En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷
Dat pak lijkt mij ook erg onhandig als je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
De naam Pip vind ik leuk voor een vrouwtjeshond (teefje).
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
Wie zegt dat ik dit door elkaar haal? Iemand anders begin over de partneralimentatie. Ik snap wel hoe dit in elkaar zit...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.
Maar goed, jij haalt in je post twee verschillende dingen door elkaar.
Bij co-ouderschap is er niet altijd sprake van kinderalimentatie.
Partneralimentatie staat los van de verdeling van de zorg van de kinderen.
Ze heeft ook nog brood gebakken vanmorgen, zo'n drukke werkdag die vrouw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:05 schreef Lodelie het volgende:
Het is Am haar werkdag: ze gaat de auto naar de garage brengen en heeft een gesprek op school.
Dat zijn nou typische dingen die werkende mensen op hun VRIJE dag moeten doen.
Ik ben geen influencer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:36 schreef Homijn het volgende:
Een goede influencer is herkenbaar en heeft een UI
Voor meerderen van jullie heeft de UI-politie™ een fraaie UI vervaardigd:
Homijn in ONZ / [De UI-politie! #7] Help UI-loosheid de wereld uit!
Zouden ze dat niet besproken hebben bij hun “regels voor influencers” gesprek?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in het kader van ‘privacy is belangrijk als je vlogt’ filmt AM nog even extra de naam van de school van S. En stond de naam van de school in de plannert vermeld, want met zoveel kinderen zou ze zich zo maar vergissen en naar basisschool de Oelewappers gaan.. 🙄
Dat bedoel ik ook, als je zelf alleen buiten komt 1 of 2x per week met man en zoon wordt het ook nooit wat. De mensen bellen niet aan om “buiten te spelen”.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zij wonen semi-permanent op het vakantiepark, en zullen daarin niet de enigen zijn. Maar met de deur dicht wachten tot er iemand aanklopt voor een praatje, dat gaat hem niet worden.
En ook al zijn er ‘tijdelijke bewoners’ daar, dan kun je daar nog steeds een rondje lopen met je zoon. Naar een speelplaatsje, eendjes kijken, weet ik veel. Het lijkt me heel sterk dat er geen kinderen op dat park lopen/in het speeltuintje zijn, dat niemand lacht of ‘hoi!’ Zegt tegen M. Terwijl hij andere kinderen zo leuk vindt zegt ze, en om zich heen kijkt als hij in een andere omgeving is.
Altijd loopt ze in van die oversized hobbezak-kleding en uitgerekend bij skiën gaat ze voor een strak pak. Zou zelf eerder kiezen voor iets dat comfortabel zit en ook echt goed warm is. En dan ook nog een heuptasje gaan dragen. Vreemde is zij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:38 schreef Rimboequeen het volgende:
De naam Pip vind ik leuk voor een vrouwtjeshond (teefje).
Ik keek net even bij Maike maar wat een afgrijselijk lelijk skipak! Ik snap sowieso nooit wat van haar kleding.
Haha, 1x reclame voor je topic is wel genoeg zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toch heeft de UI-politie™ voor jou ook al een UI vervaardigd
[ afbeelding ]
Met of zonder schaamlippen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ellen is ook wel een bijzonder type hoor. Heel labiel komt zij over. Hoge pieken, diepe dalen. En dat allemaal vastgelegd in dans filmpjes….
Denk dat ze een schoonmaakster heeft, zie het luxe paardje niet zelf stoffen en lappen maar kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.
Nou dat, hier hoor ik de naam Pip heel vaak. Ik vind dat er wel ergere namen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat kan niet als je Pip heet? Wat een rare gedachtegang.
Wie zijn dit?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:55 schreef Beppie12345 het volgende:
De Groentjes krijgen een baby. Leuk voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |