abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:15:00 #26
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220152154
Zangmeisjes..we hadden toch al 2 K3s gehad?
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Redactie Sport maandag 23 februari 2026 @ 19:09:09 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220186931
Na alle sport van de afgelopen 2 weken weer eens rustig tijd voor een review.

2952,5 Beyoncé - Texas Hold'em

Poker is een populair kaartspel. Maar de combinatie poker en zingen gaat niet altijd lekker samen. Denk aan Fatima Moreira de Melo. Maar hier is het blijkbaar wel succesvol, met daardoor ook nog wel een vermakelijke tekst. Beyoncé en ik is overigens ook een combinatie die niet zo goed samen gaat, net als country en ik. Maar Beyoncé en country is op de een of andere manier wel best een aardige combi. Leg het maar uit. Ik vind dit wel lekker opzwepend. Ik moet wel zeggen dat dit in de eerste helft van 2024 erg vaak op de radio kwam en dat ik het niet constant aan liet staan. Maar ik voelde ook niet altijd de behoefte om het uit te zetten of weg te rennen. Gewoon best een lekker nummer, dat misschien niet nodig is in de Top 2000, maar waarbij ik 1 deelname best kan gedogen. De notering op 1427 vond ik niet eens zo hoog, dat betekent dat we hier 2 of 3 jaar van mogen genieten, denk ik. Plek 38 in de totaallijst, plek 43 in mijn lijst. We komen dicht bij de helft, en op zich ook wel dicht bij de helft van de 4851. We zitten inmiddels bij de beste 3000, maar nog niet heel ruim. Zelfs als je de 42 nog komende liedjes meerekent haalt dit nipt die beste 3000. Op 2952,5 tussen het mooie maar zeurderige Ordinary People, en het niet vervelende maar niet extreem boeiende Angel of Harlem.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 februari 2026 @ 22:01:03 #28
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_220188784
Onze man in Hilversum nam vanmiddag het programma van Annemieke over en draaide Winning midden op de maandag. In december daarentegen zitten we opgescheept met Beyonce.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_220203291
Van mij mag I can't Let Maggie Go wel terug in de lijst na de dood van de zanger van Honeybus, maar het gaat niet gebeuren. Teveel spruitjeslucht voor de huidige lijstgeneratie. Verder ook nog geen enkele te verwachten DAB dit jaar en tis al bijna maart.
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')