abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219908176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad. :) Er zullen alleen ook vast veel mensen zijn waarbij iets ook kan groeien, maar die daar niet perse de tijd voor nemen. Als je meteen al een grote afkeer van iemand hebt gaat het hem niet worden nee. :P Maar ik denk dat er best veel mensen geen tweede keer afspreken omdat het geen liefde op het eerste gezicht was, en dat is soms wel jammer.

(Daarnaast was mijn post ook een beetje met de mensen in gedachten die een 15 minuten videocall wilden organiseren voor ze de moeite namen om af te spreken, dan ligt er enorme druk op 'meteen leuk zijn' en dat werkt echt voor geen meter.)
pi_219909159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:19 schreef Operc het volgende:

[..]
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad. :) Er zullen alleen ook vast veel mensen zijn waarbij iets ook kan groeien, maar die daar niet perse de tijd voor nemen. Als je meteen al een grote afkeer van iemand hebt gaat het hem niet worden nee. :P Maar ik denk dat er best veel mensen geen tweede keer afspreken omdat het geen liefde op het eerste gezicht was, en dat is soms wel jammer.

(Daarnaast was mijn post ook een beetje met de mensen in gedachten die een 15 minuten videocall wilden organiseren voor ze de moeite namen om af te spreken, dan ligt er enorme druk op 'meteen leuk zijn' en dat werkt echt voor geen meter.)
Een videocal is ook niet echt mijn ding.
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al :'). Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.

Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 januari 2026 @ 18:38:21 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219909181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al :'). Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.

Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
*vuurstenen pakt*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219909237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*vuurstenen pakt*
:S___D
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 januari 2026 @ 18:45:13 #230
Brabo Bastard
pi_219909247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]
:S___D
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 19:05:04 #231
382129 crew  Donna
pi_219909369
Awhhh
pi_219910704
quote:

[..]
Ja dan ben je blij dat die niet in het echt tegenover je zit ja. :D
quote:
Op zich wel fijn dat je weet wat je zoekt/nodig hebt voordat het iets kan worden toch? :)
pi_219912234
quote:

[..]

Woedeaanval tijdens een videocall is ook een prestatie _O-
Afgelopen weekend date gehad met iemand uit China, ze wilde bijna de hele date handje vasthouden, uiteindelijk geen tweede date date want ze "was toch niet toe aan intimiteit". Maf
pi_219936884
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2026 01:07 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Beetje lekkere Aziaten?
Je weet het nooit of het Ladyboys zijn, maar er komen er veel uit de horeca, hotels, restaurants. Eigenlijk niet echt extreem hooggeschoolden. Ze zetten op hun profiel dat ze geen gids willen zijn voor als jij daar naartoe komt om seks met ze te hebben, andersom willen ze wel dat je garant staat zodat ze naar Europa kunnen komen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219936892
quote:

[..]

Daarom is videobellen prima toch. Dan heb je gelijk alle driftkikkers er al uit gefilterd. Wat ik begreep is dat vrouwen op straat ook niet meer veilig zijn/voelen dus scheelt weer reizen.
pi_219936897
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Agrimatching?
Voor boeren?
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.
  Moderator dinsdag 27 januari 2026 @ 09:39:23 #237
441859 crew  Lenny77
pi_219938140
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:

[..]
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.
Dat is wel tof :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Colorchick dinsdag 27 januari 2026 @ 09:50:49 #238
382129 crew  Donna
pi_219938274
We hebben afgelopen weekend een vriendin op agri matching gezet. _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 januari 2026 @ 09:59:23 #239
Brabo Bastard
pi_219938338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:50 schreef Donna het volgende:
We hebben afgelopen weekend een vriendin op agri matching gezet. _O-
Moet ze gesnoeid worden? :o
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Colorchick dinsdag 27 januari 2026 @ 10:13:00 #240
382129 crew  Donna
pi_219938396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet ze gesnoeid worden? :o
Nee ze wil een boer. :9
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 januari 2026 @ 10:55:44 #241
Brabo Bastard
pi_219938596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:13 schreef Donna het volgende:

[..]
*cola drinkt*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219939220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.
  Moderator dinsdag 27 januari 2026 @ 13:43:54 #243
441859 crew  Lenny77
pi_219939943
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 12:37 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.
Iets willen betekent niet dat je het ook krijgt he
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219940432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.

Ik denk dat het voor 90% of meer net zo is als jij omschrijft.
Als je iemand ziet dan zie je echt wel of zo iemand (seksueel) aantrekkelijk is.
Daar heb je geen tijd voor nodig.

Maar echte aantrekkingskracht komt zelden, buiten uiterlijk, na een avondje.
Je hebt echt wel even een tijd nodig om iemand te leren kennen en of hij/zij bij je past.
pi_219940636
Seksuele aantrekkingskracht, of naja het hele plaatje, want daar zit ook wel een beetje innerlijke aantrekkingskracht bij als je elkaar nog maar net kent, heb ik denk ik maar 3 of 4 keer in m'n hele leven gehad. Dat is eigenlijk wel waar ik naar op zoek ben. Ben wel heel lang aan het zoeken. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219942323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 14:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.

Ik denk dat het voor 90% of meer net zo is als jij omschrijft.
Als je iemand ziet dan zie je echt wel of zo iemand (seksueel) aantrekkelijk is.
Daar heb je geen tijd voor nodig.

Maar echte aantrekkingskracht komt zelden, buiten uiterlijk, na een avondje.
Je hebt echt wel even een tijd nodig om iemand te leren kennen en of hij/zij bij je past.
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.
Maar als er eerst niks is (geen een vlammetje), dan groeit het bij mij ook niet meer. Ook niet bij de allerliefste en aardigste man ter wereld.

Zo werkt het in ieder geval bij mij. Ik weet van vrienden en vriendinnen dat het bij hen wel aangewakkerd kan worden naarmate ze iemand beter leren kennen.
pi_219947111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.
Maar als er eerst niks is (geen een vlammetje), dan groeit het bij mij ook niet meer. Ook niet bij de allerliefste en aardigste man ter wereld.

Zo werkt het in ieder geval bij mij. Ik weet van vrienden en vriendinnen dat het bij hen wel aangewakkerd kan worden naarmate ze iemand beter leren kennen.
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 januari 2026 @ 12:59:36 #248
Brabo Bastard
pi_219947162
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
Rijk en geil dan? :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219947640
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Klopt. En dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze je dan ten minste nog aantrekkelijk vinden voor een knuffel. Maar ook dat valt tegen.
pi_219947695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Rijk en geil dan? :+
Neuh ook niet, maar vrouwen gebruiken wel vaak het woord ''lief" als codewoord voor "andere eigenschap die ik aantrekkelijk vind maar niet hardop zeg uit angst om oppervlakkig gevonden te worden"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')