Dat zal ze nog wel snel willen doen om geld te verdienen. Als er regels komen kan ze dat niet meer doenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Het lijkt er toch echt op dat AM een e-book ofzo gaat uitbrengen met adviezen hoe te vloggen met kinderen.
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht ook dat die denktank van AM was bedoeld om meer inzicht te vergaren voor eventuele wet- en regelgeving. Maar wat AM er van de week over deelde lijkt het meer een opzet naar een cursus voor (nieuwe) momfluencers/familie influencers.
Ik kan wel de conclusie trekken dat de aanwezigheid van AM weinig toegevoegd heeft, want zij vindt toch dat zij het het allerbeste doet, want ze bedoeld het goed
Eens over de denktank. AM predikt voor eigen parochie. Ik denk dat AM, over een niet al te lange tijd, een andere weg gaat inslaan. L is 5 en nu nog kneedbaar qua filmen, maar wat we nog wel bij haar zien, heb ik in het afgelopen driekwart jaar nooit bij J gezien (aan tafel, 's avonds instoppen). Dus als ook L weerbarstig wordt voor dit soort content, moet AM iets anders bedenken dan alleen familievlogger zijn. Haar gezin zal jammer genoeg altijd haar bedrijf zijn, maar ze moet er alleen een andere invulling aan zien te geven en ik denk dat dit in een elk denkbare vorm van "ervaringsdeskundige" zal zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:52 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Denk dat denktank was bedoeld voor wet- en regelgeving maar dat AM haar eigen interpretatie ervan maakt namelijk die cursus. Want daar kan ze weer een slaatje uitslaan. Denk dat alle ouders zich aan regels zouden moeten houden en momfluencers nog extra regels. Maar dat moet dan iemand wel aan AM zeggen anders weet zij dit niet.
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pascal die offline ging is ook alweer terug 🫣
Ik heb hetzelfde gevoel als bij soortgelijke accounts (zoals bzzonder); kinderen horen niet geplaatst te worden op social media en door hun (pleeg)ouder(s) gebruikt te worden voor gewin. En als het al niet erger kon, vind ik dit toch nog echt wanneer het om beeldmateriaal van (zwaar) gehandicapte kinderen gaat en, met toch wel als meest trieste dieptepunt, een overleden kind.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
De Groentjes krijgen een baby. Leuk voor ze.
Precies. Zo'n aandachtstrekker, ik kan er ook echt geen medelijden mee hebben. Ik kom absoluut niet aan haar ziekte/aandoening/fysieke of mentale staat, maar ik heb bij haar wel het gevoel, dat ze heel graag haar omgeving wil triggeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:30 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Ze is nooit offline geweest. Binnen een uur was er alweer een story.
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.
Dat weet ik omdat wij een 1.80 bed hebben en toen zij dat nieuwe bed kregen dacht ik: is maar iets breder dan ons bed, kan me niet voorstellen dat je daar met 3 volwassenen in ligt.
Precies!!! Klein stukje doorgestreept.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:20 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind echt dat er per direct een verbod moet komen op het filmen en fotograferen van minderjarige kinderen in bed. Hoe kan je als ouder in godsnaam recht lullen dat je je kinderen , al dan niet slapend, filmt of fotografeert in bed en dat zo het world wide web op slingeren??
Michelle Walk Carolien, (weet ik veel hoe ze zich nu noemt), Annemarie ( onze opvoed goeroe, want heeft 8 kinderen maar had beter na 2 kunnen stoppen met fokken) en Maarten ( l*lletje rozenwater) Geerts, Sanneke , HVK, DBM, waar zijn deze mensen mee bezig... Als kind vertrouw je toch op je ouders, dat je veilig bent als je met hen bent. Maar nee hoor, je ligt in je bedje en er kijken even duizenden vreemde ogen mee als je slaapt of gaat slapen. En dat niet alleen, deze vreemde ogen weten ook nog eens ALLES over jou ! Tot en met dat je nog in je broek plast en hoe heftig je menstruatie is en welk broekje je daarvoor draagt en dat je moeder biseksueel was maar nu niet meer en hoe zwaar jouw moeder het allemaal vind met jou en heel erg moe is en dat je broertjes en zusjes allemaal een andere vader hebben of dat je eens in de zoveel tijd een botoxspuit in je anus krijgt.. en zo kan ik nog wel even doorgaan over die zogenaamde liefhebbende ouders die hun kinderen tentoon stellen..
Ik word er letterlijk misselijk van, van al die influencers die hier besproken worden.
Slim!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mysterie solved! Als je googelt op Michelle en Swiss Sense vind je een artikel waarin staat welke boxspring ze hebben gekozen. De breedste maat is 2 meter. Scheelt dus naar 20 cm. 😌
Ik wilde net sturen: de laatste 2 woorden van de eerste zin mogen weg en vervangen worden door ‘voor exploitatie.’quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Precies!!! Klein stukje doorgestreept.
Inderdaad, bedankt voor de correctie! Gewoon helemaal kappen met dat achterlijke gefilm en exploiteren van kinderen online.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf maar ik volg geen één van de hier besproken influencers en ik kijk hun stories anoniem.
Überhaupt haar hele voorkomen...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:27 schreef slowie het volgende:
Dat aanzoek bij sylviageersen 🫣 of vooral: haar reactie
Eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen blijft ze volgen dus blijven ze filmen.
Volgens mij gewoon met Jeroen. Die heeft 9 van de 10 meer een grijze trui aan. Kan niet missen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |