Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
Je moet er wel op of onder willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
Dat kan toch ook van alles zijn? It's the way he talks, it's the way he walks.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:04 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.
Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |