Intussen bijna 6 jaar met iemand die ik daarmee ontmoet heb.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
1 date per maand zou mij veel te veel energie kosten.
Toen ik op vakantie was in Oslo had ik een match met een dame. Omdat ik de dag erna weer terug zou vliegen naar Nederland, hebben we diezelfde dag nog ergens afgesproken om elkaar te leren kennen. Het bleek uiteindelijk geen match, maar dat je 's ochtends nog niets vermoedend wakker wordt en spontaan met iemand afspreekt om ergens een kop thee te gaan drinken, dat vond ik erg leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Laatste vrouwtje ik erop ontmoet heb, 5 jaar geleden, is inmiddels mijn vrouw geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Huidige vriendin op ontmoet. Wonen nu samen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Multidater🤮quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.quote:
Profiteurquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.
Ik reis, zij betalen het eten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Profiteur![]()
(Als jouw reactie op het multidaten)
En als hij ook reist?quote:
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?
Staat op de checklist bij punt 4.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.
N.b. op geen van mijn dates is het ooit tot zoenen gekomen. Ik was altijd al heel terughoudend en na het Me Too-tijdperk is dat niet beter geworden.
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.
Zelf zit ik echt niet te wachten op iemand met een kind of kinderen. Inmiddels gebruik ik geen enkele app meer, maar ik had dat dus in mijn profieltekst staan. Ik heb er hele bizarre reacties op gehad
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun exquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |