abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219846767
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 08:33:20 #2
184769 crew  Deisyy
pi_219846780
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219846801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er geen erg in dat ik de laatste had, dus ik was net te laat :@
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
pi_219846810
quote]0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Door anderen? Met welk doel?
Bizar..
[/quote]

Volgens Mirjam zijn het pubers die om haar lachen en views krijgen dmv haar dochter.
pi_219846811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
pi_219846813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
ik denk niet dat het tegen Koen zijn zin was :D
Nee aspect van het hele geheel niet hahaha 🤣
pi_219846816
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 08:47:56 #8
184769 crew  Deisyy
pi_219846822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hoeveel tijd krijg je om, als laatste, een nieuw topic te openen?
Sluiters krijgen 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen, als er dan nog geen nieuwe is kan iemand anders openen.
pi_219846825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:43 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jouw fascinatie met Mies is oke. Maar even een kanttekening; wie wil er nu in vredesnaam op Michelle lijken. Zij is toch alles wat een burnout wil. Jezelf altijd voorbij lopen. Veel te jong gesetteld. Altijd in de schaduw van je pa willen of moeten lopen. Sorry hoor maar dat is alles wat ik niet wil en niet ambieer. Ik kijk ook met afgrijzen naar haar leven en vind het heel naar voor haar kinderen altijd zo'n moeder te hebben.. Kortom en nogmaals: ze is alles wat jonge volwassen niet willen zijn, geloof me 🤣 Die vrienden hebben alleen maar medelij.. dat zie en merk je aan alles. "Even onze labiele vriendin weer uitlaten met haar nieuwe grote liefde 😂😂"
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
pi_219846830
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
pi_219846852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens met alles wat je schrijft en toch denk ik ook dat JvP een MB wilde worden. Puur en alleen qua voorkomen en zogenaamd aanzien/bekendheid.
Maximaal mee eens.
pi_219846860
quote:

[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Dat is inmiddels allemaal radicaal veranderd.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
pi_219846867
quote:

[..]
Maar ik ben niet de enige die dat denkt, is al vaker voorbij gekomen. En dat zie je nu duidelijk. Ze had ineens dezelfde kledingstijl, feesten, dezelfde vriendinnen, jongens hetzelfde kleden, de Posts die ze plaatste.
Dat is inmiddels allemaal radicaal veranderd.
Waar zijn de vriendinnen die ze toen samen hadden? Ze ziet er ineens heel anders uit. Dat valt iedereen op.
En ik vind dat alleen maar goed, zodra je je eigen identiteit kwijt raakt gaat het verkeerd.
Ik moest er zelf ook niet aan denken om het leven van Mies te leiden, laat mij maar lekker saai in de rust😉
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:45 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de “oude kop” van Koen, niet vergeten dat hij rookt. Ik had eens een collega die nieuw werd aangenomen en ik vroeg aan mijn leidinggevende hoe oud ze ongeveer was, hij zei: 37 ofzo.
Ze bleek, net als ik, 26 te zijn maar ze ging onder de zonnebank en ze rookte. Daar krijg je ook echt een oude kop van.
Klopt en hij is slank/mager
pi_219846869
Am doet een Sanneke.

Er zijn verschillende regels voor vloggers, maar zij was maar van 1 regel op de hoogte. Daar had ze zichzelf in verdiept en niemand heeft haar van die andere regels vertelt....
pi_219846880
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
pi_219846887
Moest lachen om Ellen, ze post nu een stuk over het commentaar op het dansen in haar gouden jurkje( is weggehaald)
Mensen zouden haar slip en schaamlip hebben gezien, nou wat de mensen mankeert om daar op te letten.
Nou vrouw, als jij gewoon je dansje doet in een fatsoenlijk jurkje ipv als een stripdanseres dan zal niemand over je schaamlip posten.
Is die vrouw nou zo dom?
En ze gaat nog wel meer laten zien want ze blijft gewoon zichzelf... ja dan weten we wel wat er komt
pi_219846893
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Bijzonder mens is het
pi_219846899
Sowieso een knuffelfilmpje van AM met een van haar jongste kinderen.. its amaaaazing.
Gisteren had ik het er nog over dat ze alleen MG met hun haar kinderen vanachter haar schermpje filmt.
pi_219846913
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 08:49 schreef Cattolica het volgende:
Mirjam krijgt tenslotte ook views door middel van haar dochter 🥴.
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
pi_219846956
quote:

[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
pi_219846994
Maar mies zag er toch heel anders uit eerst toen ze met sjaak relatie kreeg..
en nagelstyliste en kapper kwam toch ook vaak thuis/vriendin van mies?
pi_219846998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Klopt maar als ik lees wat voor dm’s ze krijgt en nu dat filmpje dan had ik haar echt niet meer gedeeld. (Niks meer, maar ben geen influencer)
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.
pi_219847000
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:01 schreef Cattolica het volgende:
AM filmt ook nog even een spontane, in de camera kijkende, knuffelsessie met L. Ja, AM, we kunnen zien dat jij je kind op de mond zoent (heb ik geen problemen mee, net als met borstvoeding, maar ik hoef er niet naar te kijken, alléén omdat jij dit aan de wereld wil laten zien).
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!

De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
pi_219847021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Echt, zo duidelijk in scène gezet. Walgelijk!

De manier waarop L zegt "nog een keertje", zegt mij dat ze niet perse nog een kusje wilt maar dat "ze het nog een keertje doen voor het filmpje."
Ja, ze is zich heel bewust van de camera. Net als met het eten, duim omhoog enzo.

Maar AM denkt dat zij het voorbeeld is voor de wannabe vloggers.. 🙄
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 09:28:32 #25
184769 crew  Deisyy
pi_219847042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Waarom zouden deze mensen medelij met Michelle hebben en haar als een labiele vriendin willen uitlaten? Wat brengt hun in deze vriendschap? Een feestbeest die aan het einde van de avond de rekening betaalt? En wellicht nog meer voordeel hebben van deze ogenschijnlijk financieel comfortabele vriendin.
Of het zijn gewoon echte vrienden hè, die mogelijkheid is er ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')