Nou nee zo zou ik het niet willen noemen. Ik denk dat in het begin de verdeling ook beter was?quote:Op zondag 16 november 2025 10:05 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Tis een beetje een probleem dat is ontstaan door een groot verschil in vraag en aanbod en omdat twee partijen niet perse hetzelfde zoeken op hetzelfde platform. Maar ja omdat de mannen groep groter is kan je zeggen dat het vooral door hun komt
Dat heb je met die visserslui.quote:Op zondag 16 november 2025 10:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee zo zou ik het niet willen noemen. Ik denk dat in het begin de verdeling ook beter was?
Het punt blijft wel dat ze sleepnetten en ongevraagde piemols doorsturen
Ongevraagd is ook dat een beetje gek Stig.quote:Op zondag 16 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in het echt laten zien.
Ohwquote:Op zondag 16 november 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ongevraagd is ook dat een beetje gek Stig.
Ja meestal loopt dit nog slechter af, wat misschien juist goed isquote:Op zondag 16 november 2025 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ongevraagd is ook dat een beetje gek Stig.
Hoogstwaarschijnlijk welquote:Op zondag 16 november 2025 10:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja meestal loopt dit nog slechter af, wat misschien juist goed ismisschien zou de dickpic ook wat slechter af moeten lopen.
Is er trouwens al een AI app die je dickpic een stuk imposanter maakt? ik vraag dit voor een vriend,.
De penis van jouw vriend voldoet niet aan de Fok!-norm? Tja, dan kun je inderdaad al helemaal beter geen dick picks versturen. De mijne is overigens ook verre van fotogeniek. Zelf ben ik daarentegen wel lief en leuk. En dat is naar verluid belangrijker dan de 30cm-norm.quote:Op zondag 16 november 2025 10:32 schreef verbijstering het volgende:
Is er trouwens al een AI app die je dickpic een stuk imposanter maakt? ik vraag dit voor een vriend,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |