Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
Dit overkomt mij als man helaas ook wel eens hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eentje aangesproken en die zei dat ze "per ongeluk" gematcht had... yeah right
35+ en nee ik ga niet mee in al hun onzineisen zoals afspreken over 3 weken, in een dorp afspreken waar we beiden niet vandaan komen terwijl ik in het centrum van een grote stad woon en dit letterlijk voor haar 20 minuten fietsen is, en nee ik ga niet een uur lang iemands gezever aanhoren die mij met moeite een kwartier laat praten en misschien 2 vragen stelt. Ik wil best iets tegemoed komen, best de vrouw als onzeker of voorzichtig behandelen, maar niet ten kostte van mijzelf. Dan krijgt ze alleen maar meer het idee dat ze jou onder de duim kan zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit overkomt mij als man helaas ook wel eens hoor.
Heb gisteren trouwens je "rant" gelezen. Ik vraag mij wel af welke leeftijdsgroep de vrouwen zitten waarmee je date? en dat je zelf zit?
Ik heb natuurlijk ook wel eens dezelfde ervaringen, maar ik ghost soms ook net zo goed. Heb helaas wel eens wat harten gebroken, waarbij ik in een soort van bindingsangst modus schoot aangezien ik niet hetzelfde voelde als zij voelde. Ook ghosten heb ik wel eens gedaan. Zelf trouwens tussen 35-38 jaar oud en date met meiden van 26-36.
Maar verder als ik echt geïnteresseerd raak ik vaak wel de juiste snaar om toch vrij snel af te spreken, je moet gewoon met een goed voorstel komen tegenwoordig, met eventueel een opt-in/out.
Denk aan een wandeling doen ergens in de natuur, en dan als wandeling leuk is even nog een drankje doen bij een gelegenheid dichtbij.
Zelf zoek ik dan vaak wat in omgeving van waar de meid woont, kom haar dan vaak nog beetje tegemoet qua KM's op eerste date. Verder moet ik wel erkennen dat ik steeds meer neig naar een expat of iemand die niet zo gebonden is aan Nederland. Val op donkere ogen en heb zeker ook een type waar ik op val. Zuid Europees of Zuid Amerikaans, zwart haar en zwarte ogendit maakt mijn zoektocht wel moeilijker.
Ik zie de eerste dates en stappen toch meer als een spelletje, wat eigenlijk nog beste werkt is beetje obnoxious of trollend te communiceren. Je moet het vooral niet te serieus nemen of dat je psychisch er onder gaat lijden, daar gaat je zelfbeeld alleen maar van onderuit. Wat ook weer in een soort van downward spiral incelmodus terecht kan komen dat alle vrouwen zo zijn.
Als het doodbloed bij je op chats kan je ook altijd Breeze proberen, daar heb ik ook echt hele leuke dates en dames mee ontmoet. Ook nog bijna jaar relatie via gehad.
Lexa gebruikt niemand zo ver ik weet qua vrouwen, wellicht paar sociaal contactgestoorden, dat die site uberhaupt nog bestaat. Bumble/Happn/Breeze/Tinder ect heb ik genoeg aan, en betaal voor geen 1.
Haha vast op avond terwijl ze eenzaam was of tijdens ovulatie. De volgende ochtend was het een 'what was i thinking???'.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eentje aangesproken en die zei dat ze "per ongeluk" gematcht had... yeah right
Hoeveel vind ik lastig te zeggen, maar ik open het gesprek ook regelmatig, als het kan tenminste. Op Bumble kan dat niet altijd, soms moet de man beginnen. En gebeurt echt heel vaak dat die ook niet eens het gesprek openen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:15 schreef W00fer het volgende:
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.
Ik snap echt niet waarom vrouwen soms zo'n slaaf zijn van hun eigen emoties. Ik heb daar echt nooit last van als man.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha vast op avond terwijl ze eenzaam was of tijdens ovulatie. De volgende ochtend was het een 'what was i thinking???'.
Hebben meer vrouwen last van.
Een vrouw in bed lokken die je eigenlijk niet zo wauw vindt maar je zak moet toch eens echt dringend leegquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom vrouwen soms zo'n slaaf zijn van hun eigen emoties. Ik heb daar echt nooit last van als man.
'ze willen geen moeite doen en niet naar mijn stad komen'quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
35+ en nee ik ga niet mee in al hun onzineisen zoals afspreken over 3 weken, in een dorp afspreken waar we beiden niet vandaan komen terwijl ik in het centrum van een grote stad woon en dit letterlijk voor haar 20 minuten fietsen is, en nee ik ga niet een uur lang iemands gezever aanhoren die mij met moeite een kwartier laat praten en misschien 2 vragen stelt. Ik wil best iets tegemoed komen, best de vrouw als onzeker of voorzichtig behandelen, maar niet ten kostte van mijzelf. Dan krijgt ze alleen maar meer het idee dat ze jou onder de duim kan zetten.
Ik wil hier best wel serieus op reageren, maar heeft het zin?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom vrouwen soms zo'n slaaf zijn van hun eigen emoties. Ik heb daar echt nooit last van als man.
Wat heeft ovuleren ermee te maken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:32 schreef Donna het volgende:
Haha vast op avond terwijl ze eenzaam was of tijdens ovulatie. De volgende ochtend was het een 'what was i thinking???'.
Hebben meer vrouwen last van.
Waarom zou je in een saai dorp afspreken als er een grote stad zijn met allerlei leuke plekken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
'ze willen geen moeite doen en niet naar mijn stad komen'
Tegenvoorstel: 'een rustig dorp'
Jij: ' je denkt toch niet dat ik moeite ga doen om naar een dorp te gaan'
'vrouwen zijn moeilijk en denken dat ze prinsesjes zijn'
Ik doe dat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een vrouw in bed lokken die je eigenlijk niet zo wauw vindt maar je zak moet toch eens echt dringend leeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |