abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221496811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 07:39 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk weer eens op de Facebook dating app. Wat mij opvalt is dat er onder de tab ‘dating’ eigenlijk maar heel weinig aantrekkelijke vrouwen staan. Onder de tab ‘vriendschap’ ( die je er ongevraagd bij krijgt) is het juist heel aantrekkelijk(je ziet zowel mannen als vrouwen). Veel aantrekkelijker dan IRL terwijl onder de tab dating het juist andersom is.
Is iemand anders dat ook opgevallen en is er een verklaring voor??
Ik heb vooral de beste ervaring met Bumble. Tinder is te groot en Facebook dating is denk ik niet echt iets van mijn generatie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221497113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Whut :o
Zijn er serieus zo veel puur Nederlandse dating apps?
Man, je zou toch verwachten dat 1 of 2 wel voldoende zijn, zeker gezien de vele grote internationale apps.
Is eigenlijk best makkelijk een voet binnen de deur te krijgen als dating app, gewoon geen tering algoritme hebben en je bent al een heel eind
pi_221497116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 07:39 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk weer eens op de Facebook dating app. Wat mij opvalt is dat er onder de tab ‘dating’ eigenlijk maar heel weinig aantrekkelijke vrouwen staan. Onder de tab ‘vriendschap’ ( die je er ongevraagd bij krijgt) is het juist heel aantrekkelijk(je ziet zowel mannen als vrouwen). Veel aantrekkelijker dan IRL terwijl onder de tab dating het juist andersom is.
Is iemand anders dat ook opgevallen en is er een verklaring voor??
Nog wel een beetje plorken of is het echt helemaal niks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')