abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219852251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:38 schreef W00fer het volgende:

[..]
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.
Ik voel gewoon in mijn lijf dat het hem niet gaat worden.
In het verleden heb ik daarna nog wel eens wat aangemodderd maar dat leidt tot precies niks voor mij of de man in kwestie.

Wat is dan eerlijker? De stekker er uittrekken of nog vaker afspreken terwijl ik al weet dat het er niet in zit?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_219853574
Het is eigenlijk wel interessant om te zien hoe datingapps voor hele nieuwe problemen zorgen. Als je in het echt iemand tegenkomt, zie je misschien elke 3-4 maanden ofzo iemand langskomen die je interesse wekt. Die kom je dan tegen op een plek waar je allebei komt zoals een vereniging, of op je werk, of bij een feestje van vrienden, dus dan heb je al iets gemeen met elkaar. Je kunt dan ook rustig ontdekken of die gevoelens sterker worden voordat je iemand vraagt om eens iets te gaan drinken bijvoorbeeld. Als een relatie dan later stopt, heb je misschien eigenschappen voor ogen waar ‘de volgende’ zeker wel/niet aan moet voldoen op basis van je eerdere ervaringen met je ex. Daar selecteer je dan misschien iets strenger op, maar dat ebt ook weer weg met de tijd waardoor je uiteindelijk geen eisenlijst stapelt, maar gewoon een leuke partner vindt. Niet iemand die perfect is, maar gewoon prima. :)

Dat is totaal anders op datingapps, in ieder geval voor sommige mensen als ik de verhalen hier lees. Doordat je op elk moment van de dag meteen een nieuw contact op kan doen, is de drempel om contact te leggen veel lager dan in het scenario zonder datingapps en dat is natuurlijk een stuk makkelijker. Maar vervolgens moet je wel meer moeite doen om elkaar te zien, want je hebt geen logische plek waar je elkaar toch al tegenkomt, en er is veel concurrentie voor beiden, want waar je in het echt moet raden naar wie er vrijgezel is en openstaat voor een date, kun je online iemand swipen en de volgende dient zich al aan.

Voor sommigen wordt het daardoor een soort selectieproces/sollicitatieprocedure, en wordt elke negatieve eigenschap van een vorige match gebruikt om de eisenlijst voor de volgende aan te vullen. In plaats van dat die eisen wegebben, stapelen ze op totdat er een lijst ontstaat waar niemand meer aan kan voldoen en waar je echt niets mee opschiet. Daarbij zijn er torenhoge verwachtingen van dates. Wat iemand wel/niet doet qua reistijd, kosten, initiatief, activiteit, enzovoort. Niet alleen moet iemand leuk zijn, iemand moet meteen leuk zijn. Dat iemand misschien wat zenuwachtig is in het begin, of niet zo goed weet hoe het gesprek te beginnen, wil niet zeggen dat het later op de avond (of zelfs pas bij date 2 of 3) niet stiekem toch heel leuk kan worden. Natuurlijk zijn er dates waar je na de eerste weet dat het niks gaat worden, maar ik zou er enorm voor zijn als datingapps wat vaker mensen zouden aansporen om een “mwa” eerste date toch eens een vervolg te geven. Want als je mensen in het echt tegenkomt is dat in veel gevallen ook niet per se liefde op het eerste gezicht, maar duurt het even voordat die klik echt ontstaat. Het haastige gedrag op datingapps helpt daarom niet echt om mensen echt bij elkaar te brengen denk ik.

Maar goed, misschien ben ik iets te optimistisch over hoe leuk daten kan zijn. :P
pi_219853691
Mwah , even heel plat gezegd . Ik weet wel na 1 avond of ik er bovenop wil zitten.
En die seksuele aantrekkingskracht groeit bij mij niet naarmate ik iemand beter leer kennen.
Dus ook exen die ik in het wild heb ontmoet vond ik vrijwel direct seksueel aantrekkelijk.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_219853834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:31 schreef Donna het volgende:
Maar lieve schat; ze heeft meer dan een maand niet gereageerd.
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 22:42:04 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219853882
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:36 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Er is altijd een heel klein kansje dat daar een goede reden voor is. En stiekem hoopte ik toch ... We hebben vandaag een paar berichten uitgewisseld. Estelle blijkt niet te bestaan. Althans, ze is met grote mate van waarschijnlijkheid een Yahoo-boy of iets dat daar op lijkt. Vandaag had ze namelijk 'problemen' en vroeg mij ¤250,- om de maand door te komen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd.
Oh was het er zo een :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 22:45:24 #181
441859 crew  Lenny77
pi_219853947
quote:

[..]
Ow das klote ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219854164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
Ow das klote ;(
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 23:07:35 #183
441859 crew  Lenny77
pi_219854206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ja. Kennelijk lopen die ook op Happn rond. Helaas. Ik wilde het berichtje van de oplichters hier plaatsen ter waarschuwing, maar het Fok!-fotoboek werkt helaas niet mee. Ik heb de foto wel kunnen uploaden, maar hij wordt niet getoond en ik kan de foto hier niet embedden.
Ook niet via imgbb?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 23:09:26 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219854221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
en als je 'm upload naar imgur.com en dan de link voor fora gebruikt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219854279
Ik gooide ze vroeger gewoon in het Fok!-fotoboek en uploadde de link vanaf daar naar hier. Maar dit werkt ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 23:22:49 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219854301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Groepfunder het volgende:
Ik gooide ze vroeger gewoon in het Fok!-fotoboek en uploadde de link vanaf daar naar hier. Maar dit werkt ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je Frans is beter dan het mijne :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 23:38:09 #187
382129 crew  Donna
pi_219854357
quote:

[..]
:X Nou zeg das wel helemaal een teleurstelling.
  Moderator / Colorchick vrijdag 16 januari 2026 @ 23:39:07 #188
382129 crew  Donna
pi_219854359
Ik krijg zo nu en dan random berichtjes met vragen over dingen die ik eerder gezegd heb.
Tis gewoon een beetje eng als je contact hebt met een man die echt interesse in je toont. :')
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 08:43:55 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_219855191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:39 schreef Donna het volgende:
Ik krijg zo nu en dan random berichtjes met vragen over dingen die ik eerder gezegd heb.
Tis gewoon een beetje eng als je contact hebt met een man die echt interesse in je toont. :')
Hmmm doet ie slim :P
  Moderator / Colorchick zaterdag 17 januari 2026 @ 09:04:45 #190
382129 crew  Donna
pi_219855278
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hmmm doet ie slim :P
Ja doettie iig beter dan 90% van de mannelijke bevolking. :X
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 10:28:58 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_219855798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 09:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja doettie iig beter dan 90% van de mannelijke bevolking. :X
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je. :Y
  Moderator / Colorchick zaterdag 17 januari 2026 @ 10:49:40 #192
382129 crew  Donna
pi_219855865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Laat je niet verblinden, maar ik hoop wel dat dit 'm is voor je. :Y
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.
Het is iig leuk als iemand interesse toont.
Hoe interpreteer jij dat dan?
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 11:24:10 #193
16180 crew  CoolGuy
pi_219856017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohnee hoor. Het is gewoon leuk contact nu, meer niet. Ik ben niet zo snel head over heels.
Het is iig leuk als iemand interesse toont.
Hoe interpreteer jij dat dan?
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.

In dat laatste geval is het zonde als jij met niks anders rekening houdt dan dat zijn interesse in JOU oprecht is, terwijl hij eigenlijk een spelletje speelt door oprechte interesse te veinzen.
  Moderator / Colorchick zaterdag 17 januari 2026 @ 12:12:00 #194
382129 crew  Donna
pi_219856240
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oh nee, kijk, bewust terug komen met vragen op dingen die je eerder gezegd hebt kan heel prima oprechte interesse zijn. Het kan echter ook een trucje zijn om te laten zien dat ie geïnteresseerd is, omdat hij zijn doel wil bereiken.

In dat laatste geval is het zonde als jij met niks anders rekening houdt dan dat zijn interesse in JOU oprecht is, terwijl hij eigenlijk een spelletje speelt door oprechte interesse te veinzen.
Je doelt dan op seks neem ik aan?

Hij heeft bij me geslapen en zich als een gentleman gedragen terwijl ik er niks op tegen had gehad en dat wist hij. In woord en daad komtie iig oprecht over. Mijn radar staat over het algemeen wel goed afgesteld voor dat soort dingen.

En sowieso ben ik relax. De tijd zal het leren.
:Y
  Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 12:22:25 #195
16180 crew  CoolGuy
pi_219856304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Je doelt dan op seks neem ik aan?

Hij heeft bij me geslapen en zich als een gentleman gedragen terwijl ik er niks op tegen had gehad en dat wist hij. In woord en daad komtie iig oprecht over. Mijn radar staat over het algemeen wel goed afgesteld voor dat soort dingen.

En sowieso ben ik relax. De tijd zal het leren.
:Y
Ja, dat bedoel ik. Die heb je he, en wij mannen doen en zeggen zo'n beetje alles om ons doel te bereiken. En als JIJ het doel bent, is dat niet erg, maar als alleen seks het doel is, dan kunnen we alsnog proberen om je een rad voor ogen te draaien. Als je dat door hebt, niets aan de hand.

Nee, ik beweer ook niet dat hij dát als doel heeft, maar ik zag een mogelijk scenario waarin hij wél dat doel heeft en succes heeft met jou laten denken dat het hem om JOU gaat, en dat wilde ik onder de aandacht brengen, maar als jij de situatie goed in de smiezen hebt, is er niks aan de hand.

Dat is waarom ik ook zei; ik hoop dat 't hem is voor je, want je klinkt wel....enthousiast zeg maar.
  Moderator / Colorchick zaterdag 17 januari 2026 @ 12:31:39 #196
382129 crew  Donna
pi_219856351
Ja precies. Ik snap je.
Ik heb dat idd vaak wel door omdat ik zelf ook zo kan zijn. :+
  zondag 18 januari 2026 @ 14:39:20 #197
174940 W00fer
Maar echt
pi_219866438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:18 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn ex had neuroschade en ik was 3 jaar met hem. Ik date echter geen mannen meer wiens leven in puin is.
Kijk, en dit is dus exact wat @epicbeardman zei. Jij wilt een wereldklasse mooiboy maar als hij onder de bus komt is hij afgedaan. Triest.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 18 januari 2026 @ 14:43:00 #198
174940 W00fer
Maar echt
pi_219866533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:07 schreef Operc het volgende:
Het is eigenlijk wel interessant om te zien hoe datingapps voor hele nieuwe problemen zorgen. Als je in het echt iemand tegenkomt, zie je misschien elke 3-4 maanden ofzo iemand langskomen die je interesse wekt. Die kom je dan tegen op een plek waar je allebei komt zoals een vereniging, of op je werk, of bij een feestje van vrienden, dus dan heb je al iets gemeen met elkaar. Je kunt dan ook rustig ontdekken of die gevoelens sterker worden voordat je iemand vraagt om eens iets te gaan drinken bijvoorbeeld. Als een relatie dan later stopt, heb je misschien eigenschappen voor ogen waar ‘de volgende’ zeker wel/niet aan moet voldoen op basis van je eerdere ervaringen met je ex. Daar selecteer je dan misschien iets strenger op, maar dat ebt ook weer weg met de tijd waardoor je uiteindelijk geen eisenlijst stapelt, maar gewoon een leuke partner vindt. Niet iemand die perfect is, maar gewoon prima. :)

Dat is totaal anders op datingapps, in ieder geval voor sommige mensen als ik de verhalen hier lees. Doordat je op elk moment van de dag meteen een nieuw contact op kan doen, is de drempel om contact te leggen veel lager dan in het scenario zonder datingapps en dat is natuurlijk een stuk makkelijker. Maar vervolgens moet je wel meer moeite doen om elkaar te zien, want je hebt geen logische plek waar je elkaar toch al tegenkomt, en er is veel concurrentie voor beiden, want waar je in het echt moet raden naar wie er vrijgezel is en openstaat voor een date, kun je online iemand swipen en de volgende dient zich al aan.

Voor sommigen wordt het daardoor een soort selectieproces/sollicitatieprocedure, en wordt elke negatieve eigenschap van een vorige match gebruikt om de eisenlijst voor de volgende aan te vullen. In plaats van dat die eisen wegebben, stapelen ze op totdat er een lijst ontstaat waar niemand meer aan kan voldoen en waar je echt niets mee opschiet. Daarbij zijn er torenhoge verwachtingen van dates. Wat iemand wel/niet doet qua reistijd, kosten, initiatief, activiteit, enzovoort. Niet alleen moet iemand leuk zijn, iemand moet meteen leuk zijn. Dat iemand misschien wat zenuwachtig is in het begin, of niet zo goed weet hoe het gesprek te beginnen, wil niet zeggen dat het later op de avond (of zelfs pas bij date 2 of 3) niet stiekem toch heel leuk kan worden. Natuurlijk zijn er dates waar je na de eerste weet dat het niks gaat worden, maar ik zou er enorm voor zijn als datingapps wat vaker mensen zouden aansporen om een “mwa” eerste date toch eens een vervolg te geven. Want als je mensen in het echt tegenkomt is dat in veel gevallen ook niet per se liefde op het eerste gezicht, maar duurt het even voordat die klik echt ontstaat. Het haastige gedrag op datingapps helpt daarom niet echt om mensen echt bij elkaar te brengen denk ik.

Maar goed, misschien ben ik iets te optimistisch over hoe leuk daten kan zijn. :P
TLDR mensen willen elkaar via datingsites niet even de tijd geven om elkaar te leren kennen, het moet op date 1 meteen raak zijn (wat niet kan).
  zondag 18 januari 2026 @ 14:43:48 #199
174940 W00fer
Maar echt
pi_219866553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik heb geen enkele man wat uit te leggen want een ander persoon heeft geen recht op mijn tijd.
Ik voel gewoon in mijn lijf dat het hem niet gaat worden.
In het verleden heb ik daarna nog wel eens wat aangemodderd maar dat leidt tot precies niks voor mij of de man in kwestie.

Wat is dan eerlijker? De stekker er uittrekken of nog vaker afspreken terwijl ik al weet dat het er niet in zit?
Zoals @Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...
Zoals iemand jou ook moet leren kennen.
pi_219868909
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 14:43 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zoals @:Operc onder jouw post zegt. Wél even de tijd geven...
Zoals iemand jou ook moet leren kennen.
Zoals ik al zei, zo werkt het voor mij niet.
Er moet wel direct seksuele aantrekkingskracht zijn want dat groeit bij mij niet.
Als dat er is , dan ga ik iemand idd beter leren kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')