Die ken ik niet, Berlijnse periode?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef mario390 het volgende:
bowie zijn beste is.... is fällt me in moment niet ein
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover haddenquote:
Ik bedoel het andersom. Er is maar 1 uur geweest waar geen enkel liedje van de beste 1000 in stond.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met al die nummers van Suzan & Freek, Rowwen Hèze en Marco Borsato is dat bij jou al snel het geval he.
quote:
Welke?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom. Er is maar 1 uur geweest waar geen enkel liedje van de beste 1000 in stond.
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd
Wij zitten daar altijd op de Glamping. Mijn rug is altijd erg dankbaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover hadden
Dank voor de tip. Wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Duitse versie met Till Lindemann en Apocalyptica is ookMaar deze blijft de beste
Wel op vergeten te stemmen dit jaar.quote:
Ik heb ook op over de muur gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, zie nu dat dit ook een stemplaat was dit jaar.![]()
Hierna alleen nog Over De Muur en Telegraph Road.
Schandaligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op vergeten te stemmen dit jaar.
Mijn eigen schuld dus.
Met jou altijdquote:
Het uur met I Can't Sleep Without You (Naked): 26 december 15-16quote:
Echt heel tof. Met o.a. saunaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Maar vorig jaar in de top 2000 klonken ze wel heel aanlokkelijk, toen Diaan en jij het erover hadden
wat een gedoe, ga gewoon door de poortquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook op over de muur gestemd
ik ben meer in süden bij grens sloweniequote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee jaar terug was ik bij de Kandelaberfichte in Laastadt/Arriach boven Villach.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |