Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik doe al moeite om niet met afgezaagde one-liners te komen of kinderachtige zgn komische openingszinnen, geef een voorzet om leuke en inhoudelijke gesprekken aan te gaan, krijg ik dit. En dit bedoelde ik dus eerder. Zoveel vrouwen die diepgang willen, maar dit niet kunnen dealenVind ergens toch best treurig gesteld.
Jammer ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:13 schreef Gibson88 het volgende:
Laatste post uit vorige reeks van mijn hand:
[..]
Nee maar dat lukt ook niet in de 1e fase / zin. Je kan hooguit de deur openzetten en uitnodigen tot een wat meer interessant en leuk gesprek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jammer ja.
Ik denk wel dat de diepgang niet meteen in de openingszin hoeft te zitten, hoewel je vragen best wel leuk waren.
De diepgang komt later.
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ?Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Neuh niet echt nieuw, maar hoop toch wel weer eens een keer een leuke vrouw te ontmoeten. Maar letterlijk elke match zegt NIKS. reageert nergens op, maar het profiel puilt uit van de eisen. Niet oppervlakkig, diepe gesprekken, emotioneel beschikbaar, nou je de hele mep zeg maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?![]()
Dit is toch ook gewoon min of meer standaard, voor mij in ieder geval de reden dat ik dergelijke apps niet meer echt gebruik. Hooguit dat ik in een verveelde bui sporadisch eens wat swipe, verwachtingen heb ik er in ieder geval niet meer van.
Dit verbaast mij ook. Zoveel mensen die alleen een beetje swipen voor de lol. Waar komt het idee vandaan dat iedereen verplicht is te antwoorden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent nieuw in de wereld van datingapps?![]()
Dit is toch ook gewoon min of meer standaard, voor mij in ieder geval de reden dat ik dergelijke apps niet meer echt gebruik. Hooguit dat ik in een verveelde bui sporadisch eens wat swipe, verwachtingen heb ik er in ieder geval niet meer van.
Lijkt wellicht zwaarder te wegen hoe ik het schrijf. Zijn wat erger punten. Maar je hebt gelijk, misschien moet ik mij minder ergeren aan deze zaken. Goed punt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook. Zoveel mensen die alleen een beetje swipen voor de lol. Waar komt het idee vandaan dat iedereen verplicht is te antwoorden?
Til er niet zo zwaar aan en door naar de volgende
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik doe al moeite om niet met afgezaagde one-liners te komen of kinderachtige zgn komische openingszinnen, geef een voorzet om leuke en inhoudelijke gesprekken aan te gaan, krijg ik dit. En dit bedoelde ik dus eerder. Zoveel vrouwen die diepgang willen, maar dit niet kunnen dealenVind ergens toch best treurig gesteld.
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @Hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ah en nu ook weer. Week lang een match op Happn. 0 reactie. Nou heb ik tussen elk bericht 3 dagen gewacht. Iets van : Wat is het leukst dat er op de planning staat en wat is het minst leuke ? 3e vraag voordat ik werd geblokkeerd: Komen mijn vragen wel goed door ?Die hele date-app-wereld is zo intens treurig. Als je zo met al je matches om gaat wil ik niet weten wat voor een gifbeker je irl bent.
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik lees bij jou gewoon erg veel boosheid en teleurstelling. Je gaat dit bijna niet kunnen verbergen op een date, je gaat dit op de één of andere manier onbewust uitstralen.
Zoals een ander al zei: je krijgt duidelijk likes, je hebt dates. Je moet er dus echt wel ok uitzien om de apps te kunnen verslaan als man. Je zit dus bij de top.
Is er iets bij jezelf waarvan je zou kunnen bedenken dat het hun ergens afschrikt?
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Neuh niet echt nieuw, maar hoop toch wel weer eens een keer een leuke vrouw te ontmoeten. Maar letterlijk elke match zegt NIKS. reageert nergens op, maar het profiel puilt uit van de eisen. Niet oppervlakkig, diepe gesprekken, emotioneel beschikbaar, nou je de hele mep zeg maar.
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat we hier enkel met bevestigende posts komen hoe het toch echt allemaal aan de vrouwen ligt en hoe stom vrouwen wel niet zijn? En ga vooral zo doorquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @:hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.
[..]
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.
Dus ik denk dat je het verkeerd ziet. Teleurstelling uitstralen doen we allemaal, beide geslachten. En soms verbroedert het ook. Gedeelde smart is halve smart.
Mijn enige "teleurstelling" die ik uit is zoals Gibson hierboven, of ik zwak het af.
Volgens mij probeer jij kostte wat het kost gewoon het beestje niet bij de naam te noemen en ligt het altijd aan diegene die een pijnpunt aanstipt. Als ik zou weten waar het bij mij aan ligt dan had ik dat wel veranderd. Zelfs als ik geen enkel (in jouw ogen) klaagpunt op die dates benoem is de uitkomst hetzelfde dus is dit wat je wil horen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat we hier enkel met bevestigende posts komen hoe het toch echt allemaal aan de vrouwen ligt en hoe stom vrouwen wel niet zijn? En ga vooral zo door
Ik zie ook niet wat er "afgeven" aan een oproep om zelfreflectie. Volgens mij blijf ik vrij netjes. Het lijkt vooral iets dat je koste wat kost wil vermijden.
En als al je dates zo lopen als je hier omschrijft, dan lijk je een erg negatieve houding te hebben die bij vrouwen ook negativiteit oproept, waardoor ze zich zo gaan gedragen. En daar kun je zelf wat aan veranderen.
Andersom is dit net zo het geval.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂
Geen last van zijn kritiek, en al had ie dat wel is dat hartstikke mooi. Doet niks af aan wat mij opvalt. Het is overigens meer een ergernis dan teleurstelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk zielig eigenlijk he. @:hexagon die wel op mij afgeeft maar anderen die hun teleurstelling uitten krijgen van hem geen kritiek.
[..]
Ik merk, en dat is echt een eerlijk verhaal, ook veel teleurstelling bij de dames. De eerste 20 minuten van een date gaat het zeker al over alle vieze mannetjes die ze online treffen (in plaats van blij te zijn met dat ik netjes op tijd kom opdagen, netjes gekleed ben, niet stink enz). De tweede 20 minuten gaan over dat ze het zo druk hebben. De derde 20 minuten gaan vooral over dat ze eigenlijk niet weten wat ze met hun date leven aanmoeten en oja tussendoor wordt er nog 1 vraag aan mij gesteld.
Dus ik denk dat je het verkeerd ziet. Teleurstelling uitstralen doen we allemaal, beide geslachten. En soms verbroedert het ook. Gedeelde smart is halve smart.
Mijn enige "teleurstelling" die ik uit is zoals Gibson hierboven, of ik zwak het af.
Dit vraag ik niet eens meer, ik laat mij niet meer zo onder de huid kruipen. Met dit soort reactie komt vaak het lelijkste in een mens naar boven en daar scoor ik niet meer. Ik laat het maar voor wat het is, het is namelijk klaarblijkelijk niet anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zeggen ook niks. Op Bble verloopt de match dan. Als ik zei " ga je nog reageren?" werd ik altijd unmatched.😂
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Andersom is dit net zo het geval.
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andersom is dit net zo het geval.
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Doelde ook op dat de man dit vraagtquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.![]()
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.quote:Op woensdag 14 januari 2026 01:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij kostte wat het kost gewoon het beestje niet bij de naam te noemen en ligt het altijd aan diegene die een pijnpunt aanstipt. Als ik zou weten waar het bij mij aan ligt dan had ik dat wel veranderd. Zelfs als ik geen enkel (in jouw ogen) klaagpunt op die dates benoem is de uitkomst hetzelfde dus is dit wat je wil horen?
Volgens mij heb jij niet door dat je aan victim blaiming doet.
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als al je dates zo lopen als je hier omschrijft, dan lijk je een erg negatieve houding te hebben die bij vrouwen ook negativiteit oproept, waardoor ze zich zo gaan gedragen. En daar kun je zelf wat aan veranderen.
Nou het feit dat dit blijkbaar altijd bij iedere date gebeurt. In dat geval is hij zelf de constante factor in het geheel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?
Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge positieve houding afgeven op zijn dates.
Nee, de meeste mensen waar ik mee omga staan wel open voor discussie over eigen verbeterpunten.quote:Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Dat verwacht ik ook. In mijn geval heb ik er twee dagen tussen gelaten rekening houdende met dat mensen het druk hebben. Niet dag en nacht in hun app zitten. Maar na een week geen reactie of meer vind ik toch wel vrij vervelend.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:36 schreef Ansa het volgende:
Ik verwacht dat mensen gewoon reageren binnen korte tijd en inhoudelijke vragen stellen. Zo niet unmatch ik..
Ik verwacht een eerste reply in 24 uur. Op Bumble verdwijnt de match anders. Hoezo heb je een minuut geleden gematcht en kan je niets zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. In mijn geval heb ik er twee dagen tussen gelaten rekening houdende met dat mensen het druk hebben. Niet dag en nacht in hun app zitten. Maar na een week geen reactie of meer vind ik toch wel vrij vervelend.
En dan stel ik niet eens van die inspiratieloze vragen: hey hoes is het ? Niet onaardig maar afgezaagd vind ik het wel.
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verwacht een eerste reply in 24 uur. Op Bumble verdwijnt de match anders. Hoezo heb je een minuut geleden gematcht en kan je niets zeggen?
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.quote:Ik heb het idee dat sinds het mogelijk is om expliciet in te vullen wat je zoekt, ik minder matches heb en mensen ook minder reageren. Voor corona was die optie er niet. Toen kon je niet aangeven of je een relatie zocht of iets casuals. Mensen zetten het soms wel in hun profiel, maar het was niet gestandaardiseerd. Bij mij stond er altijd dat ik iets serieus zocht. Dat heb ik altijd gehad. Ik zocht een relatie en monogamie.
Ik denk dat dit de reden is dat ik nu minder matches krijg dan vroeger, ook al zie ik er eigenlijk hetzelfde uit, op een iets ander kapsel na. Voor mijn gevoel zijn heel veel mensen op datingapps niet op zoek naar een relatie. Ze zitten er vooral voor een ego boost. Dat geldt voor mannen, maar eerlijk gezegd ook voor vrouwen. Ik merk dat veel mensen er zijn om bevestiging te krijgen, niet om echt iemand te leren kennen.
Daarnaast heb ik het gevoel dat er veel rancuneuze mensen op datingapps zitten. Mensen die wraak nemen op het andere geslacht, omdat ze zijn afgewezen of omdat ze slechte ervaringen hebben gehad. In mijn geval merk ik dat vooral bij mannen, maar ik hoor van mannen ook dat er vrouwen zijn die vieze spelletjes spelen. Dat is dus niet iets wat alleen mannen doen, en daar wil ik eerlijk over zijn.
Bij Bumble heb ik sterk het gevoel dat veel mannen vooral de bevestiging willen van gekozen worden. Ze willen met zoveel mogelijk vrouwen praten om hun ego op te pompen, maar hebben geen echte interesse in een relatie. Sommigen zijn duidelijk op zoek naar seks, anderen lijken vooral bezig met macht en dominantie.
Ik zie veel dominantieframes in profielen. Profielen waarin staat: overtuig me, bewijs maar dat je goed genoeg bent. Ik vind dat een nare manier van met elkaar omgaan.
Nee. Op Bumble kan een man de eerste stap zetten als er een openingsvraag is. Maar ik zet de eerste stap ook gewoon en word genegeerd. Mijns inziens omdat ze een snelle wip zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Bumble is volgens mij rigged. Bij Tinder worden superlikes meestal beantwoord. BijBumble nietquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat op Bumble de vrouw als eerst de stap moet zetten omdat ie anders verloopt. Of, als de man de into vraag beantwoord, de vrouw alsnog binnen 24 uur moet reageren
[..]
Zelfde zoek ik ook. Dat "We zien wel als de vibe er is" is een equivalent van een Hook-Up, ONS, NSA. Mij te simpel. Te oud voor dit soort gedoe.
Ik denk te weten dat het ook veelal aan swipe gedrag ligt en algoritme. Als je voor de gein een week of twee heel tinder niet eens opent je gelijk een hele rits likes hebt en of aanbiedingen van Tinder Gold met 80% korting.
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat maakt het gedrag nog niet fatsoenlijk en ook niet minder onaangenaan voor degene die het treft. Zelf doe ik het daarom niet. Maar met een beperkt aantal matches is dat natuurlijk wel eenvoudiger dan wanneer je (v) een overweldigend aantal reacties krijgt van anderen (m).
Ik wel hoor, de manische of bipolaire.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg "Ga je nog reageren" toen ik niets meer zei.![]()
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja er is namelijk geen beestje. Het ligt namelijk niet aan vrouwen of de maatschappi9j in het algemeen dat jouw dates niet tot leuke ervaringen leiden. Evenmin ben je "slachtoffer". Die vrouwen gaan niet met jou op date met het doel om jou een kutavond te bezorgen. Die willen uiteindelijk gewoon een relatie en een toekomst met iemand. En dat ze met je op date willen geeft ook aan dat ze het een kans geven.
En evenmin stel ik dat iedere date die op niks uitloopt puur jouw schuld zou zijn. Soms is er gewoon geen chemie of klik of gevoelens. Kun je niks aan doen. Sommige vrouwen zijn ook gewoon echt onmogelijke kutwijven. Kun je ook niks aan doen. Ik kan een boek volschrijven over waardeloze dates.
Maar als je dates altijd ongezellig en vervelend zijn, en nooit tot een leuk vervolg leiden, dan kun je onmogelijk blijven volhouden dat het alleen maar aan vrouwen ligt. Zeker als er om ons heen gewoon Dan gaat er iets structureel mis in de dynamiek tussen jou en vrouwen, waardoor het steeds opnieuw misgaat. Dat kan heel onbewust zijn. Maar het is dus een gedragspatroon. En hetgene waar je invloed op hebt om meer succes te hebben met daten.
Maar op een of andere manier weiger je pertinent ooit maar te reflecteren op jouw eigen aandeel in die dates, en of er niet wel eens momenten waren waarin je het zelf anders had kunnen doen en of je geen dingen doet die vrouwen mogelijk zo onprettig vinden, dat het iedere keer opnieuw mis gaat. Ik snap dat het veel comfortabeler is om alles buiten jezelf te leggen en te stellen dat vrouwen allemaal hopeloos zijn. Maar dan gaat het ook nooit veranderen ben ik bang.
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je doet een aanname dat het maar aan een negatieve houding van zijn kant zou liggen. Maar waar haal je deze aanname vandaan eigenlijk?
Hij vertelt letterlijk dat die dames zelf ook geen erge negatieve houding afgeven op zijn dates.
Waarom is het altijd raak bij figuren zoals Hexagon. Alsmaar mensen gaslighten met verzonnen aannames die nergens op gebasseerd zijn behalve "nah nah het zal wel aan jou liggen". Doe je in het echt ook zo en krijg je wel eens klappen @:hexagon ?
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar is dit ook écht zo. Van de 300 mannen die een vrouw ziet, hoeveel daarvan benaderen haar, hoeveel daarvan zijn serieus en hoeveel daarvan zijn vieze mannetjes of zware drugsgebruikende idioten? Als je filtert hoeveel serieuze mensen komen eruit?
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jijquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar single. In die tijd 4 dates gehad meer dan 200 matches.
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ga jouw selectieve verontwaardiging gewoon negeren. Zoals Gibson al zei, jouw kritiek doet niets af aan mijn waarneming.
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, nog nog veel plezier met vele geflopte dates dan.
Betekent niet dat ze verder bij me passen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit topic zijn toch een paar kandidaten die er net zo over denken als jij
Ik vind het al een wonder als ze niet multidaten, een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en niet bij hun ex wonen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Avianflu het volgende:
Er is makkelijk 1 potentiële leuke man per maand te vinden die wil daten.
En het hoeft niet allemaal 10/10 te zijn op alle vlakken, als ik het op een plaatje seksueel aantrekkelijk vind en de chat is gezellig geef ik het een kans.
En ze uiteraard normaal hun zaken op orde lijken te hebben.
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zit hier eens mee te lezen, maar ik ben toch wel wat verrast door de starheid. Als het continue zo is dat alle dates mislukken, dan kán het zo zijn dat je echt al-tijd de verkeerde treft, maar bij elke keer dat je weer de volgende verkeerde hebt getroffen wordt het onwaarschijnlijker dat het altijd maar aan de anderen ligt.
Dat onder ogen durven zien vergroot je kansen aanzienlijk zou ik zeggen.
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Koekkoekquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het kan ook komen omdat je tegenwoordig the bottom of the barrel date. Je weet wat ze zeggen datingsites zijn als parkeerplaatsen, alleen de invalideplaatsen zijn over.
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Koekkoek
Bijzonder dat het blijkbaar ab-so-luut geen mogelijkheid mag zijn dat het wel eens een heel klein beetje aan jou zou kúnnen liggen. Nee, in plaats daarvan betitel je de vijver waar je blijkbaar zelf in vist collectief als 'bottom of the barrel'. Maar dan toch blijven vissen want iets is blijkbaar beter dan niets.
Dat is een dermate denigrerende opmerking over het publiek dat blijkbaar in eerste instantie geïnteresseerd is in jou (en dat zegt dan dus ook iets over jou) dat je mij niet gaat wijs maken dat er niet iéts aan jou doorsijpelt dat opgepikt wordt door de meiden waar jij mee date, dat je hen allemaal bottom of the barrel figuren vindt.
Kom óp zegwat een maximaal kansloze opmerking.
*Cricket soundquote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Wat zijn jullie positieve ervaringen op datingapps ?
Ja, want het gaat inderdaad echt om of die woordjes al een keer eerder gebruikt zijn of niet. Leuke afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die quote is anders algemeen bekend hoor, zoek het maar eens op de Fok zoekmachine.
Dat is echt niks nieuws.
Intussen bijna 6 jaar met iemand die ik daarmee ontmoet heb.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
1 date per maand zou mij veel te veel energie kosten.
Toen ik op vakantie was in Oslo had ik een match met een dame. Omdat ik de dag erna weer terug zou vliegen naar Nederland, hebben we diezelfde dag nog ergens afgesproken om elkaar te leren kennen. Het bleek uiteindelijk geen match, maar dat je 's ochtends nog niets vermoedend wakker wordt en spontaan met iemand afspreekt om ergens een kop thee te gaan drinken, dat vond ik erg leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Laatste vrouwtje ik erop ontmoet heb, 5 jaar geleden, is inmiddels mijn vrouw geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Huidige vriendin op ontmoet. Wonen nu samen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:36 schreef Avianflu het volgende:
Multidater🤮quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 2 op een dag gehad.
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.quote:
Profiteurquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij een date ziet als zoiets als trouwen. Maar het is een kennismaking zonder enige verplichting of zekerheid als gevolg.
Ik reis, zij betalen het eten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Profiteur![]()
(Als jouw reactie op het multidaten)
En als hij ook reist?quote:
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom zou je na 8 uur zoenen nog een ander willen?
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wie zegt voorafgaand aan de date dat het zoenen wordt?
Staat op de checklist bij punt 4.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En dat zelfs 8 uren lang. 't Is te hopen dat die date langer duurde dan de genoemde acht uren, want anders weet je na afloop alleen of je het fijn vindt om met de ander te zoenen.
N.b. op geen van mijn dates is het ooit tot zoenen gekomen. Ik was altijd al heel terughoudend en na het Me Too-tijdperk is dat niet beter geworden.
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met zo'n insteek snap ik wel waarom al je dates niets worden.
Zelf zit ik echt niet te wachten op iemand met een kind of kinderen. Inmiddels gebruik ik geen enkele app meer, maar ik had dat dus in mijn profieltekst staan. Ik heb er hele bizarre reacties op gehad
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant snap ik hem wel want een beschuldiging heb je in n-time aan je broek hangen met een beetje pech.
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zonde om Me Too je dates te laten beinvloeden.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bovendien heeft iedereen wel eens iemand ge-Me-Too'ed. Toen ik 16-17 was op de middelbare school en we huisfeestjes hadden, iedereen dronken was, heb ik ook ontzettend domme dingen gedaan. Daar leer je alleen maar volwassen van worden.
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun exquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wil zelf ook geen kinderen. Zou misschien openstaan voor, maar zodra er 2 of meer 'baby-daddy's' in zicht zijn haak ik direct af. Voelt dan bijna smerig. Maar goed dat is op gevoel en niet helemaal eerlijk en rationeel.
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij ook reist?
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat zoenen gebeurde helemaal niet bij date 1, en ik vond het zelf ook geen match.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Ansa het volgende:
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?
Ik heb geen kinderenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun ex
Jesus. Christ. Te. Paard.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.
[..]
Ok, maar je plant 2 dates. Bij date 1 zoen je en je blijft 8 uur plakken. Dan zeg je date 2 toch af?
Ik geniet zo enorm van deze act. Het is bijna als Kluun en zijn tandarts en kiezen belevenissenquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jesus. Christ. Te. Paard.
Gevarengeld?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
De man betaalt omdat de emotionele en veiligheidskosten hoger zijn. Nadat hij commit betaal ik voor hem.
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.quote:
Er komt meer kijken bij een relatie dan seks hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen...
Oh een soms wel inderdaad. Ken er wel een paar die hun ex nog liggen af te werken, dat ik denk the FuQ ben je dan uit elkaar
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.
Bovendien betaal ik altijd mijn deel als ik het niet zie zitten.
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt meer kijken bij een relatie dan seks hebben.
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.
Dit herken ik, deels.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.
Als ik kijk naar de relaties om me heen, zie ik dat de vrouw structureel veel meer investeert dan de man. Ja, de man betaalt misschien iets meer op financieel vlak, maar als het gaat om de dagelijkse zorg en mentale last is het de vrouw die alles draagt. Daarbij kunnen veel mannen tegenwoordig ook slecht omgaan met feedback. Ik ken veel fragiele ego’s die extreem boos worden en je meteen een mannenhater noemen zodra je aangeeft dat de inzet disproportioneel is.
De vader van mijn kind neukt mij niet meer hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ikdate geen mannen met kinderen. Ze neuken sws hun ex
+1quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De vader van mijn kind neukt mij niet meer hoor
Het klopt wat je schrijft. Ik weet dat je gelijk hebt. En toch ... Wat vooral speelt is dat ik niet een onjuiste suggestie wil wekken. Met iemand zoenen zou de suggestie kunnen wekken dat ik al meer gevoel voor iemand heb ontwikkeld dan op dat moment het geval is. Is dat eerlijk? Anderzijds heb ik op dates relatief vaak te horen gekregen dat ik een echte gentleman ben / netjes ben opgevoed. Dat is enerzijds fijn, maar het brengt je echt nergens.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.
Me Too is echt een hele andere context. Het is bangmakerij van mensen die er niks van begrepen hebben.
Soms moet je durven en initiatief nemen. Dat is soms spannend en je gaat een keer op je gezicht. Leer je vanquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het klopt wat je schrijft. Ik weet dat je gelijk hebt. En toch ... Wat vooral speelt is dat ik niet een onjuiste suggestie wil wekken. Met iemand zoenen zou de suggestie kunnen wekken dat ik al meer gevoel voor iemand heb ontwikkeld dan op dat moment het geval is. Is dat eerlijk? Anderzijds heb ik op dates relatief vaak te horen gekregen dat ik een echte gentleman ben / netjes ben opgevoed. Dat is enerzijds fijn, maar het brengt je echt nergens.
Dat kan zeker, maar maakt het niet minder zuur voor mijquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had voor corona leuke dates met knappe, galante mannen die mijn etentje betaalden.
Volgens mij telt consent altijd en overal maat. Kijk maar naar de recente veroordeling van Stealthing (condoom afdoen zonder toestemming op 1e date).quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een date. Dan verwacht men dat je iets probeert. Maar mits je het respecteert als ze aangeeft dat ze dat niet wil, is dat allemaal niet zo erg. Er is volgens mij nog geen rechter geweest die er iemand om heeft veroordeeld.
Me Too is echt een hele andere context. Het is bangmakerij van mensen die er niks van begrepen hebben.
WAT?!quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is dus de grote truc. Als een vrouw zelf haar centen verdiend, voor zichzelf op kan komen MAAR je een paardenlul vindt, en ze trekt haar beurs kun je er dus vanuit gaan dat zij niet wil?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zijn bang dat hun date ze uitlacht. Vrouwen zijn bang verkracht, gestalkt of vermoord te worden. Zie Mieke Oort.
Bovendien betaal ik altijd mijn deel als ik het niet zie zitten.
Daarom doe ik altijd alleen nog 50/50. Dan maar een gierige Hollander. Ik was er op den duur kapitalen aan kwijt zonder ooit 1 keer dankjewel te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als dit waar is siert het je. Heb vaak genoeg dates gehad dat ik de lunch / diner heb betaald, een zoen krijg en de volgende dag: Ja nee sorry, heel lief en knap en je bent het toch nét niet.
Het gaat me niet om die 20 stomme euros hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Freeloaden is als je als vrouw zelf geld hebt toch eigenlijk gewoon genant? Als ik het eens omdraai wil een vrouw toch laten zien dat ze zelf haar eigen boontjes kan doppen?
Ik mocht geen stereotyperingen en traditionele rolverdelingen inbrengen in dit topic en ze vliegen je hier gewoon om je orenquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
In mijn ervaring verwachten de meeste mannen van rond de dertig in een relatie dat ze vooral nemen en weinig tot niets hoeven terug te geven. Veel mannen lijken te zijn opgevoed met het idee dat alleen een salaris binnenhalen voldoende is om voor een gezin te zorgen. De vrouw werkt fulltime, komt thuis en doet vervolgens het merendeel van het huishouden. Daarnaast is zij ook nog therapeut, sekswerker en schoonmaakster voor haar partner.
Als ik kijk naar de relaties om me heen, zie ik dat de vrouw structureel veel meer investeert dan de man. Ja, de man betaalt misschien iets meer op financieel vlak, maar als het gaat om de dagelijkse zorg en mentale last is het de vrouw die alles draagt. Daarbij kunnen veel mannen tegenwoordig ook slecht omgaan met feedback. Ik ken veel fragiele ego’s die extreem boos worden en je meteen een mannenhater noemen zodra je aangeeft dat de inzet disproportioneel is.
Je bent een goldigger als je vraagt of de man even betaalt op het moment dat jij financieel investeert in een treinreis. Je bent een mannenhater als je aangeeft dat je het niet accepteert dat hij na de tweede date nog met andere vrouwen rondneukt, omdat je dan zogenaamd zijn vrijheid beperkt. Ondertussen verwacht hij wel van jou dat jij vanaf de eerste match fysiek beschikbaar bent.
Negentig procent van mijn matches heeft zonder schaamte gevraagd of ik naar hun huis wilde komen voor seks, alsof ik een soort thuisbezorgd-escort ben die gratis even veertig euro investeert in een retourtje Utrecht om seks te hebben met een man die in een vies, ongewassen appartement een diepvriespizza in de oven schuift en denkt dat drie keer op en neer gaan een date is.
Mag jij mij eens uit gaan leggen waar dat dan in zit, in plaats van iemand gewoon leren kennen. Dat kost tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Soms is het heel gezellig op zo’n avond en denk je de volgende dag toch, het wordt hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |