3662,5 Coldplay - Feelslikeimfallinginlove
Coldplay is wisselvallig. Het is een band die af en toe wel raak schiet, maar toch ook wel bol staat van de creatieve armoede. De laatste jaren is de echte sellout meuk wel geweest, maar echt goed is het allemaal ook weer niet. Feelslikeimfallinginlove is nog wel een aardig badje achtergrondmuziek, maar doet het echt iets bijzonders? Eerlijk gebiedt toch echt te zeggen.. nee. Het is muziek die al wel vaker gemaakt is en dan vaak beter gezongen, want Chris Martin is niet de beste zanger. En het probleem is ook: Coldplay heeft al beter in de lijst, niet exact vergelijkbaar maar niet zodanig anders dat dit nodig was. En ook beter dat er niet meer in staat, ik noem een Magic, dat hier toch wel wat weg van heeft maar nog iets meer een randje heeft. Ik denk ook wel dat de deelname eenmalig is: De 66e binnenkomer op plek 1922. Voor mij is het de 51e beste binnenkomer, en in mijn lijst tussen Hier kom ik weg en Ik leef niet meer voor jou. Ja, niet meer de allerslechtste categorie, eerlijk is eerlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 05-02-2026 22:46:47 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]