abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:44:31 #126
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852521
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze zit volgens mij vaak nog tot laat achter de laptop/telefoon. Ook niet bevorderlijk voor je nachtrust, evenals het drankgebruik ondanks dat ze zelf zegt maar 2 dagen per week te drinken.
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.

Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijn _O- Maar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219852559
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:40 schreef Keesie123 het volgende:
Vinden jullie Mijan ook zo geel in dat laatste filmpje? Normaal is hij wit, Sanneke ziet er wel hetzelfde uit als normaal. Ik zou het bijna willen sturen (want eerlijk gezegd doet zo geel me denken aan babies die onder de lamp moeten) maar dat zal ze wel niet waarderen. Mogelijk leest ze mee en kan ze nog even melden dat het toch een filter is ofzo, dat hoop ik.
Ja en ook op die foto waar hij op schoot zit!
pi_219852600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:

[..]
Slaaphygiëne noemen ze dat volgens mij, toch? Geen beeldschermen in je slaapkamer, er niet aan toegeven als je niet kan slapen etc.

Nou ben ik de beste slaper van de wereld, dus makkelijk praten vanaf de zijlijn _O- Maar als je continu toegeeft en nog koffers uit gaat pakken om 3u etc, vraag ik me ook af of je lijf daar inderdaad niet de verkeerde indrukken van krijgt
Ik pak een boek als ik niet kan slapen, geen koffer :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219852665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Kinderen horen sowieso niet op social media; niet volop, niet van achteren noch met een sticker op hun gezicht. Die kinderen worden voor de wolven gegooid en anderen gaan er vandoor met hun beeldmateriaal. Daar is er maar één hoofdverantwoordelijk voor en dat is Mirjam, in dit geval. Zij is het begonnen en ze kan het ook beëindigen. Maar ja, dát financiële gewin is zó verd*md verslavend.
Welke mirjam?
pi_219852671
Ik vind de portretfoto's van AM helemaal niet zo mooi😅
Die foto van Maarten kan zo op een paspoort.

Wil je weten waarom Lot slakken eet? Maar de kwak van Maarten iedere avond gaat, met geluk, met muizenhapjes naar binnen.

7 kinderen geleden deed ik het zus, nu doe ik het zo.
Volgens mij doe je een opvoeding met tweeën en waarom beweert ze dan o.a. dat alle kinderen met 21 het huis uit moeten?

Welkom bij demammavan!
pi_219852681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het valt me vandaag weer eens extra op hoe nutteloos de post van AM vaak zijn.

Waar ze gaat parkeren voor het piemelkleien.
Een klont brood in een bak.
Lopend naar de 2e/3e auto met de vermelding dat de auto gekeurd moet worden.
Dat ze weer verder gaat met haar werk.
Dat er een broodje kaas op haar bord ligt.

En dan is de dag nog maar half voorbij.
Maarja, een dag geen 100 posts is een dag niet geleefd bij haar.
Quote AM op de site van rtl:
"Op Instagram deel ik pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Dit rauwe beeld maakt het echt, volgers kijken mee in ons leven. Dat maakte ons gezin al gauw populair,

Einde quote

Ja die pure boterham met dat pure plakje kaas, om nog maar te zwijgen over de rauwe beelden ieder dag van AM haar bakfiets en haar voordeur...

Ik ga stuk.
pi_219852718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:59 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]
Quote AM op de site van rtl:
"Op Instagram deel ik pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Dit rauwe beeld maakt het echt, volgers kijken mee in ons leven. Dat maakte ons gezin al gauw populair,

Einde quote

Ja die pure boterham met dat pure plakje kaas, om nog maar te zwijgen over de rauwe beelden ieder dag van AM haar bakfiets en haar voordeur...

Ik ga stuk.
Waarom op de site van rtl :o ?
pi_219852758
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik spreek mijn buren ook niet vaak eerlijk gezegd :D
Je kunt sociale contacten ook hebben door te bellen met vriendinnen bijvoorbeeld.
Als we geen zin hebben om de deur uit te gaan zitten we soms ieder aan onze eigen tafel te knutselen/puzzelen en dan facetimen we ondertussen.
Ze is gewoon heel passief, daar voel je je denk ik wel snel slecht onder.
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.
pi_219852778
Nog een quote van AM:

Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om me heen of niemand ons afluistert. Voor ik het weet, staat er weer allemaal onzin over ons op een juicekanaal.

Einde quote

AM op een juicekanaal! Mocht ze willen dat die haar kennen. Trieste vrouw is het toch.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 21:07:01 #135
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219852781
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ze zijn een beetje little house on the prairie en dat past volgens mij wel qua vibes bij wat AM tof vindt, mijn smaak is het niet :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219852801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
Waarom op de site van rtl :o ?
In deze wekelijkse rubriek vertellen mensen over iets dat zij 'nooit meer' willen meemaken, nooit meer willen doen of juist nooit meer willen laten. Deze week: momfluencer Annemarie Geerts (49) deelt veel van haar gezin met acht kinderen – variërend in de leeftijd van 25 tot 5 - op social media.
pi_219852816
5 dagen een witte trui (Judith dus) vind ik knap 🫣
pi_219852822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Meke het volgende:

[..]

En wijnen is ook niet bevordelijk voor de nachtrust,buitenom dat denk ik dat het wel meevalt met mw haar slaaptekort en haar knie die al jaren op instorten staat ben benieuwd of de operatie dit jaar nu echt doorgaat..
en het “alleen” zoals al eerder benoemd is, ze is nooit alleen 😂 wolfje staat altijd in haar schaduw, de besties en de ouders.
Maar maximaal zielig doen op de gram.
En het koken deed ze natuurlijk altijd verplicht en niet omdat ze het leuk of nodig vond voor de samenwerkingen en omdat ze gedwongen werd om te koken helemaal alleen en het echt niet leuk vind, wilt ze al jaren een pastaboek uitbrengen met alle favorites

Affijn ik ben ook benieuwd wanneer de bestie iris eens haar entree maakt op de boerderij
pi_219852901
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die foto van Maarten kan zo op een paspoort.
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.
Good for Sam dat hij weigerde.
Enne, ze heeft ChatGPT weer aangeslingerd voor een nieuw introductiestukje.

Tamara is op solo weekend met gezelschap buiten beeld zo te zien.
pi_219852905
Insta van de Groentjes is trouwens de_groentjes_ nog een extra streepje er achter. 😝
pi_219852928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Je moet er moeite voor doen en dat is het.. Ik spreek mijn buren nu in de winter ook weinig maar je kent elkaar groet elkaar, neemt pakjes voor elkaar aan etc. Het zijn maar kleine interacties maar ze zijn er wel.
Dat klopt wel ja. Als ik ze buiten tegenkom maken we wel een kort praatje.
Sanneke maakt haar wereld gewoon echt heel klein.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219852981
Ik vond dat het heel lang duurde tot ze de foto’s kreeg!
pi_219853056
Tim gaat er wel steeds vermoeider uit zien. Het is vast zwaar om Mies bij te houden… op meerdere vlakken 🤭
pi_219853159
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tim gaat er wel steeds vermoeider uit zien. Het is vast zwaar om Mies bij te houden… op meerdere vlakken 🤭
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..
pi_219853171
Jvp zat de hele dag binnen en vindt het heerlijk als ze dan naar buiten kan. Alsof het een verplichting was. Ik zeg zulke dingen als ik een hele dag op kantoor zit. Zou ze dan toch daadwerkelijk een ‘gewone’ baan hebben stiekem? Of is dat wishfull thinking?
pi_219853362
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:34 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Werkt die vent eigenlijk? Ze lijken wel 24/7 aan elkaar vastgeplakt te zitten..
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219853456
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
pi_219853486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is ie na zijn ontslag als trainer niet opnieuw aan de slag gegaan bij een andere club.
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.
pi_219853511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij was met MW op werktrip voor Kapten & Son. Nieuwe fluflu.
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:04:35 #150
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219853534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Ik dacht hetzelfde en ik hoop eigenlijk dat hij nog niet met de kinderen in bed slaapt. Ik heb geen kinderen maar kan me niet voorstellen dat je daar als ex-partner ooit oké mee bent? Of stel ik me dan aan :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')