abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219847677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.

Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
Dat snap ik dus niet. Man en ik vonden het juist erg belangrijk dat een van ons ook alleen voor de kinderen kan zorgen. Niet alleen vanwege uit elkaar gaan maar ook omdat er altijd iemand onverhoopt weg kan vallen.
pi_219847767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
Ja idd, ze kan die dagen ook maximaal besteden na het werk aan het huishouden en mealpreppen zodat ze niet hoeft te koken als de kids er zijn bijvoorbeeld. En dan hoeft ze ook niks in het huishouden te doen, want dat is dan al schoon en de was is bij.
pi_219847778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
Ja eens, als zij de dagen dat ze ze niet heeft meer rust zou pakken zal ze ook meer energie overhouden. Ook om het feit dat ze slecht slaapt.
Tank dan lekker bij in je huis als je alleen, of met Tom bent.
Ik word al moe als ik zie waar zij overal in vliegt.
Ik weet dat ik ook meer energie had op die leeftijd maar zij is wel extreem veel aan het rennen en vliegen.
pi_219847786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
Haar hechte groep is al vanaf de basisschool dus die zullen haar echt wel kennen.
pi_219847847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
Ik ben redelijk zwart/wit. Maar zij was Koen toch al jaren zat? Wat lult ze nu dan, ze is vrij man kan doen en laten wat ze wil
pi_219847904
Ik denk dat AM haar google kapot was tijdens het verdiepende zoekwerk, aangezien met een rondje googlen ik alle regels kan vinden.
Waarom blijft ze dat soort dingen maar zeggen......wie trapt daar nou in?
pi_219847958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ik denk dat AM haar google kapot was tijdens het verdiepende zoekwerk, aangezien met een rondje googlen ik alle regels kan vinden.
Waarom blijft ze dat soort dingen maar zeggen......wie trapt daar nou in?
Omdat haar waarheid de enige waarheid is. Zij Weet Alles, met name op het gebied van vloggen. Ze is niet voor niks als ervaringsdeskundige aangeschoven bij het hulpje van de minister hè.. 🤪
pi_219848018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.
Hoezo een terecht sneertje? Het is ook niet dat ze moederziel alleen achter is gebleven in een flatje 3-hoog achter.
Huwelijk met Koen waar barsten in zaten, JvP erbij, zoenen met Tim, nog een keer zoenen met Tim, relatieproblemen met de poly, uit elkaar gaan, maximaal willen leven en dan nu sneren naar KB en JvP? Ik krijg dan toch het gevoel dat prinsesje MW haar “zin” niet krijgt en daarom sneert. Maar i.m.o. niet terecht.
pi_219848387
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
pi_219848403
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
Ik vind hem niet per se geel, meer grauwig ofzo, maar vind hem sowieso altijd een beetje een 'ongezond' kleurtje hebben. Maar dat had/heeft de oudste van ons ook, vooral in de winter. Krijg regelmatig de opmerking of ie ziek is, terwijl dat gewoon zijn kleur is 😅
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:50:35 #61
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219848472
Kunnen jullie ook niet wachten op het moment dat AM alle portretfoto's van haar kinderen het www op slingert???
#fail #wegprivacy #lekkerdoenwatIKwil #IKbetaalnietdusdatmoetzo
pi_219848830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
pi_219848839
Die kookfoto van jvp met koen was eerder een sneer.
pi_219848936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:46 schreef slowie het volgende:
Die kookfoto van jvp met koen was eerder een sneer.
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.
Ik kan me voorstellen dat de influencers die hier meelezen zich ook soms rot lachen om alles wat hier erbij wordt gehaald of wordt verzonnen/vermoed/bedacht.
pi_219848956
Op de stories van jolienoe vind ik mw er wel fris en jong uitzien, met die grijze broeken en sneakers
pi_219848981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:52 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Waarom? Beide dames delen beelden van hun leven. Koen maakt deel uit van het leven van JvP. Maar misschien is het ook wel een beetje vrouw-eigen om overal wat achter te zoeken. Kunnen we met z’n allen best goed hier.
Ik kan me voorstellen dat de influencers die hier meelezen zich ook soms rot lachen om alles wat hier erbij wordt gehaald of wordt verzonnen/vermoed/bedacht.
Dat laatste sowieso!! 🤣

Omdat jvp en koen altijd op de bank zaten, terwijl mw in de keuken stond. En nu dus wel samen gezellig koken.
pi_219849175
Het valt me vandaag weer eens extra op hoe nutteloos de post van AM vaak zijn.

Waar ze gaat parkeren voor het piemelkleien.
Een klont brood in een bak.
Lopend naar de 2e/3e auto met de vermelding dat de auto gekeurd moet worden.
Dat ze weer verder gaat met haar werk.
Dat er een broodje kaas op haar bord ligt.

En dan is de dag nog maar half voorbij.
Maarja, een dag geen 100 posts is een dag niet geleefd bij haar.
pi_219849297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:

[..]
Sommige weken heeft Koen de kinderen alleen donderdagavond t/m zaterdagochtend, dat is toch niet gelijke verdeling. Zou mw ook niet willen denk ik, maar dan klopt het toch wat ze zegt
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.
Met co-ouderschap zou Koen ook geen alimentatie hoeven te betalen, al vraag ik me af hoe dat bij hun zit want ik denk dat MW meer inkomen heeft. Zou MW dan KB (partner)alimentatie moeten betalen haha.
pi_219849373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:39 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Nee, want ze noemt ook co-ouderschap en dat insinueert een gelijke verdeling.
Met co-ouderschap zou Koen ook geen alimentatie hoeven te betalen, al vraag ik me af hoe dat bij hun zit want ik denk dat MW meer inkomen heeft. Zou MW dan KB (partner)alimentatie moeten betalen haha.
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.

Wat is er zo gek aan dat de vrouw aan de man partneralimentatie moet betalen?
Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En zee zal het beste voor hun kindjes willen.
pi_219849414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:

[..]
Bij co-ouderschap is er vaak nog steeds sprake van kinderalimentatie om de levensstandaard van kinderen gelijk te trekken.

Partneralimentatie is afhankelijk de inkomensverschillen en huwelijksduur. Zelfs met 50/50 co-ouderschap betaalt de partner met het hoogste inkomen doorgaans een bedrag aan de partner met het laagste inkomen, tenzij de inkomens volledig gelijk zijn.

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En ze zal het beste voor hun kindjes willen.
En ik denk Koen ook. Jij niet?
pi_219849591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef DoubleFrappuccino het volgende:

[..]

Of ze moeten iets anders overeengekomen zijn natuurlijk. MW zal dit echt wel goed geregeld hebben in het verleden. En zee zal het beste voor hun kindjes willen.
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.
Ik denk dat mannen dat doorgaans niet accepteren omdat zij vanuit oudsher altijd de kostwinner zijn. Stukje ego ook.
pi_219849603
Weer een Pip geboren. Ditmaal bij Celinecharlotte.

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het een vreselijke naam. 🤭
pi_219849619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Wie zegt dat dit gek is? Ik niet hoor.
Ik denk dat mannen dat doorgaans niet accepteren omdat zij vanuit oudsher altijd de kostwinner zijn. Stukje ego ook.
Waarom niet? Ik denk eerder dat het simpelweg niet vaak voorkomt aangezien mannen vaak meer werken en/of meer verdienen.
Maar goed, jij haalt in je post twee verschillende dingen door elkaar.
Bij co-ouderschap is er niet altijd sprake van kinderalimentatie.
Partneralimentatie staat los van de verdeling van de zorg van de kinderen.
pi_219849710
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:44 schreef slowie het volgende:

[..]
Heb niet gezien dat het zaterdagochtend al was, de wissel. Wel 1x dat ze samen bij de voetbal waren. En donderdag telt dan toch eigenlijk al vanaf donderdagochtend of middag? Overdag zitten de kids op school (of opvang) en dan heeft AW er ook geen zorg aan.
pi_219849723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Weer een Pip geboren. Ditmaal bij Celinecharlotte.

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het een vreselijke naam. 🤭
Tja namen zijn persoonlijk natuurlijk 🤔🤷 pip is ook niet mijn ding.. ik denk altijd straks zijn ze 30 en willen serieus genomen worden op de werkvloer 🤷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')