Oh oh, wel koud in de gangquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is alleen wel koud in de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
mijn favo is Lay all your love on mequote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel zacht, mooi nummer. Niet direct de typische keuze voor een man van 44 maar hé fuck the system jatog.
Je bent nooit te oud om te dansenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel te oud om nog te dansen
Door de caps zien we dat toch nauwelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gretzl het volgende:
Sorry voor de Typo in de titel, in Brabant zeggen wij meestal konigin in plaats van koningin
Over een week is alles weer normaal, dan haal je mij vast wel weer inquote:
Ja wij zitten gewoon rustig in een hoekje en genieten van hoe de jeugd zich vermaaktquote:Op woensdag 31 december 2025 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel te oud om nog te dansen
Echoes.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we uren met 6 of 7 nummers?
Ja 21.00 - 22.00quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we uren met 6 of 7 nummers?
Fijne wissel!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier
Dat was wel een redelijk goddelijk uurtje trouwens.quote:
Je doet al de hele week sociaal, maar dan met ons. en het was een mooie weekquote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ga zo ook maar eens sociaal doen. Veel plezier nog hier
Ik heb erg genoten.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was wel een redelijk goddelijk uurtje trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |