abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219847061
Ik vraag me dan af hoe dat werkt, zo'n filmpje zoals AM en Lot. Was Lot zelf komen knuffelen en zegt AM dan; Wacht even Lot! Even telefoon pakken, ontgrendelen, camera opstarten, filmen. Ja, kom maar, nu kunnen we knuffelen! Of heeft AM ff 5 minuten over , zet ze de telefoon al klaar en roept ze dan Lot om te komen knuffelen. Hoe dan ook, hoe fake wil je het hebben?!
Ga alsjeblieft weer zuurdesem brood bakken of de badkamer dweilen Annemarie, lieve en spontane knuffel filmjes zijn niet jouw ding.
pi_219847065
Ik geloof wel dat het echte vrienden zijn.
Echte volgers daarentegen… check even mw haar laatste twintig volgers. Zit één normale naam met profielfoto tussen.
pi_219847100
AM heeft zich erin verdiept, maar was maar van 1 regel op de hoogte. Dan heb je je niet echt heel erg verdiept zou ik zeggen...
pi_219847102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar mies zag er toch heel anders uit eerst toen ze met sjaak relatie kreeg..
en nagelstyliste en kapper kwam toch ook vaak thuis/vriendin van mies?
Eens, ik vind die lange extensions, zware make-up en tegenwoordig altijd zwarte korte kleding ook goedkoop overkomen. Met een spijkerbroekje met losse beige/gekleurde trui, haar in de staart en minder make-up op ziet ze er zoveel frisser uit.
pi_219847113
Hoi allemaal, hier nog een meelezer die mee wil schrijven :)

Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.

Hier kwam eens de insta meerdancompleet voorbij. Uit een mommy burnout maar wel een insta beginnen, afvallen, bruiloft plannen, haast geen quality time met man, de jongste kinderen sochtends vroeg op de tablet met speen of limonade, gigantisch veel hysterisch speelgoed en make up op die jonge gezichtjes, kinderen op hun kwetsbaarst op beeld met een humoristisch bedoeld sausje. Nou, mijn huishouden is het niet, dit dopaminepaleis.

Sanneke, pittig om te zien dat ze zo diep zit. Herkenbaar helaas. Ze zal ooit de grens (of rock bottom) bereiken waarna het hopelijk beter met haar zal gaan. Hormonen (ook na de zwangerschap) kunnen rare dingen met je doen.
pi_219847116
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
pi_219847128
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 13:32 schreef LeSage het volgende: [..] Dat je het niet gauw goed doet op Fok vind ik wat flauw. Je wordt hier gewoon niet besproken als er weinig over te zeggen valt. Vergelijk het met Teske, tegelijk met Sanneke op social media gekomen, die wordt hier nauwelijks besproken. Dat komt omdat er weinig over te zeggen valt: laat haar kinderen buiten beeld, deelt over het moederschap zonder details en laat leuke dingen over het moederschap zien. Als Sanneke heel andere content zou hebben laten zien zou ze hier vast ook niet negatief besproken worden.
Ik vond de vergelijking met Teske wel interessant! Ik volgde Teske vroeger, nog voor ze ging zingen. Maar heb haar echt jaren niet gevolgd. Door je berichtje ging ik haar insta bekijken en heb echt niets op te merken over haar content! Het is openhartig, esthetisch en inhoudelijk over nagedacht. Snap dat ze idd dan ook niet hier besproken wordt.

Wat ik me dan afvraag, Sanneke zat vroeger in die bubbel met Vera en Teske, en zal ze nu denk ik nog steeds volgen in ieder geval? Ziet ze het verschil qua content zelf dan niet? En als ze ziet dat wat bij hen werkt, neem je dat toch mee in je eigen content?

Ik ben geen influencer, maar met mijn werk kijk ik altijd wel om me heen wat werkt of niet en neem dat dat ook mee in mn eigen plannen. En niet gelijk als kopie. Maar je hoeft ook niet alles zelf te bedenken (ik hoop nu dan niet dat Teske ook boodschappenlijstjes deelt, want als ik iets raars/ongemakkelijk vind zijn die wekelijkse stories)
pi_219847134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.
pi_219847141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:

Volg Michelle al sinds de bijzonderkleinwonder plogs, toen de oudste een baby was. Kom uit dezelfde regio en ben even oud als Michelle, ze was toen een voorbeeld voor de energie die ze had in het moederschap. Nu compleet grenzeloos geworden, jammer. Ik gun die vrouw en haar kinderen beter.

Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.
Ik had toen zelf nog geen kinderen, maar vond haar een lieve en mooie moeder om te volgen. Was toen echt wel een droom plaatje. Toen ook al wel materialistisch, maar bescheiden.
Zo jammer hoe dit volledig is omgedraaid voor de IG roem en fame.
pi_219847163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
En ik ben misschien mosterd, maar waarom noemt MW dat ze co-ouderschap heeft maar het grotendeels ook alleen moet doen? Co-ouderschap staat voor een gelijke verdeling, dus dat klopt niet. En ik las het hier net al, maar het feit dat ze nu voelt of moet ze veel alleen doen laat kennelijk blijken dat ze de jaren voor de scheiding weinig heeft hoeven doen. Tja Mies, dit is het leven. Jij wilde een groot gezin. Jij wilde een groot huis. Ze kan er ook voor kiezen om kleiner te gaan wonen. Ik vind mijn eigen huis van 130m2 al veel om schoon te houden, laat staan een boerderij met mega tuin haha. Maar goed, daar heeft Mies dan ook veel hulp voor.
Ik vind het ingewikkeld om dit voor iemand anders te beslissen of in te schatten. De één zal z’n hand er niet voor omdraaien terwijl een andere verdrinkt in de dingen die er gedaan moeten worden. Of in ieder geval de dingen die je denkt dat er gedaan moeten worden.

Als je net een situatie komt waarbij je 3 jaar lang de boel hebt kunnen oppakken met 3 personen, dan moet je wel wennen aan de huidige situatie denk ik. Ook omdat je dat grote gezin ooit gestart bent met een partner die ook voor jou en de kinderen klaar stond. Want dat geloof ik wel van Koen en later ook JvP. Dan kan ik me voorstellen dat het als ‘veel’ voelt. Iedere snotneus, poepbroek, vraag van de kinderen moet je zelf oplossen. Het zal mij in ieder geval over de klif jagen.
pi_219847190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef neusmans het volgende:

Hier kwam eens de insta meerdancompleet voorbij. Uit een mommy burnout maar wel een insta beginnen, afvallen, bruiloft plannen, haast geen quality time met man, de jongste kinderen sochtends vroeg op de tablet met speen of limonade, gigantisch veel hysterisch speelgoed en make up op die jonge gezichtjes, kinderen op hun kwetsbaarst op beeld met een humoristisch bedoeld sausje. Nou, mijn huishouden is het niet, dit dopaminepaleis.

Sanneke, pittig om te zien dat ze zo diep zit. Herkenbaar helaas. Ze zal ooit de grens (of rock bottom) bereiken waarna het hopelijk beter met haar zal gaan. Hormonen (ook na de zwangerschap) kunnen rare dingen met je doen.
Welkom!
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 10:02:11 #37
382129 crew  Donna
pi_219847218
Haha dopaminepaleis.
pi_219847248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Dat is inmiddels allemaal radicaal veranderd.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
pi_219847299
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja maar is het dan iemand zijn leven willen of meegezogen worden in iemand zijn leven?
Ik neig nog steeds naar willen. Puur gevoel i.c.m. haar fangirl gedrag.
pi_219847323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
Omdat een kameleon er niets bij is 😂
pi_219847337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Beide. Ik zag in dat tv programma een JvP die haar geluk niet op kon. Ik wist toen niets over deze poly en over haar ex-man en dat ze in dat huwelijk niet bepaald een arme sloeber was. Maar het ging niet alleen om geld (wat ik toen wel dacht) maar ook om aanzien/ideaal beeld van huisje•boompje•beestje/haar droom die uitkwam. Ik denk dat Michelle haar daarin ook heeft meegezogen, net als wat we nu met Tim zien (die ze overal in meeneemt, van uit en thuis naar zakelijk). Ik wens Michelle minstens een jaartje alleen in de boerderie toe, samen met haar klaver. Even rust in de tent voor iedereen.
pi_219847349
Het is druk in de bieb, dus HvK kan steeds minder filmen.

Helemaal daar niet filmen is bij haar geen optie?
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:23:51 #43
184769 crew  Deisyy
pi_219847351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Mensen "die medelij met je hebben en je als een labiel persoon uitlaten", zijn in mijn ogen geen oprechte vrienden; tenzij ze er iets substantieel voor terug krijgen. Dan is het geven en nemen; net als in een poly relatie.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219847370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:47 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Ik ook sinds M. baby was! Herinner me nog de eerste foto; op hoge hakken achter de kinderwagen op Mallorca, dat wil ik later ook dacht ik haha.
Ik had toen zelf nog geen kinderen, maar vond haar een lieve en mooie moeder om te volgen. Was toen echt wel een droom plaatje. Toen ook al wel materialistisch, maar bescheiden.
Zo jammer hoe dit volledig is omgedraaid voor de IG roem en fame.
Toen heb ik haar ook een tijd gevolgd. Vond haar ook leuk maar destijds ook een beetje ouwelijk overkomen of traditioneel en dat vond ik op laatst zonde ofzo. Zo jong en al zo oud voor hun leeftijd ofzo. Wist ik veel dat zij achter de schermen op vrouwen dook en er een heel dubbelleven met Koen op na hield? 🤣 (heeft ze zelf gezegd in de podcast he)
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:27:59 #45
184769 crew  Deisyy
pi_219847408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.

Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
pi_219847441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik las het eigenlijk als dat ze vindt dat ze er tijdens haar "tijd" vooral alleen voorstaat, misschien in vergelijk met K + J, die delen de zorg wanneer de kinderen bij Koen zijn.

Ze had het ook niet over het huishouden en de tuin bijhouden, maar over de zorg voor de kinderen en natuurlijk wilde zij een groot gezin, maar niemand houdt er rekening mee dat je er weleens alleen voor kan komen te staan en dat je daarom maar geen of minder kinderen neemt.
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:35:59 #47
184769 crew  Deisyy
pi_219847465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:32 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
MW haar vangnet lijkt mij veel groter als die van K&J. Wat is ze nu precies helemaal alleen?
Het voelt als een sneer richting K&J dat zij alleen is achtergebleven. Maximaal medelijden voor de gram.
Maar dat vangnet is toch niet constant aanwezig op de boerderie, ik lees het ook wel als een sneertje, maar misschien wel een terechte.
pi_219847594
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
pi_219847635
Ik zag in het vorige deel meerdere keren de vraag staan waarom er zoveel geld voor Mathilde was opgehaald…
In de zware Refo kringen waartoe ze toen nog behoorde, is het heel normaal om geld te geven/op te halen na het overlijden van een persoon, dit komt van omdat er van oudsher veel mensen uit die kring zich niet verzekeren voor bijv voortijdig overlijden van een partner, een begrafenis etc.
En omdat Mathilde natuurlijk behoorlijk bekend was via Insta is die inzamelingsactie behoorlijk breed verspreid ook buiten de Refo kringen.
pi_219847651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:52 schreef Lostit het volgende:
Maar van donderdag tot en met zaterdag- of zondagavond is toch de helft van de week? Ze brengt ze ‘s morgens naar school of oma en ze krijgt ze zaterdag of zondag weer terug. Misschien de ene week zaterdag en de andere week zondag, maar een gelijkwaardigere verdeling ga je niet krijgen. Dus ik snap niet waarom MW zegt dat ze de zorg merendeels alleen doet. Dat is dan de helft van de tijd zo.
Plus dat ze er zelf ook voor kiest om er een hectisch leven op na te houden op de dagen dat ze geen kinderen heeft. De bewijsdrang is blijkbaar groter dan de nodige rust inbouwen. Alles voor het plaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')