Ja, totdat het licht aangaatquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je er wel in voorzien hoor
Nah ja....is het richting Skuumkoppe of richting saucijzenbroodje?quote:
Altijd licht aanquote:
Broodje denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nah ja....is het richting Skuumkoppe of richting saucijzenbroodje?
Dan zal het wel meevallen met de harde G....tenzij je aan de Zeeuwse grens zit.quote:
Ja daar dusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 01:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen met de harde G....tenzij je aan de Zeeuwse grens zit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:11 schreef Donna het volgende:
Na bijna 1.5 jaar is het toch stuk gelopen, maar hee, de datingapp was wel een succes toen.
Voor de duidelijkheid: die eerste date was dus ook echt niet meer dan gewoon gezellig wat drinken. Een uur of vijf lang. totdat we de kroeg uitgekeken werden. Misschien zijn we allebei wat ouderwets daarin, maar er hoeft niet meteen geneukt, gezoend of gerampetampt te worden toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadden meer vrouwen dat idee maar
Wel jammer inderdaad. Maar ik denk dat je er goed aan gedaan hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn keuze, maar alsnog wel verdrietig natuurlijk.
*knuffel*quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Word je er niet wanhopig van dat het 't steeds net niet is?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:37 schreef Groepfunder het volgende:
Ik reed begin deze maand met de trein langs Mechelen. En daar is een match uitgerold op Happn. Een week later zat ik dus weer in het buitenland: dit keer om in Mechelen de dame te ontmoeten met wie ik gematcht was. We hebben samen de binnenstad doorgelopen, zijn de kerktoren opgeklommen en hebben ergens thee gedronken. Dat was gezellig. Natuurlijk ontdek je dan ook al dingen bij elkaar die niet passen in het plaatje dat je in je hoofd hebt. Is dat erg? Uiteindelijk is het toch de kunst om dat plaatje los te (leren) laten. Om elkaar nog iets beter te leren kennen, zijn we dus de week erna opnieuw samen op date gegaan. Resultaat? Twee leuke dagen om op terug te kijken. En inmiddels ken ik haar ook goed genoeg om te weten dat er niets tussen ons zal opbloeien. En dat is ook goed. Op naar de volgende.
Sterktequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nu ja, steeds .... Mijn vorige date was 2 à 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:50 schreef BMW1993 het volgende:
Word je er niet wanhopig van dat het 't steeds net niet is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |