'The One and Only' gebruikt die ook te pas en onpas.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Walz, potten en pannen, ladies and people
Van Inkel zorgt voor saamhorigheid.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe gaat ie hier? Is t warme bad al aangezet?
Zegt Simon dat?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Straks maar eens Die Hard opzetten
Doe de groeten aan Hans.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Straks maar eens Die Hard opzetten
quote:
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijpquote:
Kan me er nauwelijks iets bij voorstellenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van Inkel zorgt voor saamhorigheid.
Dat komt nog welquote:Op woensdag 24 december 2025 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp
Gezamenlijke haat is ook samenhorigheid.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me er nauwelijks iets bij voorstellen
In deel drie wordt er een spelletje Simon Says gespeeldquote:Op woensdag 24 december 2025 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp
Van de week voor het eerst beluisterd. Voor mij een reden om eerder dan normaal naar bed te gaan. Ik ben vrij neutraal over Queen normaal gesproken, maar dat middenstuk van dit nummer....quote:Op woensdag 24 december 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ga proberen op te blijven tot en met Prophet's Song![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |