Vond JW wel een fijne DJ, maar bij Top2000 kreeg ik hem toch nooit mee, want ben nooit wakker rond zijn slot. Hoe dan ook jammer.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen Roodbeen meer met de top2000
Radio 2-dj’s Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte volgen Gordon en Froukje op bij Radio 10
https://www.ad.nl/show/ra(...)j-radio-10~a11d8958/
Zat al zo lang bij Radio 2, ik snap t wel. Maar vraag me af of hun behoudender vorm van radio maken wel gaat aanslaan bij een station als radio 10quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen Roodbeen meer met de top2000
Radio 2-dj’s Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte volgen Gordon en Froukje op bij Radio 10
https://www.ad.nl/show/ra(...)j-radio-10~a11d8958/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |