Jammer jaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leven op mars was weer eens in de nacht verstopt
quote:
He van mij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Nu kiwanuka is geweest, is er nog 1 stemplaat van mij: Telegraph road.
En zijn geluid en visie dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leven op mars was weer eens in de nacht verstopt
Die stond op 443.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Life On Mars? komt toch nog wel?
Je beste, wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Schaamteloosquote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd
Telegraph Roadquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Raceneus het volgende:
Ow, zonde. Ik vind altijd dat dat samen afzien er een beetje bijhoort. Daarom vind ik die glampings op Lowlands ook zo stomquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik niet meer naar meerdaagse festivals ga. In ieder geval niet meer in een tent. Heb echt slapeloze nachten vanwege de terringherrie die iedereen op de campings maakt.
De laatste keer was ik er echt klaar mee
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de Disturbed / Simon Garfunkel discussie had ik Disturbed gestemd
Klopt. Ik ben schaamteloos.quote:
WE'RE NOT WÖRTHY!!quote:
Die van DTRH niet?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, zonde. Ik vind altijd dat dat samen afzien er een beetje bijhoort. Daarom vind ik die glampings op Lowlands ook zo stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |