SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik word ook altijd wel een beetje moe van deze. My Love, My Life is met afstand mijn favorietquote:Op woensdag 31 december 2025 18:54 schreef peaceman het volgende:
Niet de leukste ABBA, wel de bekendste denk ik.![]()
![]()
Sywert en Arnold hadden daar vast geen bijbedoelingen bijquote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen hebben er vooral op gestemd 'om hem een hart onder de riem' te steken. Daar werd ook toe opgeroepen door 'influencers' als Henk Krol, Victor Vlam, Sywert van Lienden en Arnold Karskens. De creme de la creme van onze maatschappij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
ABBA wordt gedoogd op 31 december[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die ken ik zo nietquote:Op woensdag 31 december 2025 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wel een beetje moe van deze. My Love, My Life is met afstand mijn favoriet
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Jij bent dan ook veel te oud om nog te dansenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word ook altijd wel een beetje moe van deze. My Love, My Life is met afstand mijn favoriet![]()
![]()
Zijn we nou eindelijk van Marco B af?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hopelijk dan straks een warm bad als nummer.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is alleen wel koud in de gangBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Heel zacht, mooi nummer. Niet direct de typische keuze voor een man van 44 maar hé fuck the system jatog.quote:![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn we nou eindelijk van Marco B af?
Sorry voor de Typo in de titel, in Brabant zeggen wij meestal konigin in plaats van koningin
Oh oh, wel koud in de gangquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is alleen wel koud in de gang![]()
41 Cold Little Heart Michael Kiwanuka![]()
![]()
![]()
![]()
40 Heroes David Bowie![]()
![]()
![]()
![]()
39 Smells Like Teen Spirit Nirvana
38 In The Air Tonight Phil Collins![]()
![]()
![]()
![]()
37 The River Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
![]()
36 In The End Linkin Park
35 De Waarheid Marco Borsato![]()
![]()
![]()
![]()
34 Purple Rain Prince & The Revolution![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Hebben we uren met 6 of 7 nummers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
41 Cold Little Heart (Albumversie) - Michael Kiwanuka![]()
40 Heroes (Albumversie) - David Bowie![]()
39 Smells Like Teen Spirit - Nirvana![]()
38 In The Air Tonight (Albumversie) - Phil Collins![]()
37 The River - Bruce Springsteen![]()
36 In The End - Linkin Park![]()
![]()
35 De Waarheid - Marco Borsato![]()
34 Purple Rain (Albumversie) - Prince & The Revolution
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
mijn favo is Lay all your love on mequote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel zacht, mooi nummer. Niet direct de typische keuze voor een man van 44 maar hé fuck the system jatog.I love music |Ajax forever
BIEM
BIEM
BIEM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je bent nooit te oud om te dansenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel te oud om nog te dansen![]()
![]()
Door de caps zien we dat toch nauwelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gretzl het volgende:
Sorry voor de Typo in de titel, in Brabant zeggen wij meestal konigin in plaats van koningin
Over een week is alles weer normaal, dan haal je mij vast wel weer inquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja wij zitten gewoon rustig in een hoekje en genieten van hoe de jeugd zich vermaaktquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel te oud om nog te dansen![]()
![]()
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Echoes.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we uren met 6 of 7 nummers?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja 21.00 - 22.00quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we uren met 6 of 7 nummers?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Fijne wissel!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat was wel een redelijk goddelijk uurtje trouwens.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Gaat wel ff los hier zeg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
41 Cold Little Heart Michael Kiwanuka![]()
![]()
![]()
40 Heroes David Bowie![]()
39 Smells Like Teen Spirit Nirvana![]()
38 In The Air Tonight Phil Collins![]()
37 The River Bruce Springsteen![]()
36 In The End Linkin Park![]()
34 Purple Rain Prince & The Revolution
Je doet al de hele week sociaal, maar dan met ons. en het was een mooie weekquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hierFijne jaarwisseling en veel plezier vanavond.
![]()
Ik heb erg genoten.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was wel een redelijk goddelijk uurtje trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, maar er moet toch een koning in?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gretzl het volgende:
Sorry voor de Typo in de titel, in Brabant zeggen wij meestal konigin in plaats van koningin![]()
Ja,het ommetje net was een uurtje te vroegquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
is wel het lekkerst als de vorst eroverheen is gegaanquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, maar er moet toch een koning in?- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier![]()
![]()
fokkers met een sociaal leven = hoaxquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef Gunner het volgende:
Er haken mensen af.
Ik heb hier vragen over.I love music |Ajax forever
Maxima van -2 ?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is wel het lekkerst als de vorst eroverheen is gegaan![]()
Wat kun. je allemaal met 129 miljoen pietermannen doen? #askingforafriendBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik ben een echte FOKKER Autist en blijf gewoon lekker hier tot na 0.00 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef Gunner het volgende:
Er haken mensen af.
Ik heb hier vragen over."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nog eventjes…
1913 The National - I Need My Girl
1586 The Verve - The Drugs Don't Work
1291 Spinvis - Bagagedrager
1147 Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
1068 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Ete, L'Apres Midi (Amelie)
0802 Dolly Parton - I Will Always Love You
0747 Neil Young - Like A Hurricane (Albumversie)
0632 Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0571 The War On Drugs - Under The Pressure (Albumversie)
0489 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
0424 Jefferson Airplane - White Rabbit
0412 The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
0402 Jeff Buckley - Hallelujah (Albumversie)
0315 Editors - Papillon
0313 Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
0225 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
0200 Pink Floyd - Echoes (Albumversie)
0177 The Moody Blues - Nights In White Satin
0176 David Bowie - Space Oddity (Albumversie)
0161 Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
0156 Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia
0106 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
0095 Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
0092 The Rolling Stones - Gimme Shelter
0074 Johnny Cash - Hurt
0070 Queen - Innuendo
0069 Fleetwood Mac - Dreams
0056 Supertramp - Fool's Overture
0041 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
0032 Metallica - One (Albumversie)
0021 The Cure - A Forest (Albumversie)
0017 The Beach Boys - God Only Knows
0016 Guns N' Roses - November Rain
0015 Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie)
0006 Pearl Jam - Black![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hierNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
hmm wat is hier zo lang??quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
34 Purple Rain (Albumversie) - Prince & The Revolution![]()
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een echte FOKKER Autist en blijf gewoon lekker hier tot na 0.00 uur![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Lager zelfsquote:Op woensdag 31 december 2025 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sound of Silence van S&G op 41.![]()
Fijne oudejaarsavond Rickiequote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hierTot bij de karaoke
Albumversie GENOTquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
34 Purple Rain (Albumversie) - Prince & The Revolution
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
De albumversies.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De 1e en laatste vooralquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is best handig om een relatie te hebben met een mede-FOK!-erquote:Op woensdag 31 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.
DANKJEWEL sgatquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een week is alles weer normaal, dan haal je mij vast wel weer inWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog 2x Nederlandse drek en 1x Israelsupportende drek. En verder gewoon genieten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slim! Waar kan je zo'n iemand ophalen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is best handig om een relatie te hebben met een mede-FOK!-er![]()
Dan weet ik niet waar je dat gezien hebt en over welke lijst/jaargang dat gingquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Daar klopt iets niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Purple Rain en Cold Little Heart.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Valt reuze meequote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
38 is ook niet echt kort te noemen...- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In F1. Althans, daar heb ik 'm vandaan geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slim! Waar kan je zo'n iemand ophalen?
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huisquote:Op woensdag 31 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.![]()
3x Nederlandse drekquote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 2x Nederlandse drek en 1x Israelsupportende drek. En verder gewoon genieten.I love music |Ajax forever
Om 20 uur ga ik mijn eerste biertje pakken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welke?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 2x Nederlandse drek en 1x Israelsupportende drek. En verder gewoon genieten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ow, daar kom ik niet, dat is niet mijn sport! Maar ik weet dat ESF1Gamer er zit en ik vind haar geweldigquote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In F1. Althans, daar heb ik 'm vandaan geloof ik
En volgens mij zit Luctor er ook, hij is ook een toffe!![]()
Vergeet niet te vragen of Brian May doet.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huisHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik nuquote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Om 20 uur ga ik mijn eerste biertje pakken.
Beiden inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik niet, dat is niet mijn sport! Maar ik weet dat ESF1Gamer er zit en ik vind haar geweldig
En volgens mij zit Luctor er ook, hij is ook een toffe!
Hehequote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wss voor mijn gevoel dan, te lang wachten op de drumsolo- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
M'n laatste stemplaat. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Van het jaar?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Om 20 uur ga ik mijn eerste biertje pakken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huis![]()
![]()
Sorry Stenders, maar ik vind dit een beetje overrated.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef koffieleuk het volgende:
M'n laatste stemplaat. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenstAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Voormalige stemplaat![]()
![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
U2!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef koffieleuk het volgende:
M'n laatste stemplaat. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenstNo Dyson Barrier is going to stop me!
Voormalig stemplaatje
Wel een rare versie, klinkt allemaal vuurwerk in.
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze weekquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry Stenders, maar ik vind dit een beetje overrated.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, de oorlog is klaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kill your darlings. Lastig kiezen iddquote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Love and Hate was mijn stemplaat, maar deze is ook prachtig.![]()
Mensen hebben speciaal shirts laten drukken.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Even nog een stukje kaas en een dekentje scorenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
9 jaar oudquote:Op woensdag 31 december 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
kenn niet werd van laatste 5 jaren zijn- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind dat wel leukquote:Op woensdag 31 december 2025 19:08 schreef hole1988 het volgende:
Mensen hebben speciaal shirts laten drukken.Beter dan van die mensen die met knipperende brillen ofzo verschijnen.
![]()
Ik ook. Heb niet zoveel met Kiwanuka.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry Stenders, maar ik vind dit een beetje overrated.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Make love, not war ☮![]()
Niet? Bij mijn weten was hij juist de grote aanjager van dit nummer op R2.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze week
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Overhypete plaat dit....
Kapot gedraaid en opgehemeldHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Lekker het vuurtje een beetje opstokenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.ik ken dat wel, kan dat ook soms
![]()
er hebben mensen op gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
klingt betje nach 70er,hoezo statt dat zo hoog?- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Altijd weer mensen die het beter weten wat ik met mijn hond moet doen he?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Terechte klacht = terechtquote:Haters can be so lame and vicious
Gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.![]()
Maar ik zie deze tegenstellingen steeds meer. In families, onder collega's maar ook met vrienden.Make love, not war ☮![]()
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die userquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Post gerapporteerd vanwege godslastering.
ja dat welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
er hebben mensen op gestemd![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk
Nogal wiedesquote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze weekNo Dyson Barrier is going to stop me!
Creep heeft dit jaar ook nogal zijn hoogste notering he.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
![]()
![]()
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!
Dit ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die user“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk![]()
Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Van een Fokker?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik![]()
Fijne avond cafc, oze..camilero!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Fraai
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is niet erg feestelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik
insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
No Dyson Barrier is going to stop me!
RIP Fokkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik
Haters can be so lame and vicious
Veel plezier en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
![]()
Make love, not war ☮![]()
Mijn Hemeltje....quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fikHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Scheelt al snel 20cm hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb het koud, anders was het broekje uit gegaan- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig is er ook een radio editquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplayHaters can be so lame and vicious
kabbelen kan zo verschrikkelijk mooi zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ons aller Kabbelkoning Kiwanuka
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is dan ook de albumversiequote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplay
Is het echt erger dan vroeger?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar ik zie deze tegenstellingen steeds meer. In families, onder collega's maar ook met vrienden.![]()
Die maakt de plaat kapot. Deze is hemelsquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een radio edit![]()
Fijne avond, was zeker gezellig en tot bij de meet hopelijk? Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
![]()
Wat een genot dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een luie flikker is deze plaat dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ga je komend jaar weer naar BKS?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer![]()
Er is deze Top 2000 maar 1 uur geweest zonder een liedje uit de bovenste 1000 van de Mex4851.
Oostenrijk is een smakeloos landquote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
hoezo werd dat in oosterijk niet gespelt? hmm nie gehoort![]()
Ik voel me eerlijk gezegd wel kleiner nu ik me heb laten besnijden dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fokkers hebben lengte genoeg toch?
Naja, heb er nu wel een mooie schoudertas bij.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Lijkt op Nederland dusquote:I love music |Ajax forever
Dan gaan we nu David Bowie uitzwaaien voor dit jaar."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Kom jij uit Oostenrijk?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
hoezo werd dat in oosterijk niet gespelt? hmm nie gehoortHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja dat gevoel heb ik wel. Mensen zijn veel meer zwart wit en hebben veel meer een mening die ze moeten uiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het echt erger dan vroeger?Make love, not war ☮![]()
Hoe weet Emmely dat Michael van Gerwen dat gezegt heeft, die man is amper te verstaan."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
MVG genoemd, lol|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet zijn bestequote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef Isorden het volgende:
Dan gaan we nu David Bowie uitzwaaien voor dit jaar.
Ja echt kansloos dat dit niet eens in de Top10 staatquote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef Isorden het volgende:
Dan gaan we nu David Bowie uitzwaaien voor dit jaar.
Smakeloos achterlijk kut landHaters can be so lame and vicious
Christiane F. GODIN
"Zoals onze dartsheld Michael van Gerwen altijd zegt. Als je garantie wilt, moet je maar een vaatwasser kopen."
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dit staat wel een partij laag ineens, jammer. Wel nog steeds erg mooi
Bowie
Met al die nummers van Suzan & Freek, Rowwen Hèze en Marco Borsato is dat bij jou al snel het geval he.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is deze Top 2000 maar 1 uur geweest zonder een liedje uit de bovenste 1000 van de Mex4851.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De Duitse versie met Till Lindemann en Apocalyptica is ookMaar deze blijft de beste
Life On Mars? komt toch nog wel?- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, denk dat ik niet meer naar meerdaagse festivals ga. In ieder geval niet meer in een tent. Heb echt slapeloze nachten vanwege de terringherrie die iedereen op de campings maakt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je komend jaar weer naar BKS?
De laatste keer was ik er echt klaar mee![]()
![]()
Verzuipenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd weer mensen die het beter weten wat ik met mijn hond moet doen he?![]()
QFTquote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt kansloos dat dit niet eens in de Top10 staat
Smakeloos achterlijk kut landT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Booh die is ook goooooedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Duitse versie met Till Lindemann en Apocalyptica is ookMaar deze blijft de beste
![]()
Het leven op mars was weer eens in de nacht verstoptquote:
Jammer jaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leven op mars was weer eens in de nacht verstopt![]()
quote:
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemdHaters can be so lame and vicious
![]()
He van mij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Nu kiwanuka is geweest, is er nog 1 stemplaat van mij: Telegraph road.![]()
En zijn geluid en visie dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leven op mars was weer eens in de nacht verstoptI love music |Ajax forever
Die stond op 443.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Life On Mars? komt toch nog wel?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je beste, wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Nu kiwanuka is geweest, is er nog 1 stemplaat van mij: Telegraph road.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Schaamteloosquote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Telegraph Roadquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Nu kiwanuka is geweest, is er nog 1 stemplaat van mij: Telegraph road.![]()
![]()
Ow, zonde. Ik vind altijd dat dat samen afzien er een beetje bijhoort. Daarom vind ik die glampings op Lowlands ook zo stomquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik niet meer naar meerdaagse festivals ga. In ieder geval niet meer in een tent. Heb echt slapeloze nachten vanwege de terringherrie die iedereen op de campings maakt.
De laatste keer was ik er echt klaar mee![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd
Nee
Nee dit kan niet![]()
Klopt. Ik ben schaamteloos.quote:Haters can be so lame and vicious
WE'RE NOT WÖRTHY!!quote:![]()
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die van DTRH niet?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, zonde. Ik vind altijd dat dat samen afzien er een beetje bijhoort. Daarom vind ik die glampings op Lowlands ook zo stom
Richtig schoen in Oesterreich!quote:
Viele malen Ferien gefeiert!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die ken ik niet, Berlijnse periode?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef mario390 het volgende:
bowie zijn beste is.... is fällt me in moment niet ein- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Net klaar met gourmetten
En nu nog ff een uurtje op bed liggen met koptelefoon op"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover haddenquote:![]()
Ik bedoel het andersom. Er is maar 1 uur geweest waar geen enkel liedje van de beste 1000 in stond.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met al die nummers van Suzan & Freek, Rowwen Hèze en Marco Borsato is dat bij jou al snel het geval he.
Er is geen enkel uur zonder een liedje dat lager stond dan 1000, die is er altijd minimaal 1 geweest[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Welke?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom. Er is maar 1 uur geweest waar geen enkel liedje van de beste 1000 in stond.![]()
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh, zie nu dat dit ook een stemplaat was dit jaar.![]()
Hierna alleen nog Over De Muur en Telegraph Road.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a![]()
Wij zitten daar altijd op de Glamping. Mijn rug is altijd erg dankbaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover haddenI love music |Ajax forever
Dank voor de tip. Wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Straks even tijdens Suzan en Freek luisterenHaters can be so lame and vicious
Wel op vergeten te stemmen dit jaar.quote:
Mijn eigen schuld dus.
Ik heb ook op over de muur gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, zie nu dat dit ook een stemplaat was dit jaar.![]()
Hierna alleen nog Over De Muur en Telegraph Road.
Schandaligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op vergeten te stemmen dit jaar.
Mijn eigen schuld dus."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
BIEM|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met jou altijdquote:![]()
Haters can be so lame and vicious
Het uur met I Can't Sleep Without You (Naked): 26 december 15-16quote:
1514 Calm After The Storm - The Common Linnets
1513 Honderd Keer - Suzan & Freek
1512 Royals - Lorde
1511 I Can't Sleep Without You (Naked) - Golden Earring
1510 As - George Michael & Mary J. Blige
1509 Cowboy Like Me - Taylor Swift
1508 Secret Garden - Bruce Springsteen
1507 Pyro - Kings Of Leon
1506 Don't Bring Me Down - Electric Light Orchestra
1505 The Living Years - Mike & The Mechanics
1504 Hymn For The Weekend - Coldplay
1503 Born To Be Wild - Steppenwolf
Op zich niet eens zo'n dramatisch uur, maar een hoop middelmaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echt heel tof. Met o.a. saunaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover haddenMake love, not war ☮![]()
wat een gedoe, ga gewoon door de poortquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook op over de muur gestemdI love music |Ajax forever
ik ben meer in süden bij grens sloweniequote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee jaar terug was ik bij de Kandelaberfichte in Laastadt/Arriach boven Villach.
[ afbeelding ]![]()
Ik doe nog effe 1x Nirvana dit lijstje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stemplaatgenot! *smijt bijna tv uit het raam*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Poah, die eerste tonen
Hier had ook iets beters van Nirvana kunnen staanHaters can be so lame and vicious
Wat komt er hier Nirvana?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jullie hebben de leeftijd ervoor. Dat is wat anders, dan mag hetquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zitten daar altijd op de Glamping. Mijn rug is altijd erg dankbaar.![]()
![]()
Hello
Ik reed toen via Slovenië naar Kroatiëquote:Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben meer in süden bij grens slowenie
![]()
![]()
![]()
En bedankt. he?!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jullie hebben de leeftijd ervoor. Dat is wat anders, dan mag het![]()
Ja die snapte ik al. Maar dat red je dus al snel gezien jouw voorkeur voor die artiesten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom. Er is maar 1 uur geweest waar geen enkel liedje van de beste 1000 in stond.
Er is geen enkel uur zonder een liedje dat lager stond dan 1000, die is er altijd minimaal 1 geweestBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Weird Al God![]()
What is this song all about?
Cant figure any lyrics out
How do the words to it go?
I wish youd tell me, I dont know
Dont know, dont know, dont know, oh no
Dont know, dont know, dont know...
Now Im mumblin and Im screamin
And I dont know what Im singin
Crank the volume, ears are bleedin
I still dont know what Im singin
Were so loud and incoherent