Natuurlijk, als je aan een vrouw vraagt, ''wil je liever een aardige man, of liever een klootzak'', dan zal elke vrouw wel antwoorden dat ze liever een aardige man hebben. Toch ligt dat in de praktijk anders en lijkt aardig/niet aardig zijn niet per se een indicator voor aantrekkelijkheid. Aardig en lief zijn brengt de boel ook niet echt in vuur en vlam van passie en hartstocht, dat zijn over het algemeen toch andere eigenschappen die dat doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Waar komt het badboy verhaal dan om de hoek kijken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Ik heb op datingsites ook wel eens de pestkop uitgehangen en verrassend genoeg kreeg ik dan meer reactie, of sneller. Niet persé positief voor mij of voor haar maar het blijkt dus iets te triggeren.
Niemand heeft zin om een vreemde te knuffelen he?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. En dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze je dan ten minste nog aantrekkelijk vinden voor een knuffel. Maar ook dat valt tegen.
Wat ik bedoel te zeggen is: lief en aardig zijn niet de eigenschappen waardoor je voor iemand valt. Ik wil ook een lieve en aardige vrouw, maar van alle vrouwen waar ik voor gevallen ben, waren lief en aardig nooit de eigenschappen die daarvoor zorgden. Sterker, voor pure seksuele aantrekking is het zelfs helemaal niet relevant voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Lief en aardig zijn eigenlijk toch basisvereisten. Een man wil toch ook een lieve en aardige vrouw?
Badboys: denk dat jonge vrouwen daar eerder gevoelig voor zijn. Net zoals voor veel jonge mannen seks al voldoende is, maar naarmate ze ouder worden hebben ze toch ook liever een vrouw met meer kwaliteiten en diepgang.
Als ik mezelf als badboy gedraag heb ik veel meer succes. Ik stop er dan toch mee, omdat het een act is, maar zo heb ik wel voor mezelf gezien dat zoiets beter werkt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Badboys: denk dat jonge vrouwen daar eerder gevoelig voor zijn. Net zoals voor veel jonge mannen seks al voldoende is, maar naarmate ze ouder worden hebben ze toch ook liever een vrouw met meer kwaliteiten en diepgang.
Flirten, complimenten geven, dan een dag of twee negeren, dan onaardig zijn, dan weer flirten, etc.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?
Bah...quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Flirten, complimenten geven, dan een dag of twee negeren, dan onaardig zijn, dan weer flirten, etc.
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:51 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand heeft zin om een vreemde te knuffelen he?
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:08 schreef Lenny77 het volgende:
Bah...
Fijn he, zo spelen met het gevoel van een ander om je zin te krijgen
Tja, dat ligt toch echt aan vrouwen. Overigens heb ik nooit zo m'n zin proberen te krijgen, maar in de praktijk werkt het 9 van de 10 keer gewoon. Ik kap het altijd weer af. Het is puur een demonstratie voor mezelf dat het elke keer weer hetzelfde liedje is en werkt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bah...
Fijn he, zo spelen met het gevoel van een ander om je zin te krijgen
Nou, er zijn een paar minuten voorbij. DM/PM gehad?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:12 schreef rival het volgende:
Nieuw jaar, ik mag ook weer aan de sites en apps!
Maar misschien dat er hier een leuke Fokster nog op zoek is naar een leuke date?
Berenpak2quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.
Ik heb het er eerder over gehad dat ik wel eens overwoog om een berenpak te kopen en dan met het berenpak aan door het centrum van een grote stad te gaan lopen en alle vrouwen een gratis knuffel van Bruintje Beer aan te bieden.quote:
En van die ‘respons’ word je ook zo’n gelukkig mens, hè?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?
En zijn dat ook precies de vrouwen waar je naar op zoek bent voor een fijne relatie?quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, dat ligt toch echt aan vrouwen. Overigens heb ik nooit zo m'n zin proberen te krijgen, maar in de praktijk werkt het 9 van de 10 keer gewoon. Ik kap het altijd weer af. Het is puur een demonstratie voor mezelf dat het elke keer weer hetzelfde liedje is en werkt.
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat soort trukjes niet, dus ik zou niet weten wat voor soort respons die trukjes opleveren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Lienekien het volgende:
En van die ‘respons’ word je ook zo’n gelukkig mens, hè?
Maar jij hoort en leest toch altijd van alles?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat soort trukjes niet, dus ik zou niet weten wat voor soort respons die trukjes opleveren.
Vaak wel, maar hierover niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar jij hoort en leest toch altijd van alles?
Je leest het hier toch, daar reageer je toch op?quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vaak wel, maar hierover niet.
Ik lees hier alleen dat het gebruik van bepaalde trukjes meer respons oplevert, maar niet wat voor respons.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:39 schreef Lienekien het volgende:
Je leest het hier toch, daar reageer je toch op?
Neen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Lienekien het volgende:
En zijn dat ook precies de vrouwen waar je naar op zoek bent voor een fijne relatie?
Klap in je gezicht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen dat het gebruik van bepaalde trukjes meer respons oplevert, maar niet wat voor respons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |