Terechte klacht = terechtquote:
Gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die userquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Post gerapporteerd vanwege godslastering.
ja dat welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
er hebben mensen op gestemd
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk
Nogal wiedesquote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze week
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Ik ga ook wat sociaals doen de rest van de avond. Was weer gezellig hier, fijne jaarwisseling allemaal en tot volgen jaar!![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl het juist een feitelijke constatering is van die user
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef alopio het volgende:
Dit is gewoon puur genot. Wat een meesterwerk
Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Van een Fokker?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tegenover mijn maat stond een zolder in de fik
Fijne avond cafc, oze..camilero!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Dat is niet erg feestelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
RIP Fokkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |