Als die matige cover van Blue het eerder haalt dan het origineel van Eiffel 65 ben ik niet blij. Memories daarentegen is wel heel fijn, dus doe die maar.quote:Maar ja, het meeste herinnert men zich twee jaar later al niet meer. En dan kunnen het nog zulke fijne dancepop-nummers zijn, er moet wel iets bijzonders mee zijn wil het ook boven het maaiveld uitkomen voor de Top 2000. Ik denk ergens dat I'm Good (Blue) en Memories dichtbij zullen staan, maar ook daar helpt de vele noteringen op de keuzelijst hem niet.
Geboren in 1989, dus alle muziek uit de 80s en eerder is van voor m'n tijd hequote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er letterlijk één liedje tussen zit van voor 1990.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De keuzelijst is prima.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:32 schreef Tussle266 het volgende:
Die Tijdloze-tracks-lijst van 3FM zou best nog wel eens gunstig uit kunnen pakken. Schuin oog.
Ik zie wel een klein kansje hierin. De kans op de YoungMarco-bacterie lijkt me wel wat kleiner?quote:Op maandag 16 maart 2026 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keuzelijst is prima.
De lijst van uiteindelijke liedjes waarschijnlijk bagger.
Die K500 is niet echt mijn lijst (had wel gekund, maar Suus, Freek en onze kindervriend), maar wel fijn dat we (voorlopig) van de appdwang af lijken te zijn. Trouwens, vijf liedjes doorgeven is ook wel weer eens meer dan genoeg. En anders haal je maar een paar katten extra uit het asiel.quote:Welke nummers wil jij horen tijdens De Koninklijke 500? Inspireer ons! Van zaterdag 11 april 09.00 tot vrijdag 17 april 16.00 uur kun je jouw Koninklijke Top 5 doorgeven via nporadio2.nl.
Is dit een soort van Borsato SOA?quote:Op maandag 16 maart 2026 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie wel een klein kansje hierin. De kans op de YoungMarco-bacterie lijkt me wel wat kleiner?
Hopelijk Eefje eindelijk op de keuzelijst voor de Koninklijke 500quote:Op maandag 16 maart 2026 17:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die K500 is niet echt mijn lijst (had wel gekund, maar Suus, Freek en onze kindervriend), maar wel fijn dat we (voorlopig) van de appdwang af lijken te zijn. Trouwens, vijf liedjes doorgeven is ook wel weer eens meer dan genoeg. En anders haal je maar een paar katten extra uit het asiel.
Beter gaan ze het origineel van Imogen Heap (GODINquote:Op maandag 16 maart 2026 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie wel een klein kansje hierin. De kans op de YoungMarco-bacterie lijkt me wel wat kleiner?
quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:38 schreef Gretzl het volgende:
Beter gaan ze het origineel van Imogen Heap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |