abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219845566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219845576
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:30 schreef W00fer het volgende:

[..]
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?
Als je alles zo gaat redeneren gaat het wel moeilijk worden ja. Jeetje, het zijn wat stuivers, who cares wie betaald. Als een meid een trein pakt voor 40 euro retour om mij te zien vindt ik het helemaal niet erg om dat te matchen qua avond.

Maar het is ook een wisselwerking, als ik de eerste date gewoon betaal en het ongeacht het bevalt komt zij ook wel een keer over de brug met iets. Ik zou het niet eens erg vinden om 2 dates achter elkaar te betalen als het leuk is. Dan betaalt zij wel volgende etentje of thuisbezorgd.

Ik snap dat hele gevoel van gebruikt worden ook niet echt, de meiden die ik date hebben vaak goede banen zoals huisarts, asset manager, product owners. Die gaan echt niet een date plannen om paar gratis drankjes te kunnen scoren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219845577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het gaat me niet om die 20 stomme euros hoor.
Kennelijk wel, anders had je het gewoon uitgegeven om te laten zien: ik ben niet te neuken voor geld.
pi_219845580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?
Ja. Maar mijn laatste date stelde niet eens voor om te betalen, dus toen zei ik al " dan maar 50/50". Hij zei dat hij her feministisch vond. Ik heb toen gezegd dat ik eerst mijn deel betaal, want ik trakteer mannen die niet mijn partner zijn niet. Ik vind dat de rol van de man. Als je dat wel doet als vrouw raken mannen verveeld want ze krijgen je op een presenteerblaadje zeggen mijn mannelijke vrienden. Hij ging toen kutten met zijn portemonnee en ik bleef stil. Hij wilde denk ik gratis eten en aandacht.
pi_219845582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:40 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kennelijk wel, anders had je het gewoon uitgegeven om te laten zien: ik ben niet te neuken voor geld.
Ik hoef mannen niks te bewijzen.
pi_219845583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je alles zo gaat redeneren gaat het wel moeilijk worden ja. Jeetje, het zijn wat stuivers, who cares wie betaald. Als een meid een trein pakt voor 40 euro retour om mij te zien vindt ik het helemaal niet erg om dat te matchen qua avond.

Maar het is ook een wisselwerking, als ik de eerste date gewoon betaal en het ongeacht het bevalt komt zij ook wel een keer over de brug met iets. Ik zou het niet eens erg vinden om 2 dates achter elkaar te betalen als het leuk is. Dan betaalt zij wel volgende etentje of thuisbezorgd.

Ik snap dat hele gevoel van gebruikt worden ook niet echt, de meiden die ik date hebben vaak goede banen zoals huisarts, asset manager, product owners. Die gaan echt niet een date plannen om paar gratis drankjes te kunnen scoren.
Iemand zei al eerder, wat als de man ook reist?
En dat freeloaden dat zou je nog wel eens vies tegen kunnen vallen. Gierige mensen met een hoog salaris blijven rijk door te schooien.
pi_219845586
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dit dus. Die reis kostte mij 40 euro retour en hij opperde niet eens om te betalen.
pi_219845592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:40 schreef Ansa het volgende:

[..]
Want ik trakteer mannen die niet mijn partner zijn niet.
Misschien mis ik wat context maar ben jij van Islamitische of niet-Nederlandse origine?
pi_219845594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:40 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik hoef mannen niks te bewijzen.
Zij jou ook niet he. Voor jou ook 20 andere vrouwen.
  donderdag 15 januari 2026 @ 22:42:53 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219845600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).
Er is in ieder geval nog nooit iemand veroordeeld omdat hij bij een date even aftast of ze in wasvoor knuffelen/zoenen.

Pas als ze laat weten dat niet te willen, en iemand heeft daar schijt aan, is er een probleem.
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 22:43:08 #111
441859 crew  Lenny77
pi_219845603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).
Een hand op een schouder leggen en een condoom stiekem afdoen is inderdaad precies hetzelfde.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219845605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er is in ieder geval nog nooit iemand veroordeeld omdat hij bij een date even aftast of ze in wasvoor knuffelen/zoenen.

Pas als ze laat weten dat niet te willen, en iemand heeft daar schijt aan, is er een probleem.
Allicht wel. Aanranding.
pi_219845608
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een hand op een schouder leggen en een condoom stiekem afdoen is inderdaad precies hetzelfde.
Je kunt het beiden niet bewijzen, zie de recente rechtszaken. Geen steunbewijs is geen zaak.
pi_219845623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef W00fer het volgende:

[..]
Misschien mis ik wat context maar ben jij van Islamitische of niet-Nederlandse origine?
Niet Nederlands, wel blank en niet religieus.
pi_219845638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij jou ook niet he. Voor jou ook 20 andere vrouwen.
Dit is dus het probleem. Als je zoveel pussy kan krijgen, waarom dan mijn tijd verdoen denk ik dan? Mannen weten dat ik monogamie wil en geen multidatespel speel. Als je omkomt in de Jutta's en Sydneys, waarom spendeer je als man dan 8 uur met mij en probeer je mij te kleineren als je in die tijd ook 8 Jutta's kan palen? Of bestaan die niet en willen mannen mij gewoon vernederen zodat ik geen grenzen stel?
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 22:50:46 #116
441859 crew  Lenny77
pi_219845649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?
Ik ben sowieso het type van de rekening delen.
Maar als een date slecht zou gaan en er komt geen vervolg, dan sta ik op 50/50 of nog eerder zal ik zelfs alles betalen.

No way dat zo iemand ooit kan zeggen dat ik profiteer of alleen maar gratis wil eten. Of nog erger: dat ze denken dat ze iets te goed hebben omdat ze betaald hebben.
  donderdag 15 januari 2026 @ 22:52:49 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219845662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:43 schreef W00fer het volgende:

[..]
Allicht wel. Aanranding.
Als hij gewoon stopt wanneer ze haar grens aangeeft is er niet zoveel aan de hand.
pi_219845672
Ik maak me niet druk of mannen mij een golddigger vinden. Ik wil dat zij iets investeren zodat de date moeite voor hen is. Mannen respecteren een pick me die wandeldate minder dan de vrouw voor wie ze een restaurant moeten boeken.
pi_219845684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef Ansa het volgende:
Mannen respecteren een pick me die wandeldate minder dan de vrouw voor wie ze een restaurant moeten boeken.
Deze zin loopt op de 1 of andere manier nog niet helemaal lekker... :)

En mede daarom vraag ik me altijd bij jou af: it's Taal Jim. But not as we know it. Dat is wat unheimisch.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bart2002 op 15-01-2026 23:02:53 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 15 januari 2026 @ 23:03:48 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219845744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:57 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Deze zin loopt op de 1 of andere manier nog niet helemaal lekker... :)

En mede daarom vraag ik me altijd bij jou af: it's Taal Jim. But not as we know it. Dat is wat unheimisch.
Wandeldaten is een werkwoord, in de wereld van Ansa.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 23:03:59 #121
441859 crew  Lenny77
pi_219845746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef Ansa het volgende:
Ik maak me niet druk of mannen mij een golddigger vinden. Ik wil dat zij iets investeren zodat de date moeite voor hen is. Mannen respecteren een pick me die wandeldate minder dan de vrouw voor wie ze een restaurant moeten boeken.
Klopt niet.
Bij een klik maakt het geen hol uit waar je zit of wat het heeft gekost.
Iemand die bij mij zou blijven omdat hij er al geld tegenaan heeft gegooid en dat financiële verlies nog niet wil dragen: dat zou ik pas erg vinden.
pi_219845775
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Klopt niet.
Bij een klik maakt het geen hol uit waar je zit of wat het heeft gekost.
Iemand die bij mij zou blijven omdat hij er al geld tegenaan heeft gegooid en dat financiële verlies nog niet wil dragen: dat zou ik pas erg vinden.
Het gaat niet om de dates waar er geen klik is. Het gaat erom of een man je ziet als serieus materiaal.
pi_219845786
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wandeldaten is een werkwoord, in de wereld van Ansa.
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien. ;)

Het is een soort Eliza van vroeger maar dan juist andersom. In plaats van helpen met jouw problemen is het een generator van eigen problemen waar de user een oplossing voor moet zoeken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bart2002 op 15-01-2026 23:17:23 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219845795
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben sowieso het type van de rekening delen.
Maar als een date slecht zou gaan en er komt geen vervolg, dan sta ik op 50/50 of nog eerder zal ik zelfs alles betalen.

No way dat zo iemand ooit kan zeggen dat ik profiteer of alleen maar gratis wil eten. Of nog erger: dat ze denken dat ze iets te goed hebben omdat ze betaald hebben.
Maar waarom alleen als de date slecht gaat, en wat is slecht?

Ik vind het zelf ongelofelijk triest dat we op een punt gekomen zijn dat vrouwen erop staan om ook te betalen omdat ze anders DENKEN dat de man wil neuken vanwege 2 drankjes die hij afrekende. Dat is echt een verschrikkelijke ontwikkeling.

Als we al zo geworden zijn dat vrouwen reverse-psychology in gaan zetten over 2 drankjes, waar iemand verder niks mee bedoelt dan zijn we als mensheid echt ver afgegleden.
  donderdag 15 januari 2026 @ 23:15:59 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219845810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ik denk echt dat de hele Ans A. act een AI projectje is. Ze schrijft in 3 seconden 22 alinea's van 10 volzinnen per stuk over volstrekt wezenloze maar wel altijd dezelfde dingen. We worden bedot wat ik je brom Lien. ;)
Ik denk het niet. Deze user zit al jaren op het forum.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')