Jij weet die dingen meestal wel dacht ik. Het blijft wat psychedelisch wel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Deze user zit al jaren op het forum.
Ik heb sterk de indruk dat dit steeds door jullie eigen tekstgenerator (Ans A.) komt. Maar ik kan mij vergissen. Misschien wat parameters bijstellen zodat het wat minder op de voorgrond treedtquote:Op donderdag 15 januari 2026 23:20 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb mensen in mijn DM die afhaken omdat dit topic telkens gekaapt wordt.
En dat kan ook prima op een bankje in een park. Ik heb geen restaurant nodig om te weten of iemand wel goed genoeg is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dates waar er geen klik is. Het gaat erom of een man je ziet als serieus materiaal.
Is de user "poolmetuitkering" ook zo'n soort (AI) entiteit? Ongehoorde vervuiling. Is om gek van te worden. Volstrekt onnozel allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dat kan ook prima op een bankje in een park. Ik heb geen restaurant nodig om te weten of iemand wel goed genoeg is.
Nee Bart. Ik dicteer het terwijl ik bezig ben met de was en AI schrijft de spraak uit. Daarom is het zo snel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien.
Het is een soort Eliza van vroeger maar dan juist andersom. In plaats van helpen met jouw problemen is het een generator van eigen problemen waar de user een oplossing voor moet zoeken.
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:20 schreef Armani XL het volgende:
Er lopen momenteel twee topics die volgens mij over hetzelfde gaan.
Op de één of andere manier komt hier het gesprek telkens uit op de dates zelf en gaat het niet meer over de apps of de sites. Ik wil jullie vragen om in het juiste topic over de juiste onderwerpen te praten/discussiëren. Ik heb mensen in mijn DM die afhaken omdat dit topic telkens gekaapt wordt.
R&P / Het Datingtopic #242 - In de winter moet niemand alleen zijn
Jij hebt echt een keer een goede beurt nodigquote:Op donderdag 15 januari 2026 23:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.
Waarom denk je dat seks iets is wat ik nodig zou hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij hebt echt een keer een goede beurt nodigwelkom in het volwassenen leven waar mensen mogen doen waar ze zin in hebben. Was het overigens wel eens eerste date? en dan nog.. als het goed voelde..
Al die niche apps zijn dood. Boo, TurnItUp, en ik hoor dat die twee apps voor influencers, Raja en InnerCircle, ook kut zijn. Ooit eens aangemeld bij de laatste en afgewezen vanwege mijn beroep.😂quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef W00fer het volgende:
Vooropgesteld @:armani_xl staat het Fok vrij om de topics samen te voegen. Dates, datingsites, datingapps, dating ervaringen het is allemaal 1 pot nat.
Heeft iemand de app Bumpy al geprobeerd? Een soort Tinder maar dan internationaal
Omdat ik weinig positieve ervaringen dan wel reacties opmerk, no offense intented maar als je een man zou zijn klink je aardig incelwaardig. Alsof je allergisch bent voor enige positiviteit, je bent een vrouw van 36 die uit een vijver kan vissen met genoeg kandidaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat seks iets is wat ik nodig zou hebben?
Ik ben niet op zoek naar vrijblijvende meuk en beleef nul plezier aan seks an sich.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat ik weinig positieve ervaringen dan wel reacties opmerk, no offense intented maar als je een man zou zijn klink je aardig incelwaardig. Alsof je allergisch bent voor enige positiviteit, je bent een vrouw van 36 die uit een vijver kan vissen met genoeg kandidaten.
Ik snap dat je met HB al snel doet aan downdaten in jouw optiek, echter zijn je verwachtingen voor welke app dan ook veel te hoog. Je bent in mijn optiek te obsessief aan het zoek naar het perfecte plaatje, naast de hele checklist die een man moet doorgaan komen er nog 100 zaken aan het daglicht. Lijken die uit de kast komen of je zoekt.
Een man kan nog zo'n mooie toekomst lijken te hebben en uitstippelen maar het leven kan zo anders lopen, ook je universitair opgeleide dreamboy kan in een auto-ongeluk komen en rest van zijn leven door een eten/rietje moeten drinken. Ben je er dan ook voor hem? of is het dan een sulletje geworden.
Voor mij is chemie het belangrijkste, ik heb met een Spaanstalige meid de tijd van mijn leven gehad en zeker in de begin de dates was het voor mij erg moeilijk qua spaans. Maar veel woorden waren niet nodig. Ik kan uren dom lullen op chats als iemand dat wil, maar liefste heb ik gewoon na een match snel een date, want dan kan je elkaar pas in de ogen aankijken.
Blijf in herhaling vallen, maar jij bent toch uiteindelijk die de match maakt en ervoor kiest na deze checklist nog erachter te komen dat de man te skeer is om de drankjes te betalen. Dat klinkt bijna als je weer voor dezelfde type man hebt gekozen en mee bent beland als je narcistische ex.
Dus ik stel voor, trek Breeze eens open en plan daar wat dates in, laat je verrassen want er zijn genoeg mannen die gewoon gentleman zijn en het 2de drankje voorstellen en zelf betalen als je interessant genoeg bent.
En de "beurt" uitspraak? typisch een mannen dingetje
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een man kan nog zo'n mooie toekomst lijken te hebben en uitstippelen maar het leven kan zo anders lopen, ook je universitair opgeleide dreamboy kan in een auto-ongeluk komen en rest van zijn leven door een eten/rietje moeten drinken. Ben je er dan ook voor hem? of is het dan een sulletje geworden.
Dat is vooral hun probleem. Ik ben er dan snel klaar mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.
Terwijl het andersom nog veel erger is, er werd een geweldig verhaal voorgespiegeld, waarna bleek dat de dames serieuze klachten zelf hadden. Maar dat mocht niet aan het licht komen. Dat moest maar normaal gevonden worden en als je toch je vragen had, dan werden ze woest.
Het hebben van een chronische aandoening vereist een rechte rug, doorzettingsvermogen en dat ontberen velen.
Liefde is door dik en dun.
Mijn ex had neuroschade en ik was 3 jaar met hem. Ik date echter geen mannen meer wiens leven in puin is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er velen een totaalrealisme ontberen. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik in de smaak viel maar als ik mijn serieuze migraineklachten noemden waren ze weg. Terwijl ik echt heel veel al geprobeerd had om een normaal leven te leiden.
Terwijl het andersom nog veel erger is, er werd een geweldig verhaal voorgespiegeld, waarna bleek dat de dames serieuze klachten zelf hadden. Maar dat mocht niet aan het licht komen. Dat moest maar normaal gevonden worden en als je toch je vragen had, dan werden ze woest.
Het hebben van een chronische aandoening vereist een rechte rug, doorzettingsvermogen en dat ontberen velen.
Liefde is door dik en dun.
Ah gossie. Misschien moet je zelf eens bij een lekkere vent in bed gaan liggen. Knap je van op!quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in een topic te posten waar users op eerste dates bij vreemden in huis gaan en obsederen over dates alsof ze de prijs zijn. Het triggert me. Ik post hier om de realistische kant van de apps te bespreken. Ik wil ook best een dating struggles reeks opzetten die niet volzit met bakvissen.
Ongepaste opmerking.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah gossie. Misschien moet je zelf eens bij een lekkere vent in bed gaan liggen. Knap je van op!
Niet minder ongepast dan die opmerkingen van jou die hier voorbij komen.quote:
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet minder ongepast dan die opmerkingen van jou die hier voorbij komen.
Het gaat over je constante mannenhaat-opmerkingen. Die zijn net zo ongepast en daar ga je ook mee door.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?
Dat staat er helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat seks voor mii beladen is en ik krijg de opmerking dat ik me maar moet laten neuken. Vind je dat gepast ja?
Ik haat mannen niet. Ik haat het patriarchaat, redpill, en narcisten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat over je constante mannenhaat-opmerkingen. Die zijn net zo ongepast en daar ga je ook mee door.
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.quote:Bonjour [zwaaiende hand-emoticon], Groepfunder. Merci [smiley] pour ton message et bonne année à toi aussi je t'embrasse bisou [kus-emoticon]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |