Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat
Op vrijdag 16 januari 2026 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Nee aspect van het hele geheel niet hahaha 🤣quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk niet dat het tegen Koen zijn zin was
Sluiters krijgen 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen, als er dan nog geen nieuwe is kan iemand anders openen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Maximaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Klopt en hij is slank/magerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:45 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
Bijzonder mens is hetquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:49 schreef Cattolica het volgende:
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Ja, ze is zich heel bewust van de camera. Net als met het eten, duim omhoog enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!
De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |