Nee. Op Bumble kan een man de eerste stap zetten als er een openingsvraag is. Maar ik zet de eerste stap ook gewoon en word genegeerd. Mijns inziens omdat ze een snelle wip zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Bumble is volgens mij rigged. Bij Tinder worden superlikes meestal beantwoord. BijBumble nietquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Ik wel hoor, de manische of bipolaire.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.![]()
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.
En evenmin stel ik dat iedere date die op niks uitloopt puur jouw schuld zou zijn. Soms is er gewoon geen chemie of klik of gevoelens. Kun je niks aan doen. Sommige vrouwen zijn ook gewoon echt onmogelijke kutwijven. Kun je ook niks aan doen. Ik kan een boek volschrijven over waardeloze dates.
Maar als je dates altijd ongezellig en vervelend zijn, en nooit tot een leuk vervolg leiden, dan kun je onmogelijk blijven volhouden dat het alleen maar aan vrouwen ligt. Zeker als er om ons heen gewoon Dan gaat er iets structureel mis in de dynamiek tussen jou en vrouwen, waardoor het steeds opnieuw misgaat. Dat kan heel onbewust zijn. Maar het is dus een gedragspatroon. En hetgene waar je invloed op hebt om meer succes te hebben met daten.
Maar op een of andere manier weiger je pertinent ooit maar te reflecteren op jouw eigen aandeel in die dates, en of er niet wel eens momenten waren waarin je het zelf anders had kunnen doen en of je geen dingen doet die vrouwen mogelijk zo onprettig vinden, dat het iedere keer opnieuw mis gaat. Ik snap dat het veel comfortabeler is om alles buiten jezelf te leggen en te stellen dat vrouwen allemaal hopeloos zijn. Maar dan gaat het ook nooit veranderen ben ik bang.
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?
Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge negatieve houding afgeven op zijn dates.
Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jijquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.
Betekent niet dat ze verder bij me passen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jij
Ik vind het al een wonder als ze niet multidaten, een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en niet bij hun ex wonen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Avianflu het volgende:
Er is makkelijk 1 potentiële leuke man per maand te vinden die wil daten.
En het hoeft niet allemaal 10/10 te zijn op alle vlakken, als ik het op een plaatje seksueel aantrekkelijk vind en de chat is gezellig geef ik het een kans.
En ze uiteraard normaal hun zaken op orde lijken te hebben.
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.
Dat onder ogen durven zien vergroot je kansen aanzienlijk zou ik zeggen.
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Koekkoekquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Koekkoek
Bijzonder dat het blijkbaar ab-so-luut geen mogelijkheid mag zijn dat het wel eens een heel klein beetje aan jou zou kúnnen liggen. Nee, in plaats daarvan betitel je de vijver waar je blijkbaar zelf in vist collectief als 'bottom of the barrel'. Maar dan toch blijven vissen want iets is blijkbaar beter dan niets.
Dat is een dermate denigrerende opmerking over het publiek dat blijkbaar in eerste instantie geďnteresseerd is in jou (en dat zegt dan dus ook iets over jou) dat je mij niet gaat wijs maken dat er niet iéts aan jou doorsijpelt dat opgepikt wordt door de meiden waar jij mee date, dat je hen allemaal bottom of the barrel figuren vindt.
Kom óp zegwat een maximaal kansloze opmerking.
*Cricket soundquote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
Ja, want het gaat inderdaad echt om of die woordjes al een keer eerder gebruikt zijn of niet. Leuke afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.
Dat is echt niks nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |