Terechte klacht = terechtquote:
Gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die userquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Post gerapporteerd vanwege godslastering.
ja dat welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
er hebben mensen op gestemd
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk
Nogal wiedesquote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze week
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die user
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk
Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Van een Fokker?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik
Fijne avond cafc, oze..camilero!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Dat is niet erg feestelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
RIP Fokkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Veel plezier en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Mijn Hemeltje....quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Scheelt al snel 20cm hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb het koud, anders was het broekje uit gegaan
Gelukkig is er ook een radio editquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplay
kabbelen kan zo verschrikkelijk mooi zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ons aller Kabbelkoning Kiwanuka
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is dan ook de albumversiequote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplay
Is het echt erger dan vroeger?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar ik zie deze tegenstellingen steeds meer. In families, onder collega's maar ook met vrienden.
Die maakt de plaat kapot. Deze is hemelsquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een radio edit
Fijne avond, was zeker gezellig en tot bij de meet hopelijk? Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Wat een luie flikker is deze plaat dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer
Ga je komend jaar weer naar BKS?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer
Oostenrijk is een smakeloos landquote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
hoezo werd dat in oosterijk niet gespelt? hmm nie gehoort
Ik voel me eerlijk gezegd wel kleiner nu ik me heb laten besnijden dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fokkers hebben lengte genoeg toch?
Lijkt op Nederland dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |