Vergeet niet te vragen of Brian May doet.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huis
Ik nuquote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Om 20 uur ga ik mijn eerste biertje pakken.
Beiden inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, daar kom ik niet, dat is niet mijn sport! Maar ik weet dat ESF1Gamer er zit en ik vind haar geweldig
En volgens mij zit Luctor er ook, hij is ook een toffe!
Hehequote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wss voor mijn gevoel dan, te lang wachten op de drumsolo
Van het jaar?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Om 20 uur ga ik mijn eerste biertje pakken.
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huis
Jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef koffieleuk het volgende:
M'n laatste stemplaat. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst
U2!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef koffieleuk het volgende:
M'n laatste stemplaat. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze weekquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry Stenders, maar ik vind dit een beetje overrated.
Ja, de oorlog is klaar.quote:
Kill your darlings. Lastig kiezen iddquote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Love and Hate was mijn stemplaat, maar deze is ook prachtig.
9 jaar oudquote:Op woensdag 31 december 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
kenn niet werd van laatste 5 jaren zijn
Ik vind dat wel leukquote:Op woensdag 31 december 2025 19:08 schreef hole1988 het volgende:
Mensen hebben speciaal shirts laten drukken.
Ik ook. Heb niet zoveel met Kiwanuka.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry Stenders, maar ik vind dit een beetje overrated.
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier
Niet? Bij mijn weten was hij juist de grote aanjager van dit nummer op R2.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joh, die heeft m niet eens in de allertijdenlijst op Veronica deze week
Lekker het vuurtje een beetje opstokenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik weet welke mensen er komen en ken ze ook bijna allemaal, maar weet ook dat ze niet per se met elkaar klikken. Eentje zegt: "Wij zouden hier meer vluchtelingen op moeten vangen" en een ander stemt op Wilders. En als ik genoeg bier op heb en in een verkeerde bui ben, dan ga ik het bewust over politiek hebben.
er hebben mensen op gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
klingt betje nach 70er,hoezo statt dat zo hoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |