regels vertelt....
pi_219846880
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
pi_219846887
Moest lachen om Ellen, ze post nu een stuk over het commentaar op het dansen in haar gouden jurkje( is weggehaald)
Mensen zouden haar slip en schaamlip hebben gezien, nou wat de mensen mankeert om daar op te letten.
Nou vrouw, als jij gewoon je dansje doet in een fatsoenlijk jurkje ipv als een stripdanseres dan zal niemand over je schaamlip posten.
Is die vrouw nou zo dom?
En ze gaat nog wel meer laten zien want ze blijft gewoon zichzelf... ja dan weten we wel wat er komt
pi_219846893
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Bijzonder mens is het
pi_219846899
Sowieso een knuffelfilmpje van AM met een van haar jongste kinderen.. its amaaaazing.
Gisteren had ik het er nog over dat ze alleen MG met hun haar kinderen vanachter haar schermpje filmt.
pi_219846913
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:49 schreef Cattolica het volgende:
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
pi_219846956
quote:

[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
pi_219846994
Maar mies zag er toch heel anders uit eerst toen ze met sjaak relatie kreeg..
en nagelstyliste en kapper kwam toch ook vaak thuis/vriendin van mies?
pi_219846998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.
pi_219847000
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!

De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
pi_219847021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!

De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
Ja, ze is zich heel bewust van de camera. Net als met het eten, duim omhoog enzo.

Maar AM denkt dat zij het voorbeeld is voor de wannabe vloggers.. 🙄
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 09:28:32 #25
184769 crew  Deisyy
pi_219847042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
pi_219847061
Ik vraag me dan af hoe dat werkt, zo'n filmpje zoals AM en Lot. Was Lot zelf komen knuffelen en zegt AM dan; Wacht even Lot! Even telefoon pakken, ontgrendelen, camera opstarten, filmen. Ja, kom maar, nu kunnen we knuffelen! Of heeft AM ff 5 minuten over , zet ze de telefoon al klaar en roept ze dan Lot om te komen knuffelen. Hoe dan ook, hoe fake wil je het hebben?!
Ga alsjeblieft weer zuurdesem brood bakken of de badkamer dweilen Annemarie, lieve en spontane knuffel filmjes zijn niet jouw ding.
pi_219847065
Ik geloof wel dat het echte vrienden zijn.
Echte volgers daarentegen… check even mw haar laatste twintig volgers. Zit één normale naam met profielfoto tussen.
pi_219847100
AM heeft zich erin verdiept, maar was maar van 1 regel op de hoogte. Dan heb je je niet echt heel erg verdiept zou ik zeggen...
pi_219847102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar mies zag er toch heel anders uit eerst toen ze met sjaak relatie kreeg..
en nagelstyliste en kapper kwam toch ook vaak thuis/vriendin van mies?
Eens, ik vind die lange extensions, zware make-up en tegenwoordig altijd zwarte korte kleding ook goedkoop overkomen. Met een spijkerbroekje met losse beige/gekleurde trui, haar in de staart en minder make-up op ziet ze er zoveel frisser uit.
pi_219847113
Hoi allemaal, hier nog een meelezer die mee wil schrijven :)

Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.

Hier kwam eens de insta meerdancompleet voorbij. Uit een mommy burnout maar wel een insta beginnen, afvallen, bruiloft plannen, haast geen quality time met man, de jongste kinderen sochtends vroeg op de tablet met speen of limonade, gigantisch veel hysterisch speelgoed en make up op die jonge gezichtjes, kinderen op hun kwetsbaarst op beeld met een humoristisch bedoeld sausje. Nou, mijn huishouden is het niet, dit dopaminepaleis.

Sanneke, pittig om te zien dat ze zo diep zit. Herkenbaar helaas. Ze zal ooit de grens (of rock bottom) bereiken waarna het hopelijk beter met haar zal gaan. Hormonen (ook na de zwangerschap) kunnen rare dingen met je doen.
pi_219847116
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
pi_219847128
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 13:32 schreef LeSage het volgende: [..] Dat je het niet gauw goed doet op Fok vind ik wat flauw. Je wordt hier gewoon niet besproken als er weinig over te zeggen valt. Vergelijk het met Teske, tegelijk met Sanneke op social media gekomen, die wordt hier nauwelijks besproken. Dat komt omdat er weinig over te zeggen valt: laat haar kinderen buiten beeld, deelt over het moederschap zonder details en laat leuke dingen over het moederschap zien. Als Sanneke heel andere content zou hebben laten zien zou ze hier vast ook niet negatief besproken worden.
Ik vond de vergelijking met Teske wel interessant! Ik volgde Teske vroeger, nog voor ze ging zingen. Maar heb haar echt jaren niet gevolgd. Door je berichtje ging ik haar insta bekijken en heb echt niets op te merken over haar content! Het is openhartig, esthetisch en inhoudelijk over nagedacht. Snap dat ze idd dan ook niet hier besproken wordt.

Wat ik me dan afvraag, Sanneke zat vroeger in die bubbel met Vera en Teske, en zal ze nu denk ik nog steeds volgen in ieder geval? Ziet ze het verschil qua content zelf dan niet? En als ze ziet dat wat bij hen werkt, neem je dat toch mee in je eigen content?

Ik ben geen influencer, maar met mijn werk kijk ik altijd wel om me heen wat werkt of niet en neem dat dat ook mee in mn eigen plannen. En niet gelijk als kopie. Maar je hoeft ook niet alles zelf te bedenken (ik hoop nu dan niet dat Teske ook boodschappenlijstjes deelt, want als ik iets raars/ongemakkelijk vind zijn die wekelijkse stories)
pi_219847134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.
pi_219847141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:

Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.

Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.
Ik had toen zelf nog geen kinderen, maar vond haar een lieve en mooie moeder om te volgen. Was toen echt wel een droom plaatje. Toen ook al wel materialistisch, maar bescheiden.
Zo jammer hoe dit volledig is omgedraaid voor de IG roem en fame.
pi_219847163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
Ik vind het ingewikkeld om dit voor iemand anders te beslissen of in te schatten. De één zal z’n hand er niet voor omdraaien terwijl een andere verdrinkt in de dingen die er gedaan moeten worden. Of in ieder geval de dingen die je denkt dat er gedaan moeten worden.

Als je net een situatie komt waarbij je 3 jaar lang de boel hebt kunnen oppakken met 3 personen, dan moet je wel wennen aan de huidige situatie denk ik. Ook omdat je dat grote gezin ooit gestart bent met een partner die ook voor jou en de kinderen klaar stond. Want dat geloof ik wel van Koen en later ook JvP. Dan kan ik me voorstellen dat het als ‘veel’ voelt. Iedere snotneus, poepbroek, vraag van de kinderen moet je zelf oplossen. Het zal mij in ieder geval over de klif jagen.
pi_219847190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:

Hier kwam eens de insta meerdancompleet voorbij. Uit een mommy burnout maar wel een insta beginnen, afvallen, bruiloft plannen, haast geen quality time met man, de jongste kinderen sochtends vroeg op de tablet met speen of limonade, gigantisch veel hysterisch speelgoed en make up op die jonge gezichtjes, kinderen op hun kwetsbaarst op beeld met een humoristisch bedoeld sausje. Nou, mijn huishouden is het niet, dit dopaminepaleis.

Sanneke, pittig om te zien dat ze zo diep zit. Herkenbaar helaas. Ze zal ooit de grens (of rock bottom) bereiken waarna het hopelijk beter met haar zal gaan. Hormonen (ook na de zwangerschap) kunnen rare dingen met je doen.
Welkom!
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 10:02:11 #37
382129 crew  Donna
pi_219847218
Haha dopaminepaleis.
pi_219847248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
pi_219847299
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
Ik neig nog steeds naar willen. Puur gevoel i.c.m. haar fangirl gedrag.
pi_219847323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Omdat een kameleon er niets bij is 😂
pi_219847337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Beide. Ik zag in dat tv programma een JvP die haar geluk niet op kon. Ik wist toen niets over deze poly en over haar ex-man en dat ze in dat huwelijk niet bepaald een arme sloeber was. Maar het ging niet alleen om geld (wat ik toen wel dacht) maar ook om aanzien/ideaal beeld van huisje•boompje•beestje/haar droom die uitkwam. Ik denk dat Michelle haar daarin ook heeft meegezogen, net als wat we nu met Tim zien (die ze overal in meeneemt, van uit en thuis naar zakelijk). Ik wens Michelle minstens een jaartje alleen in de boerderie toe, samen met haar klaver. Even rust in de tent voor iedereen.
pi_219847349
Het is druk in de bieb, dus HvK kan steeds minder filmen.

Helemaal daar niet filmen is bij haar geen optie?
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:23:51 #43
184769 crew  Deisyy
pi_219847351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig ;)
pi_219847370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:47 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.
Ik had toen zelf nog geen kinderen, maar vond haar een lieve en mooie moeder om te volgen. Was toen echt wel een droom plaatje. Toen ook al wel materialistisch, maar bescheiden.
Zo jammer hoe dit volledig is omgedraaid voor de IG roem en fame.
Toen heb ik haar ook een tijd gevolgd. Vond haar ook leuk maar destijds ook een beetje ouwelijk overkomen of traditioneel en dat vond ik op laatst zonde ofzo. Zo jong en al zo oud voor hun leeftijd ofzo. Wist ik veel dat zij achter de schermen op vrouwen dook en er een heel dubbelleven met Koen op na hield? 🤣 (heeft ze zelf gezegd in de podcast he)
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:27:59 #45
184769 crew  Deisyy
pi_219847408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.

Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
pi_219847441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.

Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:35:59 #47
184769 crew  Deisyy
pi_219847465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.
pi_219847594
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
pi_219847635
Ik zag in het vorige deel meerdere keren de vraag staan waarom er zoveel geld voor Mathilde was opgehaald…
In de zware Refo kringen waartoe ze toen nog behoorde, is het heel normaal om geld te geven/op te halen na het overlijden van een persoon, dit komt van omdat er van oudsher veel mensen uit die kring zich niet verzekeren voor bijv voortijdig overlijden van een partner, een begrafenis etc.
En omdat Mathilde natuurlijk behoorlijk bekend was via Insta is die inzamelingsactie behoorlijk breed verspreid ook buiten de Refo kringen.
pi_219847651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
pi_219847677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet. Man en ik vonden het juist erg belangrijk dat een van ons ook alleen voor de kinderen kan zorgen. Niet alleen vanwege uit elkaar gaan maar ook omdat er altijd iemand onverhoopt weg kan vallen.
pi_219847767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.
pi_219847778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja eens, als zij de dagen dat ze ze niet heeft meer rust zou pakken zal ze ook meer energie overhouden. Ook om het feit dat ze slecht slaapt.
Tank dan lekker bij in je huis als je alleen, of met Tom bent.
Ik word al moe als ik zie waar zij overal in vliegt.
Ik weet dat ik ook meer energie had op die leeftijd maar zij is wel extreem veel aan het rennen en vliegen.
pi_219847786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Haar hechte groep is al vanaf de basisschool dus die zullen haar echt wel kennen.
pi_219847847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Ik ben redelijk zwart/wit. Maar zij was Koen toch al jaren zat? Wat lult ze nu dan, ze is vrij man kan doen en laten wat ze wil
pi_219847904
Ik denk dat AM haar google kapot was tijdens het verdiepende zoekwerk, aangezien met een rondje googlen ik alle regels kan vinden.
Waarom blijft ze dat soort dingen maar zeggen......wie trapt daar nou in?
pi_219847958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik denk dat AM haar google kapot was tijdens het verdiepende zoekwerk, aangezien met een rondje googlen ik alle regels kan vinden.
Waarom blijft ze dat soort dingen maar zeggen......wie trapt daar nou in?
Omdat haar waarheid de enige waarheid is. Zij Weet Alles, met name op het gebied van vloggen. Ze is niet voor niks als ervaringsdeskundige aangeschoven bij het hulpje van de minister hè.. 🤪
pi_219848018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.
Hoezo een terecht sneertje? Het is ook niet dat ze moederziel alleen achter is gebleven in een flatje 3-hoog achter.
Huwelijk met Koen waar barsten in zaten, JvP erbij, zoenen met Tim, nog een keer zoenen met Tim, relatieproblemen met de poly, uit elkaar gaan, maximaal willen leven en dan nu sneren naar KB en JvP? Ik krijg dan toch het gevoel dat prinsesje MW haar “zin” niet krijgt en daarom sneert. Maar i.m.o. niet terecht.
pi_219848387
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
pi_219848403
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
Ik vind hem niet per se geel, meer grauwig ofzo, maar vind hem sowieso altijd een beetje een 'ongezond' kleurtje hebben. Maar dat had/heeft de oudste van ons ook, vooral in de winter. Krijg regelmatig de opmerking of ie ziek is, terwijl dat gewoon zijn kleur is 😅
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:50:35 #61
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219848472
Kunnen jullie ook niet wachten op het moment dat AM alle portretfoto's van haar kinderen het www op slingert???
#fail #wegprivacy #lekkerdoenwatIKwil #IKbetaalnietdusdatmoetzo
pi_219848830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
pi_219848839
Die kookfoto van jvp met koen was eerder een sneer.
pi_219848936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:46 schreef slowie het volgende:
Die kookfoto van jvp met koen was eerder een sneer.
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.
Ik kan me voorstellen dat de influencers die hier meelezen zich ook soms rot lachen om alles wat hier erbij wordt gehaald of wordt verzonnen/vermoed/bedacht.
pi_219848956
Op de stories van jolienoe vind ik mw er wel fris en jong uitzien, met die grijze broeken en sneakers
pi_219848981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:52 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.
Ik kan me voorstellen dat de influencers die hier meelezen zich ook soms rot lachen om alles wat hier erbij wordt gehaald of wordt verzonnen/vermoed/bedacht.
Dat laatste sowieso!! 🤣

Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
pi_219849175
Het valt me vandaag weer eens extra op hoe nutteloos de post van AM vaak zijn.

Waar ze gaat parkeren voor het piemelkleien.
Een klont brood in een bak.
Lopend naar de 2e/3e auto met de vermelding dat de auto gekeurd moet worden.
Dat ze weer verder gaat met haar werk.
Dat er een broodje kaas op haar bord ligt.

En dan is de dag nog maar half voorbij.
Maarja, een dag geen 100 posts is een dag niet geleefd bij haar.
pi_219849297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:

[..]
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.
Met co-ouderschap zou Koen ook geen alimentatie hoeven te betalen, al vraag ik me af hoe dat bij hun zit want ik denk dat MW meer inkomen heeft. Zou MW dan KB (partner)alimentatie moeten betalen haha.
pi_219849373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.
Met co-ouderschap zou Koen ook geen alimentatie hoeven te betalen, al vraag ik me af hoe dat bij hun zit want ik denk dat MW meer inkomen heeft. Zou MW dan KB (partner)alimentatie moeten betalen haha.
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.

Wat is er zo gek aan dat de vrouw aan de man partneralimentatie moet betalen?
Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En zee zal het beste voor hun kindjes willen.
pi_219849414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:

[..]
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.

Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En ze zal het beste voor hun kindjes willen.
En ik denk Koen ook. Jij niet?
pi_219849591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:

[..]

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En zee zal het beste voor hun kindjes willen.
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.
Ik denk dat mannen dat doorgaans niet accepteren omdat zij vanuit oudsher altijd de kostwinner zijn. Stukje ego ook.
pi_219849603
Weer een Pip geboren. Ditmaal bij Celinecharlotte.

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het een vreselijke naam. 🤭
pi_219849619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.
Ik denk dat mannen dat doorgaans niet accepteren omdat zij vanuit oudsher altijd de kostwinner zijn. Stukje ego ook.
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.
Maar goed, jij haalt in je post twee verschillende dingen door elkaar.
Bij co-ouderschap is er niet altijd sprake van kinderalimentatie.
Partneralimentatie staat los van de verdeling van de zorg van de kinderen.
pi_219849710
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:

[..]
Heb niet gezien dat het zaterdagochtend al was, de wissel. Wel 1x dat ze samen bij de voetbal waren. En donderdag telt dan toch eigenlijk al vanaf donderdagochtend of middag? Overdag zitten de kids op school (of opvang) en dan heeft AW er ook geen zorg aan.
pi_219849723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Weer een Pip geboren. Ditmaal bij Celinecharlotte.

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het een vreselijke naam. 🤭
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:38:21 #76
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219849761
De naam Pip vind ik leuk voor een vrouwtjeshond (teefje).
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
pi_219849832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷
En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.
pi_219849915
Het is Am haar werkdag: ze gaat de auto naar de garage brengen en heeft een gesprek op school.

Dat zijn nou typische dingen die werkende mensen op hun VRIJE dag moeten doen.
pi_219849920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
Dat pak lijkt mij ook erg onhandig als je naar de wc moet.
pi_219849985
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.
Maar goed, jij haalt in je post twee verschillende dingen door elkaar.
Bij co-ouderschap is er niet altijd sprake van kinderalimentatie.
Partneralimentatie staat los van de verdeling van de zorg van de kinderen.
Wie zegt dat ik dit door elkaar haal? Iemand anders begin over de partneralimentatie. Ik snap wel hoe dit in elkaar zit...
pi_219850029
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:05 schreef Lodelie het volgende:
Het is Am haar werkdag: ze gaat de auto naar de garage brengen en heeft een gesprek op school.

Dat zijn nou typische dingen die werkende mensen op hun VRIJE dag moeten doen.
Ze heeft ook nog brood gebakken vanmorgen, zo'n drukke werkdag die vrouw.
pi_219850032
Ik las hier iets dat Sanneke niet goed in haar vel zit maar als je op een vakantiepark woont kun je ook geen band opvouwen met je buren want die zijn na een korte tijd weer weg en als je partner werkt en jij niet dan ben je al snel eenzaam. Je moet dan dus echt “de hort” op om mensen te ontmoeten of om onder de mensen te zijn. Je moet meer moeite doen om sociale contacten te onderhouden en als je dat niet doet dan zit je gewoon alleen op een eilandje en dat valt niet mee. Sanneke doet (bijna) geen stap buiten de deur zonder man en zoon en heeft ook heel weinig tot geen interactie met anderen mensen en daar kun je je best slecht door voelen. (Lijkt mij)
pi_219850066
Zij wonen semi-permanent op het vakantiepark, en zullen daarin niet de enigen zijn. Maar met de deur dicht wachten tot er iemand aanklopt voor een praatje, dat gaat hem niet worden.

En ook al zijn er ‘tijdelijke bewoners’ daar, dan kun je daar nog steeds een rondje lopen met je zoon. Naar een speelplaatsje, eendjes kijken, weet ik veel. Het lijkt me heel sterk dat er geen kinderen op dat park lopen/in het speeltuintje zijn, dat niemand lacht of ‘hoi!’ Zegt tegen M. Terwijl hij andere kinderen zo leuk vindt zegt ze, en om zich heen kijkt als hij in een andere omgeving is.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:36:06 #84
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_219850073
Een goede influencer is herkenbaar en heeft een UI :Y

Voor meerderen van jullie heeft de UI-politie™ een fraaie UI vervaardigd:
Homijn in ONZ / [De UI-politie! #7] Help UI-loosheid de wereld uit!
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_219850109
En in het kader van ‘privacy is belangrijk als je vlogt’ filmt AM nog even extra de naam van de school van S. En stond de naam van de school in de plannert vermeld, want met zoveel kinderen zou ze zich zo maar vergissen en naar basisschool de Oelewappers gaan.. 🙄
pi_219850122
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:36 schreef Homijn het volgende:
Een goede influencer is herkenbaar en heeft een UI :Y

Voor meerderen van jullie heeft de UI-politie™ een fraaie UI vervaardigd:
Homijn in ONZ / [De UI-politie! #7] Help UI-loosheid de wereld uit!
Ik ben geen influencer.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:43:25 #87
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_219850134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ben geen influencer.
Toch heeft de UI-politie™ voor jou ook al een UI vervaardigd :Y

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_219850148
Ellen is ook wel een bijzonder type hoor. Heel labiel komt zij over. Hoge pieken, diepe dalen. En dat allemaal vastgelegd in dans filmpjes….
pi_219850162
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in het kader van ‘privacy is belangrijk als je vlogt’ filmt AM nog even extra de naam van de school van S. En stond de naam van de school in de plannert vermeld, want met zoveel kinderen zou ze zich zo maar vergissen en naar basisschool de Oelewappers gaan.. 🙄
Zouden ze dat niet besproken hebben bij hun “regels voor influencers” gesprek?
En toch ff laten weten dat ze 3 auto’s hebben… waar ze overigens zelden in rijden

Iemand zei dat Koen ineens een stuk ouder leek, misschien ligt het aan de insta filter?
pi_219850201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zij wonen semi-permanent op het vakantiepark, en zullen daarin niet de enigen zijn. Maar met de deur dicht wachten tot er iemand aanklopt voor een praatje, dat gaat hem niet worden.

En ook al zijn er ‘tijdelijke bewoners’ daar, dan kun je daar nog steeds een rondje lopen met je zoon. Naar een speelplaatsje, eendjes kijken, weet ik veel. Het lijkt me heel sterk dat er geen kinderen op dat park lopen/in het speeltuintje zijn, dat niemand lacht of ‘hoi!’ Zegt tegen M. Terwijl hij andere kinderen zo leuk vindt zegt ze, en om zich heen kijkt als hij in een andere omgeving is.
Dat bedoel ik ook, als je zelf alleen buiten komt 1 of 2x per week met man en zoon wordt het ook nooit wat. De mensen bellen niet aan om “buiten te spelen”.
pi_219850283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
Altijd loopt ze in van die oversized hobbezak-kleding en uitgerekend bij skiën gaat ze voor een strak pak. Zou zelf eerder kiezen voor iets dat comfortabel zit en ook echt goed warm is. En dan ook nog een heuptasje gaan dragen. Vreemde is zij.
pi_219850510
De Groentjes krijgen een baby. Leuk voor ze.
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 17:58:43 #93
382129 crew  Donna
pi_219850533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:43 schreef Homijn het volgende:

[..]
Toch heeft de UI-politie™ voor jou ook al een UI vervaardigd :Y

[ afbeelding ]
Haha, 1x reclame voor je topic is wel genoeg zo. ;)
Voor een profielplaatje, ga naar het topic wat @Homijn hierboven deelt.

En nu graag verder over de fluflu's.
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 17:58:59 #94
382129 crew  Donna
pi_219850537
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ellen is ook wel een bijzonder type hoor. Heel labiel komt zij over. Hoge pieken, diepe dalen. En dat allemaal vastgelegd in dans filmpjes….
Met of zonder schaamlippen?
pi_219850580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Met of zonder schaamlippen?
In ieder geval met haar borsten op tafel.
pi_219850831
Partneralimentatie lijkt me bij geval Bollen wel lastig? Tot nu toe gezamenlijke rekening gehad, deels gaat om mw's influencerinkomen en deels jolienoe wat ze samen deden. Velen schreven hier waarschijnlijk willen Koen en jvp eruit. Mag koen dan alsnog partneralimentatie vragen? Even kort door de bocht: zelf stoppen met een (destijds) goedlopend iets om vervolgens je hand op te houden?

En dan nog niet eens gehad over bijvoorbeeld verkoop aandeel walk digital van mw
pi_219850873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.
pi_219850921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.
Nou dat, hier hoor ik de naam Pip heel vaak. Ik vind dat er wel ergere namen zijn.
Maar iemand om zijn/ haar naam niet serieus nemen vind ik wel heel bekrompen.
pi_219850999
Ellen; voor de tweede keer deze week naar de sauna.
En het levert haar geld op ipv dat het geld kost.... dat kan maar 1 ding betekenen🤣😉
Zal ze fans hebben die haar schaamlip live willen zien.
O nee, dat kan niet want ze heeft een schaamlipcorrectie gehad. Die is niet goed hoor dat ze dat allemaal deelt
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 18:52:31 #100
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219851073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
Wie zijn dit?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219851296
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:52 schreef Meke het volgende:

[..]
Wie zijn dit?
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
pi_219851329
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.

Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
pi_219851438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.

Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.

Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
pi_219851557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

Als 20 jaar lang amper slaapt……. Hoelang kent ze Tim ook alweer? Ik zie een verband

Iemand nog een komt goed klomp voor 2,50…….. vreselijk
pi_219851665
Bij Sanneke kunnen we de boeken van AM via vinted kopen.
pi_219851696
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Wel fijn voor ze. Hopelijk gaat alles goed.
pi_219851699
Ik vind dat een groot deel van het leven van Michelle een keuze is.

Natuurlijk gaat een scheiding, co ouderschap ed je niet in de koude kleren zitten. En iedere ouder weet dat de combinatie werk en kinderen niet altijd makkelijk is.

Maar zij doet zoveel dingen gewoon voor haar eigen plezier, ze maakt haar leven zelf heel druk. Met al snoepreisjes en uitstapjes en optredens enz. Ze stort zich in een nieuwe relatie, wat ook tijd en energie kost. Had dat lekker in jezelf geïnvesteerd.

Als ze die nou eens niet zou doen en gewoon thuis zou blijven: bij zou slapen, rust zou nemen. Of gaat werken op de tijden dat de kinderen niet bij haar zijn.
pi_219851827
Judith heeft die witte pillige trui ook inmiddels alweer minimaal 5 dagen aan
pi_219851960
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.

AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
pi_219852079
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
pi_219852087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.

AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
Dat is ze niet vergeten.
Ze vindt het gewoon prima
Soms denk ik weleens dat ze het bewust opzoekt. Of ze is echt net zo dom als ze eruit ziet, één van de twee.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:07:21 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852110
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Och sneu verhaal ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219852201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou me niet verbazen. Ze werken in elk geval samen achter de laptop.
pi_219852242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:54 schreef slowie het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso!! 🤣

Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
Dat valt ook wel mee denk ik. Op maandag in een Hello Fresh pannetje roeren (en maximaal fotograferen). Er werd ook veel buiten de deur gegeten.
pi_219852261
MW

Bij al het geklaag van Mies over "dat ze alles alleen moet doen" moet ik toch ook denken aan de (ex?)vrouw van Tim, die met twee hele kleintjes alles alleen doet (want Tim is waar Mies is).
pi_219852280
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Vast wel. Die zit al helemaal in de Walk clan.
pi_219852281
Misschien zit daar haar probleem. Ze moet overal zijn zodat ze er content over kan maken. Een paar dagen fijn thuis met je kindjes zijn, levert waarschijnlijk niet genoeg content en views op, behalve als ze op de Leen Bakker stoel zit, of in de Hello Fresh pasta roert. Dus moet je naar het clubhuis, naar de podcast, naar Dubai want dat levert geld op. Maar dat gaat dan wel ten koste van je gewone gezinsleven. En dat is dus een keuze en daar moet je niet maximaal over miepen.
pi_219852310
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.

Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Maar ja…. Dit verhaal zal wel het beste verkopen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:26:48 #119
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852317
Wellicht ook best een fluflu inmiddels: ik volg met veel plezier Klaasje van K3, die een huis aan het verbouwen is: Singelhuys010, was ooit een karakteristiek grachtendpand in Rotterdam, werd een kantoor ;( , en nu gaan ze het weer verbouwen en komen ze de hele tijd heel lelijk weggewerkte dingen tegen _O- Ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken! (En ook stiekem ook wel hoeveel het allemaal kost, maar daar laten ze niet zoveel over weten tot nu toe)
pi_219852326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:30 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las hier iets dat Sanneke niet goed in haar vel zit maar als je op een vakantiepark woont kun je ook geen band opvouwen met je buren want die zijn na een korte tijd weer weg en als je partner werkt en jij niet dan ben je al snel eenzaam. Je moet dan dus echt “de hort” op om mensen te ontmoeten of om onder de mensen te zijn. Je moet meer moeite doen om sociale contacten te onderhouden en als je dat niet doet dan zit je gewoon alleen op een eilandje en dat valt niet mee. Sanneke doet (bijna) geen stap buiten de deur zonder man en zoon en heeft ook heel weinig tot geen interactie met anderen mensen en daar kun je je best slecht door voelen. (Lijkt mij)
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegd :D
Je kunt sociale contacten ook hebben door te bellen met vriendinnen bijvoorbeeld.
Als we geen zin hebben om de deur uit te gaan zitten we soms ieder aan onze eigen tafel te knutselen/puzzelen en dan facetimen we ondertussen.
Ze is gewoon heel passief, daar voel je je denk ik wel snel slecht onder.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219852329
Ik dacht ook dat die denktank van AM was bedoeld om meer inzicht te vergaren voor eventuele wet- en regelgeving. Maar wat AM er van de week over deelde lijkt het meer een opzet naar een cursus voor (nieuwe) momfluencers/familie influencers.

Ik kan wel de conclusie trekken dat de aanwezigheid van AM weinig toegevoegd heeft, want zij vindt toch dat zij het het allerbeste doet, want ze bedoeld het goed
pi_219852341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Ik denk dat Michelle een andere definitie heeft van 'alleen'. Want parel Tamara poetst die boerderij en de liefste Maud entertaint de kinderen en kookt regelmatig. De boyfriend loopt als een schaduw om haar heen bij iedere stap die ze zet en dan komen papa en mama ook nog regelmatig langs om te ondersteunen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219852354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ben geen influencer.
Je teksten hier influencen ons dan weer in onze mening.
Uiteindelijk zijn we allemaal een beetje fluflu, de ene gewoon met wat meer privacy dan de ander :*
pi_219852405
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
pi_219852442
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:44:31 #126
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852521
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.

Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijn _O- Maar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
pi_219852559
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Ja en ook op die foto waar hij op schoot zit!
pi_219852600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:

[..]
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.

Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijn _O- Maar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
Ik pak een boek als ik niet kan slapen, geen koffer :')
pi_219852665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.
Welke mirjam?
pi_219852671
Ik vind de portretfoto's van AM helemaal niet zo mooi😅
Die foto van Maarten kan zo op een paspoort.

Wil je weten waarom Lot slakken eet? Maar de kwak van Maarten iedere avond gaat, met geluk, met muizenhapjes naar binnen.

7 kinderen geleden deed ik het zus, nu doe ik het zo.
Volgens mij doe je een opvoeding met tweeën en waarom beweert ze dan o.a. dat alle kinderen met 21 het huis uit moeten?

Welkom bij demammavan!
pi_219852681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het valt me vandaag weer eens extra op hoe nutteloos de post van AM vaak zijn.

Waar ze gaat parkeren voor het piemelkleien.
Een klont brood in een bak.
Lopend naar de 2e/3e auto met de vermelding dat de auto gekeurd moet worden.
Dat ze weer verder gaat met haar werk.
Dat er een broodje kaas op haar bord ligt.

En dan is de dag nog maar half voorbij.
Maarja, een dag geen 100 posts is een dag niet geleefd bij haar.
Quote AM op de site van rtl:
"Op Instagram deel ik pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Dit rauwe beeld maakt het echt, volgers kijken mee in ons leven. Dat maakte ons gezin al gauw populair,

Einde quote

Ja die pure boterham met dat pure plakje kaas, om nog maar te zwijgen over de rauwe beelden ieder dag van AM haar bakfiets en haar voordeur...

Ik ga stuk.
pi_219852718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:59 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]
Quote AM op de site van rtl:
"Op Instagram deel ik pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Dit rauwe beeld maakt het echt, volgers kijken mee in ons leven. Dat maakte ons gezin al gauw populair,

Einde quote

Ja die pure boterham met dat pure plakje kaas, om nog maar te zwijgen over de rauwe beelden ieder dag van AM haar bakfiets en haar voordeur...

Ik ga stuk.
Waarom op de site van rtl :o ?
pi_219852758
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegd :D
Je kunt sociale contacten ook hebben door te bellen met vriendinnen bijvoorbeeld.
Als we geen zin hebben om de deur uit te gaan zitten we soms ieder aan onze eigen tafel te knutselen/puzzelen en dan facetimen we ondertussen.
Ze is gewoon heel passief, daar voel je je denk ik wel snel slecht onder.
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.
pi_219852778
Nog een quote van AM:

Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om me heen of niemand ons afluistert. Voor ik het weet, staat er weer allemaal onzin over ons op een juicekanaal.

Einde quote

AM op een juicekanaal! Mocht ze willen dat die haar kennen. Trieste vrouw is het toch.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 21:07:01 #135
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852781
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ze zijn een beetje little house on the prairie en dat past volgens mij wel qua vibes bij wat AM tof vindt, mijn smaak is het niet :P
pi_219852801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
Waarom op de site van rtl :o ?
In deze wekelijkse rubriek vertellen mensen over iets dat zij 'nooit meer' willen meemaken, nooit meer willen doen of juist nooit meer willen laten. Deze week: momfluencer Annemarie Geerts (49) deelt veel van haar gezin met acht kinderen – variërend in de leeftijd van 25 tot 5 - op social media.
pi_219852816
5 dagen een witte trui (Judith dus) vind ik knap 🫣
pi_219852822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:

[..]

En wijnen is ook niet bevordelijk voor de nachtrust,buitenom dat denk ik dat het wel meevalt met mw haar slaaptekort en haar knie die al jaren op instorten staat ben benieuwd of de operatie dit jaar nu echt doorgaat..
en het “alleen” zoals al eerder benoemd is, ze is nooit alleen 😂 wolfje staat altijd in haar schaduw, de besties en de ouders.
Maar maximaal zielig doen op de gram.
En het koken deed ze natuurlijk altijd verplicht en niet omdat ze het leuk of nodig vond voor de samenwerkingen en omdat ze gedwongen werd om te koken helemaal alleen en het echt niet leuk vind, wilt ze al jaren een pastaboek uitbrengen met alle favorites

Affijn ik ben ook benieuwd wanneer de bestie iris eens haar entree maakt op de boerderij
pi_219852901
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die foto van Maarten kan zo op een paspoort.
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.
Good for Sam dat hij weigerde.
Enne, ze heeft ChatGPT weer aangeslingerd voor een nieuw introductiestukje.

Tamara is op solo weekend met gezelschap buiten beeld zo te zien.
pi_219852905
Insta van de Groentjes is trouwens de_groentjes_ nog een extra streepje er achter. 😝
pi_219852928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.
Dat klopt wel ja. Als ik ze buiten tegenkom maken we wel een kort praatje.
Sanneke maakt haar wereld gewoon echt heel klein.
pi_219852981
Ik vond dat het heel lang duurde tot ze de foto’s kreeg!
pi_219853056
Tim gaat er wel steeds vermoeider uit zien. Het is vast zwaar om Mies bij te houden… op meerdere vlakken 🤭
pi_219853159
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tim gaat er wel steeds vermoeider uit zien. Het is vast zwaar om Mies bij te houden… op meerdere vlakken 🤭
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..
pi_219853171
Jvp zat de hele dag binnen en vindt het heerlijk als ze dan naar buiten kan. Alsof het een verplichting was. Ik zeg zulke dingen als ik een hele dag op kantoor zit. Zou ze dan toch daadwerkelijk een ‘gewone’ baan hebben stiekem? Of is dat wishfull thinking?
pi_219853362
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.
pi_219853456
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
pi_219853486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.
pi_219853511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:04:35 #150
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219853534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Ik dacht hetzelfde en ik hoop eigenlijk dat hij nog niet met de kinderen in bed slaapt. Ik heb geen kinderen maar kan me niet voorstellen dat je daar als ex-partner ooit oké mee bent? Of stel ik me dan aan :@
pi_219853536
quote:
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
pi_219853537
quote:
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.
pi_219853565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:02 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.
Al die fluflu stellen die 24/7 bij elkaar zijn snap ik sowieso niet. Ik zou het niet kunnen.
pi_219853568
DBM zal zich wel weer extreem schuldig voelen en nóóit meer fatsoenlijk kunnen slapen, want ze had het zo druk met het eerste kinderfeestje van flap dat ze vergeten is foto’s te maken.. 😢
pi_219853580
quote:
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?

Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
pi_219853594
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.
pi_219853609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?

Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
Zo’n capuchon fase hadden mijn pubers ooit ook. In huis verboden.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:12:37 #158
184769 crew  Deisyy
pi_219853626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.
Al die fluflu stellen die 24/7 bij elkaar zijn snap ik sowieso niet. Ik zou het niet kunnen.
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.
pi_219853632
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
Ik denk de rand bovenaan.
pi_219853645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.
Dat is eigenlijk wat ik hoop.
pi_219853710
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Velvet matras? Boven de sloffen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:21:14 #162
184769 crew  Deisyy
pi_219853713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk wat ik hoop.
Ik ook, anders zou het wel een hele erge lamlul zijn.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:22:29 #163
184769 crew  Deisyy
pi_219853730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef neusmans het volgende:

[..]
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven? :o
pi_219853734
Am geeft al jaren af op de schoolfotograaf en dan komt ze zelf met deze foto's.

Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...

Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
pi_219853785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.

Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
pi_219853831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:

Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...

Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
Ik zou echt heel wat aan te merken hebben op zulke foto’s inderdaad. Het is alsof er een enorme mist-laag overheen getrokken is. Daardoor missen ze om te beginnen contrast en scherpte.
pi_219853832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:

En dan al die reacties dat het geweldige foto’s zijn. Alleen maar positief gehalleluja
pi_219853839
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.

Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
Ik vind het bed er ook niet heel breed uitzien maar ik vermoed dat dat komt door de hoek van waaruit de foto is gemaakt.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:39:08 #169
184769 crew  Deisyy
pi_219853845
quote:

[..]

Hotel chic, dat is natuurlijk helemaal hip.
pi_219853952
quote:

[..]

Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.
Kan me herinneren dat ze daar destijds iets over deelde.
pi_219853989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven? :o
Blijkbaar vind ik het als enige er gek uitzien daar bij die bedrand :? Zal de velvet trend wel gemist hebben

Ze doet dit samen slapen voor de kindjes lijkt me, maar als Wolf er wel is en de kinderen willen in bed slapen past dat toch nooit met z'n allen. Slaapt hij dan op de bank of in een van de overgebleven kamers die voor de kindjes van JvP waren ingericht :')
pi_219854104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef neusmans het volgende:

[..]
Eh ja.. dat is ook velvet. Dat is geen gewoon matras maar onderdeel van een boxspring. Dat is heel normaal? Maar kennelijk nieuw voor jou. Dat kan.
pi_219854182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:45 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.
Kan me herinneren dat ze daar destijds iets over deelde.
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.
Dat weet ik omdat wij een 1.80 bed hebben en toen zij dat nieuwe bed kregen dacht ik: is maar iets breder dan ons bed, kan me niet voorstellen dat je daar met 3 volwassenen in ligt.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 16-01-2026 23:09:26 ]
pi_219854274
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.
Good for Sam dat hij weigerde.
Enne, ze heeft ChatGPT weer aangeslingerd voor een nieuw introductiestukje.

Tamara is op solo weekend met gezelschap buiten beeld zo te zien.
Wat een tenenkrommend stukje is het ook weer.. ze weet zo gezegd ook niet alles maar duwt vervolgens wel als feiten door je strot heen
pi_219854281
Het lijkt er toch echt op dat AM een e-book ofzo gaat uitbrengen met adviezen hoe te vloggen met kinderen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219854388
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Welke mirjam?
meervanmir.eu
pi_219854451
Pascal die offline ging is ook alweer terug 🫣
pi_219854526
Volgt iemand nog @noordegroot? Zie dat ze een sleepover heeft met Iris. Woont Noor nu ergens anders sinds de scheiding van Sander?
pi_219854537
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Het lijkt er toch echt op dat AM een e-book ofzo gaat uitbrengen met adviezen hoe te vloggen met kinderen.
Dat zal ze nog wel snel willen doen om geld te verdienen. Als er regels komen kan ze dat niet meer doen
pi_219854575
Dat aanzoek bij sylviageersen 🫣 of vooral: haar reactie
pi_219854728
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht ook dat die denktank van AM was bedoeld om meer inzicht te vergaren voor eventuele wet- en regelgeving. Maar wat AM er van de week over deelde lijkt het meer een opzet naar een cursus voor (nieuwe) momfluencers/familie influencers.

Ik kan wel de conclusie trekken dat de aanwezigheid van AM weinig toegevoegd heeft, want zij vindt toch dat zij het het allerbeste doet, want ze bedoeld het goed
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.
pi_219854969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 02:52 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.
Eens over de denktank. AM predikt voor eigen parochie. Ik denk dat AM, over een niet al te lange tijd, een andere weg gaat inslaan. L is 5 en nu nog kneedbaar qua filmen, maar wat we nog wel bij haar zien, heb ik in het afgelopen driekwart jaar nooit bij J gezien (aan tafel, 's avonds instoppen). Dus als ook L weerbarstig wordt voor dit soort content, moet AM iets anders bedenken dan alleen familievlogger zijn. Haar gezin zal jammer genoeg altijd haar bedrijf zijn, maar ze moet er alleen een andere invulling aan zien te geven en ik denk dat dit in een elk denkbare vorm van "ervaringsdeskundige" zal zijn.
pi_219855008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.
pi_219855018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel als bij soortgelijke accounts (zoals bzzonder); kinderen horen niet geplaatst te worden op social media en door hun (pleeg)ouder(s) gebruikt te worden voor gewin. En als het al niet erger kon, vind ik dit toch nog echt wanneer het om beeldmateriaal van (zwaar) gehandicapte kinderen gaat en, met toch wel als meest trieste dieptepunt, een overleden kind.
pi_219855033
Spuit elf is bij gelezen. En wil nog even terugkomen op AM wat is hier lees over een gesprek om haar boek in beeld te vangen ofzo.

Ik heb daar eens over nagedacht wat de titel zou kunnen zijn en heb verschillende opties:

* De grote AM show, alleen ik weet hoe het moet.

* Hoe word ik een influencer aka AM, van kinderen ongegeneerd in beeld brengen tot piemel kleien.

* Wat iedereen weet behalve ik. Hoe het leven van een influencer een grote leugen is.

* Ik dacht altijd dat het goed kwam, maar nu blijkt dat ik alles anders moet gaan doen.

En dan komt er nog een e-book/boek/voorleesboek

Dankzij mijn deelname aan de denktank over regels voor familie vloggers en mommy vloggers heb ik een boek geschreven:

* De nieuwe vlogregels volgens AM: hoe ik mijn onwetendheid gebruik om de regels te omzeilen.

Goedemorgen dames, ik ga er maar weer een echte werkdag van maken. Want ook ik werk net als AM 6 dagen per week, maar dat is dan wel 6 dagen buiten de deur en daarna heb ik mijn huishouden nog.
pi_219855034
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 07:30 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.
Precies. Zo'n aandachtstrekker, ik kan er ook echt geen medelijden mee hebben. Ik kom absoluut niet aan haar ziekte/aandoening/fysieke of mentale staat, maar ik heb bij haar wel het gevoel, dat ze heel graag haar omgeving wil triggeren.
pi_219855049
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.
Dat weet ik omdat wij een 1.80 bed hebben en toen zij dat nieuwe bed kregen dacht ik: is maar iets breder dan ons bed, kan me niet voorstellen dat je daar met 3 volwassenen in ligt.
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌
pi_219855070
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
pi_219855135
Ik vind echt dat er per direct een verbod moet komen op het filmen en fotograferen van minderjarige kinderen in bed. Hoe kan je als ouder in godsnaam recht lullen dat je je kinderen , al dan niet slapend, filmt of fotografeert in bed en dat zo het world wide web op slingeren??
Michelle Walk Carolien, (weet ik veel hoe ze zich nu noemt), Annemarie ( onze opvoed goeroe, want heeft 8 kinderen maar had beter na 2 kunnen stoppen met fokken) en Maarten ( l*lletje rozenwater) Geerts, Sanneke , HVK, DBM, waar zijn deze mensen mee bezig... Als kind vertrouw je toch op je ouders, dat je veilig bent als je met hen bent. Maar nee hoor, je ligt in je bedje en er kijken even duizenden vreemde ogen mee als je slaapt of gaat slapen. En dat niet alleen, deze vreemde ogen weten ook nog eens ALLES over jou ! Tot en met dat je nog in je broek plast en hoe heftig je menstruatie is en welk broekje je daarvoor draagt en dat je moeder biseksueel was maar nu niet meer en hoe zwaar jouw moeder het allemaal vind met jou en heel erg moe is en dat je broertjes en zusjes allemaal een andere vader hebben of dat je eens in de zoveel tijd een botoxspuit in je anus krijgt.. en zo kan ik nog wel even doorgaan over die zogenaamde liefhebbende ouders die hun kinderen tentoon stellen..
Ik word er letterlijk misselijk van, van al die influencers die hier besproken worden.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 08:23:43 #190
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219855140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:20 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind echt dat er per direct een verbod moet komen op het filmen en fotograferen van minderjarige kinderen in bed. Hoe kan je als ouder in godsnaam recht lullen dat je je kinderen , al dan niet slapend, filmt of fotografeert in bed en dat zo het world wide web op slingeren??
Michelle Walk Carolien, (weet ik veel hoe ze zich nu noemt), Annemarie ( onze opvoed goeroe, want heeft 8 kinderen maar had beter na 2 kunnen stoppen met fokken) en Maarten ( l*lletje rozenwater) Geerts, Sanneke , HVK, DBM, waar zijn deze mensen mee bezig... Als kind vertrouw je toch op je ouders, dat je veilig bent als je met hen bent. Maar nee hoor, je ligt in je bedje en er kijken even duizenden vreemde ogen mee als je slaapt of gaat slapen. En dat niet alleen, deze vreemde ogen weten ook nog eens ALLES over jou ! Tot en met dat je nog in je broek plast en hoe heftig je menstruatie is en welk broekje je daarvoor draagt en dat je moeder biseksueel was maar nu niet meer en hoe zwaar jouw moeder het allemaal vind met jou en heel erg moe is en dat je broertjes en zusjes allemaal een andere vader hebben of dat je eens in de zoveel tijd een botoxspuit in je anus krijgt.. en zo kan ik nog wel even doorgaan over die zogenaamde liefhebbende ouders die hun kinderen tentoon stellen..
Ik word er letterlijk misselijk van, van al die influencers die hier besproken worden.
Precies!!! Klein stukje doorgestreept.
pi_219855143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 07:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌
Slim!
Nog geen 70 cm. p/p, houdt niet over.
pi_219855152
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik wilde net sturen: de laatste 2 woorden van de eerste zin mogen weg en vervangen worden door ‘voor exploitatie.’
pi_219855167
quote:

[..]
Inderdaad, bedankt voor de correctie! Gewoon helemaal kappen met dat achterlijke gefilm en exploiteren van kinderen online.
En even hè, hoe ziek is zo'n Annemarie dat ze dus serieus een handleiding aan het schrijven is voor andere ouders hoe ze beste hun kinderen kunnen exploiteren..? Dan ben je wel goed de weg kwijt als ouder hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 17-01-2026 08:54:11 ]
pi_219855182
quote:

[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.
pi_219855189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
pi_219855221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.
En ja ik vind het ook een beetje hypocriet van mijzelf dat ik ze anoniem wel volg.
Weet niet waarom, denk omdat ik denk dat het niet gekker kan en het dan toch nog gekker wordt.
pi_219855254
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
pi_219855257
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 01:27 schreef slowie het volgende:
Dat aanzoek bij sylviageersen 🫣 of vooral: haar reactie
Überhaupt haar hele voorkomen...
pi_219855270
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Eens.

Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Stof tot nadenken voor mijzelf.
pi_219855273
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Volgens mij gewoon met Jeroen. Die heeft 9 van de 10 meer een grijze trui aan. Kan niet missen volgens mij.
pi_219855282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.
En ja ik vind het ook een beetje hypocriet van mijzelf dat ik ze anoniem wel volg.
Weet niet waarom, denk omdat ik denk dat het niet gekker kan en het dan toch nog gekker wordt.
Ja zeker waar! Ik kijk ook met verbazing naar de comments die dan gegeven worden bij de influencers die hier besproken worden; de hartjes en de" wat leuk en wat doe je het goed en wat ben je een goede mama en wat is Pietje, Jantje, Keesje toch een enig kindje" vliegen je om de oren. En hoewel ik denk dat er amper een halve paardenkop op de signeersessies van AM af komt, er komen wél echt vrouwtjes op af, al zijn het er maar een paar, dat zijn wel echt vrouwen die wat AM doet mooi vinden en graag naar haar kinderen kijken in bed/bad/overal. En, het allerergste, er dus geen kwaad in zien!
Daarom moet het gewoon helemaal verboden worden dat vloggen met kinderen. Geen grijs gebied, geen regels. Gewoon ; minderjarige kinderen NIET in beeld. Verzin zelf maar content!
pi_219855288
Dat denk ik ook. Ze waren toch weer aan het onderzoeken ofzo?
pi_219855343
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
Ehm, dat zijn AM en Maarten.
pi_219855362
quote:
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.
Ik vraag me af wie ze voor de gek houden...
pi_219855382
Heeft Sanne (onsgezinvanhierendaar) een nieuwe instagram naam? Ik kijk altijd anoniem mee, maar krijg een foutmelding als ik haar opzoek.
pi_219855428
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens.

Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Jij verwoordt exact wat ik ook voel.
pi_219855430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef Hannah12345 het volgende:
Heeft Sanne (onsgezinvanhierendaar) een nieuwe instagram naam? Ik kijk altijd anoniem mee, maar krijg een foutmelding als ik haar opzoek.
Bijsannethuis heet ze nu.
pi_219855433
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.
pi_219855444
Wát een enorme hoeveelheid zooi neemt AM mee voor een uurtje signeren.
Zou het daadwerkelijk veel geld opleveren?
pi_219855446
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.
Ik vraag me af wie ze voor de gek houden...
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?
pi_219855453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:27 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.
Nou ik ook, in de fb groep komt ze in ieder geval niet meer voorbij of het moet anoniem zijn( wat ik wel vermoed)
pi_219855462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
pi_219855465
Hvk
De keuken is weer een mooie bende, maar he mevr gaat vandaag een dagje uit. Met kinderen die een korte nacht hebben gehad, verstandig besluit ook.
Word morgenvroeg weer een klaagzang dat Louay de hele nacht heeft gespookt.
Wederom geen heerlijk dutje in bed voor het kereltje vandaag.
pi_219855475
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
pi_219855476
Michelle; Olivia vraagt; mama, maak even een foto van mijn vlechten voor papa.
Wat doet mama? Zij maakt een foto van de vlechten. Maar niet voor papa zoals het meisje vraagt. De foto is voor 200.000 volgers. En voor iedere gek die verder mee kijkt.
Zal Michelle gevraagd hebben aan Olivia of ze dat oké vond, dat de foto online gaat voor iedereen om te zien? Vast niet.
Hoe Michelle haar nieuwe lovertje etaleert vind ik ook zum kotsen. Maar zij zijn volwassen en veel mensen zijn gewoon zo dat alle liefdes meteen GROTE liefdes zijn en gaan binnen een paar maanden naar trouwen/kinderen ontmoeten/zwanger etc.
Maar als een kind vraagt een foto voor papa te maken dan maak je die foto voor papa en niet voor je openbare instagram account. Ik zou woest zijn als ik Koen was en dit zou zien!

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 17-01-2026 10:06:03 ]
  Moderator / Colorchick zaterdag 17 januari 2026 @ 09:39:37 #216
382129 crew  Donna
pi_219855491
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
Je kan er dan natuurlijk ook voor kiezen om geen hints te droppen.

:P
pi_219855507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Weerikier het volgende:
Michelle; Olivia vraagt; mama, maak even een foto van mijn vlechten voor papa.
Wat doet mama? Zij maakt een foto van de vlechten. Maar niet voor papa zoals het meisje vraagt. De foto is voor 200.000 volgers. En voor iedere gek die verder mee kijkt.
Zal Michelle gevraagd hebben aan Olivia of ze dat oké vond, dat de foto online gaat voor iedereen om te zien? Vast niet.
Hoe Michelle haar nieuwe lovertje etaleert vind ook zum kotsen. Maar zij zijn volwassen en veel mensen zijn gewoon zo dat alle liefdes meteen GROTE liefdes zijn en gaan binnen een paar maanden naar trouwen/kinderen ontmoeten/zwanger etc.
Maar als een kind vraagt een foto voor papa te maken dan maak je die foto voor papa en niet voor je openbare instagram account. Ik zou woest zijn als ik Koen was en dit zou zien!
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
pi_219855528
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:

[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?

Zelf weet ze met wie ze daar is, de kinderen weten het misschien. Wat maakt het uit? De relatie met J is er niet een uit het standaard boekje. Dat is toch niet erg?
Ik vind het fijn dat hij ondanks de sores en de scheiding toch regelmatig bij de kinderen is, hij ergens mee naar toe gaat, via de videodeurbel meekeek hoe ze in de sneeuw speelden.

Hoe dit op de lange of korte termijn zal gaan/blijven/zijn, dat zien ze dan wel weer.
pi_219855547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
Zeker, die Koen vind ik ook een koekenbakker eerste klas hoor.
Alle drie trouwens, dat hele poly gebeuren zo uitbuiten op instagram vond ik gênant en dat ze nu zogenaamd alledrie helemaal happy zijn met de situatie en dat alles lekker loopt geloof ik geen fluit van.
pi_219855562
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Ehm, dat zijn AM en Maarten.
Oh, haha. Zo snel klikte ik blijkbaar door, en Sam lijkt dan ook wel op Maarten. Excuus.
pi_219855569
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat is een jeugdfoto van AM en MG

Oh mosterd zie ik 🤭
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 09:57:01 #222
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219855599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, haha. Zo snel klikte ik blijkbaar door, en Sam lijkt dan ook wel op Maarten. Excuus.
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietje _O-
pi_219855625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?
Nee.
pi_219855630
quote:
Ik denk het ook. Ook omdat ze recent iets zei in de trant van; altijd een 2e kans geven.
pi_219855638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietje _O-
Vind je? Neus en ogen misschien maar de kaak/kin van Maarten vind ik echt anders.
pi_219855675
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wát een enorme hoeveelheid zooi neemt AM mee voor een uurtje signeren.
Zou het daadwerkelijk veel geld opleveren?
Vooral heel veel aandacht denk ik. En een dagje weg van de 'mental load'.
pi_219855683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.
Dat was een keus van hun 2 later 3 om de kinderen in beeld te zetten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Zelf weet ze met wie ze daar is, de kinderen weten het misschien. Wat maakt het uit? De relatie met J is er niet een uit het standaard boekje. Dat is toch niet erg?
Ik vind het fijn dat hij ondanks de sores en de scheiding toch regelmatig bij de kinderen is, hij ergens mee naar toe gaat, via de videodeurbel meekeek hoe ze in de sneeuw speelden.

Hoe dit op de lange of korte termijn zal gaan/blijven/zijn, dat zien ze dan wel weer.
Exact dit.
pi_219855685
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zeker maar dan moet je geen foto's posten van twee drankjes en twee ontbijtjes. Dan weet je dat mensen dat zien.
pi_219855708
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
pi_219855711
Ik irriteer me er mateloos aan dat Am Julia meeneemt en zo op haar leunt.

Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.

Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.

Blegh
pi_219855724
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
pi_219855735
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.
Dat was een keus van hun 2 later 3 om de kinderen in beeld te zetten.
[..]
Exact dit.
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.
pi_219855744

Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.

Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.

Blegh
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
Daar denk ik juist totaal anders over.

Ik vind het juist goed en mooi dat het deze manier kan. Onvoorwaardelijk.

Hij voelt zich misschien soms niet goed genoeg en kan zich dan niet aan afspraken houden. Hij kan nu komen wanneer hij wil en wanneer het gaat, dat is toch mooi voor iedereen.

Ik zie totaal niet waarom het voor de kinderen beter zou zijn als er vast afsprakem gemaakt zouden worden? Dat ze weten dat papa woensdag van 10:00 tot 12:00 komt?
pi_219855776
quote:
Ik denk dat ze voldoende begeleiding en hulp van instanties krijgen die weten wat het beste is.
Zij als ouders zullen kiezen wat het beste is voor hun gezin.
pi_219855780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
Het is haar beste vriendin en het is heel eng om ergens alleen te zijn, na ál die haatberichten die ze kreeg.
En Julia is ook een aandachtsgorgel (‘je kan op de foto met Julia!’) en zal er ongetwijfeld voor betaald worden, op lunch worden getrakteerd en soms een door moeder geschooide overnachting ergens.
pi_219855826
Het brood ligt bij HVK gewoon op de grond tussen de schoenen en andere zooi.. Maar ze mag gelukkig weer op een gesponsord uitje vandaag! Morgen weer zeiken dat ze geen tijd had voor het huishouden.
pi_219855831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Het brood ligt bij HVK gewoon op de grond tussen de schoenen en andere zooi.. Maar ze mag gelukkig weer op een gesponsord uitje vandaag! Morgen weer zeiken dat ze geen tijd had voor het huishouden.
Echt hè, zo ga je toch niet weg?
Logisch dat zij haar huishouding niet op sector krijgt
Altijd de hort op
Maar goed in ieder geval zonder schermpjes😆.
Het huis is een bende, brood op de grond maar he de kinderen zijn wel leuk gekleed
pi_219855842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.

Vraag mij af hoe hij dat echt vond met twee best sterke vrouwen in een relatie zitten.
pi_219855847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:21 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
[..]
Daar denk ik juist totaal anders over.

Ik vind het juist goed en mooi dat het deze manier kan. Onvoorwaardelijk.

Hij voelt zich misschien soms niet goed genoeg en kan zich dan niet aan afspraken houden. Hij kan nu komen wanneer hij wil en wanneer het gaat, dat is toch mooi voor iedereen.

Ik zie totaal niet waarom het voor de kinderen beter zou zijn als er vast afsprakem gemaakt zouden worden? Dat ze weten dat papa woensdag van 10:00 tot 12:00 komt?
Het lijkt me gewoon zo onzeker voor de kinderen, weinig houvast. Ik vind het wel knap van Tamara hoor dat ze er zo vrij mee omgaat, ik vraag me alleen af of het op de lange termijn goed is voor haarzelf (en daarmee ook haar kinderen). Ze lijkt zichzelf hier compleet in weg te cijferen, het persoonlijk comfort van haar (ex)man voorop te stellen al dan niet met het idee dat het beter is voor de kinderen. Maar ze zullen idd wat Henrike zegt wel goede begeleiding krijgen. En wellicht betrek ik het wat teveel op mezelf, ik zou er de kriebels van krijgen als iemand die hier niet woont zichzelf voor dag en dauw binnen laat 😅
  zaterdag 17 januari 2026 @ 10:50:06 #240
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219855868
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
Joh die vrouw heeft 25 jaar onder een steen gelegen en de boze buitenwereld is zooooo ontzettend eng in je eentje! Ze kent nergens de weg want kwam nooit ergens. Leuk hoor middelvingertje mee.
pi_219855894
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:41 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.

Vraag mij af hoe hij dat echt vond met twee best sterke vrouwen in een relatie zitten.
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
pi_219855949
quote:
Over welke Tamara hebben we het?
pi_219855976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
pi_219855978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik heb de hele club geblokkeerd. Ook anoniem kijk ik niet, daar is mijn vrije tijd een beetje te kostbaar voor.
Zoveel leuke , zinvolle dingen te doen in het leven, waarom zou je dan naar vrouwen gaan zitten kijken die echt niets zinnigs te vertellen hebben en een doodsaai leven hebben?

Maar door hier mee te lezen mis ik ook weer precies niets😅. Het bevestigt mijn idee over deze accounts. Het was niks, het is niks en het wordt ook nooit iets met deze vrouwen.
pi_219856005
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens.

Ik heb ook vaker op dit punt gestaan, maar kwam dan toch tot de conclusie dat er juist een kritisch tegengeluid nodig is. Negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht, maar ik vind dat er ook iets tegenover al die jubelberichten onder hun eigen posts moet staan. Daar worden de negatieve reacties immers verwijderd. En reken maar dat ze hier bijna allemaal meelezen of dingen doorgestuurd krijgen.
pi_219856079
LiekeVM gaat vandaag ook 🍆kleien. Is dat hip onder de fluflu's?
pi_219856181
Ik ben m’n screenshots aan het opruimen. Kost veel ruimte 10mb per stuk? Wtf!?) en dan nu de relatie met dit topic.

Ik maak echt heel vaak per ongeluk een screenshots. En nu kom ik Sanneke echt heel vaak tegen in de meest ongelukkige manieren uit de tijd dat ik nog niet geblokkeerd was.

🥲🥲🥲🥲
pi_219856198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:43 schreef Lalaland79 het volgende:
LiekeVM gaat vandaag ook 🍆kleien. Is dat hip onder de fluflu's?
Ze gaat naar die van AM. Benieuwd wat er dan aan animo is, of dat het nu een soort influence bestie bijeenkomst is.
pi_219856213
Het was ook wel bijzonder dat niet omaKaren078 of Liesbetjuh oid de kaarten voor het piemelkleien had gewonnen, maar (creatieve) influencers. Zal ze vast wel mee gaan samenwerken.
pi_219856232
AM die met haar o zo handige bolderkar vol met zooi biet van te voren had bedacht dat ze een trap af zou moeten.
Je zou denken dat je weet waar je heen moet... plangoeroe.
pi_219856234
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het was ook wel bijzonder dat niet omaKaren078 of Liesbetjuh oid de kaarten voor het piemelkleien had gewonnen, maar (creatieve) influencers. Zal ze vast wel mee gaan samenwerken.
Dat wou ik net zeggen; die winactie van AM waren toch ook enkel (wannabe) influencers/content creators die zogenaamd "wonnen".
Dat meenemen van Julia vind ik ook zo stom, ik vind het ook helemaal geen leuke meid. Hoe ze erbij loopt, hoe ze zich gedraagt, onsympathiek.
Ben benieuwd of we vandaag wel een glimp mogen opvangen van het enorme volk dat op AM en haar tournee af komt. Als ze weer enkel filmt dat ze naar de locatie loopt en weer weg loopt, dan weten we genoeg.
pi_219856236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:10 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat wou ik net zeggen; die winactie van AM waren toch ook enkel (wannabe) influencers/content creators die zogenaamd "wonnen".
Dat meenemen van Julia vind ik ook zo stom, ik vind het ook helemaal geen leuke meid. Hoe ze erbij loopt, hoe ze zich gedraagt, onsympathiek.

Ben benieuwd of we vandaag wel een glimp mogen opvangen van het enorme volk dat op AM en haar tournee af komt. Als ze weer enkel filmt dat ze naar de locatie loopt en weer weg loopt, dan weten we genoeg.
Ze is een product van haar opvoeding. AM wil alleen maar vriendinnen zijn met haar dochter heb ik het idee.
pi_219856241
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?
Kale man met grijze trui kan niet missen.
Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂

Maar we hadden het wel als vanouds gezellig ,
als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
pi_219856264
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:

[..]

Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂

als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
1+1 was is dit geval wel echt 2 ja haha.
pi_219856283
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat ze voldoende begeleiding en hulp van instanties krijgen die weten wat het beste is.
Zij als ouders zullen kiezen wat het beste is voor hun gezin.
Heeft Tamara 10 kinderen met deze man?
pi_219856299
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heeft Tamara 10 kinderen met deze man?
Nee 6.
Er waren er al 4
pi_219856327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
Maar dat moet toch ook wel, want allemaal al lang van te voren ingekocht.
pi_219856336
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ik ook, in de fb groep komt ze in ieder geval niet meer voorbij of het moet anoniem zijn( wat ik wel vermoed)
Ik heb ook het idee dat ze ook nog actief is maar dan anoniem
pi_219856343
Nou, nou...DBM gaat weer eens los op Threads...waarom is zij altijd toch zo grof in de mond? Lijkt ook wel of zij zich alles persoonlijk aantrekt..maar nee dan moeten haar volgertjes weer zeggen, nee meid het ligt niet aan jou blablabla...
pi_219856371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:29 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, nou...DBM gaat weer eens los op Threads...waarom is zij altijd toch zo grof in de mond? Lijkt ook wel of zij zich alles persoonlijk aantrekt..maar nee dan moeten haar volgertjes weer zeggen, nee meid het ligt niet aan jou blablabla...
Ook gewoon twee berichten na elkaar dat ze er een ‘fucking’ hekel aan heeft dat…. En iemand die eronder reageert met je naam zegt veel over jou (blije mama met zoveel grove posts altijd) 🙃
pi_219856394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:21 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Nee 6.
Er waren er al 4
Dank je wel T _O_
pi_219856407
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dank je wel T _O_
Heh shoot. Ik had gehoopt dat je zou zeggen
“Nog 6 als je er al 4 heb?”

En dat ik dan kon reageren met “ ja echt belachelijk snap zulke mensen niet”

Hahahahhahahahaha
pi_219856427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:35 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ook gewoon twee berichten na elkaar dat ze er een ‘fucking’ hekel aan heeft dat…. En iemand die eronder reageert met je naam zegt veel over jou (blije mama met zoveel grove posts altijd) 🙃
En een uur geleden als reactie op iemand:

Daarom volgde ik jou. Echt wat een kut reactie. Fuck dit.
Komop man waar de fuck is jouw respect naar anderen gebleven.

En gisteren nog:
de.blije.mama
17 u
Ik heb echt geen zin in threads drama, kunnen we allemaal wat met een positieve noot plaatsen anders?
pi_219856511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:41 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Heh shoot. Ik had gehoopt dat je zou zeggen
“Nog 6 als je er al 4 heb?”

En dat ik dan kon reageren met “ ja echt belachelijk snap zulke mensen niet”

Hahahahhahahahaha
Oeps 🤣!

Ik herken mezelf teveel in wat je laat zien, dus kwartje viel snel *O* .
pi_219856669
🤐
pi_219856906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:10 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik gok op een close up van een gekleide piemel en een “de opkomst is fantastisch” en dat we er verder weinig van te zien krijgen.. ja na afloop als ze naar de garage loopt met haar pronkstuk
pi_219856988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 13:23 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Ik gok op een close up van een gekleide piemel en een “de opkomst is fantastisch” en dat we er verder weinig van te zien krijgen.. ja na afloop als ze naar de garage loopt met haar pronkstuk
Met misschien nog een verwijzing naar Maarten of Rens. Hahahihihoho.
pi_219857060
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
pi_219857070
quote:
Heb je de docu gezien van die veteranen met PTSS die Tamara deze week deelde? En dat dit zijn verhaal had kunnen zijn. In die docu zag ik ook zo'n veteraan die gek op zijn vrouw was, en zich niet voor kon stellen dat ze bij hem bleef terwijl hij niet meer kan functioneren in de burgermaatschappij. Ik denk dat Tamara keuzes heeft moeten maken, maar niet omdat ze niets meer om hem geeft. Maar omdat hij helemaal vastgelopen is. En hoe fijn dat ze dan juist de ruimte biedt dat hij, als het hem lukt, tijd met zijn kinderen door kan brengen. In plaats van op uur en tijd, terwijl hij zich dan misschien helemaal niet goed voelt. Dat is voor die kinderen veel schadelijker dan voorspelbaarheid. Dat ze maar genieten samen dit weekend.
pi_219857074
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En nu is MW de leider van Wolf die zich al net zo onderdanig opstelt
pi_219857075
Sanneke moet er toch even een story aan wijden: dat ze altijd mee boodschappen gaat doen. Sanneke zit filmend in de wagen maar ze altijd de supermarkt in😂
Gelooft niemand meer zo
pi_219857138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:04 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke moet er toch even een story aan wijden: dat ze altijd mee boodschappen gaat doen. Sanneke zit filmend in de wagen maar ze altijd de supermarkt in😂
Gelooft niemand meer zo
Maar gelukkig krijgen we nu wel antwoord op alle vragen die hier steeds gesteld worden 😅 Misschien vanmiddag met het mooie weer zelfs wel met de bakfiets?
pi_219857245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:09 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Maar gelukkig krijgen we nu wel antwoord op alle vragen die hier steeds gesteld worden 😅 Misschien vanmiddag met het mooie weer zelfs wel met de bakfiets?
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.
pi_219857311
En waar zet je de gekleide 🍆 dan neer? Beneden in de kast of naast de tv? Of boven op de slaapkamer? Vragen vragen vragen 🙃
pi_219857319
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
Deze discussie wordt zo eens in de maand aangezwengeld. Prima hoor, maar die jongen moet toch doen wat hij zelf leuk vindt. Mooi dat hij die ruimte krijgt. En als het opgelegd is door dbm dan komt het in z’n pubertijd waarschijnlijk wel weer goed
pi_219857322
En wb Tamara, ik hoop dat ze goed op zichzelf en de kinderen past. Het lijkt mij een lieve moeder, maar het is onnodig om zichzelf weg te cijferen. Voor de rest; als ze een vorm hebben gevonden die voor alle partijen werkt dan is dat alleen maar fijn en heb ik er geen mening over
pi_219857338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
pi_219857373
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
pi_219857418
quote:
Onze 7jarige is ook wel echt dol op roze, paars, goud en glitters. We gaan hier tot op zekere hoogte in mee, zo heeft hij roze met blauwe schoenen, maar de regenboog pailletten schoenen kreeg hij niet.
Anders dan het poppenhuis moet hij niks van poppen weten en houdt hij van minecraft, superhelden en lego.
De jongste is weer echt een rauwdouwer ook en alleen maar buiten in de modder aan t rollen (bij wijze van haha).

Ik vind het goed dat Flip/Flap de ruimte krijgt om zichzelf te zijn, maar ik vraag me af of zij hem niet een beetje stuurt hierin. (Onaardig van mij I know)
pi_219857503
Ik heb een relatie, die is niet geheim en ik heb alleen goede bekenden op mijn insta en het is een gesloten account, maar mijn man wil gewoon niet op social media.
Dus bij mij zie je ook alleen zn glas of zijn hand of zijn jas🤣

En nee ik ga dan niet zeggen ik ben met Pietje. Dat mogen ze zelf bedenken
pi_219857625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
pi_219857656
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
pi_219857748
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is ook maar een saaie boel zo te zien.. de leeftijdsgrens is ook vrij hoog volgens mij..
En dan zo’n uitgestalde tafel met de boeken.. en ipv AM op het kaartje natuurlijk mama van. Want een eigen persoonlijkheid heeft ze overduidelijk niet meer. Zelfs op de piemel moet een klompje
pi_219857776
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Snaky het volgende:
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
Ik vind de belichting van alle foto’s vooral heel slecht ook.
pi_219857845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
pi_219857857
Het lijkt alsof AM niet van het bestaan van handtassen op de hoogte is.
In de afgelopen tijd heeft ze een luiertas, toilettas en kinderrugzak gebruikt als tas.
Gemiste kans met de sinterklaasbingo ;)
pi_219857873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:

[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Dit heb ik ook nooit begrepen, heb ook een tijdje gedacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten voordat ze verliefd werden. Maar ze volgde elkaar alleen maar op insta ofzo toen ze elkaar eens tegenkwamen.
Jacqueline schermt haar vriendinnen wel af, dus misschien wilde ze het toen niet in beeld brengen.
pi_219857879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:

[..]
Klopt want ze was, naar mijn idee, helemaal opgegaan in het leven van én met Michelle en Koen.
pi_219857900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
pi_219857924
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
pi_219857932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:

[..]

En je hebt groot gelijk! Gun het jullie van harte.
Hoe moeilijk het ook is je blijft ervoor vechten.
Fijn voor jullie kinderen dat papa en mama samen even quality time nemen, doen jullie goed. Wens je een fijne verjaardag🥳
pi_219857934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En waar zet je de gekleide 🍆 dan neer? Beneden in de kast of naast de tv? Of boven op de slaapkamer? Vragen vragen vragen 🙃
AM kennende gaat ze het ergens neerzetten waar ie niet thuishoort, even lekker controversieel doen, zoals altijd.
pi_219858014
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
pi_219858026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
Ik ook, verschrikkelijk.
pi_219858044
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
pi_219858048
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:10 schreef Earring het volgende:

[..]
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
Mentale armoede.
pi_219858087
Wat een sneue bedoeling daar in Utrecht. Zouden die deelnemers die wel erg in beeld waren dit dan ook op hun eigen socials posten? Kijk mij eens spicy en hip zijn met klei samen met de famous mammavan?
pi_219858112
En ik moest ook even lachen om Bakker Jan. Ze moesten echt shoppen want ze hadden niet de juiste spullen bij voor in Spanje. 4 of 5 dozen met schoenen (en vooral merkschoenen hè, niet even schoenen voor erbij). En dan zie je in de laatste post hem, vooral heel blij kijkend, zitten op alweer een terras met zwarte schoenen aan. Soort model waarmee hij zo de bakkerij in kan.
pi_219858148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:16 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
Dit! Hi ha ho, wat hebben we een lol.
pi_219858178
Sanneke zit altijd op de autostoel te filmen omdat ze dan pakketten gaan halen en wegbrengen en niet omdat ze niet mee naar binnen gaat de supermarkt in. Ik zie vooral Dion alles doen daar en zij zit lekker te zitten. En ook, hoeveel zooi kun je online blijven bestellen. Die caravan puilt onderhand uit van de troep.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 16:39:54 #301
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219858195
quote:
Hij is 8. Ik vind het prima als een jongen zogenaamde meisjesdingen wil/heeft maar ik vind dat ze haar kinderen en met name haar zoon erg klein houdt. Afgelopen zomer nog een nieuw loopfietsje gehad. Maar goed, DBM is zelf ook nog een kind, hoe die weer tekeer gaat vandaag op threads met krachttermen 🙈. Ze is ook continu bezig daar, dingen posten en reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')