Ja, maar er moet toch een koning in?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gretzl het volgende:
Sorry voor de Typo in de titel, in Brabant zeggen wij meestal konigin in plaats van koningin
Ja,het ommetje net was een uurtje te vroegquote:
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
is wel het lekkerst als de vorst eroverheen is gegaanquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, maar er moet toch een koning in?
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
fokkers met een sociaal leven = hoaxquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef Gunner het volgende:
Er haken mensen af.
Ik heb hier vragen over.
Maxima van -2 ?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is wel het lekkerst als de vorst eroverheen is gegaan
Ik ben een echte FOKKER Autist en blijf gewoon lekker hier tot na 0.00 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 18:59 schreef Gunner het volgende:
Er haken mensen af.
Ik heb hier vragen over.
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
hmm wat is hier zo lang??quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
41 Cold Little Heart (Albumversie) - Michael Kiwanuka![]()
40 Heroes (Albumversie) - David Bowie![]()
39 Smells Like Teen Spirit - Nirvana![]()
38 In The Air Tonight (Albumversie) - Phil Collins![]()
37 The River - Bruce Springsteen![]()
36 In The End - Linkin Park![]()
![]()
35 De Waarheid - Marco Borsato![]()
34 Purple Rain (Albumversie) - Prince & The Revolution
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een echte FOKKER Autist en blijf gewoon lekker hier tot na 0.00 uur
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lager zelfsquote:Op woensdag 31 december 2025 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sound of Silence van S&G op 41.
Fijne oudejaarsavond Rickiequote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Albumversie GENOTquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
41 Cold Little Heart (Albumversie) - Michael Kiwanuka![]()
40 Heroes (Albumversie) - David Bowie![]()
39 Smells Like Teen Spirit - Nirvana![]()
38 In The Air Tonight (Albumversie) - Phil Collins![]()
37 The River - Bruce Springsteen![]()
36 In The End - Linkin Park![]()
![]()
35 De Waarheid - Marco Borsato![]()
34 Purple Rain (Albumversie) - Prince & The Revolution
De albumversies.quote:
De 1e en laatste vooralquote:
Is best handig om een relatie te hebben met een mede-FOK!-erquote:Op woensdag 31 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.
DANKJEWEL sgatquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een week is alles weer normaal, dan haal je mij vast wel weer in
Slim! Waar kan je zo'n iemand ophalen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is best handig om een relatie te hebben met een mede-FOK!-er
Dan weet ik niet waar je dat gezien hebt en over welke lijst/jaargang dat gingquote:
Daar klopt iets niet.quote:
Purple Rain en Cold Little Heart.quote:
Valt reuze meequote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
38 is ook niet echt kort te noemen...
In F1. Althans, daar heb ik 'm vandaan geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2025 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slim! Waar kan je zo'n iemand ophalen?
Gewoon de hele avond roepen: "Nederland is een smakeloos land!" en "Ik denk dat ik ACDC", dan mag je vast weer snel naar huisquote:Op woensdag 31 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers, straks ga ik naar mensen toe waar ik helemaal geen zin in heb. Ik twijfel of het slim is als ik daar nuchter aankom of juist al een paar biertjes op heb.
3x Nederlandse drekquote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 2x Nederlandse drek en 1x Israelsupportende drek. En verder gewoon genieten.
Welke?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 2x Nederlandse drek en 1x Israelsupportende drek. En verder gewoon genieten.
Ow, daar kom ik niet, dat is niet mijn sport! Maar ik weet dat ESF1Gamer er zit en ik vind haar geweldigquote:Op woensdag 31 december 2025 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In F1. Althans, daar heb ik 'm vandaan geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |