abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219847868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat staat er helemaal niet.
En dat heb ik ook niet gedaan. Dat suggereer je alleen maar in je eerdere post.
Je gaat er gewoon maar meteen van uit. Dat er ook fatsoenlijke mannen bestaan waar je gewoon een nacht in de armen kan liggen praten gaat er bij jou niet in.
Je hebt het over dat ik me moet laten gebruiken als fwb. Nu verdraai je.
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 11:23:44 #152
382129 crew  Donna
pi_219847873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je hebt het over dat ik me moet laten gebruiken als fwb. Nu verdraai je.
Nee. Dat doe jij.
pi_219847903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
Sinds 12 december stuurde de Française met wie ik contact had geen enkel bericht meer. Dat vond ik vreemd. De dag ervoor hadden we nog leuk app-contact en had ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden om mij een keer te ontmoeten. Ik dacht aan derde Kerstdag. Maar ze reageerde niet meer. Op 20 december heb ik nog maar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Gisteren zag ik echter dat zij op WhatsApp mijn status-update heeft bekeken - dat doe je niet als je echt 0,0 interesse in iemand hebt, denk ik - en heb ik haar opnieuw een berichtje gestuurd. Een verlaat 'gelukkig nieuwjaar' berichtje met de vraag of zij nog goede voornemens heeft. Niet erg origineel natuurlijk, maar 't biedt een aanknopingspunt om op te reageren. Tot mijn verrassing reageerde ze dit keer:
[..]
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.

Sorry, geen vraag. Maar wel een ervaring n.a.v. een dating-app.
Met alle respect, maar als iemand een maand geen contact met mij opneemt, dan ben ik ten eerste ontzettend beledigd. Ik heb geïnvesteerd in deze persoon en deze persoon tot mijn prioriteit gemaakt. Als iemand mij dan zo lang laat hangen, zie ik dat maar op één manier: ik word niet serieus genomen, maar behandeld als een optie. Als een back-up, voor het geval degene die hij écht wil daten afhaakt.
Ik snap werkelijk niet dat jij daar niet op afknapt. Dat iemand je een maand lang ghost zonder ook maar even uit te leggen wat er speelt, is toch onacceptabel? Daarmee laat die persoon zien dat hij jou niet ziet als gelijkwaardig, maar als iemand die hij kan laten wachten en die vervolgens komt aanrennen zodra hij fluit.
Waarom laat je je zo gebruiken? Waarom accepteer je dit gedrag van iemand? Ik accepteer dit niet. Voor mij is het heel simpel: als iemand 24 uur lang niet reageert, is die relatie voorbij. Het maakt niet uit of we al jarenlang vrienden zijn of net aan het daten zijn. Laat staan een hele maand.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 11:30:43 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219847924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik haat mannen niet. Ik haat het patriarchaat, redpill, en narcisten.
Je haat mannen wel. Dat is overduidelijk te zien in al je topics.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 11:31:47 #155
382129 crew  Donna
pi_219847931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
Sinds 12 december stuurde de Française met wie ik contact had geen enkel bericht meer. Dat vond ik vreemd. De dag ervoor hadden we nog leuk app-contact en had ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden om mij een keer te ontmoeten. Ik dacht aan derde Kerstdag. Maar ze reageerde niet meer. Op 20 december heb ik nog maar een berichtje gestuurd. Geen reactie. Gisteren zag ik echter dat zij op WhatsApp mijn status-update heeft bekeken - dat doe je niet als je echt 0,0 interesse in iemand hebt, denk ik - en heb ik haar opnieuw een berichtje gestuurd. Een verlaat 'gelukkig nieuwjaar' berichtje met de vraag of zij nog goede voornemens heeft. Niet erg origineel natuurlijk, maar 't biedt een aanknopingspunt om op te reageren. Tot mijn verrassing reageerde ze dit keer:
[..]
Ik vind dit dus verwarrend. Geen reactie op de vraag. Ze reageert wel. Als je iemand wilt afwimpelen, dan zou ik deze woorden en emoticons niet hebben gecombineerd. Ik krijg zo slecht hoogte van d'r.

Sorry, geen vraag. Maar wel een ervaring n.a.v. een dating-app.
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 11:37:04 #156
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219847972
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Met alle respect, maar als iemand een maand geen contact met mij opneemt, dan ben ik ten eerste ontzettend beledigd. Ik heb geïnvesteerd in deze persoon en deze persoon tot mijn prioriteit gemaakt. Als iemand mij dan zo lang laat hangen, zie ik dat maar op één manier: ik word niet serieus genomen, maar behandeld als een optie. Als een back-up, voor het geval degene die hij écht wil daten afhaakt.
Ik snap werkelijk niet dat jij daar niet op afknapt. Dat iemand je een maand lang ghost zonder ook maar even uit te leggen wat er speelt, is toch onacceptabel? Daarmee laat die persoon zien dat hij jou niet ziet als gelijkwaardig, maar als iemand die hij kan laten wachten en die vervolgens komt aanrennen zodra hij fluit.
Waarom laat je je zo gebruiken? Waarom accepteer je dit gedrag van iemand? Ik accepteer dit niet. Voor mij is het heel simpel: als iemand 24 uur lang niet reageert, is die relatie voorbij. Het maakt niet uit of we al jarenlang vrienden zijn of net aan het daten zijn. Laat staan een hele maand.
Beledigd. Omdat iemand in zijn hele leven vooral niet andere prioriteiten mag hebben dan Ansa, want dan is Ansa beledigd. Beledigd zijn is een keuze. Jij wíl heel graag beledigd zijn, want dat is makkelijk. Dan kun je namelijk gerechtvaardigd boos zijn op de ander, en hoef je niet te kijken naar waarom iets je zo raakt dat je er van van de leg raakt.

Want jij hebt een ontzettend fragiel ego. Het minste of geringste en jij gaat apeshit. Ik vind het niet zo heel raar dat mensen die je al langer kent, en zij jou dus ook, denken 'nou, ik ben wel eventjes klaar met Ansa, ik richt me wel op andere dingen'.

Iemand waar je mee date, daar ga je al je shit niet voor verborgen kunnen houden, het sijpelt door alles heen, dus, dat mannen denken 'nope, dit wordt 'm niet voor mij' vind ik logisch. Sterker nog, een vent die voor jou kiest met deze wrok, haat, frustratie die in je woedt heeft voor de rest echt geen enkele andere keuze, want hier kiest niemand vrijwillig voor.

En dat blijkt ook wel, want ze haken allemaal af, want ze hebben allemaal alternatieven die een stuk beter zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219848107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee. Dat doe jij.
Jij bent niet in de positie dat ik mezelf moet uitleggen aan jou.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:06:56 #158
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219848134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat geldt ook voor die grote mond van jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 12:09:18 #159
382129 crew  Donna
pi_219848151
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 12:13:14 #160
16180 crew  CoolGuy
pi_219848184
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Je bent schijnbaar wel in de positie om een ander woorden in de mond te leggen.
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt. :)
pi_219848192
Dit is geen beledigd zijn en geen ego-kwestie.
Dit is een selectiecriterium.
Wie weken of maanden verdwijnt, past niet bij mij. Ik kies alleen mensen die mij kiezen.

Als iemand dit te streng vindt, is hij vrij om verder te gaan. Sowieso snap ik niet waarom hij dan tijd verspilt aan het veranderen van de voorwaarden van iemand die niet bij hem past als hij verder zoveel andere keus heeft. Als ik vegetarier ben ga ik toch ook niet het steakhouserestaurant om de hoek dwingen om hun menu aan te passen als ik ook gewoon in een vegarestautant kan eten?
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 12:14:39 #162
382129 crew  Donna
pi_219848198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze dan een stroman op kan tuigen. Dat gezegd hebbende, denk dat iemand die zo is als zij diep, diep ongelukkig is. Ben blij dat jij dat niet hebt. :)
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van. _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 12:15:18 #163
Brabo Bastard
pi_219848202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:13 schreef Ansa het volgende:
Dit is geen beledigd zijn en geen ego-kwestie.
Dit is een selectiecriterium.
Wie weken of maanden verdwijnt, past niet bij mij. Ik kies alleen mensen die mij kiezen.

Als iemand dit te streng vindt, is hij vrij om verder te gaan. Sowieso snap ik niet waarom hij dan tijd verspilt aan het veranderen van de voorwaarden van iemand die niet bij hem past als hij verder zoveel andere keus heeft. Als ik vegetarier ben ga ik toch ook niet het steakhouserestaurant om de hoek dwingen om hun menu aan te passen als ik ook gewoon in een vegarestautant kan eten?
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219848313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh jawel. Jij zoekt constant redenen om mannen te haten. Dat is zo overduidelijk te zien. Dan is het ook geen verrassing dat mannen elders gaan kijken.
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.
pi_219848318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee deze bakvis heeft lekker een man met een obsessief goed lichaam uitgenodigd bij haar thuis en geniet daar nu nog van. _O_
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 12:29:48 #166
Brabo Bastard
pi_219848323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik haat niet alle mannen, allern misogyne mannen die het patriarchaat in stand houden. Gezien jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg.
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 12:33:54 #167
382129 crew  Donna
pi_219848346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Een man is geen prijs en iedereen heeft toch mannen die ze kan bellen?
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.
pi_219848408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik voel me niet aangesproken dus ga niet projecteren. Je haat wel alle mannen, want geen enkele man kan aan jouw totaalplaatje voldoen.
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.
pi_219848420
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Tis meer winst dan de Postcodeloterij.
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 12:45:59 #170
382129 crew  Donna
pi_219848430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik kan nu sowieso 3 mannen bellen en ze staan in een uur op de stoep. Seks an sich is voor mij compleet betekenisloos en kost me meer dan het oplevert.
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima. :W
pi_219848446
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb het nog steeds niet over seks gehad, maar prima. :W
In het bed van een man kruipen is seks. Jullie frames zijn voorspelbaar
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 12:50:30 #172
382129 crew  Donna
pi_219848470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Echt bullshit.

Maar goed, het was een man die in het bed van de vrouw kroop, dat scheelt weer.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:51:48 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219848485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb meerdere lange relaties gehad met mannen die voldeden. Dat die uitgingen had te maken met randzaken.
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 12:59:46 #174
Brabo Bastard
pi_219848542
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat een onzin :')
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 13:01:36 #175
16180 crew  CoolGuy
pi_219848559
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die ‘voldeden’? Kom op, zeg. Je vertelt alleen maar relatieverhalen met ellende, waar je jezelf steeds wegcijferde om die man maar aan je te binden.
Om maar niet te praten over het slaan etc. Maar als het d'r niet zo goed uitkomt, dan ineens waren er tóch ook fatsoenlijke mannen.

Dán ineens wel. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')