Veel plezier en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Mijn Hemeltje....quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik
Scheelt al snel 20cm hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb het koud, anders was het broekje uit gegaan
Gelukkig is er ook een radio editquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplay
kabbelen kan zo verschrikkelijk mooi zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ons aller Kabbelkoning Kiwanuka
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is dan ook de albumversiequote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
dit song is ook bijna te lang vor dagelijke radio airplay
Is het echt erger dan vroeger?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar ik zie deze tegenstellingen steeds meer. In families, onder collega's maar ook met vrienden.
Die maakt de plaat kapot. Deze is hemelsquote:Op woensdag 31 december 2025 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een radio edit
Fijne avond, was zeker gezellig en tot bij de meet hopelijk? Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Wat een luie flikker is deze plaat dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer
Ga je komend jaar weer naar BKS?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze plaat werkte live op een festival niet, was wel jammer
Oostenrijk is een smakeloos landquote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
hoezo werd dat in oosterijk niet gespelt? hmm nie gehoort
Ik voel me eerlijk gezegd wel kleiner nu ik me heb laten besnijden dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fokkers hebben lengte genoeg toch?
Lijkt op Nederland dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |