abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219853536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:57 schreef neusmans het volgende:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
pi_219853537
quote:
Die story van MW met dat bed met 3 kinderen er in, lijkt me niet dat ze daar met meneer de Wolf bij past. Zou dat nog het XL poly bed zijn? Bed ziet er smerig uit. En ik snap uberhaupt niet dat je hier een foto van maakt voor je 200.000 volgers
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.
pi_219853565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:02 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Waaaar zijn die man z’n kinderen dan toch? En waar is zn leven voor michelle? Man dat is toch zo onaantrekkelijk, zo’n kneedgummetje zonder eigen leven die als een hondje achter je aanhuppelt. Grow some balls!
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.
Al die fluflu stellen die 24/7 bij elkaar zijn snap ik sowieso niet. Ik zou het niet kunnen.
pi_219853568
DBM zal zich wel weer extreem schuldig voelen en nóóit meer fatsoenlijk kunnen slapen, want ze had het zo druk met het eerste kinderfeestje van flap dat ze vergeten is foto’s te maken.. 😢
pi_219853580
quote:
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?

Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
pi_219853594
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het ziet eruit als een gewoon 2 persoonsbed. En ik mag hopen dat ze haar nieuwe vriend niet bij haar kinderen laat slapen, daar ga ik voor t gemak maar even vanuit dat dat niet zo is.
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.
pi_219853609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?

Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
Zo’n capuchon fase hadden mijn pubers ooit ook. In huis verboden.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:12:37 #158
184769 crew  Deisyy
pi_219853626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij z’n kinderen wel ziet. Nergens op gebaseerd hoor, misschien hoop ik dat gewoon.
Al die fluflu stellen die 24/7 bij elkaar zijn snap ik sowieso niet. Ik zou het niet kunnen.
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219853632
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat precies ziet er smerig uit aan dat bed? 🧐. Ik zie alleen een oneffen velvet stofjeachtig iets? Even erover aaien en het is weer egaal hoor.
Ik denk de rand bovenaan.
pi_219853645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De foto's die ze post zijn ook maar momentopname, het is niet dat we 24/7 kunnen zien waar ze zijn, dus goed mogelijk dat hij af en toe die boerderie verlaat en zijn kinderen ziet.
Dat is eigenlijk wat ik hoop.
pi_219853710
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Velvet matras? Boven de sloffen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:21:14 #162
184769 crew  Deisyy
pi_219853713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk wat ik hoop.
Ik ook, anders zou het wel een hele erge lamlul zijn.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:22:29 #163
184769 crew  Deisyy
pi_219853730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef neusmans het volgende:

[..]
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven? :o
pi_219853734
Am geeft al jaren af op de schoolfotograaf en dan komt ze zelf met deze foto's.

Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...

Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
pi_219853785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hebben destijds een extra breed Swiss Sense bed gekocht/gekregen.
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.

Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
pi_219853831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:

Geven mij juist een heel duister gevoel. Niks spontaan aan hoor, want ze kijken allemaal op dezelfde manier de lens in. En dan die kleuren...

Dan zie ik liever die geposeerde foto's van de schoolfotograaf. Dat hoort ook gewoon bij de (basis) school toch. Is het leven
Ik zou echt heel wat aan te merken hebben op zulke foto’s inderdaad. Het is alsof er een enorme mist-laag overheen getrokken is. Daardoor missen ze om te beginnen contrast en scherpte.
pi_219853832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Lodelie het volgende:

En dan al die reacties dat het geweldige foto’s zijn. Alleen maar positief gehalleluja
pi_219853839
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind die op de foto er niet per se extra breed uit zien, maar ik dacht dat ze in de poly periode een soort familiebed ala Kyra hadden gemaakt. Daarin zat ik dus fout.
Vind het bed met 3 kinderen erin al vrij vol ogen (nu nemen kinderen altijd erg veel ruimte in beslag) laat staan met 3 volwassenen😅.

Vind de stof ook niet heel slim gekozen, maar ik houd sowieso niet van dat velvet achtige.
Ik vind het bed er ook niet heel breed uitzien maar ik vermoed dat dat komt door de hoek van waaruit de foto is gemaakt.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:39:08 #169
184769 crew  Deisyy
pi_219853845
quote:

[..]

Hotel chic, dat is natuurlijk helemaal hip.
pi_219853952
quote:

[..]

Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.
Kan me herinneren dat ze daar destijds iets over deelde.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219853989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Er zit gewoon een hoeslaken over de topper, en wat is er is met sloffen boven? :o
Blijkbaar vind ik het als enige er gek uitzien daar bij die bedrand :? Zal de velvet trend wel gemist hebben

Ze doet dit samen slapen voor de kindjes lijkt me, maar als Wolf er wel is en de kinderen willen in bed slapen past dat toch nooit met z'n allen. Slaapt hij dan op de bank of in een van de overgebleven kamers die voor de kindjes van JvP waren ingericht :')
pi_219854104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef neusmans het volgende:

[..]
Eh ja.. dat is ook velvet. Dat is geen gewoon matras maar onderdeel van een boxspring. Dat is heel normaal? Maar kennelijk nieuw voor jou. Dat kan.
pi_219854182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:45 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij was het gewoon een 2 persoonsbed dat ze hadden gekregen. En sliepen ze eerder in een 1.60 bed.
Kan me herinneren dat ze daar destijds iets over deelde.
Het bed is breder dan 1.80 m, ze hebben de maat toen genoemd.
Dat weet ik omdat wij een 1.80 bed hebben en toen zij dat nieuwe bed kregen dacht ik: is maar iets breder dan ons bed, kan me niet voorstellen dat je daar met 3 volwassenen in ligt.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 16-01-2026 23:09:26 ]
pi_219854274
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik ook niet zo. Lot lijkt enorme wallen te hebben, Jet staat er echt niet leuk ook. Sara lijkt trouwens onwijs op Guus.
Good for Sam dat hij weigerde.
Enne, ze heeft ChatGPT weer aangeslingerd voor een nieuw introductiestukje.

Tamara is op solo weekend met gezelschap buiten beeld zo te zien.
Wat een tenenkrommend stukje is het ook weer.. ze weet zo gezegd ook niet alles maar duwt vervolgens wel als feiten door je strot heen
pi_219854281
Het lijkt er toch echt op dat AM een e-book ofzo gaat uitbrengen met adviezen hoe te vloggen met kinderen.
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')