abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219855675
quote:
88s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wát een enorme hoeveelheid zooi neemt AM mee voor een uurtje signeren.
Zou het daadwerkelijk veel geld opleveren?
Vooral heel veel aandacht denk ik. En een dagje weg van de 'mental load'.
pi_219855683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.
Dat was een keus van hun 2 later 3 om de kinderen in beeld te zetten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?

Zelf weet ze met wie ze daar is, de kinderen weten het misschien. Wat maakt het uit? De relatie met J is er niet een uit het standaard boekje. Dat is toch niet erg?
Ik vind het fijn dat hij ondanks de sores en de scheiding toch regelmatig bij de kinderen is, hij ergens mee naar toe gaat, via de videodeurbel meekeek hoe ze in de sneeuw speelden.

Hoe dit op de lange of korte termijn zal gaan/blijven/zijn, dat zien ze dan wel weer.
Exact dit.
pi_219855685
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
Zeker maar dan moet je geen foto's posten van twee drankjes en twee ontbijtjes. Dan weet je dat mensen dat zien.
pi_219855708
Wat een lelijke foto's bij Annemarie. Echt niemand staat er goed op. Dieptepunt is de foto van Julia, een heel klein hoofd vergeleken met de rest en dan dat woeste haar zo prominent in beeld. Dan maakt mams betere foto's.
pi_219855711
Ik irriteer me er mateloos aan dat Am Julia meeneemt en zo op haar leunt.

Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.

Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.

Blegh
pi_219855724
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
pi_219855735
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als Koen het niet eens is met foto's van zijn kinderen op het internet had hij eerder in moeten grijpen, vind ik ook.
Dat was een keus van hun 2 later 3 om de kinderen in beeld te zetten.
[..]
Exact dit.
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.
pi_219855744

Am wil toch zo graag een werkende moeder zijn en de hoofd kostwinner en wat al niet meer. Ga dan ook lekker in je eentje signeren en kleien en overnachten. Want dat is wat werkende moeder doen, in hun eentje gaan werken.

Niet een toegeëigend zelfgebaarde vriendin meenemen, omdat je zelf geen vrienden hebt, om jou te vermaken.

Blegh
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik hoop dat Tamara goed nadenkt over wat ze doet. Haar (ex)man heeft behoorlijk wat mentale problemen. Is al lange tijd bezig om daar hulp bij te krijgen maar loopt tot nu toe overal voortijdig van weg. Hoeft natuurlijk echt niet allemaal aan hem te liggen maar zo wordt er ook niks opgelost. Ik geloof dat er binnenkort wel weer iets op de planning stond? Het lijkt me voor de kinderen gewoon ook zo onzeker. Zo is hij er een tijd niet, kijkt naar ze via de videodeurbel en dan staat hij ineens voor dag en dauw in huis omdat hij "toch altijd vroeg wakker is". Aan de ene kant siert het Tamara dat ze nog zo begaan is met hem en hem alle vrijheid geeft met de kinderen. Aan de andere kant is die vrijheid misschien niet wat hij nodig heeft? Denk dat bepaalde grenzen en goede afspraken voor de kinderen ook fijn kan zijn. Zeker als dat voor de kinderen een houvast kan zijn, voorspelbaar wanneer is papa er en wanneer niet.
Daar denk ik juist totaal anders over.

Ik vind het juist goed en mooi dat het deze manier kan. Onvoorwaardelijk.

Hij voelt zich misschien soms niet goed genoeg en kan zich dan niet aan afspraken houden. Hij kan nu komen wanneer hij wil en wanneer het gaat, dat is toch mooi voor iedereen.

Ik zie totaal niet waarom het voor de kinderen beter zou zijn als er vast afsprakem gemaakt zouden worden? Dat ze weten dat papa woensdag van 10:00 tot 12:00 komt?
pi_219855776
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat ze voldoende begeleiding en hulp van instanties krijgen die weten wat het beste is.
Zij als ouders zullen kiezen wat het beste is voor hun gezin.
pi_219855780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
Het is haar beste vriendin en het is heel eng om ergens alleen te zijn, na ál die haatberichten die ze kreeg.
En Julia is ook een aandachtsgorgel (‘je kan op de foto met Julia!’) en zal er ongetwijfeld voor betaald worden, op lunch worden getrakteerd en soms een door moeder geschooide overnachting ergens.
pi_219855826
Het brood ligt bij HVK gewoon op de grond tussen de schoenen en andere zooi.. Maar ze mag gelukkig weer op een gesponsord uitje vandaag! Morgen weer zeiken dat ze geen tijd had voor het huishouden.
pi_219855831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Het brood ligt bij HVK gewoon op de grond tussen de schoenen en andere zooi.. Maar ze mag gelukkig weer op een gesponsord uitje vandaag! Morgen weer zeiken dat ze geen tijd had voor het huishouden.
Echt hè, zo ga je toch niet weg?
Logisch dat zij haar huishouding niet op sector krijgt
Altijd de hort op
Maar goed in ieder geval zonder schermpjes😆.
Het huis is een bende, brood op de grond maar he de kinderen zijn wel leuk gekleed
pi_219855842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En JvP deelt ook foto’s van zijn kinderen dus blijkbaar vindt hij het nog steeds geen probleem.
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.

Vraag mij af hoe hij dat echt vond met twee best sterke vrouwen in een relatie zitten.
pi_219855847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:21 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
[..]
Daar denk ik juist totaal anders over.

Ik vind het juist goed en mooi dat het deze manier kan. Onvoorwaardelijk.

Hij voelt zich misschien soms niet goed genoeg en kan zich dan niet aan afspraken houden. Hij kan nu komen wanneer hij wil en wanneer het gaat, dat is toch mooi voor iedereen.

Ik zie totaal niet waarom het voor de kinderen beter zou zijn als er vast afsprakem gemaakt zouden worden? Dat ze weten dat papa woensdag van 10:00 tot 12:00 komt?
Het lijkt me gewoon zo onzeker voor de kinderen, weinig houvast. Ik vind het wel knap van Tamara hoor dat ze er zo vrij mee omgaat, ik vraag me alleen af of het op de lange termijn goed is voor haarzelf (en daarmee ook haar kinderen). Ze lijkt zichzelf hier compleet in weg te cijferen, het persoonlijk comfort van haar (ex)man voorop te stellen al dan niet met het idee dat het beter is voor de kinderen. Maar ze zullen idd wat Henrike zegt wel goede begeleiding krijgen. En wellicht betrek ik het wat teveel op mezelf, ik zou er de kriebels van krijgen als iemand die hier niet woont zichzelf voor dag en dauw binnen laat 😅
  zaterdag 17 januari 2026 @ 10:50:06 #240
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219855868
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Lodelie het volgende:

Blegh
Joh die vrouw heeft 25 jaar onder een steen gelegen en de boze buitenwereld is zooooo ontzettend eng in je eentje! Ze kent nergens de weg want kwam nooit ergens. Leuk hoor middelvingertje mee.
pi_219855894
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:41 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Koen lijkt mij best een vriendelijke vent maar ook wel iemand zonder sterke eigen mening en die zich erg laat leiden door M eerder en nu vermoedelijk J. Beetje een lulletje rozenwater.

Vraag mij af hoe hij dat echt vond met twee best sterke vrouwen in een relatie zitten.
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
pi_219855949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Over welke Tamara hebben we het?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219855976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de poly vond ik JvP verre van sterk overkomen. Er was één leider: MW, JvP en Koen waren de volgelingen. En of ik JvP nu wel sterk vind weet ik ook niet.
Jolie noe gaat wel door met nieuwe drops! Jaq die helemaal mee ging met de vriendinnen van mies nee sorry dat vind ik geen sterke vrouw
pi_219855978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
Ik heb de hele club geblokkeerd. Ook anoniem kijk ik niet, daar is mijn vrije tijd een beetje te kostbaar voor.
Zoveel leuke , zinvolle dingen te doen in het leven, waarom zou je dan naar vrouwen gaan zitten kijken die echt niets zinnigs te vertellen hebben en een doodsaai leven hebben?

Maar door hier mee te lezen mis ik ook weer precies niets😅. Het bevestigt mijn idee over deze accounts. Het was niks, het is niks en het wordt ook nooit iets met deze vrouwen.
pi_219856005
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens.

Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Stof tot nadenken voor mijzelf.
Ik heb ook vaker op dit punt gestaan, maar kwam dan toch tot de conclusie dat er juist een kritisch tegengeluid nodig is. Negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht, maar ik vind dat er ook iets tegenover al die jubelberichten onder hun eigen posts moet staan. Daar worden de negatieve reacties immers verwijderd. En reken maar dat ze hier bijna allemaal meelezen of dingen doorgestuurd krijgen.
pi_219856079
LiekeVM gaat vandaag ook 🍆kleien. Is dat hip onder de fluflu's?
pi_219856181
Ik ben m’n screenshots aan het opruimen. Kost veel ruimte 10mb per stuk? Wtf!?) en dan nu de relatie met dit topic.

Ik maak echt heel vaak per ongeluk een screenshots. En nu kom ik Sanneke echt heel vaak tegen in de meest ongelukkige manieren uit de tijd dat ik nog niet geblokkeerd was.

🥲🥲🥲🥲
pi_219856198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:43 schreef Lalaland79 het volgende:
LiekeVM gaat vandaag ook 🍆kleien. Is dat hip onder de fluflu's?
Ze gaat naar die van AM. Benieuwd wat er dan aan animo is, of dat het nu een soort influence bestie bijeenkomst is.
pi_219856213
Het was ook wel bijzonder dat niet omaKaren078 of Liesbetjuh oid de kaarten voor het piemelkleien had gewonnen, maar (creatieve) influencers. Zal ze vast wel mee gaan samenwerken.
pi_219856232
AM die met haar o zo handige bolderkar vol met zooi biet van te voren had bedacht dat ze een trap af zou moeten.
Je zou denken dat je weet waar je heen moet... plangoeroe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')