Dat kan toch ook van alles zijn? It's the way he talks, it's the way he walks.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:04 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.
Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
Iemand met een geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig is ook niet seksueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????quote:Op dinsdag 20 januari 2026 06:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Het gaat niet over 'die wil ik wel eens neuken'. Het gaat over seksuele aantrekkingskracht.
Al de dingen die je noemde zijn al basisbenodigdheden die nodig zijn voor die aantrekking te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????
Volgens mij kan dat ook gewoon als je vrienden bent of collega's...
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.
Ik heb ooit eens een date gehad tijdens corona met een Costa Ricaanse meid, echt een schatje was dit, ook qua koppie en lengte, er hing vanaf moment 1 echt een enorme seksuele spanning. Dat was wel een date waar ik het jammer vond dat ik zei dat ik niet gevaccineerd wasdaar ging ze niet zo goed op.. Ze zei later ook nog "Too bad we don't match on certain points because we'd make a cute couple" en op mijn bericht van "Tbh i felt much sexual tension" zei ze "Yep
"
Vrouwen zijn ook gewoon horny, die willen soms ook gewoon een keer affectie en liefde. Ook daar zijn er genoeg meiden die zeggen dat ze een serieuze relatie zoeken maar stiekem zijn ze gewoon opzoek naar een beurt van iemand die niet alleen ONS of FWB's heeft.
Seksuele spanning is iets natuurlijks.Heb zelfs seksuele spanning gehad voordat we ook maar date hadden.
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?quote:
ik bedoel tinder/badoo/bumble wat is vandaag de dag de bestequote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?
Beetje lekkere Aziaten?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Omdat je impliceert dat je met iedereen (collega's, vrienden) waarmee je een goed gesprek kunt voeren, dan ook maar seksuele aantrekkingskracht zou hebben. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:
Agrimatching?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Moet je wat nauwlettender kijken.quote:
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
Een videocal is ook niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Iedereen zit anders in elkaar natuurlijk, dus het kan prima dat het voor jou zo werkt inderdaad.Er zullen alleen ook vast veel mensen zijn waarbij iets ook kan groeien, maar die daar niet perse de tijd voor nemen. Als je meteen al een grote afkeer van iemand hebt gaat het hem niet worden nee.
Maar ik denk dat er best veel mensen geen tweede keer afspreken omdat het geen liefde op het eerste gezicht was, en dat is soms wel jammer.
(Daarnaast was mijn post ook een beetje met de mensen in gedachten die een 15 minuten videocall wilden organiseren voor ze de moeite namen om af te spreken, dan ligt er enorme druk op 'meteen leuk zijn' en dat werkt echt voor geen meter.)
*vuurstenen pakt*quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Een videocal is ook niet echt mijn ding.
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al. Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.
Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
quote:
quote:
Ja dan ben je blij dat die niet in het echt tegenover je zit ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Al heb ik zo wel een keer iemand vermeden die een soort woede aanval kreeg in de videocal al. Anders had ik die tirade misschien in real life mogen aanschouwen.
Op zich wel fijn dat je weet wat je zoekt/nodig hebt voordat het iets kan worden toch?quote:Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Het kan wel zo zijn dat er een klein vonkje is dat in gaan groeien. Maar dat eerste vonkje moet er zijn.
Woedeaanval tijdens een videocall is ook een prestatiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel jammer dat die seksuele aantrekkingskracht bij mij er wel/niet is.
Je weet het nooit of het Ladyboys zijn, maar er komen er veel uit de horeca, hotels, restaurants. Eigenlijk niet echt extreem hooggeschoolden. Ze zetten op hun profiel dat ze geen gids willen zijn voor als jij daar naartoe komt om seks met ze te hebben, andersom willen ze wel dat je garant staat zodat ze naar Europa kunnen komen.quote:
Daarom is videobellen prima toch. Dan heb je gelijk alle driftkikkers er al uit gefilterd. Wat ik begreep is dat vrouwen op straat ook niet meer veilig zijn/voelen dus scheelt weer reizen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:35 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.quote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komen voornamelijk mensen uit de Oostelijke en Noordelijke gebieden van NL, dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal op een boerenbedrijf wonen of werken. Zijn er ook bezig met paarden, landbouwschool, milieu, biodiversiteit, van alles. Dierenartsen kom je ook tegen.
Moet ze gesnoeid worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:50 schreef Donna het volgende:
We hebben afgelopen weekend een vriendin op agri matching gezet.
Nee ze wil een boer.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze gesnoeid worden?
*cola drinkt*quote:
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.quote:
Iets willen betekent niet dat je het ook krijgt hequote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn he met privileges.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:19 schreef Avianflu het volgende:
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er naar kijkt natuurlijk.
Ik denk dat het voor 90% of meer net zo is als jij omschrijft.
Als je iemand ziet dan zie je echt wel of zo iemand (seksueel) aantrekkelijk is.
Daar heb je geen tijd voor nodig.
Maar echte aantrekkingskracht komt zelden, buiten uiterlijk, na een avondje.
Je hebt echt wel even een tijd nodig om iemand te leren kennen en of hij/zij bij je past.
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
We zeggen toch hetzelfde dan, ik zie direct of iemand seksueel aantrekkelijk is (voor mij). En als dat zo is kan het nog verder groeien.
Maar als er eerst niks is (geen een vlammetje), dan groeit het bij mij ook niet meer. Ook niet bij de allerliefste en aardigste man ter wereld.
Zo werkt het in ieder geval bij mij. Ik weet van vrienden en vriendinnen dat het bij hen wel aangewakkerd kan worden naarmate ze iemand beter leren kennen.
Rijk en geil dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
Klopt. En dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze je dan ten minste nog aantrekkelijk vinden voor een knuffel. Maar ook dat valt tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Lief en aardig zijn ook niet echt eigenschappen die door vrouwen als seksueel aantrekkelijk worden gezien
Neuh ook niet, maar vrouwen gebruiken wel vaak het woord ''lief" als codewoord voor "andere eigenschap die ik aantrekkelijk vind maar niet hardop zeg uit angst om oppervlakkig gevonden te worden"quote:
Natuurlijk, als je aan een vrouw vraagt, ''wil je liever een aardige man, of liever een klootzak'', dan zal elke vrouw wel antwoorden dat ze liever een aardige man hebben. Toch ligt dat in de praktijk anders en lijkt aardig/niet aardig zijn niet per se een indicator voor aantrekkelijkheid. Aardig en lief zijn brengt de boel ook niet echt in vuur en vlam van passie en hartstocht, dat zijn over het algemeen toch andere eigenschappen die dat doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Waar komt het badboy verhaal dan om de hoek kijken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:00 schreef Avianflu het volgende:
De meeste vrouwen willen gewoon een lieve en aardige man.
Alleen niet een man die lief en aardig speelt om een doel te bereiken (aandacht, seks of een relatie).
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Ik heb op datingsites ook wel eens de pestkop uitgehangen en verrassend genoeg kreeg ik dan meer reactie, of sneller. Niet persé positief voor mij of voor haar maar het blijkt dus iets te triggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |