Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
Onze 7jarige is ook wel echt dol op roze, paars, goud en glitters. We gaan hier tot op zekere hoogte in mee, zo heeft hij roze met blauwe schoenen, maar de regenboog pailletten schoenen kreeg hij niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
Het is ook maar een saaie boel zo te zien.. de leeftijdsgrens is ook vrij hoog volgens mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
Ik vind de belichting van alle foto’s vooral heel slecht ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Snaky het volgende:
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de storiesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
Dit heb ik ook nooit begrepen, heb ook een tijdje gedacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten voordat ze verliefd werden. Maar ze volgde elkaar alleen maar op insta ofzo toen ze elkaar eens tegenkwamen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Klopt want ze was, naar mijn idee, helemaal opgegaan in het leven van én met Michelle en Koen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
En je hebt groot gelijk! Gun het jullie van harte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?
Kale man met grijze trui kan niet missen.
Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂
Maar we hadden het wel als vanouds gezellig ,
als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
AM kennende gaat ze het ergens neerzetten waar ie niet thuishoort, even lekker controversieel doen, zoals altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En waar zet je de gekleide 🍆 dan neer? Beneden in de kast of naast de tv? Of boven op de slaapkamer? Vragen vragen vragen 🙃
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatstquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
Ik ook, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannenddddddquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
Mentale armoede.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:10 schreef Earring het volgende:
[..]
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
Dit! Hi ha ho, wat hebben we een lol.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:16 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |