Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
Je moet er wel op of onder willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
Dat kan toch ook van alles zijn? It's the way he talks, it's the way he walks.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:04 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.
Wil jij een relatie met een vrouw die geen seks met je wil? Of het met tegenzin doet
Iemand met een geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig is ook niet seksueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat alles maar zo geseksualiseerd is. 90% van de tijd (niet voor iedereen) ben je meer buiten het bed dan erin. Iemand met een in mijn ogen geen fijne stem, niks te vertellen, onbeleefd, claimerig kan nog zulke lekkere tieten hebben, super geil zijn en om je vingers bij af te likken, als ik er geen normale omgang mee heb dan laat ik het wezen. Ik klink als een boomer, maar ik heb gemerkt dat als ik iemand niet goed kan vertrouwen of me er niet prettig bij voel dat je dan sowieso geen "stap extra" wil zetten.
Het primaire "die wil ik wel eens neuken" denken heb ik niet. Had ik vroeger ook niet.
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????quote:Op dinsdag 20 januari 2026 06:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan is diegene dus ook niet seksueel aantrekkelijk als je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Het gaat niet over 'die wil ik wel eens neuken'. Het gaat over seksuele aantrekkingskracht.
Al de dingen die je noemde zijn al basisbenodigdheden die nodig zijn voor die aantrekking te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een normaal gesprek horen bij "seksuele" aantrekkingskracht ????
Volgens mij kan dat ook gewoon als je vrienden bent of collega's...
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch? genoeg relaties die zijn stuk gelopen op dat collega's seksueel tot elkaar zijn aangetrokken.
Ik heb ooit eens een date gehad tijdens corona met een Costa Ricaanse meid, echt een schatje was dit, ook qua koppie en lengte, er hing vanaf moment 1 echt een enorme seksuele spanning. Dat was wel een date waar ik het jammer vond dat ik zei dat ik niet gevaccineerd wasdaar ging ze niet zo goed op.. Ze zei later ook nog "Too bad we don't match on certain points because we'd make a cute couple" en op mijn bericht van "Tbh i felt much sexual tension" zei ze "Yep
"
Vrouwen zijn ook gewoon horny, die willen soms ook gewoon een keer affectie en liefde. Ook daar zijn er genoeg meiden die zeggen dat ze een serieuze relatie zoeken maar stiekem zijn ze gewoon opzoek naar een beurt van iemand die niet alleen ONS of FWB's heeft.
Seksuele spanning is iets natuurlijks.Heb zelfs seksuele spanning gehad voordat we ook maar date hadden.
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?quote:
ik bedoel tinder/badoo/bumble wat is vandaag de dag de bestequote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De beste dating app, is de dating app waarop je succes hebt in het vinden wat je zoekt. Zoek je een duurzame serieuze relatie, dan is second love waarschijnlijk niet de beste dating app voor jou. Dus, kun je wat specifieker zijn?
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Je draait het nu wel een beetje vreemd om, vind je zelf ook niet?
Beetje lekkere Aziaten?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Omdat je impliceert dat je met iedereen (collega's, vrienden) waarmee je een goed gesprek kunt voeren, dan ook maar seksuele aantrekkingskracht zou hebben. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:
Agrimatching?quote:Op donderdag 22 januari 2026 01:00 schreef W00fer het volgende:
Geen enkele app, want ze zijn allemaal geïnfecteerd met nepprofielen van vrouwen die met crypto shit komen, ladyboys, Aziaten die een visum willen en Zuid Amerikanen die zich stierlijk vervelen en kicken op blanke Europeanen.
Agrimatching vind ik nog wel te pruimen maar mensen reageren niet.
Moet je wat nauwlettender kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |