abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219872540
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 07:16:34 #202
441859 crew  Lenny77
pi_219872755
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:

[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
Je moet er wel op of onder willen.
Als dat gevoel er niet is, dan stopt het wel wat.

Je kan dan wel verder proberen met hem.. maar ofwel stopt het dan na een paar maanden ofwel lees je jaren later in een topic hier dat zijn vrouw al lang geen seks meer wil of dat alle vrouwen opdrogen na een huwelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 januari 2026 @ 08:55:29 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219873156
Ja ik vind dat ook wel een belabgrijk ding. Of ze iets heeft waarom ik haar wil knuffelen en mee. En waar ik opgewonden van kan raken.

Daar hoeft ze niet eens per se knap voor te zijn (er zijn knappe vrouwen die ik nul opwindend vind) maar ze moet wel wat leuke dingetjes hebben.
pi_219873584
quote:

[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.

Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator / Colorchick maandag 19 januari 2026 @ 11:40:13 #205
382129 crew  Donna
pi_219874766
quote:

[..]
Dat kan toch ook van alles zijn? It's the way he talks, it's the way he walks.

Maar je moet jezelf wel met diegene in bed zien liggen.
pi_219880640
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.

Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.

Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')