Ja zeker waar! Ik kijk ook met verbazing naar de comments die dan gegeven worden bij de influencers die hier besproken worden; de hartjes en de" wat leuk en wat doe je het goed en wat ben je een goede mama en wat is Pietje, Jantje, Keesje toch een enig kindje" vliegen je om de oren. En hoewel ik denk dat er amper een halve paardenkop op de signeersessies van AM af komt, er komen wél echt vrouwtjes op af, al zijn het er maar een paar, dat zijn wel echt vrouwen die wat AM doet mooi vinden en graag naar haar kinderen kijken in bed/bad/overal. En, het allerergste, er dus geen kwaad in zien!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ook bij velen anoniem maar ze hebben allemaal echt heel wat volgers, zolang deze volgers niet inzien dat het niet ok is wat ze online gooien zal het niet stoppen.
En ja ik vind het ook een beetje hypocriet van mijzelf dat ik ze anoniem wel volg.
Weet niet waarom, denk omdat ik denk dat het niet gekker kan en het dan toch nog gekker wordt.
Ehm, dat zijn AM en Maarten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Jij verwoordt exact wat ik ook voel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens.
Ik moet zeggen dat ik van de week heb nagedacht over het hier meeschrijven, doorgaan of stoppen. Bij de meesten die hier besproken worden kijk ik niet. En als ik kijk is het anoniem (Sanneke, Judith, J&V). Behalve MW en JvP, hun accounts volg ik. En echt, dat is gewoon ramptoerisme. Kijken naar een situatie waarvan je op je klompen kon aanvoelen dat het mis zou gaan en nu toch benieuwd zijn naar het verhaal wat natuurlijk niet gaat komen.
De kinderen vind ik totaal niet interessant, de manier waarop er met de kinderen wordt omgegaan en hoe ze worden gebruikt zorgt bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen en afschuw.
En ook al volg ik ze niet, door hier mee te schrijven en het over ze te hebben ben ik mede schuldig aan het geven van dat podium waar ze zo graag staan. Daar wringt het bij mij. Ik gun hun kinderen een leven in de anonimiteit en toch ben ik er mede de oorzaak van dat ze dat niet hebben. Het is dus dubbel. De ouders zijn een stukje vermaak voor mij. Ooit keek ik GTST, nu kijk ik fluflu’s. Hier meeschrijven is vermaak, maar ook bevestiging dat het écht niet kan wat de fluflu’s hun kinderen aan doen. En blijkbaar is dat voor mij nog voldoende reden om mee te blijven schrijven.
Stof tot nadenken voor mijzelf.
Bijsannethuis heet ze nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:18 schreef Hannah12345 het volgende:
Heeft Sanne (onsgezinvanhierendaar) een nieuwe instagram naam? Ik kijk altijd anoniem mee, maar krijg een foutmelding als ik haar opzoek.
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pascal die offline ging is ook alweer terug 🫣
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat ze juist graag wil laten weten dat ze samen weg zijn.
Ik vraag me af wie ze voor de gek houden...
Nou ik ook, in de fb groep komt ze in ieder geval niet meer voorbij of het moet anoniem zijn( wat ik wel vermoed)quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:27 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra ze dat post, er tig berichten gestuurd worden met "ach lieverd gaat het wel goed met je? Blijf lekker online 🤗". Misschien is dat ook wel het doel van de meeste fluflu's wanneer ze plaatsen dat ze offline gaan: aandacht/zorgen krijgen. Eigenlijk vooral heel treurig. En de fluflu blijft zelden (lang) offline. Ik ben benieuwd wanneer Debbie weer tevoorschijn komt.
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hoezo voor de gek houden? Ze hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen over met wie ze weg is?
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
Je kan er dan natuurlijk ook voor kiezen om geen hints te droppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar sommige dingen wil je niet gelijk delen, misschien wel om de reacties die dan volgen.
Het is ook prima om dingen voor jezelf te houden, als ze er meer over kwijt wil zal ze het wel delen.
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:36 schreef Weerikier het volgende:
Michelle; Olivia vraagt; mama, maak even een foto van mijn vlechten voor papa.
Wat doet mama? Zij maakt een foto van de vlechten. Maar niet voor papa zoals het meisje vraagt. De foto is voor 200.000 volgers. En voor iedere gek die verder mee kijkt.
Zal Michelle gevraagd hebben aan Olivia of ze dat oké vond, dat de foto online gaat voor iedereen om te zien? Vast niet.
Hoe Michelle haar nieuwe lovertje etaleert vind ook zum kotsen. Maar zij zijn volwassen en veel mensen zijn gewoon zo dat alle liefdes meteen GROTE liefdes zijn en gaan binnen een paar maanden naar trouwen/kinderen ontmoeten/zwanger etc.
Maar als een kind vraagt een foto voor papa te maken dan maak je die foto voor papa en niet voor je openbare instagram account. Ik zou woest zijn als ik Koen was en dit zou zien!
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet naar mij. Maar misschien wel naar zichzelf en/of de kinderen?
Ik begrijp vooral niet waarom ze niet gewoon zegt: ik ben lekker een nachtje weg met Jeroen. Want ik denk dat iedereen dat haar wel gunt.
Zeker, die Koen vind ik ook een koekenbakker eerste klas hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Koen heeft anders ook jarenlang meegewerkt aan de exploitatie van zijn kinderen, neem aan dat hij op de hoogte is van het feit dat dit nog steeds veelvuldig gebeurt. En dat er vermeld wordt dat het gaat om een foto voor Koen is toch niks anders dan zieltjes winnen? Kijk ons het goed doen als gescheiden ouders.
Dat is een jeugdfoto van AM en MGquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam wilde niet op de grimmige foto bij zijn moeder, dus plaatst ze maar een story van zijn foto in een fotolijstje 🙄
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietjequote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh, haha. Zo snel klikte ik blijkbaar door, en Sam lijkt dan ook wel op Maarten. Excuus.
Nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dus dan vind jij dat ze het eigenlijk ‘verplicht is’ naar de volgers om dat te melden?
Ik denk het ook. Ook omdat ze recent iets zei in de trant van; altijd een 2e kans geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:59 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ben wel benieuwd met wie Tamara een nachtje weg is… beetje geheimzinnig… denk eigenlijk gewoon met haar ex-man eerlijk gezegd. Als je niet wilt zeggen dat je met iemand samen weg bent, laat dan ook diegene niet zien…
Vind je? Neus en ogen misschien maar de kaak/kin van Maarten vind ik echt anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het Sam was, echt een kopietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |