abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219857322
En wb Tamara, ik hoop dat ze goed op zichzelf en de kinderen past. Het lijkt mij een lieve moeder, maar het is onnodig om zichzelf weg te cijferen. Voor de rest; als ze een vorm hebben gevonden die voor alle partijen werkt dan is dat alleen maar fijn en heb ik er geen mening over
pi_219857338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zou wel lekker voor M zijn, een beetje buitenlucht en zon op zijn gezicht.
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
pi_219857373
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:12 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219857418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Flap (of is het flip), de zoon van DBM, alles in het roze en allemaal meisjes dingen uitkiest. Als hij dat mooi vindt moet hij dat vooral doen maar ik vind het best opvallend voor een 7 jarige jochie. Ik had echte jongens , rauwdouwers met treinen auto’s kastelen ed dus dat waren hele kinderen. (Inmiddels volwassen)
Onze 7jarige is ook wel echt dol op roze, paars, goud en glitters. We gaan hier tot op zekere hoogte in mee, zo heeft hij roze met blauwe schoenen, maar de regenboog pailletten schoenen kreeg hij niet.
Anders dan het poppenhuis moet hij niks van poppen weten en houdt hij van minecraft, superhelden en lego.
De jongste is weer echt een rauwdouwer ook en alleen maar buiten in de modder aan t rollen (bij wijze van haha).

Ik vind het goed dat Flip/Flap de ruimte krijgt om zichzelf te zijn, maar ik vraag me af of zij hem niet een beetje stuurt hierin. (Onaardig van mij I know)
pi_219857503
Ik heb een relatie, die is niet geheim en ik heb alleen goede bekenden op mijn insta en het is een gesloten account, maar mijn man wil gewoon niet op social media.
Dus bij mij zie je ook alleen zn glas of zijn hand of zijn jas🤣

En nee ik ga dan niet zeggen ik ben met Pietje. Dat mogen ze zelf bedenken
pi_219857625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja daarom, als we het nou vaak noemen, gaat ze het misschien wel doen uit bewijsdrang en heeft m z’n ritje buiten 🥰
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
pi_219857656
Ik mis de hilariteit om die piemels kleien echt volledig😅
pi_219857748
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is ook maar een saaie boel zo te zien.. de leeftijdsgrens is ook vrij hoog volgens mij..
En dan zo’n uitgestalde tafel met de boeken.. en ipv AM op het kaartje natuurlijk mama van. Want een eigen persoonlijkheid heeft ze overduidelijk niet meer. Zelfs op de piemel moet een klompje
pi_219857776
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Snaky het volgende:
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
Ik vind de belichting van alle foto’s vooral heel slecht ook.
pi_219857845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat Jacqueline tegen Michelle opkeek en zich (teveel) heeft laten meeslepen in Michelle en Koen hun leven. Zij hadden natuurlijk al een basis samen inclusief vriendengroep, manier van leven, etc. Jacqueline is daarbij gekomen en is helemaal opgegaan in dat leven.
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
pi_219857857
Het lijkt alsof AM niet van het bestaan van handtassen op de hoogte is.
In de afgelopen tijd heeft ze een luiertas, toilettas en kinderrugzak gebruikt als tas.
Gemiste kans met de sinterklaasbingo ;)
pi_219857873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:

[..]
En toen jvp nog in de poly zat, zag je haar nooit met eigen vriendinnen op stap of uit eten. Pas toen de poly klaar was kwam dit in de stories
Dit heb ik ook nooit begrepen, heb ook een tijdje gedacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten voordat ze verliefd werden. Maar ze volgde elkaar alleen maar op insta ofzo toen ze elkaar eens tegenkwamen.
Jacqueline schermt haar vriendinnen wel af, dus misschien wilde ze het toen niet in beeld brengen.
pi_219857879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:38 schreef slowie het volgende:

[..]
Klopt want ze was, naar mijn idee, helemaal opgegaan in het leven van én met Michelle en Koen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219857900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze leest hier niet meer mee. Dus het maakt niet uit of we het hier wel of niet benoemen. Dat ze van de week met haar kind op de grond zat was natuurlijk ook puur toeval en helemaal niet omdat ze dat hier heeft gelezen.
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
pi_219857924
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
pi_219857932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Nou is wel duidelijk toch dat ik gewoon met Jeroen een dag/nacht weg was?
Kale man met grijze trui kan niet missen.
Hij wilde niet online want hij voelde zich indd niet goed genoeg daarvoor . Mij niet gezien met andere mannen en de hele polonaise hoor 😂

Maar we hadden het wel als vanouds gezellig ,
als relatie is het niet over, als in gehuwd zijn en samenwonen, dat is gewoon niet mogelijk . En werkt dit het beste voor ons . Niet de standaard manier nee maar goed, beter dit dan een ellendige scheiding en de maand daarop een andere vent in je huis 🫣Wij gaan aan de taart !
En je hebt groot gelijk! Gun het jullie van harte.
Hoe moeilijk het ook is je blijft ervoor vechten.
Fijn voor jullie kinderen dat papa en mama samen even quality time nemen, doen jullie goed. Wens je een fijne verjaardag🥳
pi_219857934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En waar zet je de gekleide 🍆 dan neer? Beneden in de kast of naast de tv? Of boven op de slaapkamer? Vragen vragen vragen 🙃
AM kennende gaat ze het ergens neerzetten waar ie niet thuishoort, even lekker controversieel doen, zoals altijd.
pi_219858014
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad. Net als vandaag in de supermarkt met M; pure toeval. Na 12 jaar pas weer hier gelezen, omdat iemand haar iets toestuurt. Ja hoor, Sanneke, ga met je kind naar buiten, in plaats van ouwe meuk op Vinted te verkopen.
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
pi_219858026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zal wel een zure zeur zijn maar die aubergines kleien zou ik echt een straf vinden , niet leuk, niet gezellig en niet grappig .
Ik ook, verschrikkelijk.
pi_219858044
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
pi_219858048
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:10 schreef Earring het volgende:

[..]
En als ze dan meeleestlas dan snap ik niet waarom Dion nog zo mompelend gefilmd wordt. En waarom ze ook niet eens fietsend of op de loopband wat stories plaatst
Mentale armoede.
pi_219858087
Wat een sneue bedoeling daar in Utrecht. Zouden die deelnemers die wel erg in beeld waren dit dan ook op hun eigen socials posten? Kijk mij eens spicy en hip zijn met klei samen met de famous mammavan?
pi_219858112
En ik moest ook even lachen om Bakker Jan. Ze moesten echt shoppen want ze hadden niet de juiste spullen bij voor in Spanje. 4 of 5 dozen met schoenen (en vooral merkschoenen hè, niet even schoenen voor erbij). En dan zie je in de laatste post hem, vooral heel blij kijkend, zitten op alweer een terras met zwarte schoenen aan. Soort model waarmee hij zo de bakkerij in kan.
pi_219858148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:16 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ja, ik ook..lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik vind het typisch een activiteit voor huismoeke's die dan even denken hip en kinky bezig te zijn..spannendddddd
Dit! Hi ha ho, wat hebben we een lol.
pi_219858178
Sanneke zit altijd op de autostoel te filmen omdat ze dan pakketten gaan halen en wegbrengen en niet omdat ze niet mee naar binnen gaat de supermarkt in. Ik zie vooral Dion alles doen daar en zij zit lekker te zitten. En ook, hoeveel zooi kun je online blijven bestellen. Die caravan puilt onderhand uit van de troep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')