Je haat mannen wel. Dat is overduidelijk te zien in al je topics.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik haat mannen niet. Ik haat het patriarchaat, redpill, en narcisten.
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
Sinds 12 december stuurde de Française met wie ik contact had geen enkel bericht meer. Dat vond ik vreemd. De dag ervoor hadden we nog leuk app-contact en had ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden om mij een keer te ontmoeten. Ik dacht aan derde Kerstdag. Maar ze reageerde niet meer. Op 20 december heb ik nog maar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Gisteren zag ik echter dat zij op WhatsApp mijn status-update heeft bekeken - dat doe je niet als je echt 0,0 interesse in iemand hebt, denk ik - en heb ik haar opnieuw een berichtje gestuurd. Een verlaat 'gelukkig nieuwjaar' berichtje met de vraag of zij nog goede voornemens heeft. Niet erg origineel natuurlijk, maar 't biedt een aanknopingspunt om op te reageren. Tot mijn verrassing reageerde ze dit keer:
[..]
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.
Sorry, geen vraag. Maar wel een ervaring n.a.v. een dating-app.
Beledigd. Omdat iemand in zijn hele leven vooral niet andere prioriteiten mag hebben dan Ansa, want dan is Ansa beledigd. Beledigd zijn is een keuze. Jij wíl heel graag beledigd zijn, want dat is makkelijk. Dan kun je namelijk gerechtvaardigd boos zijn op de ander, en hoef je niet te kijken naar waarom iets je zo raakt dat je er van van de leg raakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als iemand een maand geen contact met mij opneemt, dan ben ik ten eerste ontzettend beledigd. Ik heb geïnvesteerd in deze persoon en deze persoon tot mijn prioriteit gemaakt. Als iemand mij dan zo lang laat hangen, zie ik dat maar op één manier: ik word niet serieus genomen, maar behandeld als een optie. Als een back-up, voor het geval degene die hij écht wil daten afhaakt.
Ik snap werkelijk niet dat jij daar niet op afknapt. Dat iemand je een maand lang ghost zonder ook maar even uit te leggen wat er speelt, is toch onacceptabel? Daarmee laat die persoon zien dat hij jou niet ziet als gelijkwaardig, maar als iemand die hij kan laten wachten en die vervolgens komt aanrennen zodra hij fluit.
Waarom laat je je zo gebruiken? Waarom accepteer je dit gedrag van iemand? Ik accepteer dit niet. Voor mij is het heel simpel: als iemand 24 uur lang niet reageert, is die relatie voorbij. Het maakt niet uit of we al jarenlang vrienden zijn of net aan het daten zijn. Laat staan een hele maand.
Dat geldt ook voor die grote mond van jouquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie dat ik mezelf moet uitleggen aan jou.
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie dat ik mezelf moet uitleggen aan jou.
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt.
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef Ansa het volgende:
Dit is geen beledigd zijn en geen ego-kwestie.
Dit is een selectiecriterium.
Wie weken of maanden verdwijnt, past niet bij mij. Ik kies alleen mensen die mij kiezen.
Als iemand dit te streng vindt, is hij vrij om verder te gaan. Sowieso snap ik niet waarom hij dan tijd verspilt aan het veranderen van de voorwaarden van iemand die niet bij hem past als hij verder zoveel andere keus heeft. Als ik vegetarier ben ga ik toch ook niet het steakhouserestaurant om de hoek dwingen om hun menu aan te passen als ik ook gewoon in een vegarestautant kan eten?
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van.
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima.
Echt bullshit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaar
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaar
Om maar niet te praten over het slaan etc. Maar als het d'r niet zo goed uitkomt, dan ineens waren er tóch ook fatsoenlijke mannen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:31 schreef Donna het volgende:
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.
Oh was het er zo eenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
Ow das klotequote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.quote:
Ook niet via imgbb?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
en als je 'm upload naar imgur.com en dan de link voor fora gebruikt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Groepfunder het volgende:
Ik gooide ze vroeger gewoon in het Fok!-fotoboek en uploadde de link vanaf daar naar hier. Maar dit werkt ook.Je Frans is beter dan het mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hmmm doet ie slimquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:39 schreef Donna het volgende:
Ik krijg zo nu en dan random berichtjes met vragen over dingen die ik eerder gezegd heb.
Tis gewoon een beetje eng als je contact hebt met een man die echt interesse in je toont.
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja doettie iig beter dan 90% van de mannelijke bevolking.
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je.
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.
Het is iig leuk als iemand interesse toont.
Hoe interpreteer jij dat dan?
Je doelt dan op seks neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.
In dat laatste geval is het zonde als jij met niks anders rekening houdt dan dat zijn interesse in JOU oprecht is, terwijl hij eigenlijk een spelletje speelt door oprechte interesse te veinzen.
Ja, dat bedoel ik. Die heb je he, en wij mannen doen en zeggen zo'n beetje alles om ons doel te bereiken. En als JIJ het doel bent, is dat niet erg, maar als alleen seks het doel is, dan kunnen we alsnog proberen om je een rad voor ogen te draaien. Als je dat door hebt, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Je doelt dan op seks neem ik aan?
Hij heeft bij me geslapen en zich als een gentleman gedragen terwijl ik er niks op tegen had gehad en dat wist hij. In woord en daad komtie iig oprecht over. Mijn radar staat over het algemeen wel goed afgesteld voor dat soort dingen.
En sowieso ben ik relax. De tijd zal het leren.
Kijk, en dit is dus exact wat @epicbeardman zei. Jij wilt een wereldklasse mooiboy maar als hij onder de bus komt is hij afgedaan. Triest.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex had neuroschade en ik was 3 jaar met hem. Ik date echter geen mannen meer wiens leven in puin is.
TLDR mensen willen elkaar via datingsites niet even de tijd geven om elkaar te leren kennen, het moet op date 1 meteen raak zijn (wat niet kan).quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:07 schreef Operc het volgende:
Het is eigenlijk wel interessant om te zien hoe datingapps voor hele nieuwe problemen zorgen. Als je in het echt iemand tegenkomt, zie je misschien elke 3-4 maanden ofzo iemand langskomen die je interesse wekt. Die kom je dan tegen op een plek waar je allebei komt zoals een vereniging, of op je werk, of bij een feestje van vrienden, dus dan heb je al iets gemeen met elkaar. Je kunt dan ook rustig ontdekken of die gevoelens sterker worden voordat je iemand vraagt om eens iets te gaan drinken bijvoorbeeld. Als een relatie dan later stopt, heb je misschien eigenschappen voor ogen waar ‘de volgende’ zeker wel/niet aan moet voldoen op basis van je eerdere ervaringen met je ex. Daar selecteer je dan misschien iets strenger op, maar dat ebt ook weer weg met de tijd waardoor je uiteindelijk geen eisenlijst stapelt, maar gewoon een leuke partner vindt. Niet iemand die perfect is, maar gewoon prima.
Dat is totaal anders op datingapps, in ieder geval voor sommige mensen als ik de verhalen hier lees. Doordat je op elk moment van de dag meteen een nieuw contact op kan doen, is de drempel om contact te leggen veel lager dan in het scenario zonder datingapps en dat is natuurlijk een stuk makkelijker. Maar vervolgens moet je wel meer moeite doen om elkaar te zien, want je hebt geen logische plek waar je elkaar toch al tegenkomt, en er is veel concurrentie voor beiden, want waar je in het echt moet raden naar wie er vrijgezel is en openstaat voor een date, kun je online iemand swipen en de volgende dient zich al aan.
Voor sommigen wordt het daardoor een soort selectieproces/sollicitatieprocedure, en wordt elke negatieve eigenschap van een vorige match gebruikt om de eisenlijst voor de volgende aan te vullen. In plaats van dat die eisen wegebben, stapelen ze op totdat er een lijst ontstaat waar niemand meer aan kan voldoen en waar je echt niets mee opschiet. Daarbij zijn er torenhoge verwachtingen van dates. Wat iemand wel/niet doet qua reistijd, kosten, initiatief, activiteit, enzovoort. Niet alleen moet iemand leuk zijn, iemand moet meteen leuk zijn. Dat iemand misschien wat zenuwachtig is in het begin, of niet zo goed weet hoe het gesprek te beginnen, wil niet zeggen dat het later op de avond (of zelfs pas bij date 2 of 3) niet stiekem toch heel leuk kan worden. Natuurlijk zijn er dates waar je na de eerste weet dat het niks gaat worden, maar ik zou er enorm voor zijn als datingapps wat vaker mensen zouden aansporen om een “mwa” eerste date toch eens een vervolg te geven. Want als je mensen in het echt tegenkomt is dat in veel gevallen ook niet per se liefde op het eerste gezicht, maar duurt het even voordat die klik echt ontstaat. Het haastige gedrag op datingapps helpt daarom niet echt om mensen echt bij elkaar te brengen denk ik.
Maar goed, misschien ben ik iets te optimistisch over hoe leuk daten kan zijn.
Zoals @Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.
Ik voel gewoon in mijn lijf dat het hem niet gaat worden.
In het verleden heb ik daarna nog wel eens wat aangemodderd maar dat leidt tot precies niks voor mij of de man in kwestie.
Wat is dan eerlijker? De stekker er uittrekken of nog vaker afspreken terwijl ik al weet dat het er niet in zit?
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoals @:Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...
Zoals iemand jou ook moet leren kennen.
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
Je moet er wel op of onder willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
Dat ik mezelf er wel bovenop zie zitten.quote:Op maandag 19 januari 2026 01:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Met alle respect maar als iedereen zo denkt dan snap ik wel dat het aantal singles zo enorm is.
En wat definieer jij als seksuele aantrekkingskracht? Dat kan van alles zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |