Klopt, maar ze heeft nog steeds die bolletjes op haar tanden zitten. Vind ik zo'n gek gezicht altijd... laat die dan weghalen als je de beugel niet meer draagt.quote:
Het gaat meer om karakter dan uiterlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, hij kan er niks aan doen maar om nou te zeggen dat hij betere genen heeft dan Koen? Koen is ook verre van mijn type maar heeft wel een kop met karakter.
Als ze ze een tijd niet heeft gedragen en het zijn van die aligners dan kan ze er niks meer mee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:52 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
[..]
Klopt, maar ze heeft nog steeds die bolletjes op haar tanden zitten. Vind ik zo'n gek gezicht altijd... laat die dan weghalen als je de beugel niet meer draagt.
Oh en ik vind die krullen haar niet zo mooi staan, vond de Michelle-coupe haar beter staan.
Ja klopt ik vind Koen wel een mooie manquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, hij kan er niks aan doen maar om nou te zeggen dat hij betere genen heeft dan Koen? Koen is ook verre van mijn type maar heeft wel een kop met karakter.
Ik waag mij er niet aan om te zeggen dat Koen niet om haar gaf. En natuurlijk is karakter belangrijk maar laten we eerlijk zijn, de eerste indruk is toch het uiterlijk. Gelukkig hoef ik het er niet mee te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat meer om karakter dan uiterlijk.
En de 1 oogt sneller oud dan de ander.
Ik heb liever een man die om me geeft dan een knappe, ware schoonheid zit van binnen( ook bij vrouwen)
ik zeg nergens dat ik denk dat Koen niet om Michelle gaf Ik heb het over mijzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan om te zeggen dat Koen niet om haar gaf. En natuurlijk is karakter belangrijk maar laten we eerlijk zijn, de eerste indruk is toch het uiterlijk. Gelukkig hoef ik het er niet mee te doen.
Maar waarom zou je in hemelsnaam op iemand met een oranje geplamuurd gezicht, gerard joling gebit en kermiskleding willen lijken? Die vrouw is gewoon een kamper, ik kan me echt niet voorstellen dat je daardoor geobsedeerd raakt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestuurd werd, ik denk nog steeds dat ze compleet geobsedeerd was en in alles op Michelle wou lijken. Maar goed , dat is geen feit ik denk dat.
Nou nou .quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in hemelsnaam op iemand met een oranje geplamuurd gezicht, gerard joling gebit en kermiskleding willen lijken? Die vrouw is gewoon een kamper, ik kan me echt niet voorstellen dat je daardoor geobsedeerd raakt.
Niets, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus als rolmodel ziet. Behalve dan misschien een puber.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou nou .
En wat is er mis met een kamper?
Dat zou ook zo maar kunnen, zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb niet per se het idee dat Jacqueline een Michelle look a like wilde zijn of haar leven wilde 'afpakken' ofzo.
Ik heb meer het idee dat ze heel erg zoekende is geweest, (te) overhaaste beslissingen heeft genomen en vooral te weinig heeft nagedacht.
Nee, dat paste niet meer want er moest een gesponsord klimding komen wat gepromoot moest worden?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:42 schreef slowie het volgende:
Heeft hvk de box niet meer? Laat hem dan daar even in spelen rond de tijd dat hij moe is. Ligt hij tenminste veilig
Dat staat zo in de weg in zo'n klein kamertje met zoveel kinderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nee, dat paste niet meer want er moest een gesponsord klimding komen wat gepromoot moest worden?
Zal mij ook niks verbazen… Echt beelden bij Sjaak dat ze aan het werk is zie je ook niet meer echt voorbij komenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:36 schreef Cyan het volgende:
Michelle doet alsof die webshop en haar samenwerkingen op instorten staan met haar '2 bedrijven overeind te houden'.
Oh me 2, je bedenkt dit toch niet haha. Ik denk dat je zowel MW als JVP in de gaten moet houden. KB is op alle vlakken genaaidquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:23 schreef Linnen het volgende:
BollenWalkVanPelt- saga: ik blijf toch mateloos gefascineerd door die puinhoop.
Ik denk dat jolie zonder Koen en jq verder gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh me 2, je bedenkt dit toch niet haha. Ik denk dat je zowel MW als JVP in de gaten moet houden. KB is op alle vlakken genaaid
Door anderen? Met welk doel?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:49 schreef IlseMarije het volgende:
Miriam (meer van mir) heeft 4 kinderen waarondereen gehandicapt kindje. Nu worden er beelden van het gehandicapte meisje gebruikt op insta en tiktok en toch blijft ze haar dochter openbaar delen (op insta en timtok en misschien ook facebook). Daar snap ik niks van.
Ja haar tandwn staan weer een beetje raar, onderkant tanden staan uit elkaar..quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:
De beugel die JvP een tijd droeg, was dat een samenwerking? Zo ja, slechte reclame. Zo nee, slechte investering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |