Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik doe al moeite om niet met afgezaagde one-liners te komen of kinderachtige zgn komische openingszinnen, geef een voorzet om leuke en inhoudelijke gesprekken aan te gaan, krijg ik dit. En dit bedoelde ik dus eerder. Zoveel vrouwen die diepgang willen, maar dit niet kunnen dealenVind ergens toch best treurig gesteld.
Jammer ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:13 schreef Gibson88 het volgende:
Laatste post uit vorige reeks van mijn hand:
[..]
Nee maar dat lukt ook niet in de 1e fase / zin. Je kan hooguit de deur openzetten en uitnodigen tot een wat meer interessant en leuk gesprek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jammer ja.
Ik denk wel dat de diepgang niet meteen in de openingszin hoeft te zitten, hoewel je vragen best wel leuk waren.
De diepgang komt later.
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ?Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Neuh niet echt nieuw, maar hoop toch wel weer eens een keer een leuke vrouw te ontmoeten. Maar letterlijk elke match zegt NIKS. reageert nergens op, maar het profiel puilt uit van de eisen. Niet oppervlakkig, diepe gesprekken, emotioneel beschikbaar, nou je de hele mep zeg maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?![]()
Dit is toch ook gewoon min of meer standaard, voor mij in ieder geval de reden dat ik dergelijke apps niet meer echt gebruik. Hooguit dat ik in een verveelde bui sporadisch eens wat swipe, verwachtingen heb ik er in ieder geval niet meer van.
Dit verbaast mij ook. Zoveel mensen die alleen een beetje swipen voor de lol. Waar komt het idee vandaan dat iedereen verplicht is te antwoorden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?![]()
Dit is toch ook gewoon min of meer standaard, voor mij in ieder geval de reden dat ik dergelijke apps niet meer echt gebruik. Hooguit dat ik in een verveelde bui sporadisch eens wat swipe, verwachtingen heb ik er in ieder geval niet meer van.
Lijkt wellicht zwaarder te wegen hoe ik het schrijf. Zijn wat erger punten. Maar je hebt gelijk, misschien moet ik mij minder ergeren aan deze zaken. Goed punt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook. Zoveel mensen die alleen een beetje swipen voor de lol. Waar komt het idee vandaan dat iedereen verplicht is te antwoorden?
Til er niet zo zwaar aan en door naar de volgende
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik doe al moeite om niet met afgezaagde one-liners te komen of kinderachtige zgn komische openingszinnen, geef een voorzet om leuke en inhoudelijke gesprekken aan te gaan, krijg ik dit. En dit bedoelde ik dus eerder. Zoveel vrouwen die diepgang willen, maar dit niet kunnen dealenVind ergens toch best treurig gesteld.
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @Hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ?Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik lees bij jou gewoon erg veel boosheid en teleurstelling. Je gaat dit bijna niet kunnen verbergen op een date, je gaat dit op de één of andere manier onbewust uitstralen.
Zoals een ander al zei: je krijgt duidelijk likes, je hebt dates. Je moet er dus echt wel ok uitzien om de apps te kunnen verslaan als man. Je zit dus bij de top.
Is er iets bij jezelf waarvan je zou kunnen bedenken dat het hun ergens afschrikt?
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Neuh niet echt nieuw, maar hoop toch wel weer eens een keer een leuke vrouw te ontmoeten. Maar letterlijk elke match zegt NIKS. reageert nergens op, maar het profiel puilt uit van de eisen. Niet oppervlakkig, diepe gesprekken, emotioneel beschikbaar, nou je de hele mep zeg maar.
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat we hier enkel met bevestigende posts komen hoe het toch echt allemaal aan de vrouwen ligt en hoe stom vrouwen wel niet zijn? En ga vooral zo doorquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @:hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.
[..]
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.
Dus ik denk dat je het verkeerd ziet. Teleurstelling uitstralen doen we allemaal, beide geslachten. En soms verbroedert het ook. Gedeelde smart is halve smart.
Mijn enige "teleurstelling" die ik uit is zoals Gibson hierboven, of ik zwak het af.
Volgens mij probeer jij kostte wat het kost gewoon het beestje niet bij de naam te noemen en ligt het altijd aan diegene die een pijnpunt aanstipt. Als ik zou weten waar het bij mij aan ligt dan had ik dat wel veranderd. Zelfs als ik geen enkel (in jouw ogen) klaagpunt op die dates benoem is de uitkomst hetzelfde dus is dit wat je wil horen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat we hier enkel met bevestigende posts komen hoe het toch echt allemaal aan de vrouwen ligt en hoe stom vrouwen wel niet zijn? En ga vooral zo door
Ik zie ook niet wat er "afgeven" aan een oproep om zelfreflectie. Volgens mij blijf ik vrij netjes. Het lijkt vooral iets dat je koste wat kost wil vermijden.
En als al je dates zo lopen als je hier omschrijft, dan lijk je een erg negatieve houding te hebben die bij vrouwen ook negativiteit oproept, waardoor ze zich zo gaan gedragen. En daar kun je zelf wat aan veranderen.
Andersom is dit net zo het geval.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂
Geen last van zijn kritiek, en al had ie dat wel is dat hartstikke mooi. Doet niks af aan wat mij opvalt. Het is overigens meer een ergernis dan teleurstelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @:hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.
[..]
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.
Dus ik denk dat je het verkeerd ziet. Teleurstelling uitstralen doen we allemaal, beide geslachten. En soms verbroedert het ook. Gedeelde smart is halve smart.
Mijn enige "teleurstelling" die ik uit is zoals Gibson hierboven, of ik zwak het af.
Dit vraag ik niet eens meer, ik laat mij niet meer zo onder de huid kruipen. Met dit soort reactie komt vaak het lelijkste in een mens naar boven en daar scoor ik niet meer. Ik laat het maar voor wat het is, het is namelijk klaarblijkelijk niet anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Andersom is dit net zo het geval.
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andersom is dit net zo het geval.
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Doelde ook op dat de man dit vraagtquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.![]()
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.quote:Op woensdag 14 januari 2026 01:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij kostte wat het kost gewoon het beestje niet bij de naam te noemen en ligt het altijd aan diegene die een pijnpunt aanstipt. Als ik zou weten waar het bij mij aan ligt dan had ik dat wel veranderd. Zelfs als ik geen enkel (in jouw ogen) klaagpunt op die dates benoem is de uitkomst hetzelfde dus is dit wat je wil horen?
Volgens mij heb jij niet door dat je aan victim blaiming doet.
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als al je dates zo lopen als je hier omschrijft, dan lijk je een erg negatieve houding te hebben die bij vrouwen ook negativiteit oproept, waardoor ze zich zo gaan gedragen. En daar kun je zelf wat aan veranderen.
Nou het feit dat dit blijkbaar altijd bij iedere date gebeurt. In dat geval is hij zelf de constante factor in het geheel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?
Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge positieve houding afgeven op zijn dates.
Nee, de meeste mensen waar ik mee omga staan wel open voor discussie over eigen verbeterpunten.quote:Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Dat verwacht ik ook. In mijn geval heb ik er twee dagen tussen gelaten rekening houdende met dat mensen het druk hebben. Niet dag en nacht in hun app zitten. Maar na een week geen reactie of meer vind ik toch wel vrij vervelend.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:36 schreef Ansa het volgende:
Ik verwacht dat mensen gewoon reageren binnen korte tijd en inhoudelijke vragen stellen. Zo niet unmatch ik..
Ik verwacht een eerste reply in 24 uur. Op Bumble verdwijnt de match anders. Hoezo heb je een minuut geleden gematcht en kan je niets zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. In mijn geval heb ik er twee dagen tussen gelaten rekening houdende met dat mensen het druk hebben. Niet dag en nacht in hun app zitten. Maar na een week geen reactie of meer vind ik toch wel vrij vervelend.
En dan stel ik niet eens van die inspiratieloze vragen: hey hoes is het ? Niet onaardig maar afgezaagd vind ik het wel.
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verwacht een eerste reply in 24 uur. Op Bumble verdwijnt de match anders. Hoezo heb je een minuut geleden gematcht en kan je niets zeggen?
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.quote:Ik heb het idee dat sinds het mogelijk is om expliciet in te vullen wat je zoekt, ik minder matches heb en mensen ook minder reageren. Voor corona was die optie er niet. Toen kon je niet aangeven of je een relatie zocht of iets casuals. Mensen zetten het soms wel in hun profiel, maar het was niet gestandaardiseerd. Bij mij stond er altijd dat ik iets serieus zocht. Dat heb ik altijd gehad. Ik zocht een relatie en monogamie.
Ik denk dat dit de reden is dat ik nu minder matches krijg dan vroeger, ook al zie ik er eigenlijk hetzelfde uit, op een iets ander kapsel na. Voor mijn gevoel zijn heel veel mensen op datingapps niet op zoek naar een relatie. Ze zitten er vooral voor een ego boost. Dat geldt voor mannen, maar eerlijk gezegd ook voor vrouwen. Ik merk dat veel mensen er zijn om bevestiging te krijgen, niet om echt iemand te leren kennen.
Daarnaast heb ik het gevoel dat er veel rancuneuze mensen op datingapps zitten. Mensen die wraak nemen op het andere geslacht, omdat ze zijn afgewezen of omdat ze slechte ervaringen hebben gehad. In mijn geval merk ik dat vooral bij mannen, maar ik hoor van mannen ook dat er vrouwen zijn die vieze spelletjes spelen. Dat is dus niet iets wat alleen mannen doen, en daar wil ik eerlijk over zijn.
Bij Bumble heb ik sterk het gevoel dat veel mannen vooral de bevestiging willen van gekozen worden. Ze willen met zoveel mogelijk vrouwen praten om hun ego op te pompen, maar hebben geen echte interesse in een relatie. Sommigen zijn duidelijk op zoek naar seks, anderen lijken vooral bezig met macht en dominantie.
Ik zie veel dominantieframes in profielen. Profielen waarin staat: overtuig me, bewijs maar dat je goed genoeg bent. Ik vind dat een nare manier van met elkaar omgaan.
Nee. Op Bumble kan een man de eerste stap zetten als er een openingsvraag is. Maar ik zet de eerste stap ook gewoon en word genegeerd. Mijns inziens omdat ze een snelle wip zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Bumble is volgens mij rigged. Bij Tinder worden superlikes meestal beantwoord. BijBumble nietquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Ik wel hoor, de manische of bipolaire.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.![]()
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.
En evenmin stel ik dat iedere date die op niks uitloopt puur jouw schuld zou zijn. Soms is er gewoon geen chemie of klik of gevoelens. Kun je niks aan doen. Sommige vrouwen zijn ook gewoon echt onmogelijke kutwijven. Kun je ook niks aan doen. Ik kan een boek volschrijven over waardeloze dates.
Maar als je dates altijd ongezellig en vervelend zijn, en nooit tot een leuk vervolg leiden, dan kun je onmogelijk blijven volhouden dat het alleen maar aan vrouwen ligt. Zeker als er om ons heen gewoon Dan gaat er iets structureel mis in de dynamiek tussen jou en vrouwen, waardoor het steeds opnieuw misgaat. Dat kan heel onbewust zijn. Maar het is dus een gedragspatroon. En hetgene waar je invloed op hebt om meer succes te hebben met daten.
Maar op een of andere manier weiger je pertinent ooit maar te reflecteren op jouw eigen aandeel in die dates, en of er niet wel eens momenten waren waarin je het zelf anders had kunnen doen en of je geen dingen doet die vrouwen mogelijk zo onprettig vinden, dat het iedere keer opnieuw mis gaat. Ik snap dat het veel comfortabeler is om alles buiten jezelf te leggen en te stellen dat vrouwen allemaal hopeloos zijn. Maar dan gaat het ook nooit veranderen ben ik bang.
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?
Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge negatieve houding afgeven op zijn dates.
Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jijquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.
Betekent niet dat ze verder bij me passen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jij
Ik vind het al een wonder als ze niet multidaten, een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en niet bij hun ex wonen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Avianflu het volgende:
Er is makkelijk 1 potentiële leuke man per maand te vinden die wil daten.
En het hoeft niet allemaal 10/10 te zijn op alle vlakken, als ik het op een plaatje seksueel aantrekkelijk vind en de chat is gezellig geef ik het een kans.
En ze uiteraard normaal hun zaken op orde lijken te hebben.
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.
Dat onder ogen durven zien vergroot je kansen aanzienlijk zou ik zeggen.
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Koekkoekquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Koekkoek
Bijzonder dat het blijkbaar ab-so-luut geen mogelijkheid mag zijn dat het wel eens een heel klein beetje aan jou zou kúnnen liggen. Nee, in plaats daarvan betitel je de vijver waar je blijkbaar zelf in vist collectief als 'bottom of the barrel'. Maar dan toch blijven vissen want iets is blijkbaar beter dan niets.
Dat is een dermate denigrerende opmerking over het publiek dat blijkbaar in eerste instantie geïnteresseerd is in jou (en dat zegt dan dus ook iets over jou) dat je mij niet gaat wijs maken dat er niet iéts aan jou doorsijpelt dat opgepikt wordt door de meiden waar jij mee date, dat je hen allemaal bottom of the barrel figuren vindt.
Kom óp zegwat een maximaal kansloze opmerking.
*Cricket soundquote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
Ja, want het gaat inderdaad echt om of die woordjes al een keer eerder gebruikt zijn of niet. Leuke afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.
Dat is echt niks nieuws.
Intussen bijna 6 jaar met iemand die ik daarmee ontmoet heb.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
1 date per maand zou mij veel te veel energie kosten.
Toen ik op vakantie was in Oslo had ik een match met een dame. Omdat ik de dag erna weer terug zou vliegen naar Nederland, hebben we diezelfde dag nog ergens afgesproken om elkaar te leren kennen. Het bleek uiteindelijk geen match, maar dat je 's ochtends nog niets vermoedend wakker wordt en spontaan met iemand afspreekt om ergens een kop thee te gaan drinken, dat vond ik erg leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Laatste vrouwtje ik erop ontmoet heb, 5 jaar geleden, is inmiddels mijn vrouw geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Huidige vriendin op ontmoet. Wonen nu samen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Multidater🤮quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.quote:
Profiteurquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.
Ik reis, zij betalen het eten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Profiteur![]()
(Als jouw reactie op het multidaten)
En als hij ook reist?quote:
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?
Staat op de checklist bij punt 4.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.
N.b. op geen van mijn dates is het ooit tot zoenen gekomen. Ik was altijd al heel terughoudend en na het Me Too-tijdperk is dat niet beter geworden.
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.
Zelf zit ik echt niet te wachten op iemand met een kind of kinderen. Inmiddels gebruik ik geen enkele app meer, maar ik had dat dus in mijn profieltekst staan. Ik heb er hele bizarre reacties op gehad
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun exquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat zoenen gebeurde helemaal niet bij date 1, en ik vond het zelf ook geen match.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Ansa het volgende:
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?
Ik heb geen kinderenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun ex
Jesus. Christ. Te. Paard.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.
[..]
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?
Ik geniet zo enorm van deze act. Het is bijna als Kluun en zijn tandarts en kiezen belevenissenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jesus. Christ. Te. Paard.
Gevarengeld?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.quote:
Er komt meer kijken bij een relatie dan seks hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen...
Oh een soms wel inderdaad. Ken er wel een paar die hun ex nog liggen af te werken, dat ik denk the FuQ ben je dan uit elkaar
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.
Bovendien betaal ik altijd mijn deel als ik het niet zie zitten.
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt meer kijken bij een relatie dan seks hebben.
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.
Dit herken ik, deels.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.
Als ik kijk naar de relaties om me heen, zie ik dat de vrouw structureel veel meer investeert dan de man. Ja, de man betaalt misschien iets meer op financieel vlak, maar als het gaat om de dagelijkse zorg en mentale last is het de vrouw die alles draagt. Daarbij kunnen veel mannen tegenwoordig ook slecht omgaan met feedback. Ik ken veel fragiele ego’s die extreem boos worden en je meteen een mannenhater noemen zodra je aangeeft dat de inzet disproportioneel is.
De vader van mijn kind neukt mij niet meer hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun ex
+1quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De vader van mijn kind neukt mij niet meer hoor
Het klopt wat je schrijft. Ik weet dat je gelijk hebt. En toch ... Wat vooral speelt is dat ik niet een onjuiste suggestie wil wekken. Met iemand zoenen zou de suggestie kunnen wekken dat ik al meer gevoel voor iemand heb ontwikkeld dan op dat moment het geval is. Is dat eerlijk? Anderzijds heb ik op dates relatief vaak te horen gekregen dat ik een echte gentleman ben / netjes ben opgevoed. Dat is enerzijds fijn, maar het brengt je echt nergens.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.
Me Too is echt een hele andere context. Het is bangmakerij van mensen die er niks van begrepen hebben.
Soms moet je durven en initiatief nemen. Dat is soms spannend en je gaat een keer op je gezicht. Leer je vanquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het klopt wat je schrijft. Ik weet dat je gelijk hebt. En toch ... Wat vooral speelt is dat ik niet een onjuiste suggestie wil wekken. Met iemand zoenen zou de suggestie kunnen wekken dat ik al meer gevoel voor iemand heb ontwikkeld dan op dat moment het geval is. Is dat eerlijk? Anderzijds heb ik op dates relatief vaak te horen gekregen dat ik een echte gentleman ben / netjes ben opgevoed. Dat is enerzijds fijn, maar het brengt je echt nergens.
Dat kan zeker, maar maakt het niet minder zuur voor mijquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.
Me Too is echt een hele andere context. Het is bangmakerij van mensen die er niks van begrepen hebben.
WAT?!quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.
Bovendien betaal ik altijd mijn deel als ik het niet zie zitten.
Daarom doe ik altijd alleen nog 50/50. Dan maar een gierige Hollander. Ik was er op den duur kapitalen aan kwijt zonder ooit 1 keer dankjewel te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.
Het gaat me niet om die 20 stomme euros hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?
Ik mocht geen stereotyperingen en traditionele rolverdelingen inbrengen in dit topic en ze vliegen je hier gewoon om je orenquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.
Als ik kijk naar de relaties om me heen, zie ik dat de vrouw structureel veel meer investeert dan de man. Ja, de man betaalt misschien iets meer op financieel vlak, maar als het gaat om de dagelijkse zorg en mentale last is het de vrouw die alles draagt. Daarbij kunnen veel mannen tegenwoordig ook slecht omgaan met feedback. Ik ken veel fragiele ego’s die extreem boos worden en je meteen een mannenhater noemen zodra je aangeeft dat de inzet disproportioneel is.
Je bent een goldigger als je vraagt of de man even betaalt op het moment dat jij financieel investeert in een treinreis. Je bent een mannenhater als je aangeeft dat je het niet accepteert dat hij na de tweede date nog met andere vrouwen rondneukt, omdat je dan zogenaamd zijn vrijheid beperkt. Ondertussen verwacht hij wel van jou dat jij vanaf de eerste match fysiek beschikbaar bent.
Negentig procent van mijn matches heeft zonder schaamte gevraagd of ik naar hun huis wilde komen voor seks, alsof ik een soort thuisbezorgd-escort ben die gratis even veertig euro investeert in een retourtje Utrecht om seks te hebben met een man die in een vies, ongewassen appartement een diepvriespizza in de oven schuift en denkt dat drie keer op en neer gaan een date is.
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.
Als je alles zo gaat redeneren gaat het wel moeilijk worden ja. Jeetje, het zijn wat stuivers, who cares wie betaald. Als een meid een trein pakt voor 40 euro retour om mij te zien vindt ik het helemaal niet erg om dat te matchen qua avond.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?
Kennelijk wel, anders had je het gewoon uitgegeven om te laten zien: ik ben niet te neuken voor geld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die 20 stomme euros hoor.
Ja. Maar mijn laatste date stelde niet eens voor om te betalen, dus toen zei ik al " dan maar 50/50". Hij zei dat hij her feministisch vond. Ik heb toen gezegd dat ik eerst mijn deel betaal, want ik trakteer mannen die niet mijn partner zijn niet. Ik vind dat de rol van de man. Als je dat wel doet als vrouw raken mannen verveeld want ze krijgen je op een presenteerblaadje zeggen mijn mannelijke vrienden. Hij ging toen kutten met zijn portemonnee en ik bleef stil. Hij wilde denk ik gratis eten en aandacht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?
Ik hoef mannen niks te bewijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders had je het gewoon uitgegeven om te laten zien: ik ben niet te neuken voor geld.
Iemand zei al eerder, wat als de man ook reist?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alles zo gaat redeneren gaat het wel moeilijk worden ja. Jeetje, het zijn wat stuivers, who cares wie betaald. Als een meid een trein pakt voor 40 euro retour om mij te zien vindt ik het helemaal niet erg om dat te matchen qua avond.
Maar het is ook een wisselwerking, als ik de eerste date gewoon betaal en het ongeacht het bevalt komt zij ook wel een keer over de brug met iets. Ik zou het niet eens erg vinden om 2 dates achter elkaar te betalen als het leuk is. Dan betaalt zij wel volgende etentje of thuisbezorgd.
Ik snap dat hele gevoel van gebruikt worden ook niet echt, de meiden die ik date hebben vaak goede banen zoals huisarts, asset manager, product owners. Die gaan echt niet een date plannen om paar gratis drankjes te kunnen scoren.
Dit dus. Die reis kostte mij 40 euro retour en hij opperde niet eens om te betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alles zo gaat redeneren gaat het wel moeilijk worden ja. Jeetje, het zijn wat stuivers, who cares wie betaald. Als een meid een trein pakt voor 40 euro retour om mij te zien vindt ik het helemaal niet erg om dat te matchen qua avond.
Maar het is ook een wisselwerking, als ik de eerste date gewoon betaal en het ongeacht het bevalt komt zij ook wel een keer over de brug met iets. Ik zou het niet eens erg vinden om 2 dates achter elkaar te betalen als het leuk is. Dan betaalt zij wel volgende etentje of thuisbezorgd.
Ik snap dat hele gevoel van gebruikt worden ook niet echt, de meiden die ik date hebben vaak goede banen zoals huisarts, asset manager, product owners. Die gaan echt niet een date plannen om paar gratis drankjes te kunnen scoren.
Misschien mis ik wat context maar ben jij van Islamitische of niet-Nederlandse origine?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Want ik trakteer mannen die niet mijn partner zijn niet.
Er is in ieder geval nog nooit iemand veroordeeld omdat hij bij een date even aftast of ze in wasvoor knuffelen/zoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).
Een hand op een schouder leggen en een condoom stiekem afdoen is inderdaad precies hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).
Allicht wel. Aanranding.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is in ieder geval nog nooit iemand veroordeeld omdat hij bij een date even aftast of ze in wasvoor knuffelen/zoenen.
Pas als ze laat weten dat niet te willen, en iemand heeft daar schijt aan, is er een probleem.
Je kunt het beiden niet bewijzen, zie de recente rechtszaken. Geen steunbewijs is geen zaak.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een hand op een schouder leggen en een condoom stiekem afdoen is inderdaad precies hetzelfde.
Niet Nederlands, wel blank en niet religieus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Misschien mis ik wat context maar ben jij van Islamitische of niet-Nederlandse origine?
Dit is dus het probleem. Als je zoveel pussy kan krijgen, waarom dan mijn tijd verdoen denk ik dan? Mannen weten dat ik monogamie wil en geen multidatespel speel. Als je omkomt in de Jutta's en Sydneys, waarom spendeer je als man dan 8 uur met mij en probeer je mij te kleineren als je in die tijd ook 8 Jutta's kan palen? Of bestaan die niet en willen mannen mij gewoon vernederen zodat ik geen grenzen stel?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zij jou ook niet he. Voor jou ook 20 andere vrouwen.
Ik ben sowieso het type van de rekening delen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?
Deze zin loopt op de 1 of andere manier nog niet helemaal lekker...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef Ansa het volgende:
Mannen respecteren een pick me die wandeldate minder dan de vrouw voor wie ze een restaurant moeten boeken.
Wandeldaten is een werkwoord, in de wereld van Ansa.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze zin loopt op de 1 of andere manier nog niet helemaal lekker...
En mede daarom vraag ik me altijd bij jou af: it's Taal Jim. But not as we know it. Dat is wat unheimisch.
Klopt niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef Ansa het volgende:
Ik maak me niet druk of mannen mij een golddigger vinden. Ik wil dat zij iets investeren zodat de date moeite voor hen is. Mannen respecteren een pick me die wandeldate minder dan de vrouw voor wie ze een restaurant moeten boeken.
Het gaat niet om de dates waar er geen klik is. Het gaat erom of een man je ziet als serieus materiaal.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt niet.
Bij een klik maakt het geen hol uit waar je zit of wat het heeft gekost.
Iemand die bij mij zou blijven omdat hij er al geld tegenaan heeft gegooid en dat financiële verlies nog niet wil dragen: dat zou ik pas erg vinden.
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wandeldaten is een werkwoord, in de wereld van Ansa.
Maar waarom alleen als de date slecht gaat, en wat is slecht?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso het type van de rekening delen.
Maar als een date slecht zou gaan en er komt geen vervolg, dan sta ik op 50/50 of nog eerder zal ik zelfs alles betalen.
No way dat zo iemand ooit kan zeggen dat ik profiteer of alleen maar gratis wil eten. Of nog erger: dat ze denken dat ze iets te goed hebben omdat ze betaald hebben.
Ik denk het niet. Deze user zit al jaren op het forum.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien.
Jij weet die dingen meestal wel dacht ik. Het blijft wat psychedelisch wel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Deze user zit al jaren op het forum.
Ik heb sterk de indruk dat dit steeds door jullie eigen tekstgenerator (Ans A.) komt. Maar ik kan mij vergissen. Misschien wat parameters bijstellen zodat het wat minder op de voorgrond treedtquote:Op donderdag 15 januari 2026 23:20 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb mensen in mijn DM die afhaken omdat dit topic telkens gekaapt wordt.
En dat kan ook prima op een bankje in een park. Ik heb geen restaurant nodig om te weten of iemand wel goed genoeg is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dates waar er geen klik is. Het gaat erom of een man je ziet als serieus materiaal.
Is de user "poolmetuitkering" ook zo'n soort (AI) entiteit? Ongehoorde vervuiling. Is om gek van te worden. Volstrekt onnozel allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dat kan ook prima op een bankje in een park. Ik heb geen restaurant nodig om te weten of iemand wel goed genoeg is.
Nee Bart. Ik dicteer het terwijl ik bezig ben met de was en AI schrijft de spraak uit. Daarom is het zo snel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien.
Het is een soort Eliza van vroeger maar dan juist andersom. In plaats van helpen met jouw problemen is het een generator van eigen problemen waar de user een oplossing voor moet zoeken.
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:20 schreef Armani XL het volgende:
Er lopen momenteel twee topics die volgens mij over hetzelfde gaan.
Op de één of andere manier komt hier het gesprek telkens uit op de dates zelf en gaat het niet meer over de apps of de sites. Ik wil jullie vragen om in het juiste topic over de juiste onderwerpen te praten/discussiëren. Ik heb mensen in mijn DM die afhaken omdat dit topic telkens gekaapt wordt.
R&P / Het Datingtopic #242 - In de winter moet niemand alleen zijn
Jij hebt echt een keer een goede beurt nodigquote:Op donderdag 15 januari 2026 23:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.
Waarom denk je dat seks iets is wat ik nodig zou hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij hebt echt een keer een goede beurt nodigwelkom in het volwassenen leven waar mensen mogen doen waar ze zin in hebben. Was het overigens wel eens eerste date? en dan nog.. als het goed voelde..
Al die niche apps zijn dood. Boo, TurnItUp, en ik hoor dat die twee apps voor influencers, Raja en InnerCircle, ook kut zijn. Ooit eens aangemeld bij de laatste en afgewezen vanwege mijn beroep.😂quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef W00fer het volgende:
Vooropgesteld @:armani_xl staat het Fok vrij om de topics samen te voegen. Dates, datingsites, datingapps, dating ervaringen het is allemaal 1 pot nat.
Heeft iemand de app Bumpy al geprobeerd? Een soort Tinder maar dan internationaal
Omdat ik weinig positieve ervaringen dan wel reacties opmerk, no offense intented maar als je een man zou zijn klink je aardig incelwaardig. Alsof je allergisch bent voor enige positiviteit, je bent een vrouw van 36 die uit een vijver kan vissen met genoeg kandidaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat seks iets is wat ik nodig zou hebben?
Ik ben niet op zoek naar vrijblijvende meuk en beleef nul plezier aan seks an sich.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat ik weinig positieve ervaringen dan wel reacties opmerk, no offense intented maar als je een man zou zijn klink je aardig incelwaardig. Alsof je allergisch bent voor enige positiviteit, je bent een vrouw van 36 die uit een vijver kan vissen met genoeg kandidaten.
Ik snap dat je met HB al snel doet aan downdaten in jouw optiek, echter zijn je verwachtingen voor welke app dan ook veel te hoog. Je bent in mijn optiek te obsessief aan het zoek naar het perfecte plaatje, naast de hele checklist die een man moet doorgaan komen er nog 100 zaken aan het daglicht. Lijken die uit de kast komen of je zoekt.
Een man kan nog zo'n mooie toekomst lijken te hebben en uitstippelen maar het leven kan zo anders lopen, ook je universitair opgeleide dreamboy kan in een auto-ongeluk komen en rest van zijn leven door een eten/rietje moeten drinken. Ben je er dan ook voor hem? of is het dan een sulletje geworden.
Voor mij is chemie het belangrijkste, ik heb met een Spaanstalige meid de tijd van mijn leven gehad en zeker in de begin de dates was het voor mij erg moeilijk qua spaans. Maar veel woorden waren niet nodig. Ik kan uren dom lullen op chats als iemand dat wil, maar liefste heb ik gewoon na een match snel een date, want dan kan je elkaar pas in de ogen aankijken.
Blijf in herhaling vallen, maar jij bent toch uiteindelijk die de match maakt en ervoor kiest na deze checklist nog erachter te komen dat de man te skeer is om de drankjes te betalen. Dat klinkt bijna als je weer voor dezelfde type man hebt gekozen en mee bent beland als je narcistische ex.
Dus ik stel voor, trek Breeze eens open en plan daar wat dates in, laat je verrassen want er zijn genoeg mannen die gewoon gentleman zijn en het 2de drankje voorstellen en zelf betalen als je interessant genoeg bent.
En de "beurt" uitspraak? typisch een mannen dingetje
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een man kan nog zo'n mooie toekomst lijken te hebben en uitstippelen maar het leven kan zo anders lopen, ook je universitair opgeleide dreamboy kan in een auto-ongeluk komen en rest van zijn leven door een eten/rietje moeten drinken. Ben je er dan ook voor hem? of is het dan een sulletje geworden.
Dat is vooral hun probleem. Ik ben er dan snel klaar mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.
Terwijl het andersom nog veel erger is, er werd een geweldig verhaal voorgespiegeld, waarna bleek dat de dames serieuze klachten zelf hadden. Maar dat mocht niet aan het licht komen. Dat moest maar normaal gevonden worden en als je toch je vragen had, dan werden ze woest.
Het hebben van een chronische aandoening vereist een rechte rug, doorzettingsvermogen en dat ontberen velen.
Liefde is door dik en dun.
Mijn ex had neuroschade en ik was 3 jaar met hem. Ik date echter geen mannen meer wiens leven in puin is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.
Terwijl het andersom nog veel erger is, er werd een geweldig verhaal voorgespiegeld, waarna bleek dat de dames serieuze klachten zelf hadden. Maar dat mocht niet aan het licht komen. Dat moest maar normaal gevonden worden en als je toch je vragen had, dan werden ze woest.
Het hebben van een chronische aandoening vereist een rechte rug, doorzettingsvermogen en dat ontberen velen.
Liefde is door dik en dun.
Ah gossie. Misschien moet je zelf eens bij een lekkere vent in bed gaan liggen. Knap je van op!quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.
Ongepaste opmerking.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah gossie. Misschien moet je zelf eens bij een lekkere vent in bed gaan liggen. Knap je van op!
Niet minder ongepast dan die opmerkingen van jou die hier voorbij komen.quote:
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet minder ongepast dan die opmerkingen van jou die hier voorbij komen.
Het gaat over je constante mannenhaat-opmerkingen. Die zijn net zo ongepast en daar ga je ook mee door.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?
Dat staat er helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?
Ik haat mannen niet. Ik haat het patriarchaat, redpill, en narcisten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat over je constante mannenhaat-opmerkingen. Die zijn net zo ongepast en daar ga je ook mee door.
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.quote:Bonjour [zwaaiende hand-emoticon], Groepfunder. Merci [smiley] pour ton message et bonne année à toi aussi je t'embrasse bisou [kus-emoticon]
Je hebt het over dat ik me moet laten gebruiken als fwb. Nu verdraai je.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet.
En dat heb ik ook niet gedaan. Dat suggereer je alleen maar in je eerdere post.
Je gaat er gewoon maar meteen van uit. Dat er ook fatsoenlijke mannen bestaan waar je gewoon een nacht in de armen kan liggen praten gaat er bij jou niet in.
Nee. Dat doe jij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je hebt het over dat ik me moet laten gebruiken als fwb. Nu verdraai je.
Met alle respect, maar als iemand een maand geen contact met mij opneemt, dan ben ik ten eerste ontzettend beledigd. Ik heb geïnvesteerd in deze persoon en deze persoon tot mijn prioriteit gemaakt. Als iemand mij dan zo lang laat hangen, zie ik dat maar op één manier: ik word niet serieus genomen, maar behandeld als een optie. Als een back-up, voor het geval degene die hij écht wil daten afhaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
Sinds 12 december stuurde de Française met wie ik contact had geen enkel bericht meer. Dat vond ik vreemd. De dag ervoor hadden we nog leuk app-contact en had ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden om mij een keer te ontmoeten. Ik dacht aan derde Kerstdag. Maar ze reageerde niet meer. Op 20 december heb ik nog maar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Gisteren zag ik echter dat zij op WhatsApp mijn status-update heeft bekeken - dat doe je niet als je echt 0,0 interesse in iemand hebt, denk ik - en heb ik haar opnieuw een berichtje gestuurd. Een verlaat 'gelukkig nieuwjaar' berichtje met de vraag of zij nog goede voornemens heeft. Niet erg origineel natuurlijk, maar 't biedt een aanknopingspunt om op te reageren. Tot mijn verrassing reageerde ze dit keer:
[..]
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.
Sorry, geen vraag. Maar wel een ervaring n.a.v. een dating-app.
Je haat mannen wel. Dat is overduidelijk te zien in al je topics.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik haat mannen niet. Ik haat het patriarchaat, redpill, en narcisten.
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
Sinds 12 december stuurde de Française met wie ik contact had geen enkel bericht meer. Dat vond ik vreemd. De dag ervoor hadden we nog leuk app-contact en had ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden om mij een keer te ontmoeten. Ik dacht aan derde Kerstdag. Maar ze reageerde niet meer. Op 20 december heb ik nog maar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Gisteren zag ik echter dat zij op WhatsApp mijn status-update heeft bekeken - dat doe je niet als je echt 0,0 interesse in iemand hebt, denk ik - en heb ik haar opnieuw een berichtje gestuurd. Een verlaat 'gelukkig nieuwjaar' berichtje met de vraag of zij nog goede voornemens heeft. Niet erg origineel natuurlijk, maar 't biedt een aanknopingspunt om op te reageren. Tot mijn verrassing reageerde ze dit keer:
[..]
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.
Sorry, geen vraag. Maar wel een ervaring n.a.v. een dating-app.
Beledigd. Omdat iemand in zijn hele leven vooral niet andere prioriteiten mag hebben dan Ansa, want dan is Ansa beledigd. Beledigd zijn is een keuze. Jij wíl heel graag beledigd zijn, want dat is makkelijk. Dan kun je namelijk gerechtvaardigd boos zijn op de ander, en hoef je niet te kijken naar waarom iets je zo raakt dat je er van van de leg raakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als iemand een maand geen contact met mij opneemt, dan ben ik ten eerste ontzettend beledigd. Ik heb geïnvesteerd in deze persoon en deze persoon tot mijn prioriteit gemaakt. Als iemand mij dan zo lang laat hangen, zie ik dat maar op één manier: ik word niet serieus genomen, maar behandeld als een optie. Als een back-up, voor het geval degene die hij écht wil daten afhaakt.
Ik snap werkelijk niet dat jij daar niet op afknapt. Dat iemand je een maand lang ghost zonder ook maar even uit te leggen wat er speelt, is toch onacceptabel? Daarmee laat die persoon zien dat hij jou niet ziet als gelijkwaardig, maar als iemand die hij kan laten wachten en die vervolgens komt aanrennen zodra hij fluit.
Waarom laat je je zo gebruiken? Waarom accepteer je dit gedrag van iemand? Ik accepteer dit niet. Voor mij is het heel simpel: als iemand 24 uur lang niet reageert, is die relatie voorbij. Het maakt niet uit of we al jarenlang vrienden zijn of net aan het daten zijn. Laat staan een hele maand.
Dat geldt ook voor die grote mond van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie dat ik mezelf moet uitleggen aan jou.
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie dat ik mezelf moet uitleggen aan jou.
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt.
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef Ansa het volgende:
Dit is geen beledigd zijn en geen ego-kwestie.
Dit is een selectiecriterium.
Wie weken of maanden verdwijnt, past niet bij mij. Ik kies alleen mensen die mij kiezen.
Als iemand dit te streng vindt, is hij vrij om verder te gaan. Sowieso snap ik niet waarom hij dan tijd verspilt aan het veranderen van de voorwaarden van iemand die niet bij hem past als hij verder zoveel andere keus heeft. Als ik vegetarier ben ga ik toch ook niet het steakhouserestaurant om de hoek dwingen om hun menu aan te passen als ik ook gewoon in een vegarestautant kan eten?
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van.
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima.
Echt bullshit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaar
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaar
Om maar niet te praten over het slaan etc. Maar als het d'r niet zo goed uitkomt, dan ineens waren er tóch ook fatsoenlijke mannen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:31 schreef Donna het volgende:
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.
Oh was het er zo eenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
Ow das klotequote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.quote:
Ook niet via imgbb?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
en als je 'm upload naar imgur.com en dan de link voor fora gebruikt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Groepfunder het volgende:
Ik gooide ze vroeger gewoon in het Fok!-fotoboek en uploadde de link vanaf daar naar hier. Maar dit werkt ook.Je Frans is beter dan het mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hmmm doet ie slimquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:39 schreef Donna het volgende:
Ik krijg zo nu en dan random berichtjes met vragen over dingen die ik eerder gezegd heb.
Tis gewoon een beetje eng als je contact hebt met een man die echt interesse in je toont.
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja doettie iig beter dan 90% van de mannelijke bevolking.
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je.
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.
Het is iig leuk als iemand interesse toont.
Hoe interpreteer jij dat dan?
Je doelt dan op seks neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.
In dat laatste geval is het zonde als jij met niks anders rekening houdt dan dat zijn interesse in JOU oprecht is, terwijl hij eigenlijk een spelletje speelt door oprechte interesse te veinzen.
Ja, dat bedoel ik. Die heb je he, en wij mannen doen en zeggen zo'n beetje alles om ons doel te bereiken. En als JIJ het doel bent, is dat niet erg, maar als alleen seks het doel is, dan kunnen we alsnog proberen om je een rad voor ogen te draaien. Als je dat door hebt, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Je doelt dan op seks neem ik aan?
Hij heeft bij me geslapen en zich als een gentleman gedragen terwijl ik er niks op tegen had gehad en dat wist hij. In woord en daad komtie iig oprecht over. Mijn radar staat over het algemeen wel goed afgesteld voor dat soort dingen.
En sowieso ben ik relax. De tijd zal het leren.
Kijk, en dit is dus exact wat @epicbeardman zei. Jij wilt een wereldklasse mooiboy maar als hij onder de bus komt is hij afgedaan. Triest.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex had neuroschade en ik was 3 jaar met hem. Ik date echter geen mannen meer wiens leven in puin is.
TLDR mensen willen elkaar via datingsites niet even de tijd geven om elkaar te leren kennen, het moet op date 1 meteen raak zijn (wat niet kan).quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:07 schreef Operc het volgende:
Het is eigenlijk wel interessant om te zien hoe datingapps voor hele nieuwe problemen zorgen. Als je in het echt iemand tegenkomt, zie je misschien elke 3-4 maanden ofzo iemand langskomen die je interesse wekt. Die kom je dan tegen op een plek waar je allebei komt zoals een vereniging, of op je werk, of bij een feestje van vrienden, dus dan heb je al iets gemeen met elkaar. Je kunt dan ook rustig ontdekken of die gevoelens sterker worden voordat je iemand vraagt om eens iets te gaan drinken bijvoorbeeld. Als een relatie dan later stopt, heb je misschien eigenschappen voor ogen waar ‘de volgende’ zeker wel/niet aan moet voldoen op basis van je eerdere ervaringen met je ex. Daar selecteer je dan misschien iets strenger op, maar dat ebt ook weer weg met de tijd waardoor je uiteindelijk geen eisenlijst stapelt, maar gewoon een leuke partner vindt. Niet iemand die perfect is, maar gewoon prima.
Dat is totaal anders op datingapps, in ieder geval voor sommige mensen als ik de verhalen hier lees. Doordat je op elk moment van de dag meteen een nieuw contact op kan doen, is de drempel om contact te leggen veel lager dan in het scenario zonder datingapps en dat is natuurlijk een stuk makkelijker. Maar vervolgens moet je wel meer moeite doen om elkaar te zien, want je hebt geen logische plek waar je elkaar toch al tegenkomt, en er is veel concurrentie voor beiden, want waar je in het echt moet raden naar wie er vrijgezel is en openstaat voor een date, kun je online iemand swipen en de volgende dient zich al aan.
Voor sommigen wordt het daardoor een soort selectieproces/sollicitatieprocedure, en wordt elke negatieve eigenschap van een vorige match gebruikt om de eisenlijst voor de volgende aan te vullen. In plaats van dat die eisen wegebben, stapelen ze op totdat er een lijst ontstaat waar niemand meer aan kan voldoen en waar je echt niets mee opschiet. Daarbij zijn er torenhoge verwachtingen van dates. Wat iemand wel/niet doet qua reistijd, kosten, initiatief, activiteit, enzovoort. Niet alleen moet iemand leuk zijn, iemand moet meteen leuk zijn. Dat iemand misschien wat zenuwachtig is in het begin, of niet zo goed weet hoe het gesprek te beginnen, wil niet zeggen dat het later op de avond (of zelfs pas bij date 2 of 3) niet stiekem toch heel leuk kan worden. Natuurlijk zijn er dates waar je na de eerste weet dat het niks gaat worden, maar ik zou er enorm voor zijn als datingapps wat vaker mensen zouden aansporen om een “mwa” eerste date toch eens een vervolg te geven. Want als je mensen in het echt tegenkomt is dat in veel gevallen ook niet per se liefde op het eerste gezicht, maar duurt het even voordat die klik echt ontstaat. Het haastige gedrag op datingapps helpt daarom niet echt om mensen echt bij elkaar te brengen denk ik.
Maar goed, misschien ben ik iets te optimistisch over hoe leuk daten kan zijn.
Zoals @Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.
Ik voel gewoon in mijn lijf dat het hem niet gaat worden.
In het verleden heb ik daarna nog wel eens wat aangemodderd maar dat leidt tot precies niks voor mij of de man in kwestie.
Wat is dan eerlijker? De stekker er uittrekken of nog vaker afspreken terwijl ik al weet dat het er niet in zit?
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoals @:Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...
Zoals iemand jou ook moet leren kennen.
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
Je moet er wel op of onder willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
Dat kan toch ook van alles zijn? It's the way he talks, it's the way he walks.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:04 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.
Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
Iemand met een geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig is ook niet seksueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????quote:Op dinsdag 20 januari 2026 06:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Het gaat niet over 'die wil ik wel eens neuken'. Het gaat over seksuele aantrekkingskracht.
Al de dingen die je noemde zijn al basisbenodigdheden die nodig zijn voor die aantrekking te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????
Volgens mij kan dat ook gewoon als je vrienden bent of collega's...
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.
Ik heb ooit eens een date gehad tijdens corona met een Costa Ricaanse meid, echt een schatje was dit, ook qua koppie en lengte, er hing vanaf moment 1 echt een enorme seksuele spanning. Dat was wel een date waar ik het jammer vond dat ik zei dat ik niet gevaccineerd wasdaar ging ze niet zo goed op.. Ze zei later ook nog "Too bad we don't match on certain points because we'd make a cute couple" en op mijn bericht van "Tbh i felt much sexual tension" zei ze "Yep
"
Vrouwen zijn ook gewoon horny, die willen soms ook gewoon een keer affectie en liefde. Ook daar zijn er genoeg meiden die zeggen dat ze een serieuze relatie zoeken maar stiekem zijn ze gewoon opzoek naar een beurt van iemand die niet alleen ONS of FWB's heeft.
Seksuele spanning is iets natuurlijks.Heb zelfs seksuele spanning gehad voordat we ook maar date hadden.
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?quote:
ik bedoel tinder/badoo/bumble wat is vandaag de dag de bestequote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?
Beetje lekkere Aziaten?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Omdat je impliceert dat je met iedereen (collega's, vrienden) waarmee je een goed gesprek kunt voeren, dan ook maar seksuele aantrekkingskracht zou hebben. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:
Agrimatching?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Moet je wat nauwlettender kijken.quote:
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
Een videocal is ook niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad.Er zullen alleen ook vast veel mensen zijn waarbij iets ook kan groeien, maar die daar niet perse de tijd voor nemen. Als je meteen al een grote afkeer van iemand hebt gaat het hem niet worden nee.
Maar ik denk dat er best veel mensen geen tweede keer afspreken omdat het geen liefde op het eerste gezicht was, en dat is soms wel jammer.
(Daarnaast was mijn post ook een beetje met de mensen in gedachten die een 15 minuten videocall wilden organiseren voor ze de moeite namen om af te spreken, dan ligt er enorme druk op 'meteen leuk zijn' en dat werkt echt voor geen meter.)
*vuurstenen pakt*quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Een videocal is ook niet echt mijn ding.
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al. Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.
Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
quote:
quote:
Ja dan ben je blij dat die niet in het echt tegenover je zit ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al. Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.
Op zich wel fijn dat je weet wat je zoekt/nodig hebt voordat het iets kan worden toch?quote:Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
Woedeaanval tijdens een videocall is ook een prestatiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Je weet het nooit of het Ladyboys zijn, maar er komen er veel uit de horeca, hotels, restaurants. Eigenlijk niet echt extreem hooggeschoolden. Ze zetten op hun profiel dat ze geen gids willen zijn voor als jij daar naartoe komt om seks met ze te hebben, andersom willen ze wel dat je garant staat zodat ze naar Europa kunnen komen.quote:
Daarom is videobellen prima toch. Dan heb je gelijk alle driftkikkers er al uit gefilterd. Wat ik begreep is dat vrouwen op straat ook niet meer veilig zijn/voelen dus scheelt weer reizen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.quote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.
Moet ze gesnoeid worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:50 schreef Donna het volgende:
We hebben afgelopen weekend een vriendin op agri matching gezet.
Nee ze wil een boer.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze gesnoeid worden?
*cola drinkt*quote:
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.quote:
Iets willen betekent niet dat je het ook krijgt hequote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.
Ik denk dat het voor 90% of meer net zo is als jij omschrijft.
Als je iemand ziet dan zie je echt wel of zo iemand (seksueel) aantrekkelijk is.
Daar heb je geen tijd voor nodig.
Maar echte aantrekkingskracht komt zelden, buiten uiterlijk, na een avondje.
Je hebt echt wel even een tijd nodig om iemand te leren kennen en of hij/zij bij je past.
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.
Maar als er eerst niks is (geen een vlammetje), dan groeit het bij mij ook niet meer. Ook niet bij de allerliefste en aardigste man ter wereld.
Zo werkt het in ieder geval bij mij. Ik weet van vrienden en vriendinnen dat het bij hen wel aangewakkerd kan worden naarmate ze iemand beter leren kennen.
Rijk en geil dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
Klopt. En dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze je dan ten minste nog aantrekkelijk vinden voor een knuffel. Maar ook dat valt tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
Neuh ook niet, maar vrouwen gebruiken wel vaak het woord ''lief" als codewoord voor "andere eigenschap die ik aantrekkelijk vind maar niet hardop zeg uit angst om oppervlakkig gevonden te worden"quote:
Natuurlijk, als je aan een vrouw vraagt, ''wil je liever een aardige man, of liever een klootzak'', dan zal elke vrouw wel antwoorden dat ze liever een aardige man hebben. Toch ligt dat in de praktijk anders en lijkt aardig/niet aardig zijn niet per se een indicator voor aantrekkelijkheid. Aardig en lief zijn brengt de boel ook niet echt in vuur en vlam van passie en hartstocht, dat zijn over het algemeen toch andere eigenschappen die dat doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Waar komt het badboy verhaal dan om de hoek kijken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Ik heb op datingsites ook wel eens de pestkop uitgehangen en verrassend genoeg kreeg ik dan meer reactie, of sneller. Niet persé positief voor mij of voor haar maar het blijkt dus iets te triggeren.
Niemand heeft zin om een vreemde te knuffelen he?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. En dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze je dan ten minste nog aantrekkelijk vinden voor een knuffel. Maar ook dat valt tegen.
Wat ik bedoel te zeggen is: lief en aardig zijn niet de eigenschappen waardoor je voor iemand valt. Ik wil ook een lieve en aardige vrouw, maar van alle vrouwen waar ik voor gevallen ben, waren lief en aardig nooit de eigenschappen die daarvoor zorgden. Sterker, voor pure seksuele aantrekking is het zelfs helemaal niet relevant voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Lief en aardig zijn eigenlijk toch basisvereisten. Een man wil toch ook een lieve en aardige vrouw?
Badboys: denk dat jonge vrouwen daar eerder gevoelig voor zijn. Net zoals voor veel jonge mannen seks al voldoende is, maar naarmate ze ouder worden hebben ze toch ook liever een vrouw met meer kwaliteiten en diepgang.
Als ik mezelf als badboy gedraag heb ik veel meer succes. Ik stop er dan toch mee, omdat het een act is, maar zo heb ik wel voor mezelf gezien dat zoiets beter werkt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Badboys: denk dat jonge vrouwen daar eerder gevoelig voor zijn. Net zoals voor veel jonge mannen seks al voldoende is, maar naarmate ze ouder worden hebben ze toch ook liever een vrouw met meer kwaliteiten en diepgang.
Flirten, complimenten geven, dan een dag of twee negeren, dan onaardig zijn, dan weer flirten, etc.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?
Bah...quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Flirten, complimenten geven, dan een dag of twee negeren, dan onaardig zijn, dan weer flirten, etc.
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:51 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand heeft zin om een vreemde te knuffelen he?
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:08 schreef Lenny77 het volgende:
Bah...
Fijn he, zo spelen met het gevoel van een ander om je zin te krijgen
Tja, dat ligt toch echt aan vrouwen. Overigens heb ik nooit zo m'n zin proberen te krijgen, maar in de praktijk werkt het 9 van de 10 keer gewoon. Ik kap het altijd weer af. Het is puur een demonstratie voor mezelf dat het elke keer weer hetzelfde liedje is en werkt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bah...
Fijn he, zo spelen met het gevoel van een ander om je zin te krijgen
Nou, er zijn een paar minuten voorbij. DM/PM gehad?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:12 schreef rival het volgende:
Nieuw jaar, ik mag ook weer aan de sites en apps!
Maar misschien dat er hier een leuke Fokster nog op zoek is naar een leuke date?
Berenpak2quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.
Ik heb het er eerder over gehad dat ik wel eens overwoog om een berenpak te kopen en dan met het berenpak aan door het centrum van een grote stad te gaan lopen en alle vrouwen een gratis knuffel van Bruintje Beer aan te bieden.quote:
En van die ‘respons’ word je ook zo’n gelukkig mens, hè?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?
En zijn dat ook precies de vrouwen waar je naar op zoek bent voor een fijne relatie?quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, dat ligt toch echt aan vrouwen. Overigens heb ik nooit zo m'n zin proberen te krijgen, maar in de praktijk werkt het 9 van de 10 keer gewoon. Ik kap het altijd weer af. Het is puur een demonstratie voor mezelf dat het elke keer weer hetzelfde liedje is en werkt.
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat soort trukjes niet, dus ik zou niet weten wat voor soort respons die trukjes opleveren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Lienekien het volgende:
En van die ‘respons’ word je ook zo’n gelukkig mens, hè?
Maar jij hoort en leest toch altijd van alles?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat soort trukjes niet, dus ik zou niet weten wat voor soort respons die trukjes opleveren.
Vaak wel, maar hierover niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar jij hoort en leest toch altijd van alles?
Je leest het hier toch, daar reageer je toch op?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vaak wel, maar hierover niet.
Ik lees hier alleen dat het gebruik van bepaalde trukjes meer respons oplevert, maar niet wat voor respons.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:39 schreef Lienekien het volgende:
Je leest het hier toch, daar reageer je toch op?
Neen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Lienekien het volgende:
En zijn dat ook precies de vrouwen waar je naar op zoek bent voor een fijne relatie?
Klap in je gezicht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen dat het gebruik van bepaalde trukjes meer respons oplevert, maar niet wat voor respons.
Ik niet alleszins.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?
Dan werkt het dus in wezen niet.quote:
Maar dan krijg ik helemaal geen beet. Met bad boy wel, maar dan kap ik het af omdat ik niet een show wil spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dan werkt het dus in wezen niet.
Alsof je uit vissen gaat met normaal aas, maar je krijgt weinig beet. Dan gebruik je 'bad boy' aas, en ziedaar, veel meer beet. Helaas van vissen die je niet lekker vindt, en dus terugzet.
Conclusie, geen 'bad boy' aas gebruiken, misschien zelfs een andere vijver kiezen.
Maar dan schiet je er toch niks mee op? Of snap ik er gewoon niks van? Wat heel goed mogelijk is trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik helemaal geen beet. Met bad boy wel, maar dan kap ik het af omdat ik niet een show wil spelen.
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar dan schiet je er toch niks mee op? Of snap ik er gewoon niks van? Wat heel goed mogelijk is trouwens.
Tja, dat is wel heel vervelend. Ik heb de indruk dat het door het medium komt: digitaal daten. Maar ik heb er totaal geen verstand van en geen ervaring mee. Ik ben nog van elkaar in het wild tegenkomen en dan elkaar geleidelijk leren kennen. Ouderwets, zeg maar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.
Ik geloof niet zo dat dat een waarheid is. De meeste mensen vallen doorgaans op heel gewone mensen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is nou eenmaal een ongemakkelijke waarheid.
Veel vrouwen vallen op foute mannen.
Gewoon uitdagen, plagen, en gek genoeg: juist over seks hebben terwijl ze aangeven dat niet willen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?
Het helpt ook niet dat veel vrouwen op datingsites er puur zitten voor de aandacht, voor de simps en sulletjes die hen aanbidden. De mannen die niks om hen geven en ze een beetje zoals jij zegt pesten dat irriteert ze en dan kunnen ze het niet laten om te reageren. Heeft niks met trucjes te maken. Vrouwen willen zich de kaas van het brood niet laten eten dus ze gaan juist happen op iemand die hen een beetje uit hun tent lokt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
FTFYquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is nou eenmaal een ongemakkelijke waarheid.
Veel sommige vrouwen vallen op foute mannen.
Ik snap ook niet echt waarom je vrouwen moeten verdedigen. Niet alle mannen zijn verkrachters, maar de tendens wordt wel steeds meer opgerekt naar iedereen is vies.quote:
Ik geloof dat laatste niet. De meeste nice guys zijn al lang bezet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gewoon uitdagen, plagen, en gek genoeg: juist over seks hebben terwijl ze aangeven dat niet willen.
Mensen zijn eigenlijk biologisch gewoon gestuurd: wat spannend is, willen ze.
Als je op datingsites (vroeger bijvoorbeeld Paiq): gaat vragen hoe heet je, waar woon je, heb je broers of zussen daar wordt niemand opgewonden van. Juist van de gesprekken met een grote waffel krijg je respons.
Zo wil ik niet zijn en zo ben ik niet, maar kennelijk werkt drama beter dan @:lenny77 haar "ik wil een lieve man" want nice guys finish last. Alpha fucks beta bucks. Helaas de waarheid.
Maar feit blijft dan wel dat ze duidelijk wel ergens aangetrokken zijn tot jou?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je vrouwen moeten verdedigen. Niet alle mannen zijn verkrachters, maar de tendens wordt wel steeds meer opgerekt naar iedereen is vies.
Beter gewoon een clownspak jatogquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat laatste niet. De meeste nice guys zijn al lang bezet.
En ik ga er vanuit dat @:Kip_Frites_Appelmoes zichzelf een nice guy noemt maar die wil dan weer in een berenpak rond gaan lopen om toch maar knuffels te kunnen fiksen. Dussss....
Dan loop ik nog harder weg...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Beter gewoon een clownspak jatog
[ afbeelding ]
Omdat sommige vrouwen op badboys vallen, niet veel vrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig om "veel" in "sommige" te veranderen?
Veel betekent niet de meeste.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat sommige vrouwen op badboys vallen, niet veel vrouwen.
Net zoals sommige mannen badboys zijn of klootzakken, maar niet veel mannen.
Veel klinkt toch als meer dan de helft...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel betekent niet de meeste.
En in dit geval vind ik sommige al veel.
Dat vind ik nog het ergste dat de olifant in de kamer niet benoemd mag worden want dan ben je gelijk een vrouwenhater of wat dan ook. Terwijl beide geslachten elkaar wel eens een realitycheck mogen geven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel betekent niet de meeste.
En in dit geval vind ik sommige al veel.
Stel je nou eens voor dat 4 van de 10 paddenstoelen giftig zijn, Dat is niet meer dan de helft, maar nog steeds best wel veel, in ieder geval genoeg om ze niet te proberen. Of zou jij dan wel dat risico lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
Veel klinkt toch als meer dan de helft...
Als je zegt: veel paddenstoelen zijn giftig dan ga je er vanuit dat je er beter geen plukt. Want dan neem je de gok niet. Sommige paddenstoelen klinkt al als een minder grote kans dat je het loodje legt.
Er is maar een klein groepje van de mannen boos volgens mij, die hoor je natuurlijk ook het meest. Een groepje die weigert zelf een reality check te doen op henzelf. En allemaal redenen verzinnen waarom het tegenwoordig zou moeilijk zou zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het ergste dat de olifant in de kamer niet benoemd mag worden want dan ben je gelijk een vrouwenhater of wat dan ook. Terwijl beide geslachten elkaar wel eens een realitycheck mogen geven.
Ik denk dat veel mannen boos zijn geworden door de valse, achterbakse en snerende reacties die ze van vrouwen kregen en andersom zijn vrouwen verbitterd door de smerige en ranzige voorstellen die ze van mannen kregen die zich verveelden.
Het hele idee van 50 shades of Grey heeft ook niet bepaald geholpen dat alleen een miljardair met een helikopter aantrekkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |