Een vriend was hier van de week en die liet Hinge zien ofzo, daar was het aanbod (bij mij in de buurt) een stuk beter, al vraag ik mij wel af of al die profielen wel echt zijn... zoveel!?!?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
Het is er op Tinder niet beter op geworden qua aanbod. Of het komt omdat ik ouder ben
Er zitten heel veel nep- en oplichtersprofielen tussen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Een vriend was hier van de week en die liet Hinge zien ofzo, daar was het aanbod (bij mij in de buurt) een stuk beter, al vraag ik mij wel af of al die profielen wel echt zijn... zoveel!?!?
Zelf nog steeds geen dating app geďnstalleerd, ben er nog niet klaar voor!
In grote steden heel veel aanbod, buiten de grote steden vrij weinig aanbod. Binnen 16 of zelfs 32 kilometer van mijn woonadres binnen een week door alle profielen heen, maar zet je locatie meer naar het Westen, dan krijg je meer profielen. Daarnaast gewoon alle Engelstalige en Duitstalige profielen kruisen, je mag maar 8 keer per dag liken, dus een beetje voorzichtig zijn met likes uitdelen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Een vriend was hier van de week en die liet Hinge zien ofzo, daar was het aanbod (bij mij in de buurt) een stuk beter, al vraag ik mij wel af of al die profielen wel echt zijn... zoveel!?!?
Zelf nog steeds geen dating app geďnstalleerd, ben er nog niet klaar voor!
Zijn hier allemaal regelmatig met de boot. Iig hier in het noorden.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:41 schreef W00fer het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er zoveel Duitsers op die Nederlandse apps zitten inmiddels.
Misschien zijn er in Duitsland geen leuke mannen?quote:Op maandag 16 maart 2026 14:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Zijn hier allemaal regelmatig met de boot. Iig hier in het noorden.
Altijd als ik in het buitenland ben denk ik van wat hebben we het toch slecht in NL.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Duitsland geen leuke mannen?
Wat zijn de Nederlandse apps? ken alleen de bekende en die zijn ook internaltionaalquote:Op maandag 16 maart 2026 13:41 schreef W00fer het volgende:
Ik vraag me wel af waarom er zoveel Duitsers op die Nederlandse apps zitten inmiddels.
Agrimatching, Breeze, Paiq, Ematching, Rootsdating, Funkyfishquote:Op maandag 16 maart 2026 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat zijn de Nederlandse apps? ken alleen de bekende en die zijn ook internaltionaal
Whutquote:Op dinsdag 17 maart 2026 03:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Agrimatching, Breeze, Paiq, Ematching, Rootsdating, Funkyfish
Er waren en zijn er nog veel meer hoor:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut![]()
Zijn er serieus zo veel puur Nederlandse dating apps?
Man, je zou toch verwachten dat 1 of 2 wel voldoende zijn, zeker gezien de vele grote internationale apps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |