Ik niet alleszins.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Behalve als die vreemde een berenpak draagt.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?
Dan werkt het dus in wezen niet.quote:
Maar dan krijg ik helemaal geen beet. Met bad boy wel, maar dan kap ik het af omdat ik niet een show wil spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dan werkt het dus in wezen niet.
Alsof je uit vissen gaat met normaal aas, maar je krijgt weinig beet. Dan gebruik je 'bad boy' aas, en ziedaar, veel meer beet. Helaas van vissen die je niet lekker vindt, en dus terugzet.
Conclusie, geen 'bad boy' aas gebruiken, misschien zelfs een andere vijver kiezen.
Maar dan schiet je er toch niks mee op? Of snap ik er gewoon niks van? Wat heel goed mogelijk is trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik helemaal geen beet. Met bad boy wel, maar dan kap ik het af omdat ik niet een show wil spelen.
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar dan schiet je er toch niks mee op? Of snap ik er gewoon niks van? Wat heel goed mogelijk is trouwens.
Tja, dat is wel heel vervelend. Ik heb de indruk dat het door het medium komt: digitaal daten. Maar ik heb er totaal geen verstand van en geen ervaring mee. Ik ben nog van elkaar in het wild tegenkomen en dan elkaar geleidelijk leren kennen. Ouderwets, zeg maar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.
Ik geloof niet zo dat dat een waarheid is. De meeste mensen vallen doorgaans op heel gewone mensen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is nou eenmaal een ongemakkelijke waarheid.
Veel vrouwen vallen op foute mannen.
Gewoon uitdagen, plagen, en gek genoeg: juist over seks hebben terwijl ze aangeven dat niet willen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe deed je dat, de pestkop uithangen op dating sites?
Het helpt ook niet dat veel vrouwen op datingsites er puur zitten voor de aandacht, voor de simps en sulletjes die hen aanbidden. De mannen die niks om hen geven en ze een beetje zoals jij zegt pesten dat irriteert ze en dan kunnen ze het niet laten om te reageren. Heeft niks met trucjes te maken. Vrouwen willen zich de kaas van het brood niet laten eten dus ze gaan juist happen op iemand die hen een beetje uit hun tent lokt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als dat soort trukjes kennelijk helpt om meer respons te krijgen, dan vragen ze er toch ook een beetje om?
FTFYquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is nou eenmaal een ongemakkelijke waarheid.
Veel sommige vrouwen vallen op foute mannen.
Ik snap ook niet echt waarom je vrouwen moeten verdedigen. Niet alle mannen zijn verkrachters, maar de tendens wordt wel steeds meer opgerekt naar iedereen is vies.quote:
Ik geloof dat laatste niet. De meeste nice guys zijn al lang bezet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gewoon uitdagen, plagen, en gek genoeg: juist over seks hebben terwijl ze aangeven dat niet willen.
Mensen zijn eigenlijk biologisch gewoon gestuurd: wat spannend is, willen ze.
Als je op datingsites (vroeger bijvoorbeeld Paiq): gaat vragen hoe heet je, waar woon je, heb je broers of zussen daar wordt niemand opgewonden van. Juist van de gesprekken met een grote waffel krijg je respons.
Zo wil ik niet zijn en zo ben ik niet, maar kennelijk werkt drama beter dan @:lenny77 haar "ik wil een lieve man" want nice guys finish last. Alpha fucks beta bucks. Helaas de waarheid.
Maar feit blijft dan wel dat ze duidelijk wel ergens aangetrokken zijn tot jou?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is meer frustratie. Ben ik mezelf: Gaat het gesprek gewoon matig en wordt het niks. Speel ik een badboy: Dan opeens veel interesse en berichtjes en de vraag om eventueel af te spreken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je vrouwen moeten verdedigen. Niet alle mannen zijn verkrachters, maar de tendens wordt wel steeds meer opgerekt naar iedereen is vies.
Beter gewoon een clownspak jatogquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat laatste niet. De meeste nice guys zijn al lang bezet.
En ik ga er vanuit dat @:Kip_Frites_Appelmoes zichzelf een nice guy noemt maar die wil dan weer in een berenpak rond gaan lopen om toch maar knuffels te kunnen fiksen. Dussss....
Dan loop ik nog harder weg...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Beter gewoon een clownspak jatog
[ afbeelding ]
Omdat sommige vrouwen op badboys vallen, niet veel vrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig om "veel" in "sommige" te veranderen?
Veel betekent niet de meeste.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat sommige vrouwen op badboys vallen, niet veel vrouwen.
Net zoals sommige mannen badboys zijn of klootzakken, maar niet veel mannen.
Veel klinkt toch als meer dan de helft...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel betekent niet de meeste.
En in dit geval vind ik sommige al veel.
Dat vind ik nog het ergste dat de olifant in de kamer niet benoemd mag worden want dan ben je gelijk een vrouwenhater of wat dan ook. Terwijl beide geslachten elkaar wel eens een realitycheck mogen geven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel betekent niet de meeste.
En in dit geval vind ik sommige al veel.
Stel je nou eens voor dat 4 van de 10 paddenstoelen giftig zijn, Dat is niet meer dan de helft, maar nog steeds best wel veel, in ieder geval genoeg om ze niet te proberen. Of zou jij dan wel dat risico lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
Veel klinkt toch als meer dan de helft...
Als je zegt: veel paddenstoelen zijn giftig dan ga je er vanuit dat je er beter geen plukt. Want dan neem je de gok niet. Sommige paddenstoelen klinkt al als een minder grote kans dat je het loodje legt.
Er is maar een klein groepje van de mannen boos volgens mij, die hoor je natuurlijk ook het meest. Een groepje die weigert zelf een reality check te doen op henzelf. En allemaal redenen verzinnen waarom het tegenwoordig zou moeilijk zou zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het ergste dat de olifant in de kamer niet benoemd mag worden want dan ben je gelijk een vrouwenhater of wat dan ook. Terwijl beide geslachten elkaar wel eens een realitycheck mogen geven.
Ik denk dat veel mannen boos zijn geworden door de valse, achterbakse en snerende reacties die ze van vrouwen kregen en andersom zijn vrouwen verbitterd door de smerige en ranzige voorstellen die ze van mannen kregen die zich verveelden.
Het hele idee van 50 shades of Grey heeft ook niet bepaald geholpen dat alleen een miljardair met een helikopter aantrekkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |