abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219851296
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:52 schreef Meke het volgende:

[..]
Wie zijn dit?
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
pi_219851329
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.
Een schoonmaakster, een nanny, ouders en vriendinnen die voor hen koken…..
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.

Logisch dat je dan druk bent… met het schrijven en praten erover.
pi_219851438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Het enige wat Michelle doet is zich profileren als zielige alleenstaande moeder , die eindelijk weer in zichzelf durft te geloven, al 20 jaar lang amper slaapt, altijd zichzelf heeft weggecijferd.

Ik zou met zo'n hut een schoonmaakster ook niet als overbodige luxe zien🙈.
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.

Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
pi_219851557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

Als 20 jaar lang amper slaapt……. Hoelang kent ze Tim ook alweer? Ik zie een verband

Iemand nog een komt goed klomp voor 2,50…….. vreselijk
pi_219851665
Bij Sanneke kunnen we de boeken van AM via vinted kopen.
pi_219851696
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zij hadden een (gehandicapte) dochter die is overleden. De_groentjes heten ze op insta
Wel fijn voor ze. Hopelijk gaat alles goed.
pi_219851699
Ik vind dat een groot deel van het leven van Michelle een keuze is.

Natuurlijk gaat een scheiding, co ouderschap ed je niet in de koude kleren zitten. En iedere ouder weet dat de combinatie werk en kinderen niet altijd makkelijk is.

Maar zij doet zoveel dingen gewoon voor haar eigen plezier, ze maakt haar leven zelf heel druk. Met al snoepreisjes en uitstapjes en optredens enz. Ze stort zich in een nieuwe relatie, wat ook tijd en energie kost. Had dat lekker in jezelf geïnvesteerd.

Als ze die nou eens niet zou doen en gewoon thuis zou blijven: bij zou slapen, rust zou nemen. Of gaat werken op de tijden dat de kinderen niet bij haar zijn.
pi_219851827
Judith heeft die witte pillige trui ook inmiddels alweer minimaal 5 dagen aan
pi_219851960
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.

AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
pi_219852079
Zou wolf ook op de loonlijst van Jolie staan?
pi_219852087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En L weer van dichtbij gefilmd in bed, grote ogen, hemdje aan.

AM is alweer het hoofdstuk bij het hulpje van de minister vergeten wat over AI manipulatie en het dark web ging. 🙄
Dat is ze niet vergeten.
Ze vindt het gewoon prima
Soms denk ik weleens dat ze het bewust opzoekt. Of ze is echt net zo dom als ze eruit ziet, één van de twee.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:07:21 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852110
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Och sneu verhaal ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219852201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Zou me niet verbazen. Ze werken in elk geval samen achter de laptop.
pi_219852242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:54 schreef slowie het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso!! 🤣

Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
Dat valt ook wel mee denk ik. Op maandag in een Hello Fresh pannetje roeren (en maximaal fotograferen). Er werd ook veel buiten de deur gegeten.
pi_219852261
MW

Bij al het geklaag van Mies over "dat ze alles alleen moet doen" moet ik toch ook denken aan de (ex?)vrouw van Tim, die met twee hele kleintjes alles alleen doet (want Tim is waar Mies is).
pi_219852280
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Vast wel. Die zit al helemaal in de Walk clan.
pi_219852281
Misschien zit daar haar probleem. Ze moet overal zijn zodat ze er content over kan maken. Een paar dagen fijn thuis met je kindjes zijn, levert waarschijnlijk niet genoeg content en views op, behalve als ze op de Leen Bakker stoel zit, of in de Hello Fresh pasta roert. Dus moet je naar het clubhuis, naar de podcast, naar Dubai want dat levert geld op. Maar dat gaat dan wel ten koste van je gewone gezinsleven. En dat is dus een keuze en daar moet je niet maximaal over miepen.
pi_219852310
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar verder wel eens hoor, Michelle heeft t allemaal zo zwaar, als ze echt zo slecht slaapt als ze beweert heeft ze echt niet meer de hersencapaciteit om helder na te denken. Structureel slaap te kort is echt heel erg ongezond.

Ik zou het ook druk hebben als ik constant van die nikszeggende teksten moest verzinnen.
Ik weet heus dat ze hard werkt voor haar bedrijf, maar alle andere dingen die ze eromheen doet, samenwerkingen, de nikszeggende podcast, daarvan kan ze ook kiezen om ze niet te doen. Meer rust te nemen en de tijd aan haar kinderen te besteden.
Neem de tijd om je verdriet een plek te geven i.p.v. in de 6e versnelling door te banjeren.
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Maar ja…. Dit verhaal zal wel het beste verkopen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:26:48 #119
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852317
Wellicht ook best een fluflu inmiddels: ik volg met veel plezier Klaasje van K3, die een huis aan het verbouwen is: Singelhuys010, was ooit een karakteristiek grachtendpand in Rotterdam, werd een kantoor ;( , en nu gaan ze het weer verbouwen en komen ze de hele tijd heel lelijk weggewerkte dingen tegen _O- Ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken! (En ook stiekem ook wel hoeveel het allemaal kost, maar daar laten ze niet zoveel over weten tot nu toe)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219852326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:30 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las hier iets dat Sanneke niet goed in haar vel zit maar als je op een vakantiepark woont kun je ook geen band opvouwen met je buren want die zijn na een korte tijd weer weg en als je partner werkt en jij niet dan ben je al snel eenzaam. Je moet dan dus echt “de hort” op om mensen te ontmoeten of om onder de mensen te zijn. Je moet meer moeite doen om sociale contacten te onderhouden en als je dat niet doet dan zit je gewoon alleen op een eilandje en dat valt niet mee. Sanneke doet (bijna) geen stap buiten de deur zonder man en zoon en heeft ook heel weinig tot geen interactie met anderen mensen en daar kun je je best slecht door voelen. (Lijkt mij)
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegd :D
Je kunt sociale contacten ook hebben door te bellen met vriendinnen bijvoorbeeld.
Als we geen zin hebben om de deur uit te gaan zitten we soms ieder aan onze eigen tafel te knutselen/puzzelen en dan facetimen we ondertussen.
Ze is gewoon heel passief, daar voel je je denk ik wel snel slecht onder.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219852329
Ik dacht ook dat die denktank van AM was bedoeld om meer inzicht te vergaren voor eventuele wet- en regelgeving. Maar wat AM er van de week over deelde lijkt het meer een opzet naar een cursus voor (nieuwe) momfluencers/familie influencers.

Ik kan wel de conclusie trekken dat de aanwezigheid van AM weinig toegevoegd heeft, want zij vindt toch dat zij het het allerbeste doet, want ze bedoeld het goed
pi_219852341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Eens hoor, geef haar groot gelijk. ( wij hebben ook iemand) maar klaag dan niet dat je het alleen moet doen. Daar zit m’n punt!
Ik denk dat Michelle een andere definitie heeft van 'alleen'. Want parel Tamara poetst die boerderij en de liefste Maud entertaint de kinderen en kookt regelmatig. De boyfriend loopt als een schaduw om haar heen bij iedere stap die ze zet en dan komen papa en mama ook nog regelmatig langs om te ondersteunen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219852354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ben geen influencer.
Je teksten hier influencen ons dan weer in onze mening.
Uiteindelijk zijn we allemaal een beetje fluflu, de ene gewoon met wat meer privacy dan de ander :*
pi_219852405
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
pi_219852442
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mij lijkt voor een goede nachtrust wat algemene rust van belang.
Als ik overdag structureel over m’n grenzen ga (want gezinsleven slokt je soms op), dan slaap ik slechter.
Zij leeft constant in de 7e versnelling en wil dan van 11 tot 7 in parkeerstand. Zo werkt dat volgens mij niet.
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')