Een moodswing? Hij is elke avond tot strontlaat aan het werk, we zitten beide met kinderen en dan heb ik een moodswing?quote:Op woensdag 25 februari 2026 23:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom misschien als het erg leuk was?
Ik snap die moodswings nooit zo.
Weet je nog wat die openingszin was?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin.
Hij ging een klacht indienen bij Spotify dat ik niet bij de weekly top 10 stond ofzo. Ik mis iets in deze zin, maar ik weet het niet meer exact en heb de match opgeheven.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Weet je nog wat die openingszin was?
Ik moet deze beter begrijpen denk ikquote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij ging een klacht indienen bij Spotify dat ik niet bij de weekly top 10 stond ofzo. Ik mis iets in deze zin, maar ik weet het niet meer exact en heb de match opgeheven.
Ik weet het dus niet meer precies.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet deze beter begrijpen denk ik
Maar zulke dingen zeg je offline toch ook niet als je iemand leert kennen?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin. Dus ik reageerde enthousiast; hahaha wat een leuke, die heb ik nog nooit gehoord 😁.
Wat stuurtie een uur later iets van; als je zo saai reageert ga ik niet verder met je in gesprek.
dodged a bullet there.. wat een vent.
Wat reageerde jij dan behalve dat, verder niks?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin. Dus ik reageerde enthousiast; hahaha wat een leuke, die heb ik nog nooit gehoord 😁.
Wat stuurtie een uur later iets van; als je zo saai reageert ga ik niet verder met je in gesprek.
dodged a bullet there.. wat een vent.
Klopt. Stond op het punt om weg te gaan dus dat was de reactie even snel.quote:Op maandag 2 maart 2026 02:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat reageerde jij dan behalve dat, verder niks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |