abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219832389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.

Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Nee. Op Bumble kan een man de eerste stap zetten als er een openingsvraag is. Maar ik zet de eerste stap ook gewoon en word genegeerd. Mijns inziens omdat ze een snelle wip zoeken
pi_219832402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.

Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Bumble is volgens mij rigged. Bij Tinder worden superlikes meestal beantwoord. BijBumble niet
pi_219832446
Mijns inziens is dit ook de reden dat er op Bumble veel meer narcisten lijken te zitten dan op bijvoorbeeld Tinder. Op Bumble moet de vrouw als eerste beginnen. Op Tinder kom ik bijna nooit het type profiel tegen dat ik eerder heb beschreven, het zogenoemde “overtuig-mij-profiel”. Bumble wemelt ervan.
Ik heb daarin meerdere soorten gezien.

De eerste is het zogenaamd intellectuele genie. De man die zegt dat hij zo intelligent is en dat jij hem moet overtuigen dat je op zijn niveau zit. Dit zijn extreem vermoeiende profielen, vaak vol woorden die verkeerd gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld epistemologie. Ik heb letterlijk een profiel gezien waarin een man een eindeloos verhaal hield over dat hij alleen maar epistemologisch correcte gesprekken voert met vrouwen en geen zin heeft in domme mensen. Tegelijkertijd had hij zelf gewoon de HKU gedaan, dus het was ook niet iemand die academisch daadwerkelijk uitblonk.

Een ander type zijn de redpill-profielen. Mannen die suggereren dat vrouwen allemaal hoeren zijn en die zeggen dat jij maar moet laten zien dat je niet een run-through cock-carrousel-rijdende slet bent. In die richting.

Het derde type is de verbitterde conservatieve man die een hele rant houdt over piercings en tattoos.
Deze profielen zie ik bijna nooit op Tinder. Op één of twee uitzonderingen na, en die worden meestal vrij snel gerapporteerd. Tinder bant dit soort profielen, maar op Bumble lijkt het gewoon een narcissist plaza.

Deze mannen vinden dat vrouwen hen moeten verdienen. Terwijl het in het dierenrijk juist zo is dat het mannetje het vrouwtje verdient. Bij vrijwel elk wezen is het mannetje degene die vecht om het vrouwtje. Dat is biologie.

En natuurlijk vind ik niet dat ik achterover moet leunen en dat een man alles moet doen. Maar op het moment dat een man van mij verwacht dat ik voor hem ga vechten, en mezelf ga verloochenen om mijn waarde te bewijzen, is het voor mij al een afknapper.
pi_219832483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219832484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei. _O- :')
Ik wel hoor, de manische of bipolaire.
pi_219832487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.

En evenmin stel ik dat iedere date die op niks uitloopt puur jouw schuld zou zijn. Soms is er gewoon geen chemie of klik of gevoelens. Kun je niks aan doen. Sommige vrouwen zijn ook gewoon echt onmogelijke kutwijven. Kun je ook niks aan doen. Ik kan een boek volschrijven over waardeloze dates.

Maar als je dates altijd ongezellig en vervelend zijn, en nooit tot een leuk vervolg leiden, dan kun je onmogelijk blijven volhouden dat het alleen maar aan vrouwen ligt. Zeker als er om ons heen gewoon Dan gaat er iets structureel mis in de dynamiek tussen jou en vrouwen, waardoor het steeds opnieuw misgaat. Dat kan heel onbewust zijn. Maar het is dus een gedragspatroon. En hetgene waar je invloed op hebt om meer succes te hebben met daten.

Maar op een of andere manier weiger je pertinent ooit maar te reflecteren op jouw eigen aandeel in die dates, en of er niet wel eens momenten waren waarin je het zelf anders had kunnen doen en of je geen dingen doet die vrouwen mogelijk zo onprettig vinden, dat het iedere keer opnieuw mis gaat. Ik snap dat het veel comfortabeler is om alles buiten jezelf te leggen en te stellen dat vrouwen allemaal hopeloos zijn. Maar dan gaat het ook nooit veranderen ben ik bang.
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.
pi_219832492
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?

Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge negatieve houding afgeven op zijn dates.

Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Amen.
pi_219832809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:12 schreef W00fer het volgende:

[..]
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.
pi_219832820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jij
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 14 januari 2026 @ 16:18:27 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219832868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:13 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 16:21:32 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219832883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.

Dat onder ogen durven zien vergroot je kansen aanzienlijk zou ik zeggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219832893
Toen ik op datingapps zat, zat ik eigenlijk voornamelijk op Bumble en Tinder. Ik heb ook Hinge gehad en nog andere apps zoals OKCupid en een tijdje ook Happn. Maar al deze apps zijn in mijn regio ofwel dood, ofwel worden ze bijna niet gebruikt. Dus de mensen die je likes stuurt, zien je likes niet.
Op Tinder krijg ik, denk ik, zo’n 100 likes per dag. Elke keer dat ik het open, zie ik “You have got 30 new likes”. Op Bumble is het minder. Ik denk dat ik ongeveer 30 of 20 likes per dag ontvang. Dat is ook omdat ik mijn instellingen vrij streng heb staan bij Bumble.

Op andere apps kreeg ik dagelijks nog wel een berichtje. Bijvoorbeeld op OKCupid zag ik dagelijks wel meerdere berichten. Maar het feit dat ik likes krijg, betekent niet dat de likes ook echt levensvatbaar zijn.

Op OKCupid kreeg ik toen heel veel berichten van mensen in het buitenland. Of mensen die überhaupt niet eens in Europa wonen, maar wanhopig zijn voor een paspoort. Mannen uit Afrika, India, et cetera. Of er zijn allemaal mensen op doorreis die eigenlijk gewoon openstaan voor snelle seks. Ook dat is voor mij niet relevant.

De tweede categorie zijn natuurlijk de nepprofielen. Vooral op Tinder zitten er enorm veel bots en scammers. Ook op Bumble heb ik volledige AI-profielen gezien die gewoon compleet gegenereerd waren en waar ook echt heel veel moeite in was gestoken. In tegenstelling tot de extreem zichtbare profielen op Tinder, waar het altijd een foto is van een of ander model met een PhD, zogenaamd een hele goede baan als arts en daarnaast ook nog eens een of andere zoetsappige dicht over dat hij de ware liefde zoekt. Ja, als je daar nog in trapt. Nou, dat zijn dus de twee die meteen afvallen: de bots en AI-profielen.

Dan zijn er nog de mensen met mentale problemen. Ik heb meermaals profielen gezien waarin iemand zei dat hij net terug is van een opname, dat hij bezig is in een afkickkliniek, dat hij mentale problemen heeft zoals schizofrenie, dat hij net uit een scheiding is en zijn huwelijk probeert te verwerken. Eigenlijk de mannen die een therapeut zoeken of een plaats om te wonen. Deze mannen vermijd ik 100%. Ik vind het zielig, maar ik ben niet degene die hun leven moet gaan oplossen.

Dan zijn er de mannen die het idee hebben dat ze God’s gift to women zijn. Profielen waarin staat: overtuig me, ik ben kritisch, kan jij me aan? Dat is meteen een narcistisch signalement, dus die gaan ook naar links.

Dan zijn er mannen die qua sociaal-economische plek in de maatschappij niet bij me passen. Mannen zonder opleiding, zonder baan. Ik heb ook wel eens een keer een superlike gehad van iemand die in zijn profiel aangaf dat hij zwakbegaafd was. Nogmaals, dat past gewoon niet bij mij.

Dan zijn er mannen die er qua uiterlijk absoluut niet aantrekkelijk uitzien. Dus een hele dikke, ongewassen baard, zwaar overgewicht, slechte hygiëne. Er zullen vast mensen zijn die daar minder moeite mee hebben, maar voor mij is dat eigenlijk meteen een afknapper. Of ze zijn gewoon niet mijn type.

Dan is er nog de categorie mannen die simpelweg geen enkele moeite heeft gedaan in hun profiel. Bijvoorbeeld dat zij niets hebben ingevuld, alleen maar punten of vraagtekens bij de verplichte vragen, of dat ze niet eens foto’s hebben of maar één hele slechte foto van zichzelf. Dit zijn profielen van lurkers en deze mensen zijn niet serieus.
Al deze mensen gaan gewoon altijd naar links.

En tot slot zijn er nog de mensen met wie ik geen gedeelde waardes heb. Ofwel extreem woke mannen, ofwel extreem conservatieve mannen. Ik ben zelf vrij centrum en op het moment dat een man “Free Palestine” heeft staan of het heeft over submissive vrouwen, dan haak ik al af.
pi_219832895
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jij
Betekent niet dat ze verder bij me passen.
pi_219835694
Naast negatieve ervaringen op datingapps (waar ik ook wel weer om kan lachen) heb ik ook veel leuke ervaringen. Zelfs 4 vriendschappen aan overgehouden.

Ik had besloten dit jaar om te streven naar 1 nieuwe date per maand. Tot ik misschien iemand tref die ik echt leuker vind.
Ik heb wel een handjevol leuke matches. Misschien 2 die er iets bovenuit steken.

Persoonlijk vind ik het wel lastig om het chatten echt goed te onderhouden en zit ik er wat relaxter in. Zolang er nog geen gevoelens zijn heb ik daar gewoon geen behoefte aan en werkt het eerder averechts.

Sommige dagen heb ik dan echt een leuke lange chat en andere dagen kan het stil zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_219836088
Per maand? Ik tref alleen kneuzen.😂
pi_219836124
Er is makkelijk 1 potentiële leuke man per maand te vinden die wil daten.
En het hoeft niet allemaal 10/10 te zijn op alle vlakken, als ik het op een plaatje seksueel aantrekkelijk vind en de chat is gezellig geef ik het een kans.
En ze uiteraard normaal hun zaken op orde lijken te hebben.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_219836163
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Avianflu het volgende:
Er is makkelijk 1 potentiële leuke man per maand te vinden die wil daten.
En het hoeft niet allemaal 10/10 te zijn op alle vlakken, als ik het op een plaatje seksueel aantrekkelijk vind en de chat is gezellig geef ik het een kans.
En ze uiteraard normaal hun zaken op orde lijken te hebben.
Ik vind het al een wonder als ze niet multidaten, een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en niet bij hun ex wonen.
pi_219836285
Ik ga zelf ook gewoon multidaten, dus dat vind ik niet zo’n probleem.
Multidaten haalt voor mij de druk er een beetje af, ik zie beter wat ik echt wil/leuk vind, ik hecht mij minder snel puur uit chemie (ipv echte connectie).

Maar ieder zo zijn voorkeuren natuurlijk
pi_219836340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.

Dat onder ogen durven zien vergroot je kansen aanzienlijk zou ik zeggen.
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
  Forum Admin woensdag 14 januari 2026 @ 22:21:26 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219836366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.

Zelf zit ik echt niet te wachten op iemand met een kind of kinderen. Inmiddels gebruik ik geen enkele app meer, maar ik had dat dus in mijn profieltekst staan. Ik heb er hele bizarre reacties op gehad :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 22:30:00 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_219836444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Koekkoek 8)7

Bijzonder dat het blijkbaar ab-so-luut geen mogelijkheid mag zijn dat het wel eens een heel klein beetje aan jou zou kúnnen liggen. Nee, in plaats daarvan betitel je de vijver waar je blijkbaar zelf in vist collectief als 'bottom of the barrel'. Maar dan toch blijven vissen want iets is blijkbaar beter dan niets.

Dat is een dermate denigrerende opmerking over het publiek dat blijkbaar in eerste instantie geďnteresseerd is in jou (en dat zegt dan dus ook iets over jou) dat je mij niet gaat wijs maken dat er niet iéts aan jou doorsijpelt dat opgepikt wordt door de meiden waar jij mee date, dat je hen allemaal bottom of the barrel figuren vindt.

Kom óp zeg 8)7 wat een maximaal kansloze opmerking.
pi_219836903
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Koekkoek 8)7

Bijzonder dat het blijkbaar ab-so-luut geen mogelijkheid mag zijn dat het wel eens een heel klein beetje aan jou zou kúnnen liggen. Nee, in plaats daarvan betitel je de vijver waar je blijkbaar zelf in vist collectief als 'bottom of the barrel'. Maar dan toch blijven vissen want iets is blijkbaar beter dan niets.

Dat is een dermate denigrerende opmerking over het publiek dat blijkbaar in eerste instantie geďnteresseerd is in jou (en dat zegt dan dus ook iets over jou) dat je mij niet gaat wijs maken dat er niet iéts aan jou doorsijpelt dat opgepikt wordt door de meiden waar jij mee date, dat je hen allemaal bottom of the barrel figuren vindt.

Kom óp zeg 8)7 wat een maximaal kansloze opmerking.
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.
Dat is echt niks nieuws.
pi_219837119
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
  donderdag 15 januari 2026 @ 05:26:37 #49
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219837176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
*Cricket sound
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 06:49:22 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_219837290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:59 schreef W00fer het volgende:

[..]
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.
Dat is echt niks nieuws.
Ja, want het gaat inderdaad echt om of die woordjes al een keer eerder gebruikt zijn of niet. Leuke afleidingsmanoeuvre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')