abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219845656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heeft ze niet lang gedragen nee
Klopt, maar ze heeft nog steeds die bolletjes op haar tanden zitten. Vind ik zo'n gek gezicht altijd... laat die dan weghalen als je de beugel niet meer draagt.

Oh en ik vind die krullen haar niet zo mooi staan, vond de Michelle-coupe haar beter staan.
pi_219845707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, hij kan er niks aan doen maar om nou te zeggen dat hij betere genen heeft dan Koen? Koen is ook verre van mijn type maar heeft wel een kop met karakter.
Het gaat meer om karakter dan uiterlijk.
En de 1 oogt sneller oud dan de ander.

Ik heb liever een man die om me geeft dan een knappe, ware schoonheid zit van binnen( ook bij vrouwen)
pi_219845723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:52 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:

[..]
Klopt, maar ze heeft nog steeds die bolletjes op haar tanden zitten. Vind ik zo'n gek gezicht altijd... laat die dan weghalen als je de beugel niet meer draagt.

Oh en ik vind die krullen haar niet zo mooi staan, vond de Michelle-coupe haar beter staan.
Als ze ze een tijd niet heeft gedragen en het zijn van die aligners dan kan ze er niks meer mee.
Mijn dochter deed de beugel steeds uit, dan raak je achter op het schema en is het niet meer passend. Jammer
Ik vind haar met geföhnde haren verzorgder maar vind de afwisseling wel weer leuk
pi_219845754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, hij kan er niks aan doen maar om nou te zeggen dat hij betere genen heeft dan Koen? Koen is ook verre van mijn type maar heeft wel een kop met karakter.
Ja klopt ik vind Koen wel een mooie man
pi_219845761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het gaat meer om karakter dan uiterlijk.
En de 1 oogt sneller oud dan de ander.

Ik heb liever een man die om me geeft dan een knappe, ware schoonheid zit van binnen( ook bij vrouwen)
Ik waag mij er niet aan om te zeggen dat Koen niet om haar gaf. En natuurlijk is karakter belangrijk maar laten we eerlijk zijn, de eerste indruk is toch het uiterlijk. Gelukkig hoef ik het er niet mee te doen.
pi_219845802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik waag mij er niet aan om te zeggen dat Koen niet om haar gaf. En natuurlijk is karakter belangrijk maar laten we eerlijk zijn, de eerste indruk is toch het uiterlijk. Gelukkig hoef ik het er niet mee te doen.
ik zeg nergens dat ik denk dat Koen niet om Michelle gaf Ik heb het over mijzelf.
Smaken verschillen gelukkig, en dat is maar goed ook.
Ik heb soms wat moeite met het beoordelen op uiterlijk, hoe he eruit ziet heb je niet voor het kiezen
Wat ik altijd wel vind is dat je er zelf wat aan kunt doen door er een beetje verzorgd uit te zien. Gekamde haren, schone tanden, schone kleding.

[ Bericht 18% gewijzigd door Henrike op 15-01-2026 23:20:43 ]
pi_219845817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Maar waarom zou je in hemelsnaam op iemand met een oranje geplamuurd gezicht, gerard joling gebit en kermiskleding willen lijken? Die vrouw is gewoon een kamper, ik kan me echt niet voorstellen dat je daardoor geobsedeerd raakt.
pi_219845852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Maar waarom zou je in hemelsnaam op iemand met een oranje geplamuurd gezicht, gerard joling gebit en kermiskleding willen lijken? Die vrouw is gewoon een kamper, ik kan me echt niet voorstellen dat je daardoor geobsedeerd raakt.
Nou nou .
En wat is er mis met een kamper?
pi_219845862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou nou .
En wat is er mis met een kamper?
Niets, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus als rolmodel ziet. Behalve dan misschien een puber.

Maar goed, misschien heb je gelijk. Er bestaan tenslotte ook echt mensen die haar kleding kopen. Dus wellicht bestaan er ook vrouwen die wel graag MW zouden zijn, inclusief spierwitte tanden en oranje gezicht.

Ik kan me er niets bij voorstellen, maar zit waarschijnlijk in een iets andere bubbel.
pi_219845881
Ik heb niet per se het idee dat Jacqueline een Michelle look a like wilde zijn of haar leven wilde 'afpakken' ofzo.
Ik heb meer het idee dat ze heel erg zoekende is geweest, (te) overhaaste beslissingen heeft genomen en vooral te weinig heeft nagedacht.
pi_219845899
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb niet per se het idee dat Jacqueline een Michelle look a like wilde zijn of haar leven wilde 'afpakken' ofzo.
Ik heb meer het idee dat ze heel erg zoekende is geweest, (te) overhaaste beslissingen heeft genomen en vooral te weinig heeft nagedacht.
Dat zou ook zo maar kunnen, zou me niet verbazen.
pi_219845942
Michelle heeft toch ook een hulp in de huishouding en een au- pair?
Dat ze het nu ineens zo veel vindt geeft wel aan dat de anderen (Koen en JvP) toch best veel deden.
pi_219846096
De kinderen zijn (bij een normale week) vanaf donderdagavond t/m zaterdagochtend of zondagavond bij Koen. Vind ik niet een 50-50 verdeling.
Volgens mij zijn de jongens van jvp wel echt 50-50 verdeeld.

De hulp in huishouding en oppas van mw zijn volgens mij dezelfde persoon. Dus niet nog een au pair

En hoeveel hulp je ook mag hebben in huis, de 'mental load' blijft vaak toch bij de moeder hangen
pi_219846137
Heeft hvk de box niet meer? Laat hem dan daar even in spelen rond de tijd dat hij moe is. Ligt hij tenminste veilig
pi_219846467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 00:42 schreef slowie het volgende:
Heeft hvk de box niet meer? Laat hem dan daar even in spelen rond de tijd dat hij moe is. Ligt hij tenminste veilig
Nee, dat paste niet meer want er moest een gesponsord klimding komen wat gepromoot moest worden?
pi_219846550
Och nee Gerda's we moeten onze mond alweer houden van dbm over het eten van haar kinderen...
Want ze moest vroeger puwen aan tafel en daarom mogen haar kinderen lekker eten ipv wat de pot schaft.. verder reflecteert ze haar trauma niet op haar kinderen hoor 🤦‍♂️
pi_219846560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 07:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nee, dat paste niet meer want er moest een gesponsord klimding komen wat gepromoot moest worden?
Dat staat zo in de weg in zo'n klein kamertje met zoveel kinderen.
pi_219846573
Michelle doet alsof die webshop en haar samenwerkingen op instorten staan met haar '2 bedrijven overeind te houden'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219846591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 07:36 schreef Cyan het volgende:
Michelle doet alsof die webshop en haar samenwerkingen op instorten staan met haar '2 bedrijven overeind te houden'.
Zal mij ook niks verbazen… Echt beelden bij Sjaak dat ze aan het werk is zie je ook niet meer echt voorbij komen
pi_219846619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:23 schreef Linnen het volgende:
BollenWalkVanPelt- saga: ik blijf toch mateloos gefascineerd door die puinhoop.
Oh me 2, je bedenkt dit toch niet haha. Ik denk dat je zowel MW als JVP in de gaten moet houden. KB is op alle vlakken genaaid
pi_219846623
Miriam (meer van mir) heeft 4 kinderen waarondereen gehandicapt kindje. Nu worden er beelden van het gehandicapte meisje gebruikt op insta en tiktok en toch blijft ze haar dochter openbaar delen (op insta en timtok en misschien ook facebook). Daar snap ik niks van.
pi_219846640
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 07:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh me 2, je bedenkt dit toch niet haha. Ik denk dat je zowel MW als JVP in de gaten moet houden. KB is op alle vlakken genaaid
Ik denk dat jolie zonder Koen en jq verder gaan
pi_219846740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 07:49 schreef IlseMarije het volgende:
Miriam (meer van mir) heeft 4 kinderen waarondereen gehandicapt kindje. Nu worden er beelden van het gehandicapte meisje gebruikt op insta en tiktok en toch blijft ze haar dochter openbaar delen (op insta en timtok en misschien ook facebook). Daar snap ik niks van.
Door anderen? Met welk doel?
Bizar..
pi_219846744
Misschien ziet wolfje er straks na een halfjaar maximaal leven met MW ook zo afgeleefd uit.
Met maximaal drinken, slaaptekort en overal heen reizen/rijden.

Verder zie ik ook liever JVP die er dan inderdaad nu misschien iets minder gelikt uitziet, al vind ik zoals al gezegd werd nog steeds verzorgd uitzien voor een gewone dag maar zie dat liever dan de opgepoetste oranje foto’s,volgens mij geeft MW ‘s avonds een klap op der achterhoofd en valt der hele gezicht van plamuur eraf.

En ik heb hier veel namen voorbij zien komen die ik eens op ga zoeken voor wat vermaak :)
pi_219846749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:
De beugel die JvP een tijd droeg, was dat een samenwerking? Zo ja, slechte reclame. Zo nee, slechte investering.
Ja haar tandwn staan weer een beetje raar, onderkant tanden staan uit elkaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')