Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:34 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.
Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
Als 20 jaar lang amper slaapt……. Hoelang kent ze Tim ook alweer? Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.
Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
Wel fijn voor ze. Hopelijk gaat alles goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Dat is ze niet vergeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.
AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
Och sneu verhaalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Zou me niet verbazen. Ze werken in elk geval samen achter de laptop.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
Dat valt ook wel mee denk ik. Op maandag in een Hello Fresh pannetje roeren (en maximaal fotograferen). Er werd ook veel buiten de deur gegeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:54 schreef slowie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso!! 🤣
Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
Vast wel. Die zit al helemaal in de Walk clan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.
Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:30 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las hier iets dat Sanneke niet goed in haar vel zit maar als je op een vakantiepark woont kun je ook geen band opvouwen met je buren want die zijn na een korte tijd weer weg en als je partner werkt en jij niet dan ben je al snel eenzaam. Je moet dan dus echt “de hort” op om mensen te ontmoeten of om onder de mensen te zijn. Je moet meer moeite doen om sociale contacten te onderhouden en als je dat niet doet dan zit je gewoon alleen op een eilandje en dat valt niet mee. Sanneke doet (bijna) geen stap buiten de deur zonder man en zoon en heeft ook heel weinig tot geen interactie met anderen mensen en daar kun je je best slecht door voelen. (Lijkt mij)
Ik denk dat Michelle een andere definitie heeft van 'alleen'. Want parel Tamara poetst die boerderij en de liefste Maud entertaint de kinderen en kookt regelmatig. De boyfriend loopt als een schaduw om haar heen bij iedere stap die ze zet en dan komen papa en mama ook nog regelmatig langs om te ondersteunen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Je teksten hier influencen ons dan weer in onze mening.quote:
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.
Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |